Skoči na vsebino

bulbari-rolbari


Priporočene objave

Objavljeno

živjo boysi

kdo mi lahko sporoči kakšen naslov oz.tel.number privatnika,kateri dela bulbare ali rolbare.

Objavljeno
živjo boysi

kdo mi lahko sporoči kakšen naslov oz.tel.number privatnika,kateri dela bulbare ali rolbare.

Smodis s.p. - Smarje Sap pri Grosuplju :!: Zdaj zau nimam pri sebi tel. :?

Objavljeno

Ker pravijo eden ni nobeden: :idea: :arrow:

in o tem ze dost pise na forumu uporabi jezicek zgoraj ISCI :!:

Vpisi kljucno besedo rollbar in to je to.

Pa srecno voznjo :P

Objavljeno

Kogovškovi so znani po tem, da delajo avto-bare... A PAZI -- v branju je zakon, ki bo skenslal VSE neatestirane rollbare, torej boš lahko svoje lepo stran zabrisal...

Objavljeno
Kogovškovi so znani po tem, da delajo avto-bare... A PAZI -- v branju je zakon, ki bo skenslal VSE neatestirane rollbare, torej boš lahko svoje lepo stran zabrisal...

če pa že boš namontiral takega z atestom pa bo potrebno zadevo še vpisati v homologacijski kartonček...enak postopek kot za naknadno vgrajeno vlečno kljuko, zatemnjena stekla,...

Objavljeno

NeA-testirani? Ja ki te naj jaz dobim A-testirane za Pegasa letnik 95, če majo samo take za od 97 dalje? Kaj to pomeni da jih pač ne smem met ker za ta letnik niso predvideni al kaj? :shock: Svinje... :evil:

Objavljeno

kje najdem te Kogovške - jaz namreč nisem v tem štosu in ne poznam vseh teh tipov od kje so

Objavljeno

max

sem iskal Smodiša v imeniku pod Šmarje-Sap pa ga nisem dobil,dej če boš dobil telefon,mi pošlji

Objavljeno
max

sem iskal Smodiša v imeniku pod Šmarje-Sap pa ga nisem dobil,dej če boš dobil telefon,mi pošlji

Zato, ker si narobe iskal :P :P :twisted: :lol: :wink:

Dobis PM :wink:

Objavljeno
NeA-testirani? Ja ki te naj jaz dobim A-testirane za Pegasa letnik 95, če majo samo take za od 97 dalje? Kaj to pomeni da jih pač ne smem met ker za ta letnik niso predvideni al kaj? :shock: Svinje... :evil:

Za motorje po moje še ni take panike in upam, da je tudi ne bo... Kar se tiče tvojega vprašanja, da "ne smeš imeti"... Lahko, lahko -- plačaš 200 jurjev za atest, pa je. :evil: :evil: :evil: :evil:

Za avte pa, tako kot je bilo rečeno -- atest, homologacija, tehnični etc. :evil: :evil: :evil:

Objavljeno

Za motorje po moje še ni take panike in upam, da je tudi ne bo... Kar se tiče tvojega vprašanja, da "ne smeš imeti"... Lahko, lahko -- plačaš 200 jurjev za atest, pa je.  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

Ne more, ker atest za motorna vozila ne obstaja. Sicer je pa vse isto sranje, počakaj da naletiš s svojo Lado in predelanimi odbijači na jeznega policaja.

Za avte pa, tako kot je bilo rečeno -- atest, homologacija, tehnični etc.  :evil:  :evil:  :evil:

Pa o kakšnih atestih govorite. Atesti so za gospodinjske aparate in podobno navlako.

Vozila se samo homologirajo oz. dodatki za njih.

Preprosto morate kupovati dodatke tako za avtomobile in motorje, ki imajo vsaj TUV in da je razvidno, da je izdelek že homologiran oz. narejen za vaše vozilo, nato greste s tem na tehničnega (tja kjer seveda to delajo) in lepo plačate okoli 9.500,00 SIT in če je vse v redu lahko to vpišete v prometno in adijo. Nobenih problemov ničesar, samo panika v glavah ljudi, ki so presenečeni, da morajo to storiti.

In tako je po vsej Evropi.

Objavljeno

Verjamem Codeine da je tako v EVROPI mogoče celo pri nas!

