Jump to content
Najpomembnejši ukrep za preprečevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom je, da zmanjšamo stike in ostajamo doma. ×
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Robertjur

Raceland

Recommended Posts

sesir
pred 1 uro, SMX17 pravi:

Nič ni odvisno od gum ti tepec, katerokoli cestno gumo boš nižal na "racing" bare, boš letel ven s proge. Z izjemo Dunlopk in NTEC tehnologijo je vsako nižanje tako imenovanih 'hypersport' gum popolnoma nesmiselno (S21, Conti SA, Rosso 3  ipd).

@motoguzi . 

Povej še kateri motor pa gume voziš, izkušnje ipd

:ras:

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover
DAMI34
pred 21 urami, SMX17 pravi:

Nič ni odvisno od gum ti tepec, katerokoli cestno gumo boš nižal na "racing" bare, boš letel ven s proge. Z izjemo Dunlopk in NTEC tehnologijo je vsako nižanje tako imenovanih 'hypersport' gum popolnoma nesmiselno (S21, Conti SA, Rosso 3  ipd).

@motoguzi če še "treniraš" kolenček potem predpostavljam, da nimaš takega tempa, ki bi gume pregrel - Raceland je sam po sebi bolj tehnična proga, neke vrste poligon ki ne dopušča (pre)visokih hitrosti, nima ravnin in dolgih zavojev, kjer se najraje dogajajo napake.

Js bi na tvojem mestu poskušal kr 2.5/2.9 hladne oz. do -0.3 segrete. Sem tudi sam tako vozil in se da čisto kulturno, brez zdrsov vozit 'začetniški tempo'

Marof ima lep gladek asfalt, je pa v primerjavi z racelandom že malenkost večji "projekt" - ni ravno da skočiš gor na pico za 10€ pa narediš par krogov. Cenovno sigurno dražja, spet pa manj kot denimo Grobnik/Panonnia. Še eno stopničko višje po ceni je Adria International Raceway blizu italjanske meje.

 

@Two and Race Imajo na Panonniji inštruktorja vožnje, iz Racelanda na Pannonio je spet velik preskok, ampak če ti ni odveč vožnja do gor in imaš kakega pajdaša ki bi šel poskusit ti bodo na licu mesta vse povedali, pokazali in razjasnili. 

Povej še kateri motor pa gume voziš, izkušnje ipd

 ma v osnovi Sesir prav, biloktero gumo lahko spusti za 0,5 (prva 2,0 zadnja 2,4) bolj je vprašanje kako se bo moped obnašal (seveda odvisno od gum), da ne bo lesen. Za se mal fijakat je pa tko kot si napisal, o,3 dol pa bo čist fajn limalo. Je pa res da na racing bare je nesmisel, kot si napisal, vendar jaz sem Sesira razumel kot nekoliko znižati, če vzamem osnovo, da tip vozi na maximum že sedaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nearrain
28 minutes ago, DAMI34 said:

 ma v osnovi Sesir prav, biloktero gumo lahko spusti za 0,5 (prva 2,0 zadnja 2,4) bolj je vprašanje kako se bo moped obnašal (seveda odvisno od gum), da ne bo lesen. Za se mal fijakat je pa tko kot si napisal, o,3 dol pa bo čist fajn limalo. Je pa res da na racing bare je nesmisel, kot si napisal, vendar jaz sem Sesira razumel kot nekoliko znižati, če vzamem osnovo, da tip vozi na maximum že sedaj.

Spet klobasas o stvareh o katerih nimas blage veze  ... spusti tlak pri takih gumah na pisti, pa da te vidmo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred eno uro, Nearrain pravi:

Spet klobasas o stvareh o katerih nimas blage veze  ... spusti tlak pri takih gumah na pisti, pa da te vidmo.

?????? Točno tak je kot je napisal!!!!

No men se 2.0 prednja zdela malo okorna za raceland in imel 2.1 boljši občutek...pa sem sprobal ojoj tlakov in različnih gum...veliko z telemetrijo in se je res šlo v detajle...sem imel dokler se zdaj ni pista naredila veliko bolj hitra še vedno rekord med SS mopedi...

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
motoguzi
Ob 19. 5. 2017 ob 17:56, SMX17 pravi:

Nič ni odvisno od gum ti tepec, katerokoli cestno gumo boš nižal na "racing" bare, boš letel ven s proge. Z izjemo Dunlopk in NTEC tehnologijo je vsako nižanje tako imenovanih 'hypersport' gum popolnoma nesmiselno (S21, Conti SA, Rosso 3  ipd).

