garelli Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 Živjo sem nov na forumu in imam par vprašanj.. - čez pol leta bom star 16 let in me zanima koliko stane izpit? - ali se je pametno peljat s 125ccm kubilčnim motorjom po avtocesti? - slišal sem da je veliko stroškov z 2t motorjem ali je to res? - kaj pravite za Yamaho dt 125 in Yamaho yzf 125? - kaj je boljše 2t ali 4t? To je to zaenkrat.. Hvala za odgovore
tintin Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 pozdravljen! No pa kar po vrsti... Z 125ccm in nasploh z nobenim motorjem se ni pametno vozit po avtocesti.. živ dolgcajt bol točen odgovor na tole vprašanje pa bi bil ne, 125 ima premalo moči za neko pametno potovalno po avtocesti.. Razen če boš vozil s šleperji po odstavnem pasu.. Lahko pa poskusiš ispit stane okol 500e, cenejši pa je, če obstaja možnost dogovora da boš vozil s svojim motorjem. Z 2t je malo več stroškov, mašina je bol občutljiva, vendar tudi več lahko da iz sebe. Z yzf 125 ne boš zgrešil prav nič, dt-ke pa še nisem vozil. če se imaš namen voziti le po kakih lokalnih ovinkih vzemi 2t, če pa bi se želel zapeljat tut na kak dalši potep, potem pa 4t. ne me narobe razumet- tudi 2t je zelo zanesljiva mašina, vendar če ne zastopiš njenega delovanja se pojavijo problemi.. Od tod pa sloves ribanja 2t agregatov... KObe 1
blazku Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 (popravljeno) - čez pol leta bom star 16 let in me zanima koliko stane izpit? Za izpit moraš računat vsaj 800€. 22ur x 32€/uro + 40 zdravniški + cpp + ko narediš izpit morš naročit kartico ~20€ - ali se je pametno peljat s 125ccm kubilčnim motorjom po avtocesti? Najbrž boš umru od dolgčasa, pa še mašino moreš skos do konca tiščat če nočeš da te tovornjaki prehitevajo - slišal sem da je veliko stroškov z 2t motorjem ali je to res? Odvisno kako vzdržuješ motor. Če sproti menjaš stvari ki so potrebne boš dal manj kot če pustiš pa ti pol po možnost še zariba. So pa stroški neprimerno višji kot pri 4t mašini. - kaj je boljše 2t ali 4t? 2t - več moči, več stroškov, večja poraba. 4t - manj moči, manj stroškov, manjša poraba. LP Blaž Popravljeno Julij 24, 2013. Popravil blazku
Gasperr Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 Stroški so ''neprimerljivo višji'' kot pri 2t če predpostavljaš, da ti pri 4t nič ne crkne. Če in ko te pa enkrat začne 4t zajebavat se pa ta tehtnica malo prevesi. Drugače imaš pa na forumu VSAJ 2 nezaklenjeni temi o '2t vs 4t', kjer smo/so se kar razpisali Za izpit je bilo pa včasih cca 500 dovolj ja, dokler niso uvedli 22 ur. .) LoloMen, NinjaRider04 in blazku 3
Žan96 Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 Izpit pride okol 900€ +/- (pa seveda odvisn kok si sposobn voznik ). Meu sm 2t in 4t. 2t vec pozre pa se olje dolivas, 4t pa skor zaston laufa (mors luknco v tank zvrtat da ne pozabs kko se tanka ) 2t leti k raketa v visokih obratih, 4t vlece ze v nizkih obratih. Pa pr 4t bi js gledu da ma motor 15KM zato k usaka KM se pozna. Pa 4t je usj za moje pojme bl tak mirn motor k skos enakomerno pospesuje do neke mere in ti tistga sunka k pr enih 2t. Pa mn vibracij je na 4t. Skratka 2t draga zadeva, tankas k debil, ogrevat mors, sam si pa raketa na cesti 4t dost pocen, mal mn gre, je pa bl lagana voznja ce bi js se enkrat kupvou motor bi kupu duka z 2t masino LoloMen 1
Gasperr Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 Ti šišmiš, ogrevat moreš vsak motor. NinjaRider04 1
Miha94 Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 Samo če z druge strani pogledaš boš pa za 4t motor že v začetku več denarja odštel kot za 2t.
