fico182 Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 Pozdravljeni forumaši, jaz se vračam malo na forum da vas povprašam glede sledeče stvari. Po prodaji areje 51, ki je bila 70 ccm sport kit, sem si lani nabavil novega piaggia typhoona, ki pa ima zračno hlajen agregat. Ker mi seveda 50 ccm ne daje dovolj moči in navora, kot sem ga bil vajen pri areji 70ccm, me zanima kako je z zračno hlajenimi sport kiti? Ali se pregrevajo. Area je bla vodno hlajena in sem naredil tudi po 150 km v kosu brez problemov. Je enako pri zračno hlajenem agregatu? Dobivam mešanja mnenja, nekateri pravijo da se zračno hlajeni kiti pregrevajo? Razmišljal sem da bi vzel kar mallosija 70 ccm gus. Sedaj pa vas prosim res tiste ki ste imeli ali imaste kakšen 70 ccm gus kit, kako se obnese na daljših vožnjah in pri večjih temperaturah. Pa lep pozdrav!
strajnarR Objavljeno Oktober 12, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2013 Nevem, če si že dobil odgovor. Ko sem jaz kupil skuter, ravno tako zračno hlajen samo, da je bil Stalker in imel že vgrajen Malossi sport cilinder (gus). Zadeva je kakšno leto delala brez problemov. A na koncu se mi je v enem mesecu pregrel kar trikrat. Nato sem nabavil ALU kit Stage6 PRO, kateri je imel cca. 2 konja (po podatkih) več kot ostali gusi. Ta pa se mi ni nikoli pregrel. Pa tudi ni spet tako zelo dražji. Pazi pa na mešanico. Jaz bi jo sedaj delal raj sam. Pa ne zato, da mešanica ni prava, ampak zato ker se mi je strgal jermen na oljni pupmici. Seveda tega ne boš ugotovil, dokler se ne bo motor ustavil - zaribal
fico182 Objavljeno November 3, 2013 Avtor Opozori Objavljeno November 3, 2013 Kakšen pa je bil preformans tega Stage6 ALU cilinderkita? Je vreden ekstra € ki je potrebno zanj dolplačati v primerjavi z ostalimi gus cilindri?
fico182 Objavljeno November 3, 2013 Avtor Opozori Objavljeno November 3, 2013 In zanima me tudi kako je nasplošno z dolgoročno vzdržljivostjo ALU cilindrov? Gus cilindri vem da so vzdržljivi in lahko držijo zelo zelo dolgo je pri ALU ista zgodba? Lp
smasher Objavljeno November 3, 2013 Opozori Objavljeno November 3, 2013 (popravljeno) Ah eni skuter hejterji bluzijo že da se skuter tut z original cilindrom pregreva, pa sm tut jst na piaggioto spraznu ceur rezervar tako da sm 2 ure tiščau kolkr je šlo Glih iz firbca sm pogledau in an cilindr.si sm vidu 70cc alu kit za 100€. Kako so kaj drugače novi skuterji? nazadnej sm tikau Typhoona ene 10let nazaj, kaj je ostal na stari 2T mašini al so kej spreminjali, ker zipe, libertije in vespe delajo zdej neki 4T. LP p.s.: sej ti pri določenih kith piše ali so kao šport al kao za usakodnevno uproabo, ker gretje je tut povezano s tem kolko je "našponan" Popravljeno November 3, 2013. Popravil smasher
fico182 Objavljeno November 4, 2013 Avtor Opozori Objavljeno November 4, 2013 Typhoon je ostal na stari dobri zanesljivi 2t mašini, le da je kot skuter zrasel in pridobil veliko medosne razdalje, povečale so se felne in nasploh je sedaj res atraktiven skuter. Sam se ne vozim veliko, je pa idealno za poleti po mestu, sploh ko nimaš z avtom kam parkirat. Rad bi pa res dal en dober 70 ccm sport kit da bo zadeva res potegnila kot se zagre, sej že sedaj vleče uredu, ampak malce premalo za moj okus. Kar pa se tiče gus sport kitov sem res čul da se pregrevajo na zračno hlajenih agregatih, zanima me pa res kako je z aluminjastimi cilindri. Lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se