sraufff Objavljeno Avgust 10, 2013 Deli Objavljeno Avgust 10, 2013 Že takoj ob nakupu motorja so se začele težave: - motor nisem mogel registrirati, ker mi niso predali homologacije vlečne kljuke - pri 4500 km mi je šel jermen za katerega je bila "kriv moj način vožnje" ( vozim se s cestnimi gumami samo po asfaltu na dolge ralacije ) - zamenjali so tudi ključavnico za vžig motorja - GLAVNA NAPAKA pa je problem z DPSom ( servo ) krmila. Ko imam DPS na medium nasploh pa, ko je na maximum se krmilo otrdi in motorja ni mogoče voziti. To se zgodi že po nekaj minutah vožnje. Zgodilo se mi je celo to, da ovinka nisem mogel speljati in SEM Z MOTORJEM PRIŠEL NA NASPROTNI VOZNI PAS. Na srečo nasproti ni bilo nobenega avtomobila. TA MOTOR JE SMRTNO NEVAREN !!!!!!!!!!!!! V Ski & Sea za ta problem "prvič" slišijo, ne odpravijo napake, se zgovarjajo na vse mogoče faktorje, po dolgem času pa so se začeli braniti s tem, da se nad 5 km/h to dogaja, ker je to tovarniški podatek. Halo ? Je ta motor narejen samo za na pivo do prvega bifeja ? S prijatelji sem hotel iti na dopust v Dolomite. In kaj se je zgodilo, ostal sem doma. Ja, zaradi Ske & Sea sem ob dopust. V kateri resni firmi si kaj takega dovolijo ! Od Skea & Sea ni nobenega odgovora več, za njih je glavno samo to, da stranka kupi motor, problemi so pa strankin problem. Ima še kdo problem z DPSom in kako ga rešiti ter neresnost Ske & Sea ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cofko Cof Objavljeno Avgust 10, 2013 Deli Objavljeno Avgust 10, 2013 My first post. I have a 650 Outlander Max and had my power steering fail within first 3 hours of break-in ridding in easy conditions with no mud or water trails. I shut it down and restarted it and power steering worked for about 3 seconds and failed again. I took it to the dealer and he hooked it to the computer and said their were no software updates available for it but that the computer showed a message to replace the DPS unit. He said he had another unit about 30 days ago with this same code and they replaced the DPS unit but that didn't fix the problem. He said the power steering unit is working via magnets and that the main wiring harness was picking up a magnetic field by being too close to the coil (or coil wire?) on the engine and adversely affecting the DPS unit. The solution was to unplug the main wiring harness and reroute it away from the engine with as much distance from the engine as possible and secure the wiring harness with a nylon tie to maintain the separation. He said it fixed the other Outlander and he would try that on mine before he replaced the DPS unit. He had it fixed that afternoon and I have not had any issues with it since then. http://www.can-amforum.com/forums/can-am-outlander/43652-dps-problem-solution-2013-outlander-max.html Očitno je tale DPS enota čist preveč šalabajzersko narejena... Sem mal presenečen, glede na to, da je Can-am... Tukaj imaš še nekaj: http://www.can-amforum.com/forums/can-am-brp/44033-central-thread-g2-dps-failures-outty-rene-xmr-s.html S Ski&Sea pa probaj rešit prek kake inšpekcije, zveze potrošnikov,... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno Avgust 10, 2013 Deli Objavljeno Avgust 10, 2013 motor ima dve kolesi Zivnorc, I30, vrho1679 in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krucymucy Objavljeno Avgust 11, 2013 Deli Objavljeno Avgust 11, 2013 S prijatelji sem hotel iti na dopust v Dolomite. In kaj se je zgodilo, ostal sem doma. Ja, zaradi Ske & Sea sem ob dopust. Ti se imas vsaj komu pritozit, jst sem bil ob dopust zaradi global warminga. Komu se naj pa jaz? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sayo Objavljeno Avgust 11, 2013 Deli Objavljeno Avgust 11, 2013 S tem zastopnikom ima veliko kupcev težave pri reševanju reklamacij, mojega soseda je popravilo can ama renegade 500 koštala 2.000 €, napaka pa je bila tovarniška na šponarju ketne za ventile ki stane par 10 €, razbilo mu je skoraj pol mašine pri 12.000 km, motor pa je redno servisiral v njihovem ZLATARSKEM servisu. Te bi nekdo moral prijaviti v tovarno v Kanado Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno Avgust 11, 2013 Deli Objavljeno Avgust 11, 2013 Bo potrebno obvestiti proizvajalca, kaj dela slovenski uvoznik njihovih vozil. Verjetno ne bodo najbolj zadovoljni, da jim s svojim odnosom in delom odganjajo stranke in zmanjšujejo ugled. Pošlji jim elektronsko sporočilo z vsemi možnimi dokumenti (računi, servisna knjižica, ...), s katerimi boš izkazal kredibilnost in tako dokazoval svoj prav. Pa ne pozabi nas obvestiti, kako se rešuje zadeva. