naten Objavljeno Januar 27, 2013 Opozori Objavljeno Januar 27, 2013 sem gledal servisna navodila kaj moram zamenjai pri naslednjem servisu moje R6 in sem najprej misili da je napaka v navoilih, potem pa sem odkril, da tako r6 in r1 (2000-2010) zatevata enake intervale. in sicer za olje in filter zraka na 6.000 km, za svečke in filter olja pa na 12.000 km. Vsekakor so to zelo kratki intervali in čisto nerazumljivi, sploh ker sem gledal navodila za hondo cbr 600 in 1000rr kjer se olje skupaj z filtrom nenja na razumljivih 12.000km, svečke pa na razumljivih 50.000 (na 25 pregled). Ne vem kaj si pri Yamahi predstavljajo, samo svečke menjati na 12.000 in olje na 6000 je naravnost smešno. Če so svečke pri 12.000 iztrošene potem tak motor ni vreden dreka.
alen1 Objavljeno Januar 27, 2013 Opozori Objavljeno Januar 27, 2013 Pri moji XJR je interval menjave olja in filtra na 10000km. Filter zraka po potrebi oz. se ga na vsakih 10000km spiha. Sveče naj bi se menjalo na 20000km tako piše v knjigi. Jaz imam sveče že več časa noter. Je pa res, da je stošek štirih sveč 12€ kar je zanemarljivo, če pogledamo koliko problemov ti lahko ena sveča naredi. trebor 1
Bremzer Objavljeno Januar 27, 2013 Opozori Objavljeno Januar 27, 2013 sem gledal servisna navodila kaj moram zamenjai pri naslednjem servisu moje R6 in sem najprej misili da je napaka v navoilih, potem pa sem odkril, da tako r6 in r1 (2000-2010) zatevata enake intervale. in sicer za olje in filter zraka na 6.000 km, za svečke in filter olja pa na 12.000 km. Vsekakor so to zelo kratki intervali in čisto nerazumljivi, sploh ker sem gledal navodila za hondo cbr 600 in 1000rr kjer se olje skupaj z filtrom nenja na razumljivih 12.000km, svečke pa na razumljivih 50.000 (na 25 pregled). Ne vem kaj si pri Yamahi predstavljajo, samo svečke menjati na 12.000 in olje na 6000 je naravnost smešno. Če so svečke pri 12.000 iztrošene potem tak motor ni vreden dreka. Nesmeš tako gledat, če voziš motor star 10 let ++ pri novih motorjih je to vse drugače saj je že večina novih brez karterja(olje se negreje toliko) oljna posoda je posebej in vsi imajo oljne hladilnike in predpisana so dražja boljša olja 1l ca 13€ + tako tudi iridijum svečke (kom.ca 13€) zato so tudi servisni intervali daljši in servisi dražji !
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 27, 2013 Opozori Objavljeno Januar 27, 2013 sem gledal servisna navodila kaj moram zamenjai pri naslednjem servisu moje R6 in sem najprej misili da je napaka v navoilih, potem pa sem odkril, da tako r6 in r1 (2000-2010) zatevata enake intervale. in sicer za olje in filter zraka na 6.000 km, za svečke in filter olja pa na 12.000 km. Vsekakor so to zelo kratki intervali in čisto nerazumljivi, sploh ker sem gledal navodila za hondo cbr 600 in 1000rr kjer se olje skupaj z filtrom nenja na razumljivih 12.000km, svečke pa na razumljivih 50.000 (na 25 pregled). Ne vem kaj si pri Yamahi predstavljajo, samo svečke menjati na 12.000 in olje na 6000 je naravnost smešno. Če so svečke pri 12.000 iztrošene potem tak motor ni vreden dreka. Zračni filter menjaš na 37.000 km. Svečke so pri R6in R1 navadne, pri CBR Iridium, zato tudi precej daljša življenjska doba slednjih. V slovenskih navodilih pri tako pri Hondi kot Yamahi olje+filter menjaš na 6.000 km. Kar se tiče ostalega predvidevam, da so se pri Yamahi začeli zaščititi in avtomatsko predvidevali, da boš motor vozil v SS stilu ves čas. Pri vsem denarju, ki ga motociklizem požre, če je problem tiste 3L olja, en filter in ena urica časa, je mogoče čas da ga zamenjaš za kolo. Odpadejo vsi filtri, olje,svečke itd. gsxf750, Kmet2 in sesir 3
