Skoči na vsebino

DSG menjalnik DA ali NE?


Priporočene objave

Objavljeno

a pa je že bil pred dvema letoma 7stopenjski....!?

očitno da ja, če ga imam v avtu :wacko:

Objavljeno

očitno da ja, če ga imam v avtu :wacko:

good 4U.....se manda manj kvari..... :kva2:

Objavljeno

jaz imam 7 stopenjski DSG menjalnik in sem z njim zadovoljna. Vožnja je zelo mirna, največkrat komaj opazim, da je prestavil, 7 prestav je zakon, edino včasih malo poklekne, ko čakam, da se vključim na cesto, pa potem malo bolj živahno gas stisnem, ampak ga spustim, pa ponovno takoj pritisnem (gas), potem pa potegne kot zmešan.... Pač naučit se ga moraš voziti, pa menjalnik se navadi tebe. Je pa problem, če preveč ljudi vozi isti avto. Pri nas večinoma jaz vozim in ko partner vozi, je avto čist zmeden..... full ne odreagira tako, kot bi moral.

 

je pa fun to drive, ko ga daš v S, ali celo sekvenčni menjalnik. Takrat pa prav lepo zaprede in lepo potegne. No, k se včasih ob bok postavi kak BMW 3, pa kak prepotenten tipček notri, pa mi je full v veselje ga sprovocirat, da mal zaštartava na zeleni, pa jih vedno zadaj pustim :grim  Tko mal za ego paše....

lepo napisano mnenje - no to o tem da poklekne - ja saj se navadiš /naučiš/ prilagodiš ...samo če je res tako potem temu jaz rečem , da nimam popolnega nadzora...no vsekakor prednosti odtehtajo te male napakice v samem delovanju..

 

ja seveda je zmeden..predstavljaj si svojga po enih petih bejbah ko mu uletiš v naročje ... :lol:

 

ali imaš 3.0 ali 3.6fsi ? ker kolega zadnjič ni imel na sport na 1.8 tsi pa je kar malo švical do dobrih 100 na uro proti mojemu mlinčku...no je pa res japski mlinček čeprav s polovično konjenico...sva pa oba na plin ...je pa povsem druga pesem če ima na sport - to imam pa jaz probleme ne z avtom ampak tudi z mopedom...uf gre...

Objavljeno

No, jaz vozim klasičnega 5 stopenjskega avtomatskega, pa če bodo finance dopuščale, se nikoli ne vrnem na manuelni menjalnik. Bi si privoščil DSG absolutno, samo ga Honda žal še nima...

Objavljeno

lepo napisano mnenje - no to o tem da poklekne - ja saj se navadiš /naučiš/ prilagodiš ...samo če je res tako potem temu jaz rečem , da nimam popolnega nadzora...no vsekakor prednosti odtehtajo te male napakice v samem delovanju..

 

ja seveda je zmeden..predstavljaj si svojga po enih petih bejbah ko mu uletiš v naročje ... :lol:

 

ali imaš 3.0 ali 3.6fsi ? ker kolega zadnjič ni imel na sport na 1.8 tsi pa je kar malo švical do dobrih 100 na uro proti mojemu mlinčku...no je pa res japski mlinček čeprav s polovično konjenico...sva pa oba na plin ...je pa povsem druga pesem če ima na sport - to imam pa jaz probleme ne z avtom ampak tudi z mopedom...uf gre...

 

ok, give me a brake ;) o kakem 3.0 oz. 3.6 fsi ti govoriš? mislim... ipak sem ženska :blush:

 

na zgornje napisano pa.... če želiš imeti popoln nadzor nad avtom, pote avtomatik ni zate, to je dejstvo. Ima svojo logiko delovanja, obe sklopki delata neodvisno od tvojih želja, včasih bi recimo raje pustila v nižji prestavi (imam namen prehitevat), pa gre zelo hitro v 7 prestavo. Potem daš pač na ročno, pa sam upravljaš......Kadar grem po kaki cesti, ki ima fajn ovinke, sem vedno na ročnem, ker sama najboljše vem, kaj mi tisti trenutek paše. Ko gremo na pot, pa ogromno prevozimo, potem pa naj se avtomatika in tempomat jebeta, jaz pa počivam.....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ravno v tem je DSG odličen, ker tudi v ročnem režimu prestavlja hitro, tako rekoč na ravni odličnega šoferja, kar je malo kdo od nas. DSG in klasičen avtomat nimata ravno dosti skupnega, bližje je ročnemu ;)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Avtomatik zahteva obojestranskega navajanja. Ga ne bi menjal, ko se ga enkrat navadiš.

