Fantocci Objavljeno Julij 31, 2013 Opozori Objavljeno Julij 31, 2013 Včeraj bilo super. Pohvale za super tečaj in pozdrav obema soterpinoma. No, povej, kako je bilo na nadaljevalnem. Isto kot na začetnem ali kaj več?
ciciban Objavljeno Julij 31, 2013 Opozori Objavljeno Julij 31, 2013 No, povej, kako je bilo na nadaljevalnem. Isto kot na začetnem ali kaj več? Bili smo samo trije. Očitno so se zaradi vročine (40 stopinj) eni premislili. Najprej trial 1,5 ure potem kosilo, kjer sem bil že pošteno ožet, ker sem čisto brez kondicije. Šli smo vse vaje čez kot na osnovnem. Vozili smo se še dodatno po stopnicah, plezali čez neko betonsko cev, vozili čez hlode, se zaletavali v nek betonski blok, plezali po enem ogromnem kupu zemlje... Vaje/prepreke so malenkost težje. Treba je več telovadit z sklopko, zavoro, gasom... fajn za nabirat samozavest, malo vaje za ravnotežje in veliko zabave. Na začetnem nisem nikoli stopil iz motorja, crknil mi ni nikoli in tudi vaje sem naredil od prve. No na nadaljevalnem ni bilo ravno tako. Ene vaje mi recimo sploh ni ratal zvozit (nek klinčev hlod). Od vožnje z motorjem, pa podobno kot na začetnem. Dogaja se pri višjih hitrostih. Zaviranje na mokri podlagi, ki ga na osnovnem ni. Uporaba zadnje zavore med tem ko si nagnjen. Sploh tale zadnja zavora je ena taka hudo simpel fora. Uporabno ko si malo prehiter in moraš malo požagat hitrost, ko si že v ovinku ali pa za vožnjo skozi rondo/serpentino, da ti ni treba skozi na sklopki viset. Nova je vaja, ko se pelješ skozi ovinek in ti plošča rit odnese... Pa ogromen poudarek je na tehniki vožnje z potiskanjem. Tehnika, ki jo večina nekako do neke mere v omejenem obsegu že uporablja podzavestno. Vsake toliko smo se malo zapeljali po poligonu in poskušali povezati vse skupaj v neko celoto. Proti koncu dneva smo vsi že veselo brusili tačke. Na cesti motoristi malo zarjavimo, ker dejansko vozimo z rezervo (kar je tudi prav) ampak je lepo v kontroliranem okolju spoznat kje so meje. Moje mnenje... ampak res samo moje mnenje, da si ne bo kdo preveč k srcu jemal. Bil sem že na parih tečajih. Tiste delavnice so fajn stvar. Priporočam vsakem, da vsaj malo proba kako in kaj. Pa saj so zastonj... res ne razumem zakaj je enim odveč it malo pogledat in probat. So te delavnice že kar kvalitetne in ne gre samo za neko vijuganje med stožci. Na vranskem pa je stvar še malo bolj na višjem nivoju. Začetni tečaj je mišljen za povprečnega voznika, ki ima za seboj vsaj 20K km. Torej za nekoga, ki motor pelje podzavestno. Nadaljevalni je bolj za tiste, ki bi radi svojo tehniko še malo bolj nadgradili. Dejansko so starejši/izkušeni motoristi v določeni meri obremenjeni z nekimi starimi doktrinami, tako da bodo tudi ta izkušeni nekaj sigurno potegnili od nadaljevalnega tečaja. Pa zanimivo je, kako se človek čez leta nekaj nauči, pa čeprav je to narobe. Fajn je, ker te na teh tečajih na te napake opozorijo. Tisti, ki bi bili res potrebni tečaja jih pa itak nikoli ne vidiš na kakšni taki stvari. rrrr in cisco 2
Snečer Objavljeno Avgust 1, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2013 Vprašanje je pa seveda, če takšen tečaj sploh koristi v stresni in pravi resni situaciji, kjer vse naredi glava. Za izboljšanje tehnike vožnje pa ne rečem, čeprav danes z vsemi temi pomagali in uravnoteženimi motorji, ni vožnja več nobena umetnost. Zadnjo zavoro pa uporabljam podzavestno znana tehnika.
