Skoči na vsebino

DSG menjalnik DA ali NE?


Priporočene objave

Objavljeno

Ker kupujem novo Škoda Octavio 2.0 TDi, sem v veliki dilemi ali naj izberem DSG ali navaden menjalnik.Mi lahko kdo razloži vse prednosti in slabosti le tega-poraba.vožnja... ali ima sploh smisel dati 2000eur več za ta menjalnik?

 

Hvala za pomoč!

Objavljeno

Ehh sam hitreje bo šaltal to je pa to. Sam sem bolj za klasične, ročne, menjalnike, ker če pri avtomatskemu kaj gre običajno denarnica kr trpi. Sicer pa, prosi jih za testno vožnjo in boš sam videl kaj ti bolj odgovarja.

Objavljeno

Ehh sam hitreje bo šaltal to je pa to. Sam sem bolj za klasične, ročne, menjalnike, ker če pri avtomatskemu kaj gre običajno denarnica kr trpi. Sicer pa, prosi jih za testno vožnjo in boš sam videl kaj ti bolj odgovarja.

 Žal trenutno nimajo nikjer v Sloveniji testnega, tud Golfa al pa Passata ne.Tko da ne morem testirat, pa v bistvu me sploh to ne muči, rad bi izvedel mnenja, izkušnje ljudi ki to imajo ali pa so imeli.

Objavljeno

Za DSG menjalnik je drag servis na vsakih 60.000 km sem slišal

Objavljeno

Jaz sem pred 5 meseci kupil rabljenega passata z DSG menjalnikom. Preden sem avto dobil v roke, je prodajalec naredil komplet servis. Do sedaj sem naredil cca 3000 km, vse brez problema in ne grem nazaj na ročni menjalnik, ga ni čez komot  :grim . Servisni intervali so pri tem menjalniku na 60000 km in stanejo okoli 160 - 170€, saj ima menjalnik 6 litrov olja po okoli 24€, plus filter, ki stane ravno toliko. Če prideš v Ljubljano, ti ga lahko dam za vozit, da vidiš, kako ti ustreza. Samo moram prej ženo vprašat, če ga lahko dobim, ker mi ga je zaplenila. Pravi, da imam avtobus in motor za vozit :smoke:  se po mestu.

 

 

LP Robert 

Objavljeno

Dsg menjalnik je odlična izbira. Naj ti ne bo škoda dati nekaj več eurčkov...pa še sedaj ko imamo dobre finančne akcije je tok ugodnejše. ..

Objavljeno (popravljeno)

sem probal dsg in je z uporabniškega vidika (beri:udobja) ZAKON. če bi si lahko privoščil, sploh ne bi okleval. je pa seveda od vsakega posameznika odvisno, kaj od avta (menjalnika) želi oz. kje avto največ uporablja.

Popravljeno . Popravil siks
Objavljeno

Jaz ne bi kaj veliko razmišljal. Tudi jaz sem naredil z DSG menjlanikom do sedaj 80.000 km in ne grem nazaj na ročnega ... 

Ni ga čez komot, servis na vsakih 60.000 kom pa ni nič hudega - olje in filterček, mene stane 150 €.

Poraba baje večja za cca. 5 % zaradi avtomatskega menjalnika.

 

Če imaš - kupi !

Objavljeno

DSG ali avtom. menjalnik na splošno: DA! Če imaš denar kupi!

V prejšnjem avtu sem prevozil 220.000km z avtomatiko. Brez problema. 

 

Strah pred: 

1.) dragimi servisi

2.) večjo porabo

3.) počasnostjo 

... so POPOLNOMA ODVEČ in to ponavadi pišejo tisti, ki ali nimajo za avtomatiko ali se pa delajo, da so taki sportaki, da morajo šaltat na roke (pri tem si pa niso pogledali, da avtomatika napreduje in redko vidiš celo 911-ko brez avtomatike). 

 

Kaj lepšega imet eno roko popolnoma fraj (za telefonirat- ups, kofe pit, sendvič jest ali pa samo položiš fraj desno roko na ženino koleno...)