Objavljeno (popravljeno)

DSG menjalnik je dober menjalnik. Ko se navadiš avtomatika je težko prešaltati na ročni menjalnik, sploh pa v mestnem vrvežu. Je pa ena slabost DSG menjalnika ko crkne je toliko denarja, da se vprašaš ali avto na "odpad" ali kaj drugega narediti. Starejši ko je avto bolje je da ne crkne DSG. Je bilo kar nekj okvar DSG-ja do 100000 km. vendar je vozilo bilo izven garancijskega roka in stroške plača stranka kar ni malo. Pa da ne bi kdo mislil, da delam na VW ali AUDI servisu, daleč od tega.

Popravljeno . Popravil bugy2004
Objavljeno (popravljeno)

Nimam čisto nič proti avtomatiku saj ga praktično ne poznam, razen nekaj relacijskih voženj s službenim. In na AC je "majka". Me pa zanima primer, ko se naenkrat znajdeš na povsem poledenelem delu ceste, npr. poledica, neposut zglajen sneg-ponavadi stranske ceste, ko je oprijem s cestiščem minimalen oziroma ga praktično več ni. Dodaš plin -gumo zavrti, ga spustiš-učinek blokiranega kolesa. Pri ročnem menjalniku imaš sklopko in v tem primeru oddvojiš pogon, kolesa se prosto zavrtijo in spet dobiš tisti minimalen oprijem, ki ti še lahko omogoči speljat ovinek. Seveda z dobrim občutkom rok na volanu. -Preverjena metoda! Kako v takem primeru ravnaš pri avtomatiki? Novejša vozila imajo kup elektronskih pomagal, vem. A koliko so v tem primeru v dejansko pomoč? Verjetno kot pri zaviranju z ABS-om, ko praktično ostaneš brez zavor, ker se vklopi že ob dotiku zavore. Vem da ni to primer, ki se pojavlja pogosto, a se zgodi prej ali slej. Kako poznavalci in uporabniki avtomatike rešujete te primere. Resno mislim, ne odgovorov kot  npr. z dobrim kasko zavarovanjem... :O:)

Popravljeno . Popravil xtzs
Objavljeno

Kupil sem novega Golfa z DSG. Zadeva je odlična in vredna vsakega centa. Sedaj imam spet klasično avtomatiko (ni bilo mogoče dobiti z DSG), ki je svetlobno leto za DSG.

 

Jaz bi zadevo definitivno doplačal!

Objavljeno

Kupil sem novega Golfa z DSG. Zadeva je odlična in vredna vsakega centa. Sedaj imam spet klasično avtomatiko (ni bilo mogoče dobiti z DSG), ki je svetlobno leto za DSG.

 

Jaz bi zadevo definitivno doplačal!

na katerem vozilu klasično avtomatiko? ker bmwjeva klasična avtomatika je še zmeraj top (ne pišem po izkušnjah ampak po testih).

Objavljeno

Najprej sem imel BMW serijo 3 z avtomatiko, potem Golf z DSG, zdaj pa Touareg, spet klasika.

 

BMW je bil OK, Golf z DSG odličen, Touareg pa spet OK!

