Jump to content

Vzdrževanje Cross Motorja


extrazy

Recommended Posts

Podzravljeni, zanima me kakšna je kej razlike med vzdrževanjem 85 ccm, 125ccm in 250 ccm 2 takt in 250 4 takt cross motorja. Pač kolikšna je kej poraba pa na kolk časa je treba delat servis menat olje itd.... hvala

Link to comment
Share on other sites

oz. še boljša varianta je da si najdeš uporabniški priročnik.. na netu jih je malo morje.. tako boš za sigurno dobil prave informacije :)

Link to comment
Share on other sites

aja sori, pol mi pa pokaž temo kjer piše o vsem tem 

 

 

 

Verjel ali ne, forum ni Bibljija, v kateri je zajeta vsa modrost celega sveta v eni (temi) knjigi. Malce bo treba pobrskati, veš?!

Edited by zverac
Link to comment
Share on other sites

A so Ice-u ugrabili v kakšnem Jemnu, da je ta del foruma čisto zasvinjan?

 

Dej, morš razumet tud Extazija, veš!   Eni delajo burnout z gumami na motorjih, drugi pa z extazijem v možganih. Droga je droga, a ne!?! vsi smo zasvojeni. Eni tako, drugi pa drugače.

Edited by zverac
Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...

HONANJE, VSTAVITEV PUŠE V CILINDER CROSS 250 2 takt

 

kaj menite ali je že kdo dal da se cilinder hona in ustavi PUŠO

(ter nov bat) v motor cross 250 2 takt, starejši letnik

 

a je to vzdržljivo za nadaljno dirkanje po gmajnah (progi ne), je kdo to že delal? cross ima veliko obratov, kaj menite

se obdrži to al je možnost da hitro zariba use skp

 

ima kdo pušo v 2 takt 250 crossu? kakšna je praksa

 

lp

Edited by uporabnik12345
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

HONANJE, VSTAVITEV PUŠE V CILINDER CROSS 250 2 takt

 

kaj menite ali je že kdo dal da se cilinder hona in ustavi PUŠO

(ter nov bat) v motor cross 250 2 takt, starejši letnik

 

a je to vzdržljivo za nadaljno dirkanje po gmajnah (progi ne), je kdo to že delal? cross ima veliko obratov, kaj menite

se obdrži to al je možnost da hitro zariba use skp

 

ima kdo pušo v 2 takt 250 crossu? kakšna je praksa

 

lp

 

kšn mehanik..

Link to comment
Share on other sites

Najprej me zanima, zakaj bi to sploh počel? Sploh glede na to, da se na te reči očitno sploh ne spoznaš.

Link to comment
Share on other sites

Kot se spominjam, je kolega še kot mulc nekaj takega naredil na cilindru od Tomosa ctx. Iz 80 kubikov povečal na dobrih 100. Zadeva je špilala.

Link to comment
Share on other sites

pred 8 urami, Joker pravi:

Najprej me zanima, zakaj bi to sploh počel? Sploh glede na to, da se na te reči očitno sploh ne spoznaš.

nisi me razumel

cilinder ima rajse, raje kot drugi cilinder - je opcija puša pa honanje

bat pa v vsakem primeru drugi

 

nič ne bi delal sam, dal bi da mi to naredijo,

samo vprašanje za cross motor 250 2 takt, dosti obratov,

če kdo ve za gonjenje po nivah, če zdrži to honanje pa puša

 

lp

Link to comment
Share on other sites

Za pušo rabiš mojstra, ki to obvlada. Ima potrebno orodje in ti je to sploh pripravljen narediti (za nek normalen denar) . Pri 2T mora v pušo vrezati "kanale" (odprtine) , ki se morajo ujemati s kanali v cilindru in jih po namestitvi puše še fino prilagoditi. Puša ima svoje omejitve (glede materiala) in (kakor jaz vem) ni uporabna pri kakšnih hudo navitih hitro vrtečih motorjih) .

Internet je poln takih predelav in si jih lahko poiščeš. 

