Skoči na vsebino

Tečaj varne vožnje - izkušnje, predlogi...


KeC

Priporočene objave

Kolona je vozila okoli 30, pa še pri tej brzini so sekali serpentine kot za šalo (2:37 npr), jaz tam več kot 50 nisem peljal.

 

"Traktor" pa menda lahko obvozim. Ta skupina oz. njen vodja, si je celo cesto "zaprla" na križišču od jezera (ni na tem videu) in usmerjal promet kot policaj.

 

Šofer pri 50s se mi je celo umaknil in dal znak, res vrhunec objestnosti :)

 

Večina z motosveta bi že zdavnaj tu "pospravila" kolono.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sneci v Romuniji sem imel na motorju 260kg + 230kg motor,vozil po razdrapanih makedamih,vrjetno bi ti kot specialist za motociklizem pogruntal ,da nimam pojma,toda jaz sem se vrnil domov brez problemov in vsako leto se,in upam da bo tudi v bodoče moj angel varuh z menoj ;)

Nisem O:-) kot ti definitivno pa se upam  trditi da sem si v letih motoriranja nabral veliko več izkušenj na motorju kot ti,saj sem bil večkrat v kritičnih situacijah in tudi na tleh in ne vedno po svoji krivdi.Ja se strinjam z tabo da se na takšen način veliko naučiš in se tudi sem,zato ne nakladej kaj vse moraš imeti v zapestju in glavi,saj ti nikoli ne prekoračiš hitrosti,nikoli ne naložiš motorja narobe skratka strogo po pravilih........tako se zna po cesti voziti vsak motorični debil,učiš se na izkušnjah,se strinjam,sam res ne vem kje si jih staknil...mogoče iz youtube-a :evilgrin:

Sam vsake dve leti hodim na Vransko pa ne na tečaj varne vožnje,ampak na obnovitev znanja iz vožnje tovornih vozil po terenu,saj to od mene zahteva služba,vsakič kaj novega,tudi z razvijanjem tehnologij v vozilih(elektroniki)ki jo ti in še par drugih veleznancev tako pljuvate,se naučim vedno kakšno malenkost!!!

Zdej pa hitro na youtube najdet kakšen praktičen primer ,mogoče se kaj naučiš :P  :P

Pa Sneci motosvetovci smo začeli menjavat motorje že na eno leto,kaj ne slediš ,ne menjavat zbiramo jih.............če bi foušija gorela bi se pozimi vsi greli......zastonj ^_^

Zdej grem pa mal po netu pogledat,a veš da ma novi KTM samo 150KM,rabm enduro z najmanj 200KM in končno 300kmh...veš zakaj....zato da se lahko lagano v 6 prestavi peljem naložen do konca 80kmh in ob malem premiku zapestja prehitim brez prestavljanja kakšnega dolgega šleparja ki ga spredaj bremza motorist ki ma vse v zapestju in glavi :lol:

 

kmet2@ jaz ti moral povedati, da nekih kritičnih situacij do sedaj nisem imel. Raje se vprašaj, zakaj si ti imel kritične situacije, odgovor je kot na dlani in v dlani. Po tvojih videoposnetkih se sploh ne čudim, da si več pri zajcih kot na cesti.

 

In ni fora v tehniki ter kolikokrat si zmetal motor po tleh, ampak je dejansko v glavi, samo škoda to tebi razlagat  :) 

 

Motor tu menda noben ne uporablja za vsakdanje potrebe.

 

Je le za izlete, prosti čas, hobi, morda kdo za šport, a tisti najbrž na primernih "objektih".

 

Torej lahko povsem mirno planiraš vožnjo, glede na vreme, čas, kondicijo, stanje na cestah, destinacijo itd. In tu je bistvo motoriranja.

 

Če veš, da ja na Planini ob nekaterih nedeljah okoli 15.00.ure "motogp", boš počakal, da opravijo "trening" ali se peljal drugje, če dam najbolj banalen primer.

 

Tvoj prijatelj krucy je zadnjič napisal, da se ne more peljati 115, ker ga potem nihče ne bi čakal. Vidiš, če bi uporabil zgornji del, bi ugotovil, da lahko vozi prvi in ga noben ne bi čakal :)

 

Saj kul, da si se vozil polno obremenjen, saj motor to dopušča, najbrž pa je tudi res, da nekih ekstremnih manevrov ni bilo...