Kmet2 Objavljeno Avgust 1, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2013 Vprašanje je pa seveda, če takšen tečaj sploh koristi v stresni in pravi resni situaciji, kjer vse naredi glava. Za izboljšanje tehnike vožnje pa ne rečem, čeprav danes z vsemi temi pomagali in uravnoteženimi motorji, ni vožnja več nobena umetnost. Zadnjo zavoro pa uporabljam podzavestno znana tehnika. Ti maš itak vse v zapestju,ti ne potrebuješ takšnih tečajev,jz mam pa vse v pomagalih,pa tud na rabm
Snečer Objavljeno Avgust 1, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2013 Ne gre za to, da ne bi tam izvedel kaj novega, a menim, da za normalno vožnjo to ne pride v poštev. Kaj mi bo od vožnje s trial motorjem po ovirah? ko te pa zajec sname tam nisi mogel nič, a ne, razen če bi vadil padec, pa še to je nemogoče, ker nimamo standariziranih ograj. Bolj koristne bi bile kakšne druge delavnice, teoretične, s psihologi in psihiatri, ker tu je glavni problem, ne v tehniki.
Kmet2 Objavljeno Avgust 1, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2013 Ne gre za to, da ne bi tam izvedel kaj novega, a menim, da za normalno vožnjo to ne pride v poštev. Kaj mi bo od vožnje s trial motorjem po ovirah? ko te pa zajec sname tam nisi mogel nič, a ne, razen če bi vadil padec, pa še to je nemogoče, ker nimamo standariziranih ograj. Bolj koristne bi bile kakšne druge delavnice, teoretične, s psihologi in psihiatri, ker tu je glavni problem, ne v tehniki. Prav imaš,jaz in ti rabiva psihijatrično obdelavo :lol: SLVR in maxxa 2
igorkr Objavljeno Avgust 1, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2013 Prav imaš,jaz in ti rabiva psihijatrično obdelavo :lol: Vsaj enemu ni pomoči SLVR in Kmet2 2
Borutt Objavljeno Avgust 2, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2013 Snecer, si bil kdaj na kakšnem tečaju varne vožnje in zakaj ne ? Izrek "vsako prase rije zase" velja za vse nas. Do sedaj še nisem slišal negativnega komentarja od udeležencev tečaja varne vožnje, ampak izključno od motoristov gledalcev. Ti tečaji niso sami sebi namen, temveč so za izboljšanje tehnike vožnje, katera je pač pomanjkljiva in tudi napačna. So za učenje vožnje in reagiranja v določeni situaciji. Verjamem, da so se nekateri rodili s sposobnostmi supermena. Do sedaj so mi vsi udeleženci zatrdili, da je tečaj koristen. Tudi sam sem pred leti debelo gledal, kako se tista krava s horizontalnimi joški elegantno pelje v ograjenem prostoru in izvaja osmico. Ta prostor je bil precej manjši, kot se ga sedaj uporablja. Pa ugotoviš tehniko takšne vožnje in ni več problema. Jaz priznam, da mi vožnja po poligonu olajšuje vsakodnevno križarjenje po cestah. Potrebno je samo pridobljeno znanje na poligonu prenesti na cesto. Dober motorist se zna peljati počasi, tudi s hitrostjo pešca, slab se zna peljati samo hitro, ker ga j... ravnotežje. Za to pa obstajajo tečaji varne vožnje. jami65 1
Snečer Objavljeno Avgust 3, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2013 Zdaj pa še povej točno kaj si se naučil in kaj ti konkretno koristi vsak dan Ti tečaji so očitno tako skrivnostni. Zakaj nisem bil na tečaju? Zato, ker tam ni simulacij situacij, s katerimi se redno srečuješ na cesti. Ta glavne stvari se lahko naučiš samo na pravi cesti. Podobno kot če se sexa učiš na lutkah in iz porno kaset.