naten Objavljeno Januar 28, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 (popravljeno) Nesmeš tako gledat, če voziš motor star 10 let ++ pri novih motorjih je to vse drugače saj je že večina novih brez karterja(olje se negreje toliko) oljna posoda je posebej in vsi imajo oljne hladilnike in predpisana so dražja boljša olja 1l ca 13€ + tako tudi iridijum svečke (kom.ca 13€) zato so tudi servisni intervali daljši in servisi dražji ! Yamaha R6 1999 letnik ima oljni hladilnik in karter je enak kot pri letniku 2010. Pa če si natančno prebral navodila imajo enake intervale tako R6 kot R1, stare in nove (do letnika 2010). prav tako je za nove motorje predpisano enako olje YamaLube 4FS, pri čemer mnogi prisegajo raje na motul 5100, uni ki pa se preseravajo pa motul 300V. Zračni filter menjaš na 37.000 km. Svečke so pri R6in R1 navadne, pri CBR Iridium, zato tudi precej daljša življenjska doba slednjih. V slovenskih navodilih pri tako pri Hondi kot Yamahi olje+filter menjaš na 6.000 km. Kar se tiče ostalega predvidevam, da so se pri Yamahi začeli zaščititi in avtomatsko predvidevali, da boš motor vozil v SS stilu ves čas. Pri vsem denarju, ki ga motociklizem požre, če je problem tiste 3L olja, en filter in ena urica časa, je mogoče čas da ga zamenjaš za kolo. Odpadejo vsi filtri, olje,svečke itd. Yamaha ima pralni filter (goba), Honda ima papirni filter (kot avti), ki se menja. Malo smešno je da jamaha predpisuje menjavo olja na 6, filter pa le na 12. Honda ima intervale na 12.000 (oboje). Glede sveč sem pa sedaj ugotovil tako kot ste napisali da gre za razliko v materialu elektrode: CR10EK so iz niklja, medtem ko so te na Hondah iz iridiuma oznaka CR10EIX. Kot rečeno na Yamaho se lahko da tudi te slednje, razlika je le da imajo eno elektrodo in da se jih menja na 50k (pregled na 25k). Eni pravijo da so ful dražje vendar na ebayu sem jih našel skupaj z poštnino za dobrih 25€ (precej ceneje kot pa pri Eurotonu) http://www.ebay.com/itm/4-NGK-Iridium-Spark-Plugs-99-00-01-02-03-04-05-06-07-08-09-10-YAMAHA-YZF-R6-600-/400384056155?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item5d38bfdb5b&vxp=mtr Popravljeno Januar 28, 2013. Popravil naten
gsxf750 Objavljeno Januar 28, 2013 Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 (popravljeno) Za R1 99 za svečke: kontrolni interval 12 mesecev ali 6kkm. Zamenjava le po potrebi. Svečka CR9E. v spominu imam, da gre za CR9EK za en poseben "štos" in je interval menjave pomemben. Potrjerno s strani uradnega serviserja. (So bile v Suzukiju RF900 vgrajene). Podrobnosti so ušle iz glave. za RF900 95: menjalni interval za svečke 12kkm ter CR9E tip Pazljivo s CR9E_ stena navojnega dela ki gre v glavo je zelo tanka in se rado odlomi. zadeva ostane v glavi!!! Na srečo eden od Torxov ravnoprav sede not in zadevo reši brez odpiranja motorja. osebna izkušnja pred 2 leti. Sm se spomnu: 9EK sežejo globlje (povišanje kompresije) Popravljeno Januar 28, 2013. Popravil gsxf750
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 28, 2013 Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 Yamaha R6 1999 letnik ima oljni hladilnik in karter je enak kot pri letniku 2010. Pa če si natančno prebral navodila imajo enake intervale tako R6 kot R1, stare in nove (do letnika 2010). prav tako je za nove motorje predpisano enako olje YamaLube 4FS, pri čemer mnogi prisegajo raje na motul 5100, uni ki pa se preseravajo pa motul 300V. Yamaha ima pralni filter (goba), Honda ima papirni filter (kot avti), ki se menja. Malo smešno je da jamaha predpisuje menjavo olja na 6, filter pa le na 12. Honda ima intervale na 12.000 (oboje). Glede sveč sem pa sedaj ugotovil tako kot ste napisali da gre za razliko v materialu elektrode: CR10EK so iz niklja, medtem ko so te na Hondah iz iridiuma oznaka CR10EIX. Kot rečeno na Yamaho se lahko da tudi te slednje, razlika je le da imajo eno elektrodo in da se jih menja na 50k (pregled na 25k). Eni pravijo da so ful dražje vendar na ebayu sem jih našel skupaj z poštnino za dobrih 25€ (precej ceneje kot pa pri Eurotonu) http://www.ebay.com/itm/4-NGK-Iridium-Spark-Plugs-99-00-01-02-03-04-05-06-07-08-09-10-YAMAHA-YZF-R6-600-/400384056155?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item5d38bfdb5b&vxp=mtr Stara R6 ja, nova R6 ima papirnatega in ga menjaš na 37.000. Pa tudi tastar gobast filter je bil po 100.000 km v ubogem razpadajočem stanju, da je bil za zamenjat. Ta link ki si ga poslal za svečke, te set pride s poštnino vred 70 dolarjev, na to pa računaj še 20% davka in 4,5€ stroška postopka carine. Poglej raje na kakšnem evropskem ebayu, če se ne motim sem jih jaz vzela od enega Slovaka/Madžara za cca 65€ set s poštnino.