@motoguzi če še "treniraš" kolenček potem predpostavljam, da nimaš takega tempa, ki bi gume pregrel - Raceland je sam po sebi bolj tehnična proga, neke vrste poligon ki ne dopušča (pre)visokih hitrosti, nima ravnin in dolgih zavojev, kjer se najraje dogajajo napake.

Js bi na tvojem mestu poskušal kr 2.5/2.9 hladne oz. do -0.3 segrete. Sem tudi sam tako vozil in se da čisto kulturno, brez zdrsov vozit 'začetniški tempo'

Marof ima lep gladek asfalt, je pa v primerjavi z racelandom že malenkost večji "projekt" - ni ravno da skočiš gor na pico za 10€ pa narediš par krogov. Cenovno sigurno dražja, spet pa manj kot denimo Grobnik/Panonnia. Še eno stopničko višje po ceni je Adria International Raceway blizu italjanske meje.

 

@Two and Race Imajo na Panonniji inštruktorja vožnje, iz Racelanda na Pannonio je spet velik preskok, ampak če ti ni odveč vožnja do gor in imaš kakega pajdaša ki bi šel poskusit ti bodo na licu mesta vse povedali, pokazali in razjasnili. 

Povej še kateri motor pa gume voziš, izkušnje ipd

Ja res še bl k ne pokušam kolenček ... hvala za na svet glede tlaka drugače pa vozim Pilot power 3.

Je kdo kdaj tam bil mogoče na tečaju športne vožnje? Ne vem al ma smisel to plačevat al ne na karting progi? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Two and Race

Tako kot pravi @SMX17; na naših eventih so prisotni inštruktorji v vseh hitrostnih skupinah, od popolnih začetnikov do najhitrejših. Naš namen je spodbuditi vse motoriste da se udeležijo vožnje po pisti in tako nadgradijo svoje znanje vožnje motocikla, posledično pa se s takim početjem umaknejo iz cest. Brez strahu se torej lahko pod vodstvom izkušenih inštruktorjev zapeljete po 'resni' in moderni stezi, ki ponuja vse. Tudi Raceland je v vsakem primeru boljša alternativa kot cesta, je pa trenutna steza premajhna za 'resno' vožnjo z motociklom, upamo pa, da se v prihodnosti tudi to spremeni in dobimo tudi v Sloveniji dirkališče, ki si ga zaslužimo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rockson
Ob 20. 5. 2017 ob 15:50, Nearrain pravi:

Spet klobasas o stvareh o katerih nimas blage veze  ... spusti tlak pri takih gumah na pisti, pa da te vidmo.

A sesira boste učil paglavci? Na racelandu sem fural 1.8-2.0 vse mogoče; od qualifier rr, gp racer d206 (al 207..), sportsmart, michelin pp, bridgestone (mislim da je bila S20) pa verjetno še kaj. Prve gume do sedaj, kar sem jih vozil ki ne marajo nizkega tlaka so Mitaske. Za štart daš obe gumi na 2.2 ali 2.3 pa si rešil; prvi krog bolj narahlo potem pa že drži. S temi tlaki se da peljat tm okrog 0.55, za kaj boljše čase pa moraš bit že orenk odbitek (govorim o ss in nakedih).

Share this post


Link to post
Share on other sites
gsxf750
pred 1 uro, rockson pravi:

A sesira boste učil paglavci? Na racelandu sem fural 1.8-2.0 vse mogoče; od qualifier rr, gp racer d206 (al 207..), sportsmart, michelin pp, bridgestone (mislim da je bila S20) pa verjetno še kaj. Prve gume do sedaj, kar sem jih vozil ki ne marajo nizkega tlaka so Mitaske. Za štart daš obe gumi na 2.2 ali 2.3 pa si rešil; prvi krog bolj narahlo potem pa že drži. S temi tlaki se da peljat tm okrog 0.55, za kaj boljše čase pa moraš bit že orenk odbitek (govorim o ss in nakedih).

gpracer d206 (al D207) :

tole je strel v prazno. Sem povozil D207GP narejeno v 1999. Zas njimi so bile D208 cestne, RR in GP, ter GPA. GP racerke so prišle šele z generacijo D208.

 

Nižanje tlaka tud ne paše Contiju Sport Attack vsled mehke karkase (tako ima tud Mitas).

Vozil GP Racer (211) zadnjo pumpano 1,1 hladno (tipično pumpano na Grobniku) in ni blo problema, pač NTEC karkasa, čeprav je bila info od Dunlopa, da naj ne bi spuščali te verzije pod 1,8 (hladne).