dromomaniac Objavljeno Avgust 3, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2013 (popravljeno) Zdaj pa še povej točno kaj si se naučil in kaj ti konkretno koristi vsak dan Ti tečaji so očitno tako skrivnostni. Zakaj nisem bil na tečaju? Zato, ker tam ni simulacij situacij, s katerimi se redno srečuješ na cesti. Ta glavne stvari se lahko naučiš samo na pravi cesti. Podobno kot če se sexa učiš na lutkah in iz porno kaset. Kako pa veš kaj je tam, če nikoli nisi bil? Po tvojih besedah sodeč, bi morali po poligonu kamjoni podirat motoriste, da bi človek doživel oz. se poučil o vožnji na odprti cesti, al kaj?? Na teh tečajih ne urijo robote, ki bi se ozognili oz. preprečili kakršno koli nepredvidljivo situacijo. Je bolj preprosto..naučijo te predvidevanja in reagiranja, ko do nepredvidljive situacije že pride. Zdrs motocikla - kako reagirati; kako reagirati če si prehiter v ovinku; česa so zavore motocikla, ki ga voziš zmožne; tehnika pravilne vožnje motocikla itd. itd. Nihče te ne sili, da opraviš tak tečaj, bi pa bilo fer do drugih, da ne pišeš neumnosti, če ne veš zakaj se gre. Popravljeno Avgust 3, 2013. Popravil jan999 igorkr, Kmet2, ciciban in 1 other 4
Snečer Objavljeno Avgust 3, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2013 V Avstriji sem 1x opazoval takšen tečaj in ni bilo scen, ki sem ji omenil. Sem pa prepričan, da večina teh, ki pride iz tečaja, "znanja" ne uporabi v kritičnih situacijah, ampak ga uporablja za hitrejšo in bolj objestno vožnjo. "Sem bil na tečaju, lej kaj znam, zdaj lahko grem do kolena z lahkoto itd..."
Kmet2 Objavljeno Avgust 3, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2013 V Avstriji sem 1x opazoval takšen tečaj in ni bilo scen, ki sem ji omenil. Sem pa prepričan, da večina teh, ki pride iz tečaja, "znanja" ne uporabi v kritičnih situacijah, ampak ga uporablja za hitrejšo in bolj objestno vožnjo. "Sem bil na tečaju, lej kaj znam, zdaj lahko grem do kolena z lahkoto itd..." Superman :notworthy: igorkr 1
dromomaniac Objavljeno Avgust 3, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2013 V Avstriji sem 1x opazoval takšen tečaj in ni bilo scen, ki sem ji omenil. V Avstriji..celih 8ur si opazoval kaj se dagaja? :yawn:
Snečer Objavljeno Avgust 3, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2013 No, kaj si ti odnesel iz tečaja. Mater ste eni skrivnostni, dajte povedat, da se še drugi lažje odločimo.
igorkr Objavljeno Avgust 3, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2013 Skladno z Lagrange-Dirichletovim izrekom je ravnotežno stanje konservativnega sistema stabilno, če ima potencialna energija v tej legi lokalni minimum. Po domače rečeno, zguba časa in energije prepričevat prepričanega ... Kmet2 1
Snečer Objavljeno Avgust 3, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2013 Za umiritev zapestja in ureditev glave ni tečaja.
motofrik Objavljeno Avgust 3, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2013 Jaz sem na Vransken enkrat gledal dol s tribune, ko so vozili. Kaj pa vem...škoditi ne more, če greš tja probati. Če drugega ne, vsaj ustaviti se imaš kje, če se zakalkuliraš ali pogrneš.