 

DSG pa itak. 

 

Uživaj in pusti pri miru zgodbe izza šanka...

Objavljeno

Pri novem bi se absolutno odločil ZA!

Objavljeno

HVALA VSEM!!!

Ste me prepričali, je že naročeno!

Trebor, dobiš za pir prvič,ko se srečamo,hvala ti za ponujeno vožnjo in prijaznost!

 

LP

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

kucin, zna se zgoditi da si naredil slabo potezo. vidim da tukaj ni nobenega, ki mu je tak menjalnik crknil, in ki bi znal povedati ceno popravila. tudi razlika je med 6, ter 7-stopenjskim. in to velika. dsg menjalnik zdrži predvidoma 300.000 km (najvrjetneje manj), in potem je po njemu. glede na to, koliko je gor enega štroma, mu ni ravno najbolje za zaupati. če si naročil 7-stopenjskega, je sicer malo cenejše vzdrževanje, ker ima suhi sklopki, 6-stopenjski pa ima sklopki v oljni kopeli, kar pomeni drugačno olje, hladilnik olja...na kratko še več sranja. iz vidika same vožnje je pa dsg super. samo kot sem rekel, glede na to, kako avtomobilom kvaliteta občutno pada pri vsakemu prenovljenemu motorju, mu jaz nebi zaupal,  in bi raje izbral ročnega. upam da bo tvoj delal brez napak, in naj ti služi tako kot mora! :)

Objavljeno

kucin, zna se zgoditi da si naredil slabo potezo. vidim da tukaj ni nobenega, ki mu je tak menjalnik crknil, in ki bi znal povedati ceno popravila. tudi razlika je med 6, ter 7-stopenjskim. in to velika. dsg menjalnik zdrži predvidoma 300.000 km (najvrjetneje manj), in potem je po njemu. glede na to, koliko je gor enega štroma, mu ni ravno najbolje za zaupati. če si naročil 7-stopenjskega, je sicer malo cenejše vzdrževanje, ker ima suhi sklopki, 6-stopenjski pa ima sklopki v oljni kopeli, kar pomeni drugačno olje, hladilnik olja...na kratko še več sranja. iz vidika same vožnje je pa dsg super. samo kot sem rekel, glede na to, kako avtomobilom kvaliteta občutno pada pri vsakemu prenovljenemu motorju, mu jaz nebi zaupal,  in bi raje izbral ročnega. upam da bo tvoj delal brez napak, in naj ti služi tako kot mora! :)

 

 

Jst sem naročil 6 stopenjskega 150 KM tdi DSG.Avto ima 4 leta neomejene garancije.Iz moje prakse je pa tko:ponavadi vsako 5 leto zamenjam avto in ima takrat prevoženih čez 200.000 km, tko da upam, da bo tudi tokrat tako in bo zdržal ta 4 leta, če se pa v zadnjem letu, ki bo brez garancija kaj stori pa "jebi ga".

Objavljeno

kucin, zna se zgoditi da si naredil slabo potezo. vidim da tukaj ni nobenega, ki mu je tak menjalnik crknil, in ki bi znal povedati ceno popravila. tudi razlika je med 6, ter 7-stopenjskim. in to velika. dsg menjalnik zdrži predvidoma 300.000 km (najvrjetneje manj), in potem je po njemu. glede na to, koliko je gor enega štroma, mu ni ravno najbolje za zaupati. če si naročil 7-stopenjskega, je sicer malo cenejše vzdrževanje, ker ima suhi sklopki, 6-stopenjski pa ima sklopki v oljni kopeli, kar pomeni drugačno olje, hladilnik olja...na kratko še več sranja. iz vidika same vožnje je pa dsg super. samo kot sem rekel, glede na to, kako avtomobilom kvaliteta občutno pada pri vsakemu prenovljenemu motorju, mu jaz nebi zaupal,  in bi raje izbral ročnega. upam da bo tvoj delal brez napak, in naj ti služi tako kot mora! :)

Če menjalnik redno vzdržuješ in menjaš olje ti bo težko crknil. Moraš biti že res rojen pod srečno zvezdo.