Zvozil 1x Michelin Pilor Race M2 zadnjo (cestno legalna race guma iz leta 2003). Prebral na ameriškem forumu, da ji paše vsaj 1,6 (hladno). Zvozil po cesti s takim tlakom povsem brez problemov.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rockson
Ob 24. 5. 2017 ob 12:48, gsxf750 pravi:

gpracer d206 (al D207) :

tole je strel v prazno. Sem povozil D207GP narejeno v 1999. Zas njimi so bile D208 cestne, RR in GP, ter GPA. GP racerke so prišle šele z generacijo D208.

ja prav imaš...sem šel sliko iskat :) kiks...

 

P9172337.jpg

 

Conti race attack sem sicer vozil na supermoto ampak se mi ni zdelo da ne mara nizkega tlaka; je pa res da sem že slabo dobil pa ni dolgo zdržala...

Edited by rockson

Share this post


Link to post
Share on other sites
blazzarss

Bo jutri dopoldne kdo dol? Če gre kdo zraven, dva štartava iz Ljubljane ob 8.00 :)

 

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
motoguzi
pred 4 urami, blazzarss pravi:

Bo jutri dopoldne kdo dol? Če gre kdo zraven, dva štartava iz Ljubljane ob 8.00 :)

 

lp

Neki ne kaže dobro vreme ... javi za drugič, magari med tednom  pa lahko gremo skup :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
blazzarss
pred 20 urami, motoguzi pravi:

Neki ne kaže dobro vreme ... javi za drugič, magari med tednom  pa lahko gremo skup :)

Vreme je bilo super, sicer zjutraj še voda v nekaterih ovinkih in dokaj drseča pista, ma se je do 12ih zrihtalo in je šlo do tačk :) Sva bila pa dopoldne sama 2 na pisti, lahko voziš kolkor češ :)  Včeri je blo mal na hitro zmenjeno, drugič prej sporočim.

Evo ena "profesionalna" :cool:

IMG_1391.thumb.JPG.053d73cadcc65b347e5b26ddab1af4cc.JPG

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
motoguzi

A kdo hodi na Novi marof je kaj bolje kot racland-bolj odprti daljsi ovinki? ...bil zadnic v raclandu in mi sploh ne odgovarja tak tip proge...samo matranje sebe in motorja, se en ne konca si ze napol drugega itd ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
bikez
pred 4 minutami, motoguzi pravi:

A kdo hodi na Novi marof je kaj bolje kot racland-bolj odprti daljsi ovinki? ...bil zadnic v raclandu in mi sploh ne odgovarja tak tip proge...samo matranje sebe in motorja, se en ne konca si ze napol drugega itd ...

Marof je mnogo bolj odprt, par ovinkov je tudi zaprtih, ampak mnogo manj kot Raceland.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SMX17
1 hour ago, motoguzi said:

A kdo hodi na Novi marof je kaj bolje kot racland-bolj odprti daljsi ovinki? ...bil zadnic v raclandu in mi sploh ne odgovarja tak tip proge...samo matranje sebe in motorja, se en ne konca si ze napol drugega itd ...

Marof, Panonnia, Grobnik je pravi naslov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • RobiRoberto
      Včeraj zjutraj je bilo - 3 oC, po kosilu pa se je ogrelo na prijetnih + 12 oC, kar je poleg mene izkoristilo še precej pešcev in tudi nekaj kolesarjev. Izgleda da bo država morala pred vrata v vsako hišo postaviti enega policista in tudi enega vojaka ...  
    • ProdriveR
      Ravno učeraj mi je znanec razlagal, da ima sodelovca že 10dni v umetni komi zarad korone. V umetno komo jih dajejo predvsem zarad tistih cevk, k jih imaš potem za lažje dihanje. Pa tudi baje ni v rizični skupini??
    • Kmet2
      Bom probal poiskat tudi link, če ga še najdem. Skratka nemci so razvili test ki pokaže protitelesa v telesu na Covid19, to pomeni, da so ti ljudje preboleli virus in so imuni na njega. Te ljudi so začeli vračat na delovna mesta. Meni osebno se zdi to super ukrep. 
    • ofc
      Ima kdo kakšno vezo, kje bi 'ugodno' dobil scottov komplet za 2015 690r? Tole je vse večinoma iz ZDA, se pravi je treba k tej ceni dodati še carino ne...? https://slavensracing.com/shop/scotts-steering-damper-kit-ktm-690-sm-smr-smc-duke-e-r-enduro/
    • MARE 65
  • Similar Content

    • vicko
      By vicko
      Več o našem društvu na spodnji povezavi.

      http://www.amd.rat-racing.si/
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!