Skoči na vsebino

Nočna mora CAN-AM Outlander 650 Max XT


sraufff

Priporočene objave

Že takoj ob nakupu motorja so se začele težave: 
- motor nisem mogel registrirati, ker mi niso predali homologacije vlečne kljuke
- pri 4500 km mi je šel jermen za katerega je bila "kriv moj način vožnje" ( vozim se s cestnimi gumami samo po asfaltu na dolge ralacije )
- zamenjali so tudi ključavnico za vžig motorja 
- GLAVNA NAPAKA pa je problem z DPSom ( servo ) krmila. 
 
Ko imam DPS na medium nasploh pa, ko je na maximum se krmilo otrdi in motorja ni mogoče voziti. To se zgodi že po nekaj minutah vožnje. Zgodilo se mi je celo to, da ovinka nisem mogel speljati in SEM Z MOTORJEM PRIŠEL NA NASPROTNI VOZNI PAS. Na srečo nasproti ni bilo nobenega avtomobila. 
 
TA MOTOR JE SMRTNO NEVAREN  !!!!!!!!!!!!!
 
V Ski & Sea za ta problem "prvič" slišijo, ne odpravijo napake, se zgovarjajo na vse mogoče faktorje, po dolgem času pa so se začeli braniti s tem, da se nad 5 km/h to dogaja, ker je to tovarniški podatek. 
Halo ? 
Je ta motor narejen samo za na pivo do prvega bifeja ? 
 
S prijatelji sem hotel iti na dopust v Dolomite. In kaj se je zgodilo, ostal sem doma. 
Ja, zaradi Ske & Sea sem ob dopust. 
V kateri resni firmi si kaj takega dovolijo ! 
 
Od Skea & Sea ni nobenega odgovora več, za njih je glavno samo to, da stranka kupi motor, problemi so pa strankin problem. 
 
Ima še kdo problem z DPSom in kako ga rešiti ter neresnost Ske & Sea ?
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

My first post. I have a 650 Outlander Max and had my power steering fail within first 3 hours of break-in ridding in easy conditions with no mud or water trails. I shut it down and restarted it and power steering worked for about 3 seconds and failed again. I took it to the dealer and he hooked it to the computer and said their were no software updates available for it but that the computer showed a message to replace the DPS unit. He said he had another unit about 30 days ago with this same code and they replaced the DPS unit but that didn't fix the problem. He said the power steering unit is working via magnets and that the main wiring harness was picking up a magnetic field by being too close to the coil (or coil wire?) on the engine and adversely affecting the DPS unit. The solution was to unplug the main wiring harness and reroute it away from the engine with as much distance from the engine as possible and secure the wiring harness with a nylon tie to maintain the separation. He said it fixed the other Outlander and he would try that on mine before he replaced the DPS unit. He had it fixed that afternoon and I have not had any issues with it since then.

 

http://www.can-amforum.com/forums/can-am-outlander/43652-dps-problem-solution-2013-outlander-max.html

 

Očitno je tale DPS enota čist preveč šalabajzersko narejena... Sem mal presenečen, glede na to, da je Can-am...

 

Tukaj imaš še nekaj: http://www.can-amforum.com/forums/can-am-brp/44033-central-thread-g2-dps-failures-outty-rene-xmr-s.html

 

S Ski&Sea pa probaj rešit prek kake inšpekcije, zveze potrošnikov,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

S prijatelji sem hotel iti na dopust v Dolomite. In kaj se je zgodilo, ostal sem doma. 
Ja, zaradi Ske & Sea sem ob dopust. 

Ti se imas vsaj komu pritozit, jst sem bil ob dopust zaradi global warminga. Komu se naj pa jaz?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem zastopnikom ima veliko kupcev težave pri reševanju reklamacij, mojega soseda je popravilo can ama renegade 500 koštala 2.000 €, napaka pa je bila tovarniška na šponarju ketne za ventile ki stane par 10 €, razbilo mu je skoraj pol mašine pri 12.000 km, motor pa je redno servisiral v njihovem ZLATARSKEM servisu.

Te bi nekdo moral prijaviti v tovarno v Kanado

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo potrebno obvestiti proizvajalca, kaj dela slovenski uvoznik njihovih vozil. Verjetno ne bodo najbolj zadovoljni, da jim s svojim odnosom in delom odganjajo stranke in zmanjšujejo ugled. Pošlji jim elektronsko sporočilo z vsemi možnimi dokumenti (računi, servisna knjižica, ...), s katerimi boš izkazal kredibilnost in tako dokazoval svoj prav. Pa ne pozabi nas obvestiti, kako se rešuje zadeva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker od Ski & Sea ni nobenega odgovora sem na žalost zadevo že predal odvetniku.
 
