Skoči na vsebino

2T Vs 4T Hard Enduro


Lipek

Priporočene objave

Ker je AMA močno proti 2T, so se Japonci (Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki) osredotočili na razvoj 4T, medtem, ko so Evropejci (AMA nima vpliva tukaj :P) ostali pri razvoju 2T (KTM, Husqvarna, GasGas, Beta)

 

Verjamem, da se je to že velikokrat reklo itd. ampak kolikor sem zasledil ni prišlo nikoli do konkretnega zaključka, niti se ni debatiralo konkretno glede hard-endur in krosk, razen da se je reklo, da je poraba na 2T bistveno višja od porabe na 4T in da je šraufanje na 4T težje in dražje zaradi teh ventilov in da so 4T težje mašine, z več koristne moči in večjim navorom. 

 

Ok, kako pa je na dolgi rok? Hočem izkušnje iz prve roke (čeprav dvomim da je veliko ljudi ki si lahko privoščijo oboje, zato bomo primerjali med sabo). Da bo čim bolj fer, dajmo primerjat motor in model istega proizvajalca, le da ima en 2 takta več in držimo se klasičnih primerov.

 

KTM EXC 250 (2T)

KTM EXC 250-F (4T)

 

Pa recimo tako: kupim rabljenega, oba imata isto ceno in sta isti letnik, oba sta odprta. Ker hočemo izločit čim več spremenljivk dodajmo, da imata isto ur in da je bila na sveže narejena generalka, menjane zavore, pnevmatike, filtri itd. itd. (tip je mel denar je mel oboje, in z obema je isto ravnal :D)

 

Motor bi imel 5 let in vozil bi se 1x na teden po recimo 2 uri (tudi pozimi). To nanese na koncu 52(tednov) x 2(uri) x 5(let) = 520ur uporabe. Od tega 90% (468ur) po gozdovih, kolovozih itd. tistih 10% pa za povezovanje terena in ostalo. Dirkalo se ne bo. Za servisne intervale pa upoštevajmo intervale za hobi uporabo, in ne za tekmovalno (ker je verjetno več takih ki ne dirkajo, ali? :D) Sprotna vzdrževalna dela (filtri, svečke, gume, olje, zavorne ploščice, pač vse do menjave bata, ventilov itd.) bi delali sami doma.

 

Kaj me bo na koncu, po petih letih, stalo več? Kakšni so servisni intervali na 2T in kaki na 4T, kaj vse se menja in kdaj? Koliko stane generalka na posameznem? Kaj bi TI osebno vzel in zakaj? Kateri motor imaš in kolikšne stroške imaš na koncu leta?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne rabim na cent natančno... na kolko ur narediš pri 2t generalko, na kolko pri 4t? Kaj se menja pri čem... bolj take stvari.. ker na kratki rok je 4T mogoče res boljši ker ma nizko porabo ali? kaj pa ko poči? 2t spet, je treba pogosteje naredit generalko kot pri 4t? itd. ne rabim rezultatov potrjenih z NASE :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za 2 taktni motor pomoje za amatera bat zamenjaš 1x na leto ojnico po potrebi ko vidiš da ma luft . olje v menjalniku pa menjaš čimbolj pogosto ni pa treba zaj glih vsakih 5 ur. glede porabe je pa tak , jaz sem imel hondo cr 250 2 taktno pa sem z 7 litri se vozil okoli 1,5 do 2 uri če pa tišiš po ravnem pa ga lahko sprazniš dosti prej . drugi stroški (vzmetenje , ketna in zobniki ...)je pa tak približno ista cena. http://www.motonet.si/ tukaj si lahko pogledaš cene delov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za 2 taktni motor pomoje za amatera bat zamenjaš 1x na leto ojnico po potrebi ko vidiš da ma luft . olje v menjalniku pa menjaš čimbolj pogosto ni pa treba zaj glih vsakih 5 ur. glede porabe je pa tak , jaz sem imel hondo cr 250 2 taktno pa sem z 7 litri se vozil okoli 1,5 do 2 uri če pa tišiš po ravnem pa ga lahko sprazniš dosti prej . drugi stroški (vzmetenje , ketna in zobniki ...)je pa tak približno ista cena. http://www.motonet.si/ tukaj si lahko pogledaš cene delov

Za motonet vem, tam sem kupoval dele za prejšnjo igračo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!