pik1 Objavljeno Maj 24, 2013 Deli Objavljeno Maj 24, 2013 23 let vozil s petimi prestavami. potem pa na "novem" najdes 6. ........... priceless. :grim ... sej eni taprv let šaltajo sam do pega ganga, pol se pa naenkrat zašaltajo, pa vidjo da jim je u šesto padl .... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gregorjanc Objavljeno Maj 24, 2013 Deli Objavljeno Maj 24, 2013 .... a si se že kdaj zalotu, da zanalašč nisi hotu u višjo prešaltat ????? :glare: .....razmišljam..... večkrat... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motozajebant Objavljeno Maj 24, 2013 Deli Objavljeno Maj 24, 2013 jaz mamo pokličem, da mi pove če sem v prvi jst sm pa zanč pozabu poklicat, pa sm kr z lerom spelju.... mau se matraš, ampak gre trebor, bosa in Dr_Jakob 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno Maj 28, 2013 Deli Objavljeno Maj 28, 2013 vozi po posluhu. v previsokih vrtljajih menjaš navzgor, pri prenizkih pa navzdol... to je to brez zamere samo tole uprašanje je mal hecno če si začetnik potem pa je vse jasno.. ti se samo vozi, ostalo pride samo Dragi tintin. Ne boš verjel, ampak vem, da nisi dolgo časa motorist, zato se meni zdi tvoj odgovor bolj hecen, kot njegovo vprašanje. Posluh je kot okus. Nekomu paše slano, drugemu vroče, tretjemu samo svinjsko. Torej, posluh imamo vsak drugačen. Po posluhu ali po občutku je lepo, če voznik ni gluh in glup. Če ima nekdo občutek, bo že sam ugotovil, če ga nima, potem pa učenje in praksa. Sploh ni neumno vprašanje, če nekdo šteje prestave. So nekateri motorji toliko prožni, da kar pozabiš, v kateri prestavi se nahaja menjalnik. Torej štetje ali pa prikazovalnik prestav. Pomaga tudi obratomer, saj je v določeni prestavi pri določeni hitrosti določeno število vrtljajev. Je pa tudi tako, da nekomu paše voziti v višjih vrtljajih, nekomu pa v nižjih. BelaStrela, tintin in pik1 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tintin Objavljeno Maj 28, 2013 Deli Objavljeno Maj 28, 2013 tako je, za sabo imam manj kot eno leto in ca. 25k kilometrov. zato sem pa tudi napisal, da če je začetnik, mi je vse jasno. tudi jaz sem bil tam... tudi jaz sem se precej lovil gdaj, kako itd... ampak to ti pač pride v kri. s kilometrino razvijaš svoj slog vožnje in počasi use na kar si moral prej misliti, zdaj delaš podzavestno. Da negdo lahko nima občutka se čisto strinjam s tabo, ampak prej ali slej se bo sam navadil. sam bo videl kaj je bolje, sam bo videl kako se motor lepše vozi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tintin Objavljeno Maj 28, 2013 Deli Objavljeno Maj 28, 2013 Pa še na tvojo opazko o tem koliko časa sem motorist: 10 let. Od mojega 10. leta dalje. Je pa res da sem na cesti komaj 1 leto. tako da ja... Nekaj izkušen imam. (naj mod združi moja 2 posta prosim.. Gumba edit ni več) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Junij 4, 2013 Deli Objavljeno Junij 4, 2013 Hitrost med vožnjo ..kako veste? aaaaammmmmmmm....... ne vem no, motorcikli imajo "baje" namesceno nekaj podobnega stevcu hitrosti?! ali se motim? mogoce je samo naslov teme "malce zavajajoc". Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MihaGS Objavljeno Junij 4, 2013 Deli Objavljeno Junij 4, 2013 Problem nastopi takrat, ko ji v očeh vidiš da si prešaltal iz prve v drugo! No, brez heca je pa prikazovalnik zakon. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava baddad Objavljeno Junij 7, 2013 Popularna objava Deli Objavljeno Junij 7, 2013 Motor je kot glasbeni inštrument. Tisti, ki nimajo filinga, potrebujejo note - navodila, drugače ne vejo kje so, drugi sledijo intuiciji, znajo improvizirati, poslušati, kar odplavajo in se prepustijo občutku.... Motorizem naj bi bil odklop od številk, monitorjev, statistike... Efendi, znj, pajkica in 9 others 12 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
frischfleisch Objavljeno Junij 7, 2013 Deli Objavljeno Junij 7, 2013 Odlično si to povedal baddad. Se strinjam. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smasher Objavljeno Junij 14, 2013 Deli Objavljeno Junij 14, 2013 (popravljeno) kaj se še komu na motorju dogaja da ko rukne iz N v prvo da ne gre... lučka ugasne ni pa v prestavi? ali pa da se med 1 in 2 ustavi v N (torej 20m po štartu naviješ obrate brezveze), lahko pa da mam sam jst taka jajca od motrja. Drugače pa zmiri iščem 7 (na avtu pa 6 sm pač tak da bi zmiri rad vozu v najnižjih možnih obratih) p.s: pa vmes v temi sem pogledal.. 