 

Hitrost pa prekoračim tu pa tam, kot vsak šofer, v vsakem vozilu, vendar je razlika v prekoračitvi in seveda tveganju zase in za druge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snecer za predsednika  :hooray:

 

a nisi ti Snecer, zadnjič na MS objavil fotko enega motorista ki prehiteva čez polno črto?  :hmm:

 

 

ps. se peljem v isti skupini kot kruci.... in ti povem da vsi počakajo :notworthy:  :notworthy:  (ker se peljem bistveno počasneje od ostalih-začetnik pač).... ne rabiš vsega resno vzeti ;)

Popravljeno . Popravil motozajebant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Glede na stanje duha in denarnice, vam ponujam brezplačen tečaj slalomiranja med stožci. Kot se za vsako prireditev spodobi, bo tudi ta izvedena pod pogojem vsaj nekaj udeležencev in lepega vremena. Za udeležbo ni predpisana kakšna posebna oprema, niti posebna znanja ali veščine. Važno je, da se ga udeležijo motoristi z motornimi kolesi (lahko tudi s sopotnikom ali sopotnico) z motoristično opremo in veliko veselja in volje do takega učenja. Seveda bo potrebna potrditev udeležbe, saj bom le tako vedel ali bo kakšen kandidat oziroma koliko bo kandidatov. To ne bo samo slalomiranje in vožnja v krogu, temveč tudi pogovor in debatiranje o stvareh povezanih s prometom in motoristi. Ne spomnim se, da bi kdajkoli koga kakšen stožec ugriznil, zato ste vabljeni vsi motoristi. Kar se tiče termina, bo določen, ko bo dovolj kandidatov in bo po vsej verjetnosti za vikend. Lokacija je pa itak znan, to je Postojna. Še bolj točno lokacijo pa sporočim, ko bo potrjena izvedba.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na stanje duha in denarnice, vam ponujam brezplačen tečaj slalomiranja med stožci. Kot se za vsako prireditev spodobi, bo tudi ta izvedena pod pogojem vsaj nekaj udeležencev in lepega vremena. Za udeležbo ni predpisana kakšna posebna oprema, niti posebna znanja ali veščine. Važno je, da se ga udeležijo motoristi z motornimi kolesi (lahko tudi s sopotnikom ali sopotnico) z motoristično opremo in veliko veselja in volje do takega učenja. Seveda bo potrebna potrditev udeležbe, saj bom le tako vedel ali bo kakšen kandidat oziroma koliko bo kandidatov. To ne bo samo slalomiranje in vožnja v krogu, temveč tudi pogovor in debatiranje o stvareh povezanih s prometom in motoristi. Ne spomnim se, da bi kdajkoli koga kakšen stožec ugriznil, zato ste vabljeni vsi motoristi. Kar se tiče termina, bo določen, ko bo dovolj kandidatov in bo po vsej verjetnosti za vikend. Lokacija je pa itak znan, to je Postojna. Še bolj točno lokacijo pa sporočim, ko bo potrjena izvedba.

 

Ideja je vsekakor pohvalna in vsem nam koristna, vendar mislim, da bi nas večina potrebovala korekciije med vožnjo v prometu, vožnja skozi ovinke (vstop - izstop iz ovinka) , varno prehitevanje, razvrščanje ipd. Zavedam se, da ni dovolj inštruktorjev, ki bi s seboj vzeli 2-3 motoriste, se peljali za njimi in opozarjali na nepravilnosti.

 

ne me spluvat, je le razmišljanje navadnega državljana :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo je pa rekel, da se mora tečaj odvijati samo na poligonu. Vse je stvar dogovora in izvedbe. Se izvede še relacijsko vožnjo z debatiranjem, kar smo že imeli.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pohvalno, da je kdo pripravljen organizirati take stvari.

 

Čimprej določi čas in kraj dogodka, da vidim ali lahko potrdim udeležbo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz bom pa Mausa pol vprašal kaj ste jemal in šu pol en krog z njim,da mi še praktično pokaže :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pohvalno, da je kdo pripravljen organizirati take stvari.

 

Čimprej določi čas in kraj dogodka, da vidim ali lahko potrdim udeležbo.

 

MAKSI take stvari organizira že leta...

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MAKSI take stvari organizira že leta...