rok418 Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 tisto kar daš v začetku več za 4t motor prides pol z 2t na isto ker pije 6x več od 4t
smasher Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 jeee še ena tema 2T proti 4T, ne morem se ji upret Torej kot že zgoraj napisano, 2T poje precej in olje za 2T niti ni tko poceni, 4T ima pa drugi velik psihološki problem usak 2T skuter (ki ni glih kitajsko jajce) in je malo poštiman gre glih en tolko al pa te še malo pusti na pospeških. Takod a edina dobra 125 4T je vodno hlajena kar je precej drago. Ena "poceni" varjanta ki je bila meni všeč samo je nism nikoli probal je sachs xroad ki naj bi imel okoli 13 -14 konjeu.. to bo kdo povedal če jih ma ras samo baje crkne ob prvem džju Baje pa obstaja možnost da greš nekam kjer delajo homologacije in priznaš da gre 50cc moped več in ga homologiraš kot odprti 50cc (ne vem kako to gre samo npr tomos 5ka je imela 50cc in 5 prestav in je blo treba met več kot samo moped izpit, cilj tega je da greš potem mirne vesti "recimo" 80km/h z 50 cc skutejrem/aprilio/cagivo Lahko noč p.s.: vem da je težko čakat ko si mlad... šparaj za A2
Žan96 Objavljeno Julij 25, 2013 Opozori Objavljeno Julij 25, 2013 Ti šišmiš, ogrevat moreš vsak motor. Ja sam ne tko k 2t k se morš dejanko najmn 5 minut počas vozt. KTM-a pržgem in če ga pustim 1 minuto namer se motor segreje skor na delovno temperaturo. Počas se zapeljem do izvoza na glavno cesto in barabim baraboom motor je ogret na delovno temperaturo blazku 1
Izprijenec Objavljeno Julij 25, 2013 Opozori Objavljeno Julij 25, 2013 Kupi 4T, čas 2T je že davno mimo.... KTM Duke, honda cbr,husqvarna sms ,honda varadero, kawasaki d-tracker, sx aprilia, honda pcx.... Izbire imaš ogromno :grim Samo yzf in wr pa ne kupuj!
Lipek Objavljeno Julij 25, 2013 Opozori Objavljeno Julij 25, 2013 Daj prvo povedat ali bi vozil striktno po cesti ali tudi brezpotja (omenil si dt-ja)? 2t je zakon dokler tankaš dobro olje in maš ves čas na razpolago denar. Ko pri 2t nekaj gre bum je pa veliko ceneje popravit kot pri 4t... Če hočeš mirno vožnjo potem 4t, če hočeš noret 2t osebno nisem navijač 125 4t...
4ka Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 Kupi 4T, čas 2T je že davno mimo.... KTM Duke, honda cbr,husqvarna sms ,honda varadero, kawasaki d-tracker, sx aprilia, honda pcx.... Izbire imaš ogromno :grim Samo yzf in wr pa ne kupuj! Kaj je narobe z yamaho yzf, wr, xt???
Žan96 Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 Narobe je to da za 4k evrov ne dobis nc od motorja. Pa se rizota je
Lipek Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 narobe je da so "samo" 125ccm in 4t
znj Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 Casi 2t mimo? Si kaj pokadil? Ne blodi... Gasperr in Žan96 2
Lipek Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 2t so nazaj, KTM se mi zdi da jih niti ni nehal delat, potem so še GasGas, Husaberg, Beta...
Gasperr Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 Casi 2t mimo? Si kaj pokadil? Ne blodi... Sem čaku da mu en pove..- js sm bil preveč v šoku..
