Skoči na vsebino

70 ccm zračno hlajen gus kit - Piaggio motor


fico182

Priporočene objave

Pozdravljeni forumaši, jaz se vračam malo na forum da vas povprašam glede sledeče stvari. Po prodaji areje 51, ki je bila 70 ccm sport kit, sem si lani nabavil novega piaggia typhoona, ki pa ima zračno hlajen agregat. Ker mi seveda 50 ccm ne daje dovolj moči in navora, kot sem ga bil vajen pri areji 70ccm, me zanima kako je z zračno hlajenimi sport kiti? Ali se pregrevajo. Area je bla vodno hlajena in sem naredil tudi po 150 km v kosu brez problemov. Je enako pri zračno hlajenem agregatu? Dobivam mešanja mnenja, nekateri pravijo da se zračno hlajeni kiti pregrevajo? Razmišljal sem da bi vzel kar mallosija 70 ccm gus. Sedaj pa vas prosim res tiste ki ste imeli ali imaste kakšen 70 ccm gus kit, kako se obnese na daljših vožnjah in pri večjih temperaturah.

 

Pa lep pozdrav!

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Nevem, če si že dobil odgovor.

Ko sem jaz kupil skuter, ravno tako zračno hlajen samo, da je bil Stalker in imel že vgrajen Malossi sport cilinder (gus). Zadeva je kakšno leto delala brez problemov. A na koncu se mi je v enem mesecu pregrel kar trikrat.

Nato sem nabavil ALU kit Stage6 PRO, kateri je imel cca. 2 konja (po podatkih) več kot ostali gusi. Ta pa se mi ni nikoli pregrel.

Pa tudi ni spet tako zelo dražji.

Pazi pa na mešanico. Jaz bi jo sedaj delal raj sam. Pa ne zato, da mešanica ni prava, ampak zato ker se mi je strgal jermen na oljni pupmici. Seveda tega ne boš ugotovil, dokler se ne bo motor ustavil - zaribal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Kakšen pa je bil preformans tega Stage6 ALU cilinderkita? Je vreden ekstra € ki je potrebno zanj dolplačati v primerjavi z ostalimi gus cilindri?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zanima me tudi kako je nasplošno z dolgoročno vzdržljivostjo ALU cilindrov? Gus cilindri vem da so vzdržljivi in lahko držijo zelo zelo dolgo je pri ALU ista zgodba?

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah eni skuter hejterji bluzijo že da se skuter tut z original cilindrom pregreva, pa sm tut jst na piaggioto spraznu ceur rezervar tako da sm 2 ure tiščau kolkr je šlo :D

Glih iz firbca sm pogledau in an cilindr.si sm vidu 70cc alu kit za 100€.

Kako so kaj drugače novi skuterji? nazadnej sm tikau Typhoona ene 10let nazaj, kaj je ostal na stari 2T mašini al so kej spreminjali, ker zipe, libertije in vespe delajo zdej neki 4T.

 

LP

 

p.s.: sej ti pri določenih kith piše ali so kao šport al kao za usakodnevno uproabo, ker gretje je tut povezano s tem kolko je "našponan"

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Typhoon je ostal na stari dobri zanesljivi 2t mašini, le da je kot skuter zrasel in pridobil veliko medosne razdalje, povečale so se felne in nasploh je sedaj res atraktiven skuter. Sam se ne vozim veliko, je pa idealno za poleti po mestu, sploh ko nimaš z avtom kam parkirat. Rad bi pa res dal en dober 70 ccm sport kit da bo zadeva res potegnila kot se zagre, sej že sedaj vleče uredu, ampak malce premalo za moj okus. Kar pa se tiče gus sport kitov sem res čul da se pregrevajo na zračno hlajenih agregatih, zanima me pa res kako je z aluminjastimi cilindri.

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!