Ampak v praksi pa se velikokrat pokaže da smo "daleč" pred evropo kar se birokracije tiče!

Objavljeno
Verjamem Codeine da je tako v EVROPI mogoče celo pri nas!  

Ampak v praksi pa se velikokrat pokaže da smo "daleč" pred evropo kar se birokracije tiče!

Preden nadaljujejo z praznim nabijanjem, kot je nabijanje tam zgoraj. Je kdo dejansko poskusil narediti kaj od prej opisanega, da smatra, da se ne da ali to kar tko na pamet nekaj nabijate.

P.S.

In še kako se da in to brez problemov in/ali težav. Seveda pa imajo s tem probleme domači mojstri (kot je recimo pogrevanje ali rezanje feder za nižanje avtomobila in podobne bedarije), kar je tudi prav.

Sicer pa, delajte in verjemite kar hočete. Ljudje pa pa se bodo morali naučiti, da bodo od prodajalca zahtevali dokaz, da prodaja homologirane dele, ki vam jih bodo brez težav vpisali v prometno.

Objavljeno
Verjamem Codeine da je tako v EVROPI mogoče celo pri nas!  

Ampak v praksi pa se velikokrat pokaže da smo "daleč" pred evropo kar se birokracije tiče!

Preden nadaljujejo z praznim nabijanjem, kot je nabijanje tam zgoraj. Je kdo dejansko poskusil narediti kaj od prej opisanega, da smatra, da se ne da ali to kar tko na pamet nekaj nabijate.

P.S.

In še kako se da in to brez problemov in/ali težav. Seveda pa imajo s tem probleme domači mojstri (kot je recimo pogrevanje ali rezanje feder za nižanje avtomobila in podobne bedarije), kar je tudi prav.

Sicer pa, delajte in verjemite kar hočete. Ljudje pa pa se bodo morali naučiti, da bodo od prodajalca zahtevali dokaz, da prodaja homologirane dele, ki vam jih bodo brez težav vpisali v prometno.

Sam sem pred leti, ko sem še izdeloval "zaščitne loke" za terence poskušal uredit homologacijo, pa sem naletel na take stroške, da sem raje opustil izdelavo lokov. Takrat je bila edina ustanova v SLO, ki je bila pooblaščena za opravljanje homologacij za dodatno opremo na vozilih RTI iz Maribora, pa še oni so bili pooblaščeni samo za izdajo nacionalnega certifikata (če bi hotel izdelek izvozit, bi moral spet delat - in predvsem plačat homologacijo). Sam postopek je bil sila enostaven, žal pa so ga zavili v razne mogoče in nemogoče papirnate kolobocije, da je prišel na koncu izračun - 3.000 DEM za vsak model lokov (samo za primer - Vitara 3 in Vitara 5 sta različna modela). U glavnem, bi me takrat vse skupaj stalo 30.000 DEM, letno se je prodalo 50 - 100 lokov, od vsakega mi je pa ostalo kakšnih 100 - 150 DEM, ko se zamenja model avta pa "jovo na novo" - nein danke :evil: .

Objavljeno
pa so ga zavili v razne mogoče in nemogoče papirnate kolobocije, da je prišel na koncu izračun - 3.000 DEM za vsak model lokov (samo za primer - Vitara 3 in Vitara 5 sta različna modela). U glavnem, bi me takrat vse skupaj stalo 30.000 DEM, letno se je prodalo 50 - 100 lokov, od vsakega mi je pa ostalo kakšnih 100 - 150 DEM, ko se zamenja model avta pa "jovo na novo" - nein danke :evil: .

O kom zdaj govorimo o končnih uporabnikih ali proizvajalcih ?!?

Objavljeno
Preden nadaljujejo z praznim nabijanjem, kot je nabijanje tam zgoraj. Je kdo dejansko poskusil narediti kaj od prej opisanega, da smatra, da se ne da ali to kar tko na pamet nekaj nabijate.

Teoretično je postopek opisan v:

- Odredbi o homologaciji vozil (Ur.l.RS, št. 3/98 in 84/02)

- Navodilu o postopku homologacije lastnosti vozil ter njihovih delov in opreme (Ur.l.RS, št. 43/96 in 84/02)

- pa še kaj bi se lahko našlo (odvisno kateri del se homologira - svetlobna telesa, izpuh, nadgradnje...)

