Skoči na vsebino

Vožnja po črti med pasovoma (lane splitting)


Erikson

Priporočene objave

Jaz se trudim, da se v takšni situaciji ne znajdem, če je le mogoče, pa če to pomeni tudi 10km ali več daljšo pot. Če pa že, pa grem mimo le če kolona stoji, pa še to z  10kmh z roko na sklopki in bremzi. Pri nas je pač taka situacija, da so ljudje zaradi vsega živega zafrustrirani in v vsaki koloni je vsaj en taki, ki mu gre, pa čeprav ne ve zakaj, tvoje prehitevanje tako na živce, da te bo zelo verjetno zaj... če te bo videl v ogledalu, kako boš šel mimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to prakticiram glede na trenutne okoliščine, ni po pravilu ... guža in pol ajde gas mim kolone, treba je kljub temu malo oceniti, ali je tako početje varno, čist po črki zakona pa sigurno ni :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pobi, vozite se tako kot so vas v šoli učili, pa ne bo noben'ga problema! :nono:

Nič tisto, malo levo, malo desno, pa vmes... Ne! Po črki zakona, pa bo vse kot je treba.

Nič bolnice, pa listkov od policajev, pa slabe volje itd. Tako to tle... :O :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bom pa temu takole rekel: Pravzaprav me sploh ne briga ali je dovoljeno ali ne. V avtu tega ne morem počet, pri motorju me pa prav po pravici povedano čisto nič ne briga ali je dovoljeno ali ne. Pravzaprav jaz razmišljam takole: Motoristi moramo biti malo nad zakonom, oz. izven njega. Kar se mene tiče, to velja tako za vožnjo po sredini, odprte auspuhe, malo prehitro vožnjo, kolenčkanje itd. Vse to je v osnovi prepovedano in vse to je tisto, kar naredi motorizem še bolj taprav. Kar se zakona tiče, je uravnavan skoraj tudi maksimalen nagib, pod katerim smeš pripeljat v ovinek in pa število motoristov, ki smejo biti v skupini. Pa koga to briga, po pravici povedano? Nikogar. Če pogledamo samo klasično nedeljsko popoldansko LS furco na kavo na obalo. Če bi kdo pridno in dosledno beležil vse prekrške, ki jih povprečni motorist naredi na tej trasi na povprečen dan... bi lahko dobra večina kar brez izpiska in ogleda poročila samo oddala svoj izpit. Polna črta, prehitra vožnja izven naselja, klasična finta "neprilagojena hitrost", vožnja mimo stoječe ali počasi premikajoče (ZELO subjektivno, če smem primomnit) kolone... KOGA TO BRIGA? Mene ne. Ker če mene vprašate, se ravno tu skriva tista velecenjena in oboževana "svoboda", ki jo tako radi omenjamo in častimo posebej motoristi. Ker na motorju dejansko ni treba upoštevat čisto vsakega podčlena člena alineje določenega zakona. In tako je prav. Ker v avtu si tam zato, ker tam moraš biti, na motorju pa zato, ker hočeš.

 

p.s. Pri vsem skupaj pa sem zelo trmast in hud zagovornik neke "zdrave kmečke pameti" in zmernosti pri vseh teh zadevah. Tu ne poveličujem ali opravičujem izstrelkov, ki drvijo preko 200 skozi naselja, ne opravičujem niti ne podpiram popolnoma odprtih rorov na 1700ccm dvovaljni zverini, niti ne podpiram prehitevanja v škarje v smrt po komolcu, samo zato, ker lahko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jakob ... prodaš par gramov :? ... tu js bi se rad tako počutu :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se pa z Jakobom 100% strinjam... pa dim gor ali dol... in popolnoma nepomembno je kaj o tem pravi zakon... Pač to se dela in se bo delalo! Takole filozofiranje je brezveze...

 

Zgolj v razmislek... je tule gor kdo tak, ki je komu že odbil vrata? ...najbrž ne... pametnih pa cel kup!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se pa z Jakobom 100% strinjam... pa dim gor ali dol... in popolnoma nepomembno je kaj o tem pravi zakon... Pač to se dela in se bo delalo! Takole filozofiranje je brezveze...

 

Zgolj v razmislek... je tule gor kdo tak, ki je komu že odbil vrata? ...najbrž ne... pametnih pa cel kup!

