Skoči na vsebino

Zmogljivosti starejših "cestakov"


brutal

Priporočene objave

Kot prvo lep pozdrav vsem motosvetovcem.

Kot zanimivost vam prilagam primerjavo zmogljivosti nekaterih starejših supersport motorjev, ki so zaznamovali svojo klaso.

Nekateri izmed njih so hitrejši v pospeševanju od 0-200km/h od večine novih "tisočakov".

 

Honda CBR 900 RR Fireblade SC28  (1992)

Pospeševanje: 0-100/150/200 km/h: 3,2/5,3/9,3 s

Prožnost: 50-100/100-150 km/h: 5,1/5,6 s

Najvišja hitrost: 256 km/h

Poraba: 6,8 L/100 km

 

Ducati 916  (1995)

Pospeševanje: 0-100/150/200 km/h: 3,3/6,1/10,9 s

Prožnost: 50-100/100-150 km/h: 6,7/6,5 s

Najvišja hitrost: 254 km/h

Poraba: 7,7 L/100 km

 

Yamaha YZF-R1 (RN01)  (1998)

Pospeševanje: 0-100/150/200 km/h: 3,1/5,0/8,5 s

Prožnost: 50-100/100-150 km/h: 4,0/4,2 s

Najvišja hitrost: 274 km/h

Poraba: 7,1 L/100 km

 

Suzuki GSX-R 1000 (K1)  (2001)

Pospeševanje: 0-100/150/200 km/h: 2,8/4,7/7,1 s

Prožnost: 50-100/100-150 km/h: 4,8/4,2 s

Najvišja hitrost: 287 km/h

Poraba: 7,0 L/100 km

 

Aprilia RSV4 Factory  (2011)

Pospeševanje: 0-100/150/200 km/h: 3,3/5,6/8,6 s

Prožnost: 50-100/100-150 km/h: 5,1/4,8 s

Najvišja hitrost: 295 km/h

Poraba: 8,1 L/100 km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepe cifre, ki pa o zmogljivosti ne povejo skoraj nič.

Zadnje desetletje in pol se največ pri klestenju lap timeov obrestuje napredek pri vodljivosti, ne goli moči.

 

Sicer pa, če so komu zgornje št. pomembne, obstajajo mnogo, mnogo zmogljivejši motorji za drag racing. Ker samo tam imajo te cifre kaj veze.

Popravljeno . Popravil nsignific
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepe cifre, ki pa o zmogljivosti ne povejo skoraj nič.

Zadnje desetletje in pol se največ pri klestenju lap timeov obrestuje napredek pri vodljivosti, ne goli moči.

 

Sicer pa, če so komu zgornje št. pomembne, obstajajo mnogo, mnogo zmogljivejši motorji za drag racing. Ker samo tam imajo te cifre kaj veze.

Pozabljaš na EKOLOGIJO in preveliko PORABO ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabljaš na EKOLOGIJO in preveliko PORABO ! !

Ekologija...ne rečem nič...poraba....cbr900 97 letnik mi pokuri manj kot mi je 954rr letnik 2003 in 1000rr letnik 2005 :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ekologija...ne rečem nič...poraba....cbr900 97 letnik mi pokuri manj kot mi je 954rr letnik 2003 in 1000rr letnik 2005 :kva2:

Vseh motorjev res nepoznam, vem zase prej sem imel na V-maxu 1400 ccm 140 Ps 4X fergazer povprečna poraba celoletna na 100Km ca 8 l+ . Zdaj imam 1200 ccm 172 Ps 4X vbrizgalna šoba, povprečna letna poraba 5,5 do max.6,5l z enakim režimom vožnje !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

GSF 1200 S povprecje 6,4. vplinjaci, 25 let stara zasnova masine.

K 1300 GT povprecje 5,5. el.vbrizg, in 50 kg tezji motor.

 

BTW kje si dal predelati masino v-maxa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSF 1200 S povprecje 6,4. vplinjaci, 25 let stara zasnova masine.

K 1300 GT povprecje 5,5. el.vbrizg, in 50 kg tezji motor.

 

BTW kje si dal predelati masino v-maxa?

 

Sicer of topic ampak poglej link: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_v%20max%2005.htm , piše 4 vplinjači, razen če je napaka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem imel včasih GSXR-1100 1996 vodno hlajenega, navora en kup, konjev baje 155, vlekel zvezno čez vse obrate od 0 do neskončnosti :) huda mašina, mogoč bom kdaj staknil še kakega. verjetno starejšega oljno/zračno haljenega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSF 1200 S povprecje 6,4. vplinjaci, 25 let stara zasnova masine.

K 1300 GT povprecje 5,5. el.vbrizg, in 50 kg tezji motor.

 

BTW kje si dal predelati masino v-maxa?

Nič nisem rabil predelat, ker je bil to motor itak za ubit.Slabe zavore,slab za ovinke z njim sem moral tudi na travnik in parkrat na bankino in celo pločnik sem občutil na lastnem pelcu,nestabilen pri višjih hitrpostih 200 + Km/h enostavno pretežak in preokoren motor.Poraba pa res ogromna enkrat sva "norela" z kolegom on z Suzukijem 1000 SS (nevem točne oznake) iz Nm -Dol.toplice-po Patrizanki do Črnomlja-Metlika in na vrh Gorjanc (res vse z drugo in tretjo),da sem ga sploh dohajal mi crkne zmanjka benzina na vrhu Gorjanc, prešaltam na rezervo in počasi še 15km do Nm tako, da  sem za to furo ca 85 Km porabil 14L benzina !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ purple: vplinjaci niso sporni, bremzerjevo motoviljenje o "serijskih" 1400 ccm toliko bolj. in ker je vedno tak picajzl o detajlih.......

 

bremzer, ne vem ali ne ves kaj pises ali je kak drug razlog. stari v-max je imel 1198 ccm (vulgo 1200), ti pises o v-maxu z 1400 ccm prostornine. me razsvetlis prosim?

ker big bore kiti za maxa obstajajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Ice bravo!

 

@brutal, ja pa daj podatke od novega Bemfa, ZX-10, Aprillie in MV Avguste zraven, pa da vidim od katere večine novih tisočakov so hitrejši (pa lahko še novo R1, CBR 1000 RR in novega kilo Gixxerja)

 

al so to hitrejši po tvojem občutku? Po tabeli sodeč si uporabil podatke iz PSa? Mislim da ne bi smelo biti težko tvoje trditve do konca raziskati kar na istem naslovu

 

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ purple: vplinjaci niso sporni, bremzerjevo motoviljenje o "serijskih" 1400 ccm toliko bolj. in ker je vedno tak picajzl o detajlih.......

 

bremzer, ne vem ali ne ves kaj pises ali je kak drug razlog. stari v-max je imel 1198 ccm (vulgo 1200), ti pises o v-maxu z 1400 ccm prostornine. me razsvetlis prosim?

ker big bore kiti za maxa obstajajo.

Pač tiskarski škrat res je bil 1198 ccm in ne 1400 !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!