Jump to content

servisni intervali honda vs yamaha


naten

Recommended Posts

sem gledal servisna navodila kaj moram zamenjai pri naslednjem servisu moje R6 in sem najprej misili da je napaka v navoilih, potem pa sem odkril, da tako r6 in r1 (2000-2010) zatevata enake intervale. in sicer za olje  in filter zraka na 6.000 km, za svečke in filter olja pa na 12.000 km. Vsekakor so to zelo kratki intervali in čisto nerazumljivi, sploh ker sem gledal navodila za hondo cbr 600 in 1000rr kjer se olje skupaj z filtrom nenja na razumljivih 12.000km, svečke pa na razumljivih 50.000 (na 25 pregled).

 

Ne vem kaj si pri Yamahi predstavljajo, samo svečke menjati na 12.000 in olje na 6000 je naravnost smešno. Če so svečke pri 12.000 iztrošene potem tak motor ni vreden dreka.

Link to post
Share on other sites

Pri moji XJR je interval menjave olja in filtra na 10000km. Filter zraka po potrebi oz. se ga na vsakih 10000km spiha. Sveče naj bi se menjalo na 20000km tako piše v knjigi. Jaz imam sveče že več časa noter. Je pa res, da je stošek štirih sveč 12€ kar je zanemarljivo, če pogledamo koliko problemov ti lahko ena sveča naredi.

Link to post
Share on other sites

sem gledal servisna navodila kaj moram zamenjai pri naslednjem servisu moje R6 in sem najprej misili da je napaka v navoilih, potem pa sem odkril, da tako r6 in r1 (2000-2010) zatevata enake intervale. in sicer za olje  in filter zraka na 6.000 km, za svečke in filter olja pa na 12.000 km. Vsekakor so to zelo kratki intervali in čisto nerazumljivi, sploh ker sem gledal navodila za hondo cbr 600 in 1000rr kjer se olje skupaj z filtrom nenja na razumljivih 12.000km, svečke pa na razumljivih 50.000 (na 25 pregled).

 

Ne vem kaj si pri Yamahi predstavljajo, samo svečke menjati na 12.000 in olje na 6000 je naravnost smešno. Če so svečke pri 12.000 iztrošene potem tak motor ni vreden dreka.

Nesmeš tako gledat, če voziš motor star 10 let ++ pri novih motorjih je to vse drugače saj je že večina novih brez karterja(olje se negreje toliko) oljna posoda je posebej in vsi imajo oljne hladilnike in predpisana so dražja boljša olja 1l ca 13€ + tako tudi  iridijum svečke (kom.ca 13€)  zato so tudi servisni intervali daljši in servisi dražji !

Link to post
Share on other sites

sem gledal servisna navodila kaj moram zamenjai pri naslednjem servisu moje R6 in sem najprej misili da je napaka v navoilih, potem pa sem odkril, da tako r6 in r1 (2000-2010) zatevata enake intervale. in sicer za olje  in filter zraka na 6.000 km, za svečke in filter olja pa na 12.000 km. Vsekakor so to zelo kratki intervali in čisto nerazumljivi, sploh ker sem gledal navodila za hondo cbr 600 in 1000rr kjer se olje skupaj z filtrom nenja na razumljivih 12.000km, svečke pa na razumljivih 50.000 (na 25 pregled).

 

Ne vem kaj si pri Yamahi predstavljajo, samo svečke menjati na 12.000 in olje na 6000 je naravnost smešno. Če so svečke pri 12.000 iztrošene potem tak motor ni vreden dreka.

 

Zračni filter menjaš na 37.000 km. Svečke so pri R6in R1 navadne, pri CBR Iridium, zato tudi precej daljša življenjska doba slednjih. V slovenskih navodilih pri tako pri Hondi kot Yamahi olje+filter menjaš na 6.000 km. Kar se tiče ostalega predvidevam, da so se pri Yamahi začeli zaščititi in avtomatsko predvidevali, da boš motor vozil v SS stilu ves čas. Pri vsem denarju, ki ga motociklizem požre, če je problem tiste 3L olja, en filter in ena urica časa, je mogoče čas da ga zamenjaš za kolo. Odpadejo vsi filtri, olje,svečke itd. :P 

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Nesmeš tako gledat, če voziš motor star 10 let ++ pri novih motorjih je to vse drugače saj je že večina novih brez karterja(olje se negreje toliko) oljna posoda je posebej in vsi imajo oljne hladilnike in predpisana so dražja boljša olja 1l ca 13€ + tako tudi  iridijum svečke (kom.ca 13€)  zato so tudi servisni intervali daljši in servisi dražji !