Ja pa sm ,samo s kamionom tko da skor porajtal nism

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Ker na motorju dejansko ni treba upoštevat čisto vsakega podčlena člena alineje določenega zakona"

Saj v avtu jih tudi ne :) Tam si spljoh v svojem svetu, na telefonu, make up-u, pod armaturko kanale stelas...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdor za občutek svobode potrebuje ignoriranje pravil, ki zagotavljajo minimalno varnost vsem, mu nekaj manjka. Mu prilagam spodaj.
In kako taisti označijo avtomobilista z istim nagonom "občutka svobode"?!

1_modulni_zobniki.jpg

Popravljeno . Popravil I30
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

In kako taisti označijo avtomobilista z istim nagonom "občutka svobode"?!

 

Latentni motorist?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se pa z Jakobom 100% strinjam... pa dim gor ali dol... in popolnoma nepomembno je kaj o tem pravi zakon... Pač to se dela in se bo delalo! Takole filozofiranje je brezveze...

 

Zgolj v razmislek... je tule gor kdo tak, ki je komu že odbil vrata? ...najbrž ne... pametnih pa cel kup!

 

Jaz sem! Samo na njegovem domu.Ko sn ga dobo: :kva2:  :kva1:  :grim  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Ker na motorju dejansko ni treba upoštevat čisto vsakega podčlena člena alineje določenega zakona"

Saj v avtu jih tudi ne :) Tam si spljoh v svojem svetu, na telefonu, make up-u, pod armaturko kanale stelas...

Ne boš verjel, ampak jaz v avtu kar precej bolj upoštevam CPP, ne bom sicer trdil, da sem bolj papeški od papeža, ampak vseeno.

Kdor za občutek svobode potrebuje ignoriranje pravil, ki zagotavljajo minimalno varnost vsem, mu nekaj manjka. Mu prilagam spodaj.

In kako taisti označijo avtomobilista z istim nagonom "občutka svobode"?!

Dej ne bučkaj. Svoboda je po sami definiciji tudi odmaknjenost od uniformiranosti. Skratka, dokler je to v okviru zdrave pameti, se mi vse to početje sploh ne zdi sporno. Če pa polcaj rabi kak izgovor za dodatne € in točke, bo pa to itak našel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne boš verjel, ampak jaz v avtu kar precej bolj upoštevam CPP, ne bom sicer trdil, da sem bolj papeški od papeža, ampak vseeno.

Dej ne bučkaj. Svoboda je po sami definiciji tudi odmaknjenost od uniformiranosti. Skratka, dokler je to v okviru zdrave pameti, se mi vse to početje sploh ne zdi sporno. Če pa polcaj rabi kak izgovor za dodatne € in točke, bo pa to itak našel.

Svoboda ... še nuben ni biu tok svobodn, da se je nag vozu ... be free, drive bike :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj primer....Kolona avtomobilov stoji in jz kljub temu,da sem vidu policaja počasi se premikam mimo dveh po dveh avtov še vedno po desnem pasu....Debil v plavem gleda,skoči na motor in z odpeto čelado divja mimo kolone po nasprotnem pasu-v škarje,brez luči in obstojima skupaj.Umsko omejeni verjetno bosanc kriči name in me da sodniku.Sodnik mi je dal kazen,ker ne vem kaj je govoril policaj-zdravstveno mene ni bilo.Sodnik pa je brez zaslišanja mene ali prič izdal plačilni nalog......POLICISKA DRŽAVA SMO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se pa z vsemi strinjam!

Vsi imate prav. Če bo kdo zaglavil, bo pa tako nosil posledice sam - individuale!! :yes:

Popravljeno . Popravil moto rider
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jakob, kaj so teb inštruktorski izpit vzel? :O k drgač verjetn ne bi take pisal :xx:

Niso. Ker si ne upajo, pussyji :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Svoboda je po sami definiciji tudi odmaknjenost od uniformiranosti.

Ne gre za uniformnost, temveč za zakonodajo. In ta je vedno tisto, kar omogoča, da ljudje različnih pogledov in misli vemo kaj je tista osnova, ki se jo je potrebno držati, da se ne pobijemo med seboj ali kako drugače konfliktiramo.

V omenjenem primeru ne govorimo o prevoženi črti v ovinku na prazni cesti, ne govorimo o prekoračeni hitrosti na prazni cesti, ne govorimo o kakšnem kurjenju gume ali vožnji po zadnjem, o odprtih izpuhih ipd., temveč o neposrednem ogrožanju predvsem drugih, če te že zase boli qrac. In če si ti še inštruktor za A, potem gre res vse tole v maloro!

 

Kdor čuti svobodo v ogrožanju drugih, zasluži, da ga drug ogrozi!

