lojzek3211 Objavljeno Avgust 7, 2013 Deli Objavljeno Avgust 7, 2013 Pozdravljeni! Imam vprašanje glede hladilnega sistema na apache rlx 450 SM. In sicer je tako...lahko se vozim kolikor hočem,in vse deluje brez problema! Problem nastopi ko štirikolesnika parkiram in vgasnem,in za minutko ali dve se napolni raztezna posoda do vrha in pri zamašku pri mali luknji izvrže hladilno tekočino! Je imel kdo že podobnni problem? Hvala,lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno Avgust 8, 2013 Deli Objavljeno Avgust 8, 2013 Pozdravljeni! Imam vprašanje glede hladilnega sistema na apache rlx 450 SM. In sicer je tako...lahko se vozim kolikor hočem,in vse deluje brez problema! Problem nastopi ko štirikolesnika parkiram in vgasnem,in za minutko ali dve se napolni raztezna posoda do vrha in pri zamašku pri mali luknji izvrže hladilno tekočino! Je imel kdo že podobnni problem? Hvala,lp Če je res tako kot praviš da med vožnjo ne zmeče ven hladilne tekočine potem je vzrok to da jo preveč dolivaš, zdaj poleti, ko je mašina vroča nesmeš doliti več kot do polovice, če pa je mašina hladna naj bo telkočine samo do minimuma.Če boš imel še težave pojdi k dobremu mehaniku in če ima napravo za merjenje CO-ja v tekočini se to lahko izmeri,če se nahaja v hladilni tekočini CO potem ti je šlo tesnilo glave motorja, še predn to daš izmerit probaj vozit brez termostata boš videl kako bo potem ! ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lojzek3211 Objavljeno Avgust 9, 2013 Avtor Deli Objavljeno Avgust 9, 2013 Če je res tako kot praviš da med vožnjo ne zmeče ven hladilne tekočine potem je vzrok to da jo preveč dolivaš, zdaj poleti, ko je mašina vroča nesmeš doliti več kot do polovice, če pa je mašina hladna naj bo telkočine samo do minimuma.Če boš imel še težave pojdi k dobremu mehaniku in če ima napravo za merjenje CO-ja v tekočini se to lahko izmeri,če se nahaja v hladilni tekočini CO potem ti je šlo tesnilo glave motorja, še predn to daš izmerit probaj vozit brez termostata boš videl kako bo potem ! ! Zdravo! Ne, med vožnjo je vse okej,tudi če obstojim in vgasnem motor in dam samo kontakt da ventilator hladi je vse okej! Tudi če pustim laufati motor da se ventilator izklopi,tega problema ni! Kaj vam lasnikom štirikolesnika ali motoja, ko vgasnete motor, v raztezni posodi tekočina naraste za 5-10cm?? Tekočino pa imam med max in mini. Sumim termostikalo,da prepozno vklopi ventilator! Termostat se odpre pri 80.C. Pomoje v nobenem primeru nebi smela tekočina narasti iz Min do zamaška? Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lojzek3211 Objavljeno Avgust 10, 2013 Avtor Deli Objavljeno Avgust 10, 2013 Zdravo! Ne, med vožnjo je vse okej,tudi če obstojim in vgasnem motor in dam samo kontakt da ventilator hladi je vse okej! Tudi če pustim laufati motor da se ventilator izklopi,tega problema ni! Kaj vam lasnikom štirikolesnika ali motoja, ko vgasnete motor, v raztezni posodi tekočina naraste za 5-10cm?? Tekočino pa imam med max in mini. Sumim termostikalo,da prepozno vklopi ventilator! Termostat se odpre pri 80.C. Pomoje v nobenem primeru nebi smela tekočina narasti iz Min do zamaška? Lp Nihče ne ve? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cucusniper Objavljeno Julij 4, 2014 Deli Objavljeno Julij 4, 2014 Že nekaj časa stara tema ampak bom tudi tukaj napisal. Problem ni nedelovanje termostatov slab ventilator ali še kaj bi se našlo. Eden od problemov je da je delovna temeratura vode v hladilnem sistemu ,ki je nad 100 °C in če imamo nalito vodo iz pipe nam takšna voda prehitro zavre in s tem jo posledično vrže iz sistema. Zato je potrbno imet v kilerju destilirano vodo in antifriz v kakšnem razmerju 50/50 ker takšna voda zavre pri dost višji temparaturi. Potrebno pa je tudi da nam na samem kilerju pravilno deluje tudi sam pokrovček za kiler ker ta ob hlajenju in segrevanju pri določenem pritusku pušča vodo v pomožno posodo in ob ohlajanju jemle nazaj obenem pa vzdržuje primerni pritisk vode v hladilnem sistemu skorej kot kakšen ekonom lonec. Sam si lastim dva Polaris Predatorja 500 in med toplim in hladnim motorjem razlika tekočine v dodatni posodici kakšen centimeter. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se