Tomosaki Objavljeno Februar 12, 2003 Opozori Objavljeno Februar 12, 2003 120km/h na Aeroxu: Prideš v Hoče in pogledaš po obvoznici. Asvalt je segret in vroč zrak migeta, ko se dviga v ozračje. Opaziš zelo malo avtomobilov, kar je nalašč za postavljanje hitrostnega rekorda. Š enkrat pogledaš, če kje stoji kaki radar in ko je vse pripravljeno stisneš na gumb za vžig in izpod sedeža se začutijo drobne vibracije. Počasi obrneš ročico in divje jokanje dvotakterja te požene proti semaforju v smeri Maribora. Počakaš na zeleno luč in pri pospeševanju te ne dohiti nobedn avto več (verjetno, ker se jim ne da ali pa pomeniš za njih neko nevarnost :D ). čez nekaj sekund presežeš mejo 80km/h, potem se strmo dviga cajger proti 100km/h, kmalu se mašina začne malo utrujat in čez kakšnih 5 sekund, si na 105km/h, rit premakneš proti zadnjemu sedežu, se skloniš tako, da samo še čelada gleda iznad armaturke (hecn položaj - ko da bi te na stranišču zapiralo), čez nadaljnih par sekund je noter že preko 110km/h, potem pa traja kakšne pol minute in cajger je na 120km/h. Zahvališ se bogu vetra Eolu, da ti je naklonil brezveterje in drviš mimo Baumaxa. Pred tabo vozi kombi še z malo večjo hitrostjo in odločiš se da greš v njegovo zavetrje. Veter suva po čeladi, pod sabo slišiš mašino v visokih obratih, pogledaš na cajger, ki je že izven polja in kaže v spodnji desni kot oglatega kilometer števca... 120km/h na Runnerju: Ne izbiraš ravnine, ker itak ni važna. Pelješ se po ovinkasti cesti skozi Slivnico, počasi, 60km/h. Veš, da ko bo tega naselja konec, boš zavil gas do konca, saj te čaka en lep pregleden del ceste. Zadnje hiše se rišejo pred tabo in kmalu ugledaš tablo za konec naselja. Priviješ gas in začutiš vseh 21KM pod sabo, ki brez muke poženejo skuter proti 100km/h. Čez par sekund pogledaš in števec je že na 120km/h. Glavo daš za šipico spredaj, ker ti čelado že neusmiljeno premetava levo in desno (občutek kot, da bi te nevidna roka fockala). Števec pokaže 130km/h in občutek je tako dober, da začneš prehitevat vse pred sabo. Pri 100km/h, ko moraš pri Aeroxu že skoraj ležat, tukaj kot za finto prehitevaš avte z enako hitrostjo in čez 10min se že izriše tabla za Slovensko Bistirico... Okej, to je blo fejst dramatično, ampak probal sem pričarat občutek pri 120km/h...in več! :wink: :D
aerox Objavljeno Februar 13, 2003 Opozori Objavljeno Februar 13, 2003 pozabil si rečt da je aerox 70cc runerca pa 180cc ni kaj samo sn pa se fajn nasmejal, zaj glih sn pri pouke informatike hehe
manjak Objavljeno Februar 13, 2003 Opozori Objavljeno Februar 13, 2003 Zlo zanimiva predstavite. Kak bi govoru šele o hitrost 150km/h+ :D
slovenc46 Objavljeno September 17, 2005 Opozori Objavljeno September 17, 2005 zanima me predvsem za zipa kok je kej z temi novimi modeli ko so sam zracni hlajeni kolk bi me prsl da bi zamenju na vodno torej cilinder hladilnik ka se ka je bols pr zipu tist ko je sam ena vilca spredi enojno vpetje al obicajno?
janih Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 živjo kupujem gilero runner 50ccm pa me mal zanimajo cene od l. 2001 pa naprej hvala in l.p. janih
SiMoN` Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 Veliko rabljenih skuterjev imaš na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) in na podobnih straneh. Runnerce okrog letnika 2001 pa bi te prišle 300k + Veliko sreče pri nakupovanju :) Lp SiMoN`
Subzero Objavljeno Oktober 1, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2005 Mene pa zanima mnenje o piaggio nrg in pa aprilia sr? zanima me kateri je bolši, kateri ima bolše pospeške ker je bolši za tunning in pa hitrost? se pravi: piaggio nrg vs. aprilia sr :)
Subzero Objavljeno Oktober 1, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2005 (popravljeno) Meni pa je osebno aprilia bolj všečna. Pa slišo sem da odblokirana tut fajn gre..:) tak da me nekam bolj vleče na aprilio :) :wub: Popravljeno Oktober 1, 2005. Popravil Subzero
Subzero Objavljeno Oktober 2, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2005 Zanima me še če je di tech res tak slaba za tunning ali se jo slača kupit? pa kaj vse lahko predelaš? kupo bi rabljeno letnik okoli 2002 ma kdo kakšne izkušnje z njo? se dosti kvari? ker oblika mi je full huda :wub:
MoNgL Objavljeno Oktober 2, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2005 Zanima me še če je di tech res tak slaba za tunning ali se jo slača kupit? pa kaj vse lahko predelaš? kupo bi rabljeno letnik okoli 2002 ma kdo kakšne izkušnje z njo? se dosti kvari? ker oblika mi je full huda :wub: ← Za tuning lih ni ker ma el. ubrizg. Če mislš predelat pol raj nrg uzam.
Subzero Objavljeno Oktober 2, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2005 Keri model NRG-ja pa je bolši mc2 ali mc3? :naughty:
SiMoN` Objavljeno Oktober 2, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2005 Kolko vem je en starejši model, eden pa novejši. Razlike so v barvnih kombinacijah in števci so drugače oblikovani. Motorja sta ista, samo novejši imajo original 17,5mm fergazer gor. Pa mislim da starejši modeli, nevem če mc2, imajo zadaj boben zavoro, novejši pa imajo disk :)
Subzero Objavljeno Oktober 2, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2005 Se pravi da se splača novejšega :afro1:
Subzero Objavljeno Oktober 2, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2005 (popravljeno) JE mogoče mc3 model že pure jet (einšpirc)? enako kot aprili di tech? opazil sem tudi da so skuteri na ebay-u zelo poceni... :) ma kdo mogoče kakšne izkušnje z ebay-om..kako je z dostavo? moreš it po skutera ali se lahko kako drugače dostavi? :ninja: Popravljeno Oktober 2, 2005. Popravil Subzero
SiMoN` Objavljeno Oktober 2, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2005 Za Runnerje vem da so že Pure jet - direktni vbrizg goriva, za NRG pa nevem, mogoče :hmm: Glede kupovanja preko ebay-a pa vprašaj v tej temi --> eBay
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se