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sraufff Objavljeno Avgust 13, 2013 Avtor Deli Objavljeno Avgust 13, 2013 Ker od Ski & Sea ni nobenega odgovora sem na žalost zadevo že predal odvetniku. Kako se bo situacija glede rešitve tega tehničnega ( ne pravnega ) problema razvijala vam takoj sporočim. spidi64 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hornet Objavljeno Avgust 14, 2013 Deli Objavljeno Avgust 14, 2013 Predlagam, da se vozila čim prej znebiš in kupiš kaj japonskega (honda, kawasaki, yamaha). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Wurm Objavljeno Avgust 22, 2013 Deli Objavljeno Avgust 22, 2013 Piši mejl proizvajalcu. Objasni zadevo. Ne pozabi napisat, da so serviserji šalabajzki. Zahtevaj kontakt "spodobnega" servisa kje drugje v EU; Jaz sem imel z avtom cele kolobocije (Opel). Po obširnem mejlu direktno na predstavništvo za vzhodno evropo so mi avto vzeli pod drobnogled, čeprav ni bil več v garanciji so mi brezplačno napravili servis v vrednosti 6k €. Kolega je imel podobno izkušnjo na Audiju, tako da če so že SLO zastopniki šalabajzki in se jim jebe za kupce in ugled znamke, ponavadi proizvajalci na to drugač gledajo... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
S-S Objavljeno September 4, 2013 Deli Objavljeno September 4, 2013 DPS sistem je namenjen za lažje upravljenje krmilnega sistema pri vožnji slabe prevozne ceste / terena (tukaj mislimo predvsem off road) Vsekakor imate res "extremen" primer z DPS-om kateri se vam zelo hito pregreje in s tem zmanjša pomoč krmilnemu sistemu (seveda pa sistem ne blokira ali deluje po svoje - mišljeno da nimate kontrole pri sami vožnji in bi s tem bila vožnja NEVARNA) Vaš primer je trenutno res prvi in edini do sedaj. Lahko bi povedali tudi, da vam je SKI&SEA na garancijo tudi že zamenjal DPS sistem z NOVIM in da se je napaka TAKOJ ponovila (torej lahko sam DPS izključimo iz kroga kdo dejansko povzroča okvaro) DPS se v vašem primeru samo izključi ker senzor v DPS-u zazna preveliko obremenitev / pregretje in se zaradi varnosti izključi. Ponoven vklop DPS-a je mogoč takoj po izključitvi delovanja enote in ponovnem zagonu. Kaj je tukaj sedaj točen vzrok, žal še ne moremo definirati. Trenutni podatki kažejo le na vaš način vožnje ali teren po katerem se vozite / način vožnje po tem terenu (govorimo o vožnji po asfatu in zelo ovinkastih cestah - gorskih cestah) BRP je podal tudi odgovor katerega smo vam povedali ampak ga seveda ne sprejemate (kaj, kje in kako se uporablja DPS) DPS MAXIMUM ASSIST for low speed, technical riding DPS MEDIUM ASSIST for mixed applications DPS MINIMUM ASSIST for high speed touring, increased feedback SKI&SEA vam ponuja opcijo testnega vozila da preverite delovanje DPS-a na drugi enoti katera do danes ni imela niakakršnega problema z DPS-om. Prestavili vam bomo tudi vaše cestne gume da bodo pogoji uporabe zelo podobni. V kolikor vam to odgovarja se prosim dogovorite s servisom v SKI&SEA. Da pa še dodam za pogonski jermen - spodaj je najprej 2x slika vašega jermena in potem še slika proizvajalca jermenov in opis zakaj se zgodi takšna okvara. Pri vas se je na AC le dokončno uničil jermen, pregretje in preobremenitev pa se je zgodila že veliko prej (disintegration - razpad / razkroj) S-S 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
S-S Objavljeno September 4, 2013 Deli Objavljeno September 4, 2013 (popravljeno) Še dva posnetka vožnje včeraj z DPS-om na MAX - brez problema in brez pregretja na ovinkasti cesti in po asfaltu. http://youtu.be/FbyLAsoP4Dg http://youtu.be/2mj4fq23UiE Popravljeno September 4, 2013. Popravil S-S Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sraufff Objavljeno Oktober 11, 2013 Avtor Deli Objavljeno Oktober 11, 2013 No, ni vse tako kot je napisano v prejšnjih dveh sporočilih : - ob prodaji mi nihče ni omenjal maksimalno hitrost glede na pozicijo DPSa - v navodilih ni navedeno kakšna je maksimalna hitrost glede na pozicijo DPSa - prejel sem samo angleški izvod navodil, slovenskega mi do danes še niso poslali - uničen jermen po 4500 km je lahko posledica problema DPS, kar me je stalo 290 € Res lahko pohvalim Ski & Sea. Fantje so se potrudili in ugotovili napako. Po servisu DPS na poziciji MIN deluje normalno, motor je bolj vodljiv, krmilo je mehkejše. Glede na prejšnje stanje, ko motorja na MIN ni bilo mogoče tako voziti, je sedaj vožnja na tej poziciji bistveno boljša kot prej. Na poziciji MED z DPS zaenkrat nimam problemov, moram pa motor testirati še na ovinkasti cesti. Ko sem motor prevzel na servisu so mi zagotovili, da naj bi DPS na poziciji MAX deloval normalno, tudi pri večjih hitrostih, vendar napaka se še vedno ponavlja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zokimoto-Pomurje Objavljeno December 30, 2013 Deli Objavljeno December 30, 2013 Sem vesel, da nisem kupil tega stroja. Moje 700 ccm ne zamenjam za to čudo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se