Pri milijonu kilometrov pa tako že počasi vse crkuje ;-)

Objavljeno

jest še vedno prisegam na ročnega. volvo pri naši hiši ima čez 600.000 km, torej 2x pričakovana življenska doba dsg-ja, pa se še vedno pretika med pristavami kot puter, pa še prva sklopka ter uztrajnik sta notri! :D

Objavljeno (popravljeno)

jest še vedno prisegam na ročnega. volvo pri naši hiši ima čez 600.000 km, torej 2x pričakovana življenska doba dsg-ja, pa se še vedno pretika med pristavami kot puter, pa še prva sklopka ter uztrajnik sta notri! :D

 

:blink:??? Hudo! Kaj pa je to zaen Volvo?

 

LP

Popravljeno . Popravil Gregc
Objavljeno (popravljeno)

:blink:??? Hudo! Kaj pa je to zaen Volvo?

 

LP

V70 2.5 tdi :smoke:  upam da bo nekoč prišel do miljona, tudi če se vmes zamenja sklopka, pa zropota uztrajnik, mu oprostim :)

Popravljeno . Popravil yamahaxt600
Objavljeno

jest še vedno prisegam na ročnega. volvo pri naši hiši ima čez 600.000 km, torej 2x pričakovana življenska doba dsg-ja, pa se še vedno pretika med pristavami kot puter, pa še prva sklopka ter uztrajnik sta notri! :D

Jst tud, naša Lada je mela ročni menjalnik pa je držal čez 80000 prevoženih, nikol kupt avtomatika, to ti jst povem!

Objavljeno

Verjetno še nisi vozil automata, da takšne kvasiš....

Objavljeno

Jst tud, naša Lada je mela ročni menjalnik pa je držal čez 80000 prevoženih, nikol kupt avtomatika, to ti jst povem!

 

Če ti ročni bolj ustreza je to to. Drugače pa povem da je DSG top zadeva... Probaj enkrat :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če ti ročni bolj ustreza je to to. Drugače pa povem da je DSG top zadeva... Probaj enkrat :)

 

se strinjam da je top zadeva .... samo da pa moraš doplačat pri 1,8 tsi oktaviji 3000€ za to je pa malo preveč ... za ta denar imaš povprečen motor osnovno registriran 10 let...

Objavljeno

jaz imam 7 stopenjski DSG menjalnik in sem z njim zadovoljna. Vožnja je zelo mirna, največkrat komaj opazim, da je prestavil, 7 prestav je zakon, edino včasih malo poklekne, ko čakam, da se vključim na cesto, pa potem malo bolj živahno gas stisnem, ampak ga spustim, pa ponovno takoj pritisnem (gas), potem pa potegne kot zmešan.... Pač naučit se ga moraš voziti, pa menjalnik se navadi tebe. Je pa problem, če preveč ljudi vozi isti avto. Pri nas večinoma jaz vozim in ko partner vozi, je avto čist zmeden..... full ne odreagira tako, kot bi moral.

 

je pa fun to drive, ko ga daš v S, ali celo sekvenčni menjalnik. Takrat pa prav lepo zaprede in lepo potegne. No, k se včasih ob bok postavi kak BMW 3, pa kak prepotenten tipček notri, pa mi je full v veselje ga sprovocirat, da mal zaštartava na zeleni, pa jih vedno zadaj pustim :grim  Tko mal za ego paše....

Objavljeno

se strinjam da je top zadeva .... samo da pa moraš doplačat pri 1,8 tsi oktaviji 3000€ za to je pa malo preveč ... za ta denar imaš povprečen motor osnovno registriran 10 let...

 

No, ko sva midva dve leti nazaj kupovala nov avto, sva dala za DSG menjalnik 1500 EUR.....

Objavljeno

a pa je že bil pred dvema letoma 7stopenjski....!?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!