Edino kar me moti (ko sem na hitro preletela zakonodajo), da je v postopku homologacije potrebno (ne glede ali je izdelek enkraten ali gre za serijsko proizvodnjo :?: ) priložiti poleg vseh dokumentov še ''dokazilo o obvladovanju kakovosti v proizvodnem postopku vozila, dela ali opreme vozila, za katerega želi dobiti homologacijo''

Objavljeno
O kom zdaj govorimo o končnih uporabnikih ali proizvajalcih ?!?

Problem je, če kot končni uporabnik za svoj avto ne dobiš "originalnega" oz. "homologiranega" dela. Npr. za mojo Lado.

Pa narediš nekaj nato kot proizvajalec. In zadeve uradno ne smeš dati gor...

Problem je v tem, da bodo zdaj vsi pr*** služili z "originali", ki se dobijo za določene modele, za druge pa ne.

In to na bull-barih???!???!??! Ne bi rekel, če bi govorili o FEDRAH, amortizerjih, podlaganjem, itd. itd... Ne pa na piz** za v gozd, ki te obvaruje pijanega jelena :)

Objavljeno
Problem je, če kot končni uporabnik za svoj avto ne dobiš "originalnega" oz. "homologiranega" dela. Npr. za mojo Lado.  

Pa narediš nekaj nato kot proizvajalec. In zadeve uradno ne smeš dati gor...

Čakaj, če ne obstaja potem tega tudi proizvajalec ni predvidel, da bi ti tišal na svoj avto. Torej gre za predelavo.

Problem je v tem, da bodo zdaj vsi pr*** služili z "originali", ki se dobijo za določene modele, za druge pa ne.

Jebi ga. Tuning je drag šport. Kdo pa pravi, da moraš predelovat avto.

In to na bull-barih???!???!??!  Ne bi rekel, če bi govorili o FEDRAH, amortizerjih, podlaganjem, itd. itd... Ne pa na piz** za v gozd, ki te obvaruje pijanega jelena :)

Po gozdu se pri nas itak ne smeš vozit, torej ne moreš naložiti Jelena. Če pa se voziš samo po gozdih potem ne rabiš niti registracije.

Objavljeno

Pa kaj bi vi sploh radi??' Kaj vas moti sploh pri vsem skupaj???

Ker vse nekaj povprek mešate???

Objavljeno
Pa kaj bi vi sploh radi??' Kaj vas moti sploh pri vsem skupaj???

Ker vse nekaj povprek mešate???

"kaj sploh postavis taksno vprasanje?"

ce postavis vprasanje na vec ali manj odprti forum bodi pripravljen na odgovore - nekateri bodo koristni,drugi manj.kar tebi koristi poberi,kar ne pusti.lahko pa seveda preciziras,kaksne odgovore pricakujes (npr. tehnicne,psiholoske,pravne itd.,po zelji).

HMF :lol:

Objavljeno

OK...g.moderator :wink:

Zakaj postavljam takšno uprašanje? Zato ker me zanima kaj jih sploh zanima pri vsej stvari, ker je onemjeno vse od homogogacij, atestov, tipskih homologacij, gospodinjskih aparatov in če bi vedel bi lahko podal kakšno pojasnilo glede certificiranja in veljavne zakonodaje v RS, direktiv evropske unije...itd!

Ok....sorry ne bom več :? :? :?

:x :x :x :x

Objavljeno
OK...g.moderator :wink:  

Zakaj postavljam takšno uprašanje? Zato ker me zanima kaj jih sploh zanima pri vsej stvari, ker je onemjeno vse od homogogacij, atestov, tipskih homologacij, gospodinjskih aparatov in če bi vedel bi lahko podal kakšno pojasnilo glede certificiranja in veljavne zakonodaje v RS, direktiv evropske unije...itd!

Ok....sorry ne bom več :?  :?  :?  

:x  :x  :x  :x

hja kaj ti naj zdaj recem........zakaj prej ne poves,da imas vec "veze" o vsem skupaj kot navadni smrtniki? ce si vzel moj prejsnji post kot osebno zalitev se opravicujem ; zakaj sem tako napisal bi lahko razlagal naslednjih par dni.

torej se vedno vljudno vabljen,g.decaf,da se udelezis vsakovrstnega resnega ali manj resnega razpravljanja v forumu.

HMF

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!