Objavljeno

Nimam čisto nič proti avtomatiku saj ga praktično ne poznam, razen nekaj relacijskih voženj s službenim. In na AC je "majka". Me pa zanima primer, ko se naenkrat znajdeš na povsem poledenelem delu ceste, npr. poledica, neposut zglajen sneg-ponavadi stranske ceste, ko je oprijem s cestiščem minimalen oziroma ga praktično več ni. Dodaš plin -gumo zavrti, ga spustiš-učinek blokiranega kolesa. Pri ročnem menjalniku imaš sklopko in v tem primeru oddvojiš pogon, kolesa se prosto zavrtijo in spet dobiš tisti minimalen oprijem, ki ti še lahko omogoči speljat ovinek. Seveda z dobrim občutkom rok na volanu. -Preverjena metoda! Kako v takem primeru ravnaš pri avtomatiki? Novejša vozila imajo kup elektronskih pomagal, vem. A koliko so v tem primeru v dejansko pomoč? Verjetno kot pri zaviranju z ABS-om, ko praktično ostaneš brez zavor, ker se vklopi že ob dotiku zavore. Vem da ni to primer, ki se pojavlja pogosto, a se zgodi prej ali slej. Kako poznavalci in uporabniki avtomatike rešujete te primere. Resno mislim, ne odgovorov kot  npr. z dobrim kasko zavarovanjem... :O:)

 

ESC v povezavi z "nežno" nastavitvijo podajanja moči ter seveda dobrimi zimskimi gumami delajo čudeže. Seveda znotraj fizikalnih pogojev. Do sedaj nikoli nikjer nisem mel kakih problemov. Seveda je pa treba tudi hitrost prilagodit razmeram na cesti.

Objavljeno

Nimam čisto nič proti avtomatiku saj ga praktično ne poznam, razen nekaj relacijskih voženj s službenim. In na AC je "majka". Me pa zanima primer, ko se naenkrat znajdeš na povsem poledenelem delu ceste, npr. poledica, neposut zglajen sneg-ponavadi stranske ceste, ko je oprijem s cestiščem minimalen oziroma ga praktično več ni. Dodaš plin -gumo zavrti, ga spustiš-učinek blokiranega kolesa. Pri ročnem menjalniku imaš sklopko in v tem primeru oddvojiš pogon, kolesa se prosto zavrtijo in spet dobiš tisti minimalen oprijem, ki ti še lahko omogoči speljat ovinek. Seveda z dobrim občutkom rok na volanu. -Preverjena metoda! Kako v takem primeru ravnaš pri avtomatiki? Novejša vozila imajo kup elektronskih pomagal, vem. A koliko so v tem primeru v dejansko pomoč? Verjetno kot pri zaviranju z ABS-om, ko praktično ostaneš brez zavor, ker se vklopi že ob dotiku zavore. Vem da ni to primer, ki se pojavlja pogosto, a se zgodi prej ali slej. Kako poznavalci in uporabniki avtomatike rešujete te primere. Resno mislim, ne odgovorov kot  npr. z dobrim kasko zavarovanjem... :O:)

 

 

Razlike v generacijah se ful poznajo. novi ABSji v primerjavi z letnikom 2000 delajo čiiist drugače. "Lučke" ESP in TC na snegu mene vedno znova presenetijo s svojo učinkovitostjo. Če bi mi budget pustil, jaz ne bi vozil manualca. Niti u Postojni, najbol spluženni vasi med Razdrtim in Planino :P

Objavljeno

Tri mesece bo kmalu od kar čakam na ta "super opevani" DSG , pa so mi gospodje iz Porscheja sporočili da ga vsaj še mesec dni ne bo al pa se celo lahko zgodi da pride nova Octavia 3  šele v januarju do mene.Tko da vtisov še nekaj časa ne bom mogel komentirati.

Zanimivo kako počasi teče cas takrat ko ni treba...

Objavljeno

Tri mesece bo kmalu od kar čakam na ta "super opevani" DSG , pa so mi gospodje iz Porscheja sporočili da ga vsaj še mesec dni ne bo al pa se celo lahko zgodi da pride nova Octavia 3  šele v januarju do mene.Tko da vtisov še nekaj časa ne bom mogel komentirati.

Zanimivo kako počasi teče cas takrat ko ni treba...

 

Še zmeraj lahko prideš sprobat mojo konzervo, da ti bo cajt hitreje minil, hehe.

 

 

LP Robert

Objavljeno

Še zmeraj lahko prideš sprobat mojo konzervo, da ti bo cajt hitreje minil, hehe.

 

 

LP Robert

Trebor, ko ne bom mogel več zdržat se ti javim pa se bova zapeljala na pir pa da vidm to čudo od DSGja.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!