Hvala, Maksijeve delavnice že poznam.

Vem tudi, da poleg njih nekaj brezplačnih delavnic organizirajo še pri ZIPM in pri policiji, pa nekateri moto klubi. A vse to se dogaja večinoma spomladi.

 

Pogrešam več delavnic preko celega leta! Da bi imeli stalno, ali pa vsaj tedensko postavljen poligon, na kakem parkirišču, kjer bi lahko vadili, se pomerili in si izmenjali izkušnje.

 

Takšne dogodke bi bilo najzabavneje izvesti v obliki MOTOGYMKHANA dogodka.

To je moto šport, ki so ga Japonci gojijo že desetletja, zadnja leta pa se naglo širi tudi drugod po Aziji, Amerikah in Evropi. Izleda kot mešanica spretnostne vožnje in cestnih dirk. Na parkirišču se s stožci postavi proga, ki vsebuje veliko zabavnih in tehnično zahtevnih elementov. Vozi se na čas in večinoma v prvi prestavi.

Tako bi si na varen in zabaven način pridobili ogromno znanja za obvladovanje motorja. Varen pravim zato, ker so padci pri motogymkhani zelo nedolžni napram ostalim moto športom. Večinoma gre za zdrse pri nizkih hitrostih brez večjih posledic za voznika in motor.

 

Sam že kakšno leto občasno vadim in v tem času je moja tehnika vožnje izredno napredovala. Več kot prej v 20 letih moto kariere!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maksi je društvo, jaz pa sem sam. Pa vseeno uredim vse potrebno, da se izvede dogodek. Ti lahko potrdijo udeleženci.

Pred vsakim "hoferjem" lahko vadis. Se manever med stozci v praksi veliko uporablja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je lažna propaganda in izguba časa. Odvzema prednosti ne moreš trenirati. Raje se pojdite peljat in jim na terenu pokazi kje so nevarne točke, uničen asfalt, napisi jim koledarcek kdaj lokalni harajo po cesti itd..

Tehnika nima kaj dosti skupnega z nesrečami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvzem prednosti lahko treniraš z gledanjem moto crash posnetkov na Jutubu.

Pomaga, da si urediš stvari v glavi, da se bolje zaveš ranljivosti motorista, se naučiš predvideti marsikatero nevarnost, ter se izogniti kritični situaciji ali nesreči.

 

Z vsemi ostalimi nesrečami (pri zaviranju, pospeševanju, obračanju, napačnem reagiranju, itd.), pa ima tehnika veliko skupnega.

Popravljeno . Popravil Lunatic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je lažna propaganda in izguba časa. Odvzema prednosti ne moreš trenirati. Raje se pojdite peljat in jim na terenu pokazi kje so nevarne točke, uničen asfalt, napisi jim koledarcek kdaj lokalni harajo po cesti itd..

Tehnika nima kaj dosti skupnega z nesrečami.

 

Te 'poligonske' vaje imajo nekaj smisla za začetnike oz. vse tiste, ki imajo težave že z osnovami. Prav je, da se te stvari nauči oz. privadi do te mere, da o njih med vožnjo ni treba razmišljat, ker to samo jemlje čas in pozornost od dogajanja v prometu. Čeprav bi po drugi strani pričakoval, da bi se ta 'rutina' pridobila že v avtošoli.

 

In fajn je po daljši 'abstinenci' (npr. zima) te zadeve malo obnovit in 'zbudit' ta del možganov - ampak če kdo za to (spet) rabi inštruktorja in organiziran tečaj, naj raje razmisli o javnem prometu.

 

 

V realnem prometu pa obvladovanje slaloma pri 5 km/h ali osmice pri 2,5 km/h ne pomaga kaj preveč... Za to je veliko koristnejša kakšna celodnevna delavnica na N. Marofu. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je lažna propaganda in izguba časa. Odvzema prednosti ne moreš trenirati. Raje se pojdite peljat in jim na terenu pokazi kje so nevarne točke, uničen asfalt, napisi jim koledarcek kdaj lokalni harajo po cesti itd..

Tehnika nima kaj dosti skupnega z nesrečami.

 V vsej svoji pikrosti spregledal Borutov post na prejšnji strani ob 11:26 uri :?  Lažje je sedeti za računalnikom in kritizirati kot premakniti svojo rit in narediti kaj koristnega.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!