Kako se bo situacija glede rešitve tega tehničnega ( ne pravnega ) problema razvijala vam takoj sporočim.
 
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predlagam, da se vozila čim prej znebiš in kupiš kaj japonskega (honda, kawasaki, yamaha).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Piši mejl proizvajalcu. Objasni zadevo. Ne pozabi napisat, da so serviserji šalabajzki. Zahtevaj kontakt "spodobnega" servisa kje drugje v EU;

 

Jaz sem imel z avtom cele kolobocije (Opel). Po obširnem mejlu direktno na predstavništvo za vzhodno evropo so mi avto vzeli pod drobnogled, čeprav ni bil več v garanciji so mi brezplačno napravili servis v vrednosti 6k €. Kolega je imel podobno izkušnjo na Audiju, tako da če so že SLO zastopniki šalabajzki in se jim jebe za kupce in ugled znamke, ponavadi proizvajalci na to drugač gledajo...

 

:smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

DPS sistem je namenjen za lažje upravljenje krmilnega sistema pri vožnji slabe prevozne ceste / terena (tukaj mislimo predvsem off road)

 

Vsekakor imate res "extremen" primer z DPS-om kateri se vam zelo hito pregreje in s tem zmanjša pomoč krmilnemu sistemu (seveda  pa sistem ne blokira ali deluje po svoje - mišljeno da nimate kontrole pri sami vožnji in bi s tem bila vožnja NEVARNA)

 

Vaš primer je trenutno res prvi in edini do sedaj. Lahko bi povedali tudi, da vam je SKI&SEA na garancijo tudi že zamenjal DPS sistem z NOVIM in da se je napaka TAKOJ ponovila (torej lahko sam DPS izključimo iz kroga kdo dejansko povzroča okvaro) DPS se v vašem primeru samo izključi ker senzor v DPS-u zazna preveliko obremenitev / pregretje in se zaradi varnosti izključi. Ponoven vklop DPS-a je mogoč takoj po izključitvi delovanja enote in ponovnem zagonu. Kaj je tukaj sedaj točen vzrok, žal še ne moremo definirati. Trenutni podatki kažejo le na vaš način vožnje ali teren po katerem se vozite / način vožnje po tem terenu (govorimo o vožnji po asfatu in zelo ovinkastih cestah - gorskih cestah)

 

BRP je podal tudi odgovor katerega smo vam povedali ampak ga seveda ne sprejemate (kaj, kje in kako se uporablja DPS)

 

DPS MAXIMUM ASSIST for low speed, technical riding
DPS MEDIUM ASSIST for mixed applications
DPS MINIMUM ASSIST for high speed touring, increased feedback

 

1235492_295163437288118_1565215528_n.jpg

 

SKI&SEA vam ponuja opcijo testnega vozila da preverite delovanje DPS-a na drugi enoti katera do danes ni imela niakakršnega problema z DPS-om. Prestavili vam bomo tudi vaše cestne gume da bodo pogoji uporabe zelo podobni. V kolikor vam to odgovarja se prosim dogovorite s servisom v SKI&SEA.

 

Da pa še dodam za pogonski jermen - spodaj je najprej 2x slika vašega jermena in potem še slika proizvajalca jermenov in opis zakaj se zgodi takšna okvara. Pri vas se je na AC le dokončno uničil jermen, pregretje in preobremenitev pa se je zgodila že veliko prej (disintegration - razpad / razkroj)

 

1239928_295165277287934_585586180_n.jpg

1239973_295165567287905_670342835_n.jpg

27909_295165757287886_1532866892_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

No, ni vse tako kot je napisano v prejšnjih dveh sporočilih :
- ob prodaji mi nihče ni omenjal maksimalno hitrost glede na pozicijo DPSa
- v navodilih ni navedeno kakšna je maksimalna hitrost glede na pozicijo DPSa
- prejel sem samo angleški izvod navodil, slovenskega mi do danes še niso poslali
- uničen jermen po 4500 km je lahko posledica problema DPS, kar me je stalo 290 €


Res lahko pohvalim Ski & Sea.

Fantje so se potrudili in ugotovili napako.

 

Po servisu DPS na poziciji MIN deluje normalno, motor je bolj vodljiv, krmilo je mehkejše. Glede na prejšnje stanje, ko motorja na MIN ni bilo mogoče tako voziti, je sedaj vožnja na tej poziciji bistveno boljša kot prej.

Na poziciji MED z DPS zaenkrat nimam problemov, moram pa motor testirati še na ovinkasti cesti.

Ko sem motor prevzel na servisu so mi zagotovili, da naj bi DPS na poziciji MAX deloval normalno, tudi pri večjih hitrostih, vendar napaka se še vedno ponavlja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!