naten Objavljeno Januar 28, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 Stara R6 ja, nova R6 ima papirnatega in ga menjaš na 37.000. Pa tudi tastar gobast filter je bil po 100.000 km v ubogem razpadajočem stanju, da je bil za zamenjat. Ta link ki si ga poslal za svečke, te set pride s poštnino vred 70 dolarjev, na to pa računaj še 20% davka in 4,5€ stroška postopka carine. Poglej raje na kakšnem evropskem ebayu, če se ne motim sem jih jaz vzela od enega Slovaka/Madžara za cca 65€ set s poštnino. Res je, sem spregledal poštnino. No apmak vseeno to je 58€, toliko skor pri Eurotonu pridejo "navadne" nikljeve. Za carino in DDV je pa tako da carine pod 300€ ni, DDV pa pod 20€, pri čemer kot dokazilo o znesku za Ebaj nakupe prineseš print oglasa, ki ga v večini ne preverjajo. Sam sem že večkrat kupoval izdelke nad 100€ in prinesel sprintan oglas prirejen na 19€ in se izognil DDVju. (malo nepošteno a če politiki goljufajo, lahko tudi mi). Glede servisnih navodil pa tole (očitno niso preveč točna): http://www.r6messagenet.com/forums/r6-maintenance-technical/39254-r6-service-maintenance-repair-manual.html
danci1973 Objavljeno Januar 28, 2013 Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 Saj te nihče ne sili, da se držiš tega, kar piše v navodilih... D.
naten Objavljeno Januar 28, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 http://www.ebay.com/itm/Yamaha-YZF-600-R6-RG-600cc-NGK-Iridium-Spark-Plugs-CR10EiX-x-4-6482-/360480566177?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item53ee50eba1 evo tele pa recimo pridejo preračunano 44€, pa še iz Anglije so. Malo je le nevarno ker je prodajalec do sedaj prodal le dva seta.
naten Objavljeno Januar 28, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 sej se ne držim, vse skupaj sem priredil malo svojim pogojem (tako finačnim kot praktičnim) in mislim, da je to dober kompromis. Na sezono delam cca 8k in takšni so tudi intervali, pri čemer vedno z oljem menjam tudi filter, zračnega operem tako kot piše, ko bo slab ga bom zamenjal. mislim da zaradi tega ne bi smelo biti težav. svečke bom sedaj tretjič menjal (menjam na dve sezoni oz 18k) in zaradi stroškov sem razmišljal, da vzamem tiste iridium, pa da jih ni treba tako pogosto menjati. Z oljem ne pretiravam in dajem motula 5100. Spašujem pa zato ker ne poznam vseh primerov iz prakse in ima lahko kak izdelek kake posebnosti in bi recimo bilo zelo narobe, če....
moto rider Objavljeno Januar 28, 2013 Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 Tudi, če je interval na 10 ali 12.000 kilometrov... Zamenjaj olje na 6.000 km pa boš videl, kako motor drugače prede!
FLY Objavljeno Januar 28, 2013 Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 Ne se čudit,saj ista firma lahko predpiše za enak model in letnik motorja različne servisne intervale!Odvisno od tega v kateri deželi si doma. Mogoče je klima v Angliji in na Finskem veliko bolj motorju prijazna kot na Balkanu..
biker77 Objavljeno Januar 28, 2013 Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 Klima al kej druzga? no, sem brskal po manualu za triumpha..letnik 2000 servis olje na 10k, svečke na 20k..pa se tut visoko vrti.. tako da to pretirano hvaljenje o podaljšanih servisnih intervalih v press materialu novih motociklov kr mal izzveni..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se