Yamaha R6 1999 letnik ima oljni hladilnik in karter je enak kot pri letniku 2010. Pa če si natančno prebral navodila imajo enake intervale tako R6 kot R1, stare in nove (do letnika 2010). prav tako je za nove motorje predpisano enako olje YamaLube 4FS, pri čemer mnogi prisegajo raje na motul 5100, uni ki pa se preseravajo pa motul 300V.

 

Zračni filter menjaš na 37.000 km. Svečke so pri R6in R1 navadne, pri CBR Iridium, zato tudi precej daljša življenjska doba slednjih. V slovenskih navodilih pri tako pri Hondi kot Yamahi olje+filter menjaš na 6.000 km. Kar se tiče ostalega predvidevam, da so se pri Yamahi začeli zaščititi in avtomatsko predvidevali, da boš motor vozil v SS stilu ves čas. Pri vsem denarju, ki ga motociklizem požre, če je problem tiste 3L olja, en filter in ena urica časa, je mogoče čas da ga zamenjaš za kolo. Odpadejo vsi filtri, olje,svečke itd. :P

 

Yamaha ima pralni filter (goba), Honda ima papirni filter (kot avti), ki se menja.

Malo smešno je da jamaha predpisuje menjavo olja na 6, filter pa le na 12.

Honda ima intervale na 12.000 (oboje).

 

Glede sveč sem pa sedaj ugotovil tako kot ste napisali da gre za razliko v materialu elektrode:

 CR10EK so iz niklja, medtem ko so te na Hondah iz iridiuma oznaka CR10EIX.

Kot rečeno na Yamaho se lahko da tudi te slednje, razlika je le da imajo eno elektrodo in da se jih menja na 50k (pregled na 25k).

Eni pravijo da so ful dražje vendar na ebayu sem jih našel skupaj z poštnino za dobrih 25€ (precej ceneje kot pa pri Eurotonu)

http://www.ebay.com/itm/4-NGK-Iridium-Spark-Plugs-99-00-01-02-03-04-05-06-07-08-09-10-YAMAHA-YZF-R6-600-/400384056155?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item5d38bfdb5b&vxp=mtr

Edited by naten
Link to post
Share on other sites

Za R1 99  za svečke: kontrolni interval 12 mesecev ali 6kkm.

Zamenjava le po potrebi. Svečka CR9E.

 

v spominu imam, da gre za CR9EK za en poseben "štos" in je interval menjave pomemben.

Potrjerno s strani uradnega serviserja.

(So bile v Suzukiju RF900 vgrajene). Podrobnosti so ušle iz glave. 

 

za RF900 95:   menjalni interval za svečke 12kkm ter CR9E tip

 

Pazljivo s CR9E_  stena navojnega dela ki gre v glavo je zelo tanka in se rado odlomi.

zadeva ostane v glavi!!!  Na srečo eden od Torxov ravnoprav sede not in zadevo reši brez odpiranja motorja.

osebna izkušnja pred 2 leti.

 

Sm se spomnu:  9EK sežejo globlje (povišanje kompresije)

Edited by gsxf750
Link to post
Share on other sites

Yamaha R6 1999 letnik ima oljni hladilnik in karter je enak kot pri letniku 2010. Pa če si natančno prebral navodila imajo enake intervale tako R6 kot R1, stare in nove (do letnika 2010). prav tako je za nove motorje predpisano enako olje YamaLube 4FS, pri čemer mnogi prisegajo raje na motul 5100, uni ki pa se preseravajo pa motul 300V.

 

 

Yamaha ima pralni filter (goba), Honda ima papirni filter (kot avti), ki se menja.

Malo smešno je da jamaha predpisuje menjavo olja na 6, filter pa le na 12.

Honda ima intervale na 12.000 (oboje).

