Skoči na vsebino

BRP CAN-AM Outlander 500 Max DPS


Priporočene objave

Objavljeno

Imel sem 250ccm atv, sedaj pa se zanimam za BRP CAN-AM Outlander 500 Max DPS.

Ker je ta motor tudi delovni stroj in, ker se vozim večino po asfaltnih cestah na daljših relacijah me zanima, kakšne so vozne lastnosti tega motorja na cestah ?

Hvala za odgovore

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljen!

V kolikor še ni prepozno...Outlander max 500 je odličen motor. Dvovaljni Rotax zagotavlja dovolj navora in moči za namene vozila v katerem je vgrajen! Vse pa je seveda odvisno kaj od njega pričakuješ. Kar se tiče vožnje po terenu...zmore več kot si ti upaš. Gvovorim iz prve roke. Sam imam 650-ko (2008).Prevozil sem terene, ki so naporni za pešca in v motorju je še vsaj 30% rezerve.

Kar pa se tiče ceste...vse štima le končna hitrost 500-ke je nekje okrog 100 km/h. Ni pa to vozilo namenjeno za avtocesto ipd. Za vse ostalo pa čudovito. Kolega je z 400-ko prepotoval celotno Albanijo, Romunijo in še marsikaj, ob tem, da sta bila na motorju dva (on in žena), ter vsa možna prtljaga in gorivo, ki jih potrebuješ na takšnem večdnevnem potovanju.

Ta vozila so v principu delana za vožnjo izven cest, vendar se da z njimi prav lepo tudi potovati.

Glede izbire trase po kateri bi vozil si v prednosti pred vsemi enosledniki, prav tako tudi v udobju....v kolikor pa iščeš hitrostni adrenalin....tukaj pa enosledniki seveda absolutno zmagajo!

Objavljeno

Kupuj model od let. 2009 naprej, ker je imel sosed ki ima RENEGADA 500 z Rotaxovim dvovalnikom prve serije velike probleme lansko leto, mašina ima serijsko napako pri napenjalcu verige odmične gredi in mu je zabilo ventile in to pri okoli 12.000 km, menjal je glavo, ventile, šponarje in še veliko drugih stvari ki jih prinese ko podreš mašino, materijal je naročil iz Amerike kjer je več kot pol cenejši pa ga je vse skupaj z delom še zmeraj okoli 1.600 €, šraufali so pri pooblaščenem, če bi pri njih naročil še materijal bi ga prišlo 2.500 €

Objavljeno (popravljeno)

Najprej...DPS imajo letniki 2010 naprej...torej razmišlja o modelu po letu 2009. In ni res da naj gleda le letnike od 2009 naprej. Sam imam letnik 2008, kot verjetno zgoraj omenjeni sosed. Namreč v to serijo so dajali ta nesrečna vodila, a so kmalu ugotovili, da niso v redu. V kolikor bi bil motor servisiran na pooblaščenem servisu bi mu to zamenjali, kot so meni (eno vodilo 18 EUR). A ker se mnogi raje poslužujejo raznih domačih delavnic je v takšnih primerih polomija neizbežna. In ne gre za rotaxove dvovaljnike prve serije temveč kot rečeno le serijo kjer so vgrajevali plastična vodila verige.

Na rednem servisu so na mojem motorju opozorili na zadevo zamenjali vodila in do sedaj imam 25.000 km brez ene težave.

Tako, da je moje priporočilo....če kupuješ 500-ko (ali katerikoli drug model) z neznano zgodovino (ne nasedaj lepemu besedičenju) odpelji motor na servis (priporočam uvoznika) kjer poznajo vse možne težave, kar ti bodo prekontrolirali in po potrebi zamenjali!

Popravljeno . Popravil BIF
Objavljeno

Najprej...DPS imajo letniki 2010 naprej...torej razmišlja o modelu po letu 2009. In ni res da naj gleda le letnike od 2009 naprej. Sam imam letnik 2008, kot verjetno zgoraj omenjeni sosed. Namreč v to serijo so dajali ta nesrečna vodila, a so kmalu ugotovili, da niso v redu. V kolikor bi bil motor servisiran na pooblaščenem servisu bi mu to zamenjali, kot so meni (eno vodilo 18 EUR). A ker se mnogi raje poslužujejo raznih domačih delavnic je v takšnih primerih polomija neizbežna. In ne gre za rotaxove dvovaljnike prve serije temveč kot rečeno le serijo kjer so vgrajevali plastična vodila verige.

Na rednem servisu so na mojem motorju opozorili na zadevo zamenjali vodila in do sedaj imam 25.000 km brez ene težave.

Tako, da je moje priporočilo....če kupuješ 500-ko (ali katerikoli drug model) z neznano zgodovino (ne nasedaj lepemu besedičenju) odpelji motor na servis (priporočam uvoznika) kjer poznajo vse možne težave, kar ti bodo prekontrolirali in po potrebi zamenjali!

Moj sosed ga je redno servisiral na nesramno dragem pooblaščenem servisu v bližini šempetra tam kjer ga je kupil, ker imajo tam tudi računalnik za resetiranje računalnika, pa mu to žal niso uredili

Objavljeno

Če je res kar praviš (in nimam razloga da ne bi verjel) sem presenečen. Ko sem vprašal o morebitni težavi za moj letnik je bila zadeva z napenjalci prva, ki so mi jo povedali. Zadevo so preverili...sicer so bili napenjalci v redu a sem jih dal brez razmišljanja zamenjati...še posebaj ker so bili poceni.

Lahko le rečem, da mi je za tvojega kolega žal, da je imel takšno izkušnjo....sicer pa je sam agregat res dober.

No...očitno nihče ni popoln...žal!

Objavljeno (popravljeno)

Če je res kar praviš (in nimam razloga da ne bi verjel) sem presenečen. Ko sem vprašal o morebitni težavi za moj letnik je bila zadeva z napenjalci prva, ki so mi jo povedali. Zadevo so preverili...sicer so bili napenjalci v redu a sem jih dal brez razmišljanja zamenjati...še posebaj ker so bili poceni.

Lahko le rečem, da mi je za tvojega kolega žal, da je imel takšno izkušnjo....sicer pa je sam agregat res dober.

No...očitno nihče ni popoln...žal!

Jaz sem mu takrat ko se mu je to zgodilo še sam rekel, da gre sigurno za kako tovarniško napako in da naj urgira na servisu, samo ko so videli da gre za veliko denarja se niso hoteli sploh nič dogovarjat, ja res je imel človek smolo.

Popravljeno . Popravil sayo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!