ciciban Objavljeno Avgust 3, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2013 No, kaj si ti odnesel iz tečaja. Mater ste eni skrivnostni, dajte povedat, da se še drugi lažje odločimo. Sem imel željo kakšno sliko naredit pa ni bili časa. Ni tukaj nihče skrivnosten, samo moraš vedet, da večina udeležencev, ki je bila na tem tečaju sploh ni prijavljena na tem forumu. Verjetno se jim zdi odveč in se raje vozijo. Kaj sem konkretno odnesel sam. Jah zdej vem, da lahko veselo praskam po tleh z stopalkam, pa bo guma še vedno držala, če me slučajno preseneti kaj v ovinku. Pa da mi gre zaviranje po mokrem. Očitno sem imel še veliko rezerve, ki jo lahko ponucam, če bo potrebno. Na trialu sem ugotovil, da nimam kondicije in da bi se bilo fino potrudit, da bosta v prihodnje vsaj dva prsta skozi na sklopki. Po telem trialu se bom večrat odpravil na makadamske ceste. Pa da moram delat na drži roke v levih zavojih... me bo verjetno manj zapestje bolelo po 500km jih, če se bom malo potrudil.... Fantocci 1
danci1973 Objavljeno Avgust 3, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2013 Snecer, si bil kdaj na kakšnem tečaju varne vožnje in zakaj ne ? .... Dober motorist se zna peljati počasi, tudi s hitrostjo pešca, slab se zna peljati samo hitro, ker ga j... ravnotežje. Za to pa obstajajo tečaji varne vožnje. Jaz pa sem že bil večkrat na 'kakšnem' tečaju varne vožnje in se s Snecerjem v glavnem strinjam... Saj je zanimivo in zabavno, ampak kaj prida uporabnega iz njih ne odneseš... To o vožnji s hitrostjo pešca pa je itak bedarija - le kaj ima to z varno vožnjo? D.
Borutt Objavljeno Avgust 3, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2013 Zdaj pa še povej točno kaj si se naučil in kaj ti konkretno koristi vsak dan Ti tečaji so očitno tako skrivnostni. Zakaj nisem bil na tečaju? Zato, ker tam ni simulacij situacij, s katerimi se redno srečuješ na cesti. Ta glavne stvari se lahko naučiš samo na pravi cesti. Podobno kot če se sexa učiš na lutkah in iz porno kaset. Meni je najbolj zanimiv zadnji stavek. Jaz se učim na poligonu, Snecer pa na lutkah in z ogledi porničev . Vsako tele ma svoje vesele, hahaha. Jaz pa sem že bil večkrat na 'kakšnem' tečaju varne vožnje in se s Snecerjem v glavnem strinjam... Saj je zanimivo in zabavno, ampak kaj prida uporabnega iz njih ne odneseš... To o vožnji s hitrostjo pešca pa je itak bedarija - le kaj ima to z varno vožnjo? D. Vožnja je varna, dokler se voznik ne zvrne ali kako drugače ogroža sebe ali druge. Skoraj vsakemu je znano, da motor in jezdec ohranjata ravnotežje na račun vrtečih se koles. Večja, ko je hitrost, bolj je motor stabilen, manjša, ko je hitrost, bolj se motor zvrača, ker vrteči se kolesi ne ustvarita zadosti sile. Snemi kolo z bicikla, ga zavrti in ga poskusi obrniti. Slab voznik izkorišča to energijo in silo, zato takoj po speljevanju želi pridobiti na hitrosti, da ne bo izgubil ravnotežja. Pojdi na bencinsko črpalko in si oglej, kako nekateri vozijo pri majhni hitrosti z nogami na stopalkah, drugi pa med vožnjo hodijo. In vse to znanje gre potem na cesto.