 

Glede sveč sem pa sedaj ugotovil tako kot ste napisali da gre za razliko v materialu elektrode:

 CR10EK so iz niklja, medtem ko so te na Hondah iz iridiuma oznaka CR10EIX.

Kot rečeno na Yamaho se lahko da tudi te slednje, razlika je le da imajo eno elektrodo in da se jih menja na 50k (pregled na 25k).

Eni pravijo da so ful dražje vendar na ebayu sem jih našel skupaj z poštnino za dobrih 25€ (precej ceneje kot pa pri Eurotonu)

http://www.ebay.com/itm/4-NGK-Iridium-Spark-Plugs-99-00-01-02-03-04-05-06-07-08-09-10-YAMAHA-YZF-R6-600-/400384056155?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item5d38bfdb5b&vxp=mtr

 

 

Stara R6 ja, nova R6 ima papirnatega in ga menjaš na 37.000. Pa tudi tastar gobast filter je bil po 100.000 km v ubogem razpadajočem stanju, da je bil za  zamenjat.

Ta link ki si ga poslal za svečke, te set pride s poštnino vred 70 dolarjev, na to pa računaj še 20% davka in 4,5€ stroška postopka carine. Poglej raje na kakšnem evropskem ebayu, če se ne motim sem jih jaz vzela od enega Slovaka/Madžara za cca 65€ set s poštnino.

Link to post
Share on other sites

Stara R6 ja, nova R6 ima papirnatega in ga menjaš na 37.000. Pa tudi tastar gobast filter je bil po 100.000 km v ubogem razpadajočem stanju, da je bil za  zamenjat.

Ta link ki si ga poslal za svečke, te set pride s poštnino vred 70 dolarjev, na to pa računaj še 20% davka in 4,5€ stroška postopka carine. Poglej raje na kakšnem evropskem ebayu, če se ne motim sem jih jaz vzela od enega Slovaka/Madžara za cca 65€ set s poštnino.

 

Res je, sem spregledal poštnino. No apmak vseeno to je 58€, toliko skor pri Eurotonu pridejo "navadne" nikljeve. Za carino in DDV je pa tako da carine pod 300€ ni, DDV pa pod 20€, pri čemer kot dokazilo o znesku za Ebaj nakupe prineseš print oglasa, ki ga v večini ne preverjajo. Sam sem že večkrat kupoval izdelke nad 100€ in prinesel sprintan oglas prirejen na 19€ in se izognil DDVju. (malo nepošteno a če politiki goljufajo, lahko tudi mi).  

 

Glede servisnih navodil pa tole (očitno niso preveč točna):

http://www.r6messagenet.com/forums/r6-maintenance-technical/39254-r6-service-maintenance-repair-manual.html

Link to post
Share on other sites

sej se ne držim, vse skupaj sem priredil malo svojim pogojem (tako finačnim kot praktičnim) in mislim, da je to dober kompromis. Na sezono delam cca 8k in takšni so tudi intervali, pri čemer vedno z oljem menjam tudi filter, zračnega operem tako kot piše, ko bo slab ga bom zamenjal. mislim da zaradi tega ne bi smelo biti težav. 

svečke bom sedaj tretjič menjal (menjam na dve sezoni oz 18k) in zaradi stroškov sem razmišljal, da vzamem tiste iridium, pa da jih ni treba tako pogosto menjati.

Z oljem ne pretiravam in dajem motula 5100.  

 

Spašujem pa zato ker ne poznam vseh primerov iz prakse in ima lahko kak izdelek kake posebnosti in bi recimo bilo zelo narobe, če.... 

Link to post
Share on other sites

Ne se čudit,saj ista firma lahko predpiše za enak model in letnik motorja različne servisne intervale!Odvisno od tega v kateri deželi si doma.

Mogoče je klima v Angliji in na Finskem veliko bolj motorju prijazna kot na Balkanu..

Link to post
Share on other sites

Klima al kej druzga? :D

no, sem brskal po manualu za triumpha..letnik 2000 servis olje na 10k, svečke na 20k..pa se tut visoko vrti..

tako da to pretirano hvaljenje o podaljšanih servisnih intervalih v press materialu novih motociklov kr mal izzveni..

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!