100€ za prikazovalnik prestav se mi zdi malo dosti Popravljeno Junij 14, 2013. Popravil smasher Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JO_18 Objavljeno Junij 16, 2013 Deli Objavljeno Junij 16, 2013 Ali si prenežen z menjalnikom ali pa so menjalne vilice krive :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mitjag Objavljeno Junij 17, 2013 Deli Objavljeno Junij 17, 2013 Tole vprašanje niti ni neumno ampak dejstvo je da jaz na CBF-jki nikol nisem štel...ker se štejem še za začetnika (3 leta izpit) lahko rečem da sem dostikrat iskal 6. prestavo medtem ko bolj malokrat prvo predvsem zaradi lučke N ki jo ima CBF-ka. Sedaj na novi mašinci pa je ta problem rešen serijsko s prikazovalnikom čeprav se tudi zdaj zalotim da iščem 7. predvsem na kakšni avtocesti drugje pa se lepše vozi z 5-6 )) Tako da če te skrbi predvsem zaradi tega da ne veš ali si v 5 ali 6. mislim da prikazovalnika ne rabiš ampak samo probaš...če gre višje gre če ne pač ne(sicer se sčasoma navadiš da veš da si v 3. in ne v 6. ampak tiste vmesne se pa hitro lahko "sfali") Če nimaš tiste lučke za ler (kar sicer mislim da imajo vsi) pa bi sam vsekakor dal prikazovalnik da mi ne bi motor crkoval v 1. ali drugi in bi mislil da imam v leru Tko da če to ima motor serijsko super, če pa ne pa mislim da ni vredno vgrajevat naknadno. bosa in MiNa 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Haki Objavljeno Julij 1, 2015 Deli Objavljeno Julij 1, 2015 Imam vprasanje za lastnike z750 l.2004-07 če je tole komu znano. Nabavil sem si heal tech gipro ds indikator prestav ki naj bi bil plug&play. kawi naj bi imel že vgrajen konektor ampak po 2h brskanja po motorju sem obupal nad iskanjem! Se mogoče komu sanja kje bi se ta konektor nahajal? Namerec na netu najdem info samo za novejsi Z in mi para zivce!:-) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ciko86 Objavljeno Julij 1, 2015 Deli Objavljeno Julij 1, 2015 Js sem nabavil za ninjo 636 plug&play,in sicer se ga poveze med stevec in original konektorjem... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Haki Objavljeno Julij 1, 2015 Deli Objavljeno Julij 1, 2015 Vem da se ga poveze z original konektorjem ampak tega konektorja ne najdem in niti na netu ni nikjer nobene fizicne slike, da bi kdo tole ze konektal in poslikal -.- Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Julij 2, 2015 Deli Objavljeno Julij 2, 2015 Vem da se ga poveze z original konektorjem ampak tega konektorja ne najdem in niti na netu ni nikjer nobene fizicne slike, da bi kdo tole ze konektal in poslikal -.- http://healtech-electronics.com/docs/Supplementary%20Manuals/GPDS-K01_Z750_2004-2006_en.pdf Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Haki Objavljeno Julij 2, 2015 Deli Objavljeno Julij 2, 2015 (popravljeno) Uuu Legenda hvala ti! Nism opazu tega na njihovi strani in si mi prisparal en ruzak zivceu Stvar je na motorju in deluje odlicno! Dobis za pivo k se zagledamo ^^ Popravljeno Julij 2, 2015. Popravil Haki Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dreja_123 Objavljeno Julij 3, 2015 Deli Objavljeno Julij 3, 2015 Jaz indikatorja prestav nimam, sem začetnik. To da iščem sedmo, me ne moti. Najbolj me moti to, da pred ostrim ovinkom ( npr, 180 stopinj v klanec) ne vem v kateri prestavi imam. Ker bi želel npr drugo prestavo, zgrešim in dam v prvo oz. tretjo... Imel sem priliko vozit motor z indikatorjem prestav in se mi je zdelo glede tega super. Lp Andrej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stuhec Objavljeno Julij 3, 2015 Deli Objavljeno Julij 3, 2015 Ima kaj sploh veze če imaš v 2 ali v 3 Glavno da vleče Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Julij 3, 2015 Deli Objavljeno Julij 3, 2015 Motor pod sabo je potrebno občutit, ne rabiš nikakršnih prilazovalnikov in ostale navlake. Števec ali merilnik hitrosti je pa indikator za "spoštovanje" hitrostnih omejitev. Ko plešeš menda ne gledaš soplesalko v noge? I30, SEBA33, Nearrain in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stuhec Objavljeno Julij 3, 2015 Deli Objavljeno Julij 3, 2015 Tako Sem dal obratomer na m. Pol skapiral da čist brezveze Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NejcZ Objavljeno Julij 3, 2015 Deli Objavljeno Julij 3, 2015 Js mam tok pik da skos gledam na števec, včasih zarad paranoje kdaj tut obrnem in kak odsek še enkrat odpelem če se mi zdi da sm bil prehitr. Brez zajebancije Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Derbi-mb Objavljeno Julij 8, 2015 Deli Objavljeno Julij 8, 2015 Js mam tok pik da skos gledam na števec, včasih zarad paranoje kdaj tut obrnem in kak odsek še enkrat odpelem če se mi zdi da sm bil prehitr. Brez zajebancije Če te prav razumem, greš nazaj pogledat, če si spregledal radar? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motozajebant Objavljeno Julij 8, 2015 Deli Objavljeno Julij 8, 2015 Če te prav razumem, greš nazaj pogledat, če si spregledal radar? on ma velik konjev na motorju, pa mora... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se