Snečer Objavljeno Avgust 3, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2013 Lahko si pa kupiš lažji motorji z nižjim težiščem in so težave v trenutku rešene tudi pri nižjih brzinah, ali pa ravnaš kot motosvetovec in na 2 leti menjavaš za vedno težji in vedno močnejši motor ter obiščeš prav vse tečaje nevarne vožnje. Sicer pa to tehniko vožnje moraš obvladati že od malega, če si vozil kolo, moped itd., sicer ne vem zakaj siliš na enosledno vozilo. Nekateri pač nimajo primerne motorike, jebi ga, ni vsak za vse. Seveda nekateri na pumpah lovijo ravnotežje, ko ma zadaj 100kg prtljage, sopotnico in še kaj, namesto da bi sedel v avto, klima in lagano. Pri 2. minuti je zanimiv del. http://www.youtube.com/watch?v=aC3UvtWywMc (sem dal specifičen model motorja, da ne bo "težav"). Tu ti noben tečaj in trial motorji ne pomagajo, ampak možgani, da razumeš in veš, da se prvič tako ne naložiš in drugič ne greš tako naložen voziti po pesku Sicer pa bencinske črpalke niso problem na cestah, problem je po črpalki, na cesti, kjer sledi praviloma objestna vožnja.
Kmet2 Objavljeno Avgust 3, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2013 Sneci v Romuniji sem imel na motorju 260kg + 230kg motor,vozil po razdrapanih makedamih,vrjetno bi ti kot specialist za motociklizem pogruntal ,da nimam pojma,toda jaz sem se vrnil domov brez problemov in vsako leto se,in upam da bo tudi v bodoče moj angel varuh z menoj Nisem O:-) kot ti definitivno pa se upam trditi da sem si v letih motoriranja nabral veliko več izkušenj na motorju kot ti,saj sem bil večkrat v kritičnih situacijah in tudi na tleh in ne vedno po svoji krivdi.Ja se strinjam z tabo da se na takšen način veliko naučiš in se tudi sem,zato ne nakladej kaj vse moraš imeti v zapestju in glavi,saj ti nikoli ne prekoračiš hitrosti,nikoli ne naložiš motorja narobe skratka strogo po pravilih........tako se zna po cesti voziti vsak motorični debil,učiš se na izkušnjah,se strinjam,sam res ne vem kje si jih staknil...mogoče iz youtube-a :evilgrin: Sam vsake dve leti hodim na Vransko pa ne na tečaj varne vožnje,ampak na obnovitev znanja iz vožnje tovornih vozil po terenu,saj to od mene zahteva služba,vsakič kaj novega,tudi z razvijanjem tehnologij v vozilih(elektroniki)ki jo ti in še par drugih veleznancev tako pljuvate,se naučim vedno kakšno malenkost!!! Zdej pa hitro na youtube najdet kakšen praktičen primer ,mogoče se kaj naučiš Pa Sneci motosvetovci smo začeli menjavat motorje že na eno leto,kaj ne slediš ,ne menjavat zbiramo jih.............če bi foušija gorela bi se pozimi vsi greli......zastonj ^_^ Zdej grem pa mal po netu pogledat,a veš da ma novi KTM samo 150KM,rabm enduro z najmanj 200KM in končno 300kmh...veš zakaj....zato da se lahko lagano v 6 prestavi peljem naložen do konca 80kmh in ob malem premiku zapestja prehitim brez prestavljanja kakšnega dolgega šleparja ki ga spredaj bremza motorist ki ma vse v zapestju in glavi :lol: DAMI34, Lubikaa Rozzica, krucymucy in 2 others 5
danci1973 Objavljeno Avgust 3, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2013 Nisem O:-) kot ti .... Akcija se začne pri 50s...
Kmet2 Objavljeno Avgust 3, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2013 Akcija se začne pri 50s... Gotof je
motozajebant Objavljeno Avgust 3, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2013 Akcija se začne pri 50s... Objestnež
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se