Sicer me za takega mamutarja boli qrac, če se zlomi, ta besna me pa popade, ko s takim odnosom, s tako vožnjo ogroziš druge. In ja, taka vožnja med pasovi, cik cak sem in tja preden se vozila ustavijo, ne ogrožajo samo cikcakarskega motorista, temveč še marsikoga drugega. Ker s tem nastane mnogo več potencialno nevarnih situacij, kot če bi se upoštevala pravila.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne gre za uniformnost, temveč za zakonodajo. In ta je vedno tisto, kar omogoča, da ljudje različnih pogledov in misli vemo kaj je tista osnova, ki se jo je potrebno držati, da se ne pobijemo med seboj ali kako drugače konfliktiramo.

V omenjenem primeru ne govorimo o prevoženi črti v ovinku na prazni cesti, ne govorimo o prekoračeni hitrosti na prazni cesti, ne govorimo o kakšnem kurjenju gume ali vožnji po zadnjem, o odprtih izpuhih ipd., temveč o neposrednem ogrožanju predvsem drugih, če te že zase boli qrac. In če si ti še inštruktor za A, potem gre res vse tole v maloro!

 

Kdor čuti svobodo v ogrožanju drugih, zasluži, da ga drug ogrozi!

Sicer me za takega mamutarja boli qrac, če se zlomi, ta besna me pa popade, ko s takim odnosom, s tako vožnjo ogroziš druge. In ja, taka vožnja med pasovi, cik cak sem in tja preden se vozila ustavijo, ne ogrožajo samo cikcakarskega motorista, temveč še marsikoga drugega. Ker s tem nastane mnogo več potencialno nevarnih situacij, kot če bi se upoštevala pravila.

Drago ekstremno jezni hribuc:

 

1. Govorim o praksi, ne o teoriji. V teoriji in po zakonih se vsekakor strinjam, da je tako početje prepovedano. Določeni osebki (zgleda, da si med njimi tudi ti) pač delujete na princip "Kar ni prepovedano, je dovoljeno". Zdrava pamet in prilagajanje situacijam in predvidevanje, te zadeve v tvojem besednjaku ne obstajajo, kajneda?

 

2. Odkar si član tega foruma tebe "ta besna popade" na vsake 15 sekund ali manj, tako da to ne igra kake posebne vloge pri argumentaciji tvojih postov. V normalnih pogojih se taka vožnja v vseh mestih sveta uporablja od pamtiveka. Mogoče pozabljaš, da Slovenija ni edina država na svetu in da Ljubljana ni edino ultramega velemesto... Poglej malo, kako zgleda promet v Rimu, Parizu, Trstu, in ostalih gosto poseljenih in zgužvanih mestih. Kako misliš, da bi to zgledalo, če bi se vsi motoristi in skuteristi in ostali enosledniki striktno držali CPP pravil? PRAKTIČNI PRIMER No.#1: ** CPP pravila so nastavljena tako, da se enosledno vozilo praktično ne razlikuje od dvoslednega. V realosti pa sta to dva popolnoma ločena svetova. Lane splitting je besedna zveza, ki je nastala v Ameriki, kjer sploh ne poznajo motorističnega gužvanja, ki ga poznamo na naši celini, bognedaj, da začnem omenjat Azijo. Ko te naslednjič "ta besna popade", malo pomisli, da na svetu obstajamo tudi ljudje, katerim tvoja ta besna in ostali skrajno bistri argumenti pomenijo točno toliko kot star plesniv mušji drekec.

 

PRAKTIČNI PRIMER No.#1: **: V nedeljo smo se trije odpravili proti Trsto, oz. do gradu Miramar. Stoječa/ počasi premikajoča kolona se je vlekla od enega začetka centra Trsta, pa prav do čisto skrajnega dela druge strani. Z avtom bi za to pot porabil ... par ur (beri vsaj 3-4), mi pa smo se skozi gužvo prebili v 20 minutah. V tem času smo vsi trije padli 0x, se zabili v vrata 0x, izsiljevali 0x itd. Je pa res, da smo se vsi trije zavedali svoje ranljivosti v prometu in smo se temu primerno obnašali. To pomeni, da nismo šli v škarje in v smrt gaaas direkt na nasprotni pas.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P.s. Ameriški "lane splitting" se uporablja pretežno v povezavi s "highway", torej z avtocesto. Kar se tiče vožnje po sredinski črti na avtocesti, je pa to nekaj najbolj butastega, kar lahko počneš. Na počasnih mestnih vpadnicah je nekaj, avtocesta pa nekaj povsem drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!