Lipek Objavljeno September 9, 2013 Opozori Objavljeno September 9, 2013 Ker je AMA močno proti 2T, so se Japonci (Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki) osredotočili na razvoj 4T, medtem, ko so Evropejci (AMA nima vpliva tukaj ) ostali pri razvoju 2T (KTM, Husqvarna, GasGas, Beta) Verjamem, da se je to že velikokrat reklo itd. ampak kolikor sem zasledil ni prišlo nikoli do konkretnega zaključka, niti se ni debatiralo konkretno glede hard-endur in krosk, razen da se je reklo, da je poraba na 2T bistveno višja od porabe na 4T in da je šraufanje na 4T težje in dražje zaradi teh ventilov in da so 4T težje mašine, z več koristne moči in večjim navorom. Ok, kako pa je na dolgi rok? Hočem izkušnje iz prve roke (čeprav dvomim da je veliko ljudi ki si lahko privoščijo oboje, zato bomo primerjali med sabo). Da bo čim bolj fer, dajmo primerjat motor in model istega proizvajalca, le da ima en 2 takta več in držimo se klasičnih primerov. KTM EXC 250 (2T) KTM EXC 250-F (4T) Pa recimo tako: kupim rabljenega, oba imata isto ceno in sta isti letnik, oba sta odprta. Ker hočemo izločit čim več spremenljivk dodajmo, da imata isto ur in da je bila na sveže narejena generalka, menjane zavore, pnevmatike, filtri itd. itd. (tip je mel denar je mel oboje, in z obema je isto ravnal ) Motor bi imel 5 let in vozil bi se 1x na teden po recimo 2 uri (tudi pozimi). To nanese na koncu 52(tednov) x 2(uri) x 5(let) = 520ur uporabe. Od tega 90% (468ur) po gozdovih, kolovozih itd. tistih 10% pa za povezovanje terena in ostalo. Dirkalo se ne bo. Za servisne intervale pa upoštevajmo intervale za hobi uporabo, in ne za tekmovalno (ker je verjetno več takih ki ne dirkajo, ali? ) Sprotna vzdrževalna dela (filtri, svečke, gume, olje, zavorne ploščice, pač vse do menjave bata, ventilov itd.) bi delali sami doma. Kaj me bo na koncu, po petih letih, stalo več? Kakšni so servisni intervali na 2T in kaki na 4T, kaj vse se menja in kdaj? Koliko stane generalka na posameznem? Kaj bi TI osebno vzel in zakaj? Kateri motor imaš in kolikšne stroške imaš na koncu leta?
Bambi61 Objavljeno September 9, 2013 Opozori Objavljeno September 9, 2013 To kar ti hočeš je za doktorsko disertacijo,rezultat pa je kakor vzameš!Enkrat je boljši en enkrat drug!Stroška v petih letih je približno 2978,54 EUR!! :grim
Lipek Objavljeno September 9, 2013 Avtor Opozori Objavljeno September 9, 2013 ne rabim na cent natančno... na kolko ur narediš pri 2t generalko, na kolko pri 4t? Kaj se menja pri čem... bolj take stvari.. ker na kratki rok je 4T mogoče res boljši ker ma nizko porabo ali? kaj pa ko poči? 2t spet, je treba pogosteje naredit generalko kot pri 4t? itd. ne rabim rezultatov potrjenih z NASE
Mateej1 Objavljeno September 9, 2013 Opozori Objavljeno September 9, 2013 Za 2 taktni motor pomoje za amatera bat zamenjaš 1x na leto ojnico po potrebi ko vidiš da ma luft . olje v menjalniku pa menjaš čimbolj pogosto ni pa treba zaj glih vsakih 5 ur. glede porabe je pa tak , jaz sem imel hondo cr 250 2 taktno pa sem z 7 litri se vozil okoli 1,5 do 2 uri če pa tišiš po ravnem pa ga lahko sprazniš dosti prej . drugi stroški (vzmetenje , ketna in zobniki ...)je pa tak približno ista cena. http://www.motonet.si/ tukaj si lahko pogledaš cene delov
Lipek Objavljeno September 9, 2013 Avtor Opozori Objavljeno September 9, 2013 Za 2 taktni motor pomoje za amatera bat zamenjaš 1x na leto ojnico po potrebi ko vidiš da ma luft . olje v menjalniku pa menjaš čimbolj pogosto ni pa treba zaj glih vsakih 5 ur. glede porabe je pa tak , jaz sem imel hondo cr 250 2 taktno pa sem z 7 litri se vozil okoli 1,5 do 2 uri če pa tišiš po ravnem pa ga lahko sprazniš dosti prej . drugi stroški (vzmetenje , ketna in zobniki ...)je pa tak približno ista cena. http://www.motonet.si/ tukaj si lahko pogledaš cene delov Za motonet vem, tam sem kupoval dele za prejšnjo igračo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se