Izprijenec Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 Ja ne vem.... Čas 2T si jaz predstavljam kot poceni oziroma normalna cena za bencin in olje ... To kar je danes 1.5 € to ni normalno. Imam 4T zadevo , ki pije 4-6l kaj šele da bi mel neko sulico navito u pm... Pa kar se tiče ekologije itd. je zastarelo.... Nisem rekel za xt 125 ... Drugič malo bolje beri kaj pišem.... yzf in wr sta drek, ker imata defektno mašino.... In hvala bogu da sem se znebil tega šrota.... xt ima kolikor vem od tomosa in je odlična... NIsmo več leta 90, ko je bil benz 43 SIT Pomojem se 2T zadeve zadnjih 3 let več ne prodajajo, ker so postale svinjsko drage za vzdrževanje... Lahko rečete karkoli a tako je! ... Ja Lipek, same krose oziroma supermoto si naštel bravo:L znj ne kadim cikadina 1
Izprijenec Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 Ja ne vem.... Čas 2T si jaz predstavljam kot poceni oziroma normalna cena za bencin in olje ... To kar je danes 1.5 € to ni normalno. Imam 4T zadevo , ki pije 4-6l kaj šele da bi mel neko sulico navito u pm... Pa kar se tiče ekologije itd. je zastarelo.... Nisem rekel za xt 125 ... Drugič malo bolje beri kaj pišem.... yzf in wr sta drek, ker imata defektno mašino.... In hvala bogu da sem se znebil tega šrota.... xt ima kolikor vem od tomosa in je odlična... NIsmo več leta 90, ko je bil benz 43 SIT Pomojem se 2T zadeve zadnjih 3 let več ne prodajajo, ker so postale svinjsko drage za vzdrževanje... Lahko rečete karkoli a tako je! ... Ja Lipek, same krose oziroma supermoto si naštel bravo:L znj ne kadim Tole je trdil Bremzer leta 2010 mislim, da pa on ima nekaj pojma če že jaz nimam? 'Bremzer', on 12 Dec 2010 - 22:04, said: Nes..i nikoli nisi niti probal kaj šele, da bi imel 4-taktni motor kako ti še danes ni jasno da je 2-taktarje cajt povozil !!! Saj novih v EU sploh več neuvažajo, kar se še da kupit so stare zaloge za NEPOZNAVALCE !!! Tako kot še danes prodajajo stare lescentre(lustre) za navadne žarnice,ki so že zdavnaj prenehali z proizvodnjo lahko se proizvajajo samo še varčne žarnice, ki pa v marsikateri danes kupljeni lescenter(luster) "nepašejo". Ps: preberi si še malo o Gileri runner, ki je po tvoji presoji oh in sploh v temi "Gilera Runner Problemi" Whitee 1
Kras Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 Redko kdaj se kej utkem u kake debate pa se ta bot bom oglasu. Tole vaše gledanje na 2t in 4t mašino je čisto, če tak lahk rečem "zgrešeno". 125 4t mašine so čist zakon sam vsedeš brez skrbi in greš kmr ti srce poželi. Kr hočm rečt, da malo kerga junaka vidim szi 2t mašino delat po 400-500 kilometrov na dan pa naj bo to športen al potovalni motor. Res pa je, da tut stroški 2t in 4t vplivajo na odločitev nakupa motorja. Nimam nič proti 2t sam spet 4t niso taku za nič motorji... PS: Debata brez konca cikadina 1
Gasperr Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 Naše gledanje je čisto zgrešeno, ti pa vidim da si se res poglobil, ja. Problem pri motorjih za najstnike je vzdrževanje. V večini primerov je oče financ-minister in 'tamalega' boli k..- kako se z motorjem dela. Roko na srce so pač 2t motorji bolj občutljivi na pomanjkljivo vzdrževanje in zaradi tega je težko, ampak res težko, dobit vzdrževan motor, kateremu bi nekdo zaupal več sto kilometrov na eno turo. No sam sem mu..- konkretno 550km v enem dnevu, pa ni bilo nikakršnih problemov. Do Splita ji zaupam, moji aprilii In zaradi tega je pač bolj 'kamot' imet 4t motor, če se v današnjih časih nobenemu (generalising, I know ) mulcu ne da več malo pobrskat, kako in kaj je potrebno pri 2t motorčkih vzdrževat, da dela kot urca...kaj šele pošraufat kaj. Če v zakup raje vzameš slabši performance, pa naj bo..tako ali tako je 34KM baje preveč za 'prvi' motor . Pa nehajte že s temi stroški vzdrževanja..nabijate v brez veze in s tem le še krepite to negativno napihnjeno stereotipno podobo 2t motorjev. Tist liter olja (12€) na 800km pa že kupiš menda..poraba 6-7 L pa je tudi v mejah normale, če gledamo celoten motoristični svet. V edinem smislu, v katerem so 2t motorji za časom je teoretično zaradi teh vedno bolj strogih zakonov o emisijah. Aprilia v naši družini ne bo zastarela....bo šla OČITNO kar iz roda v rod Fzuur in rok418 2
Lipek Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 (popravljeno) Ciljal sem na enduro mašine... Kolikor vem je takole pri 4t: Glasni (na daleč), dragi (za kupit), drago vzdrževanje (olje, filtri, ventili), kompleksne in težje mašine ( glede na 2t), generalke so drage ko sam satan, manj moči kot 2t... Nevem kaj je na njih dobro razen manjša poraba in navor (za teren govorim). Mogoče so za potovanja in enduro 4t res boljši, čeprav je prvak v enduro svetu trenutno šofer 2t... Popravljeno Julij 26, 2013. Popravil Lipek
Priporočene objave