Domen Hrastnik Objavljeno Avgust 14, 2013 Deli Objavljeno Avgust 14, 2013 Lepo pozdravljeni. Imam kitajskega atvja. zaenkrat zelo zadovljen z njim. Imam pa problem in sicer da ko atv stoji mi bremze zablokirajo vcasih tudi med voznjo. Da popustijo pa moram izpustit (einliftat) olje pri bilokaterem zavornem celindru. Nato odblokirajo vsi trije in se lahko peljem. je pa zanimivo da se to dogaja samo pri vročem vremenu oz ko se shladi pa bremze same popustijo če zablokirajo. ve kdo v čem je težava? namreč uporabljam predpisano olje DOT 4. Hvala za odgovore. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno Avgust 14, 2013 Deli Objavljeno Avgust 14, 2013 Razdri očisti in preglej galvni azvorni cilinder (master-cylinder). trebor 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno Avgust 14, 2013 Deli Objavljeno Avgust 14, 2013 Lepo pozdravljeni. Imam kitajskega atvja. zaenkrat zelo zadovljen z njim. Imam pa problem in sicer da ko atv stoji mi bremze zablokirajo vcasih tudi med voznjo. Da popustijo pa moram izpustit (einliftat) olje pri bilokaterem zavornem celindru. Nato odblokirajo vsi trije in se lahko peljem. je pa zanimivo da se to dogaja samo pri vročem vremenu oz ko se shladi pa bremze same popustijo če zablokirajo. ve kdo v čem je težava? namreč uporabljam predpisano olje DOT 4. Hvala za odgovore. Najprej preveri ,če ti gre bat v glavnem zavornem cilindru do konca nazaj to pomeni,da mora zavorna ročica imeti vedno malo zračnosti,če te zračnosti nimaš potem je to vzrok,če pa imaš zračnost potem ti je zamašen povratni ventil v gl. zavornem cilindru ali luknjica skozi katero se vrača olje nazaj v glavni zavorni cilinder. trebor 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Domen Hrastnik Objavljeno Avgust 14, 2013 Avtor Deli Objavljeno Avgust 14, 2013 Razdri očisti in preglej galvni azvorni cilinder (master-cylinder). hvala bom preveril. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ludiluka Objavljeno Avgust 15, 2013 Deli Objavljeno Avgust 15, 2013 spusti staro olje ven speri sistem z novim oljem in nato natoči not čisto olje Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hribuc Objavljeno Avgust 15, 2013 Deli Objavljeno Avgust 15, 2013 Lepo pozdravljeni. Imam kitajskega atvja. zaenkrat zelo zadovljen z njim. Imam pa problem in sicer da ko atv stoji mi bremze zablokirajo vcasih tudi med voznjo. Da popustijo pa moram izpustit (einliftat) olje pri bilokaterem zavornem celindru. Nato odblokirajo vsi trije in se lahko peljem. je pa zanimivo da se to dogaja samo pri vročem vremenu oz ko se shladi pa bremze same popustijo če zablokirajo. ve kdo v čem je težava? namreč uporabljam predpisano olje DOT 4. Hvala za odgovore. na pedalu zavore nastavi večjo zračnost (več praznega hoda mu daj ) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
CINDAPP Objavljeno Avgust 15, 2013 Deli Objavljeno Avgust 15, 2013 Lepo pozdravljeni. Imam kitajskega atvja. zaenkrat zelo zadovljen z njim. Imam pa problem in sicer da ko atv stoji mi bremze zablokirajo vcasih tudi med voznjo. Da popustijo pa moram izpustit (einliftat) olje pri bilokaterem zavornem celindru. Nato odblokirajo vsi trije in se lahko peljem. je pa zanimivo da se to dogaja samo pri vročem vremenu oz ko se shladi pa bremze same popustijo če zablokirajo. ve kdo v čem je težava? namreč uporabljam predpisano olje DOT 4. Hvala za odgovore. Preveč olja in ko se segreje se nima kam širit,zato pritisk na celinder, Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Domen Hrastnik Objavljeno Avgust 15, 2013 Avtor Deli Objavljeno Avgust 15, 2013 sem počistil vse celindre preveril master celinder deluje normalno. je pa res da sem imel neko petrolovo olje dot4. Zdaj sem si naročil neko castrolovo dot 4 olje. upam da bo boljse. probal bom vse to na kar ste mi odgovorili in upam da bo tezava resena. Imam se pa en problemcek in sicer da atv pri visokih obratih zacne nekaj dušiti kot da bi ga kdo vgaševal. pravzaprav hitrost izgubi za dobri 5 kmh potem pa zopet in spet izgubi hitrost. če pa se pelje po hribu navzdol pa doseze svojo maksimalno hitrost in jo drzi brez problem. samo prisiliti ga moras do maksimalne hitrosti pol pa se lahko pelje z maksimalno hitrostjo. Pregledam sem elektriko vsi kabli celotni in kontektori so neposkodovani. menjal svečko in se kr naprej isto. očistil fergazer dize in plovec, cevke in tank ampak se vedno isto. nevem kaj bi lahko bilo narobe ce ima kdo kaksno zamisel bi prosil če mi lahko pomaga. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno Avgust 15, 2013 Deli Objavljeno Avgust 15, 2013 Petrolovo zavorno olje je čist OK. Jst z njim še nikol nisem imel težav. Tvoj problem verjetno tiči v tem, da se tekočina ne more oz. težje vrača iz sistema (skozi master cilinder) v rezervoarček, ko se master cilinder sprosti. Kar se pa tiče prej omenjenega simptoma bi rekel, da je nekaj z dotokom goriva. Poskusi še mal premaknit višino plovčka, da se mičkeno kasneje zapira. P.S.-pri kitajskih zadevah krivec za takšne in podobne zadeve pogosto leži v površni izdelavi ter slabih materialih. Nočem pljuvat česarkoli ampak takšne so moje izkušnje...res da ne direktno z ATV-ji, ampak z mnogimi drugimi zadevami od motorčkov-tiste kopije krosov, motornih žag, laksarc, agregatov,... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se