Tole vpiši v Google:

cylinder sleeve two stroke

 

lp

Link to comment
Share on other sites

... najverjetneje imaš alu cilinder z Nikasil trdim slojem.

To se da obnoviti, če se ne dobi več novega cilindra, ... je pa kar drago. Lahko naredijo na večjo nadmero, lahko se tudi povari globje zareze (rise)  in obdela.

...lahko jim samo poveš, kakšen motor imaš, naročiš pri njih nov bat in ti na osnovi novega bata obnovijo valj na novo toleranco.

..poišči tule not:

https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=rm&ogbl#inbox/FMfcgzGwJcmXzvxRMlJKLLCcdvBTdqSF

 

...kot pravim, zna biti dražje od novega cilinderkita... pa če hočeš imeti original, ti ne preostane drugega.

 

Link to comment
Share on other sites

ja bo nekdo drug delal

puša je že z kanali za ta letnik motorja, se pravi pravite da ne dat puše raje drug cilinder (če se mi splača use skp delat)

 

@zivnorc

ja cilinder je z nikasilom

ne, puša je 190 nov cilinder pa 400+

puša  povezava klik  (majo tudi za druge firme, jaz mam drugo znamko motorja)

lnk, ki si mi ga dal ne morem odpret, ker je v tvojem emailu,

moraš uploadat nekam drugam

 

Edited by uporabnik12345
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

... zdele sem šele videl tale post...

Nimam izkušenj s pušami, vem, da se to dela, ampak, kot pravim, ne poznam zadeve. Verjetno je o.k.

... kolikor vem, cilinder iz SL , oz. vložek iz SL ni slab, Nikasil je trši, mogoče ima daljšo življensko dobo, kot iz SL, se pa da SL ponovno brusiti in honati za naslednji nov bat z večjo nadmero-toleranco. Itak so bati potrošni material pri cross motorjih... ravno tako ojnice in po določenem številu menjav bata je treba menjati tudi cilinder.

Pa to pušo, kot si prilepil link, to je verjetno polizdelek. Najprej je potrebno postružiti cilinder, zaprešati not pušo, potem vse skup brusiti in honati, preveriti faze odpiranja-zapiranja kanalov....itd...no to samo puša za 170€, bo še kar nekaj stroškov...

 

..ekola še enkrat link, ko mi je zadnjič priletela reklama na mail...

https://barikit.de/products/nikasil-zylinderbeschichtung?syclid=cmvunboklmts7389ghdg&utm_campaign=emailmarketing_157718806793&utm_medium=email&utm_source=shopify_email

 

Link to comment
Share on other sites

Kolikor vem, SL ne dopušča tako visokih hitrosti bata kot nikel ali krom. oljni film prej gre v franže in pol zariba vse skupaj.

Link to comment
Share on other sites

..krom cilinder je bolj obstojen, kot siva litina, ima pa večje trenje z batom (obročki), kolikor se jaz spomnim. 

Dobra stvar SL je drsnost... oz. malo trenja z drugo kovino.... "hon špure", oz. elipsaste sledi brusa po površini pa zadržujejo delež olja oz. sledi izgorelega olja - grafita po steni cilindra in zagotavlja boljše mazanje, kot pa če je površina čisto gladka. ... no ja.. tudi  nikasil  cilinder je honan, govorim na splošno, ker nekateri zmotno mislijo, da če je cilinder gladek kot ogledalo, da je najboljši...

V prejšnjem postu sem hotel povedati, da ni to samo, da kupiš pušo, pa jo vstaviš... je še kar precej dodatnega strokovnega dela.

Problem pri cilindrih iz SL je ta, da slabše odvaja toploto (se manj hladi), aluminij je doosti boljši toplotni prevodnik toplote, kot SL, pa še mnogo lažji je, je pa aluminij neprimeren za kakršno koli mehansko drgnjenje z drugim materialom, zato pa ga je treba ali trdo kromati ali pa nanesti trdi NikaSil, ki je zelo odporen proti obrabi.   SL pa ima zelo dobre drsne lastnosti, pa še brusiš ga lahko večkrat po par stotink... desetink