Skoči na vsebino

Par vprašanj


garelli

Priporočene objave

pri 125 4t nimaš teh problemou z generalkami pa ventili in to ker itak nimajo moči niti za prdnit ne še kej več in zato nimaš niti kej šraufat dosti in pije tista 2l na sto in zato so usi veseli 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js poznam sam eno 125 4t ki lahko rečeš da gre in to je honda derapage 125 4t ta motor res gre 

moja husa original in tole grejo tam tam res in pije res nič to je edini 4t ki bi si ga res kupu in še lepo izgleda glede na ostale 4t 125

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler fotri plačujemo je vseeno koliko pokuri, kaj?

2T- 6.5 poraba +olje (1,5€/100km) = 11,3€/100km

4T- 3,5 poraba = 5,3€/100km

 

 

Torej boš na vsaki vožnjici dodatno pokuril za eno pico ali dva red bula, meni se zdi razlika kar velika  :angry:

Vzdrževanje 4T ni posebno drago, če si skrben in spotoma menjaš, kar je potrebno. Filter je 2€, olje enkrat na leto pa 20€. Ker sam opravljam servise na domačih motorjih že malo vem, o čem govorim. 

Moč: 15 konjev na Hyosungu je za normalno vožnjo dovolj. Ni vse v konjih, ampak tudi v obvladovanju motorja. Ko gledam zadnje gume ima malokateri obrabljeno do robu, ponavadi manjka še kar nekaj cm. Za šibkejše motorje pač izbereš krajše ovinke in lahko ravno tako uživaš (ne promoviram divjanja, da ne bo pomote). Če povzamem: do 110 potegne, pospeški so dovolj dobri, da nikoli ne delaš zastojev (razen v kakšen strm klanec) in lahko se prav uživaško voziš. Občasno se tudi sam kam peljem z Hyosungom 125 in mi prav nič ne manjka, oz. nikoli nimam slabega občutka.

 

MOPRDKA_zps7ce09693.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler fotri plačujemo je vseeno koliko pokuri, kaj?

 

Točno tako, vidiš, vse ti je jasno. 

 

Seveda dokler veš, da imaš možnost vožnje z nekim močnejšim motorjem kadarkoli hočeš, se ti je 'zanimivo' usest na neko tako čebelico pa naredit kak manjši krog. Če imaš pa ti 3 leta non-stop samo to na voljo ti pa še prehitro postane premalo. Še posebno pri cestnih motorjih, ki se ponavadi kupijo z željo po neki dinamični vožnji v prometu, za kar moraš že aprilio pritiskat v visoke obrate, kaj šele kak 4t motor. Že res da dosežeš lepo potovalno hitrost z obema, ampak je pa le razlika kako se moraš namatrat da jo dosežeš in obdržiš in v kakšnih obratih si. Nikakor ne moraš korektno ocenit situacije če pa imaš kadarkoli na voljo 650ccm mašino. Tudi sam se nekajkrat na mesec pelam z aprilio, odkar sem kupil Z750, pa ne zato ker je to 'čisto dovolj konjev', ampak zato ker je le malo spremembe in je, kot sem rekel, zanimivo. Je pa še premalo časa minilo, da bi pozabil kako je imeti samo in le 125cc motor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja obstaja 2t motor k je cistejsi od 4t , res da ni motor motor ampak useen :D

Se v naprej opravičujem za OT, obstajajo 2t motorji ki imajo kakšen hektolitr prostornine :-D
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi jas imel na izbiro 2 motorja bi tudi mel enega za off-road divjanje (beri 250-350 2t) in eno 650+ 4t mašino za potovanja, in ne, foter mi nič ne plačuje, vse si čisto sam od lastnega denarja, od opreme do tankanja do olja in delov... In sem mel 2t do zdaj in upam da najdem kaj pametnega zdaj ko iščem nekaj novega ker mi 4t enostavno ne diši

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako, vidiš, vse ti je jasno. 

 

Seveda dokler veš, da imaš možnost vožnje z nekim močnejšim motorjem kadarkoli hočeš, se ti je 'zanimivo' usest na neko tako čebelico pa naredit kak manjši krog. Če imaš pa ti 3 leta non-stop samo to na voljo ti pa še prehitro postane premalo. Še posebno pri cestnih motorjih, ki se ponavadi kupijo z željo po neki dinamični vožnji v prometu, za kar moraš že aprilio pritiskat v visoke obrate, kaj šele kak 4t motor. Že res da dosežeš lepo potovalno hitrost z obema, ampak je pa le razlika kako se moraš namatrat da jo dosežeš in obdržiš in v kakšnih obratih si. Nikakor ne moraš korektno ocenit situacije če pa imaš kadarkoli na voljo 650ccm mašino. Tudi sam se nekajkrat na mesec pelam z aprilio, odkar sem kupil Z750, pa ne zato ker je to 'čisto dovolj konjev', ampak zato ker je le malo spremembe in je, kot sem rekel, zanimivo. Je pa še premalo časa minilo, da bi pozabil kako je imeti samo in le 125cc motor :)

Korektno razmišljanje, vendar pa so omejitve vseeno z nekim razlogom. Mi smo vozili mopede, zato bi moral biti vsak 16-18letnik ki ima 125 srečen, da se vsaj spodobno vozi, pa čeprav z 4T. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Hvala vsem za odgovore.. Ja problem je to da bi se jaz rad peljal in po krajših in daljših relacijah.. Rad pa bi tudi da motor gre nekam.. Problem je pa to da mi doma nimamo miljonou da bi mi skos devali za bencin,olje,dele.. (saj bi šel delat ampak je problem kr treba u šolo hodit :D) Bral sem veliko forumov in vsi so rekli da so 4t bolj vzdržljivi,manj kvarljivi ubistvu manj stroškov.. Zato sem bolj nagnjen k 4t.. Prosim če mi povete vaše mnenje kateri motor 4t je za vas najbolj uredu.. 

Pa še eno uprašanje.. Kaj pa če bi imel 2t pa nč navitga a je šekr veliko stroškov? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš 2t in nenavitega je večji strošek edino olje za mešanico in malo večja poraba. Sploh če dobiš ohranjen 2t motor in nezgonjen ne bo problemov, je pa res, da moraš pazit na nekatere stvari, ki so tipične za 2t, se pravi menjava bata na okoli 15-20k km, pa še kaj bi se našlo. Drugače so pa deli kot sami v večini primerov cenejši za 2t, kot 4t.

Glede motorja ti pa ne morem reči nič, saj sem od 125ccm vozil samo Hyosunga in Aprilio rs. Po pravici ne boš zgrešil z nobenim motorjem, pa ni nujno, da sta to ta dva našteta, vsaj dokler bo motor koliko toliko dobro očuvan.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to.. Kolk js vem majo 2t motorji več kot 15km pa 11kw a te lahk dobijo na tehničnem da je prek omejiteu? :D

Če mas original zablokiranega nimajo več

In na tehničnem nimajo stroja za merit moč motorja tako da ti točnih podatkou tam nemorejo podat

Popravljeno . Popravil rok418
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na škoflci ma valarje in ti zmeri moč na zadnjem kolesu

In ker ima to nek mojstr v Škofljici bomo posplošili in rekli, da to delajo na vseh slovenskih tehničnih pregledih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na vseh tehničnih te dajo na valčke......za testiranje zavor :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dau sm primer na škoflci. Js v svoji objavi nism razbrau da omenjam vse tehnične preglede v sloveniji.  :grrr

Pa so že koga dobil, da je imel premočan 125cc moped? :) Valjčke imajo vsi tehnični, vendar dvomim, da sem splača za merjenje moči. Ker to ni lih pocen zadeva. :) Tut te navadni za hitrost pa zavore niso pocen. :) Lani mislim, da so bili 3 dynoti v Sloveniji in ne spomnem se, da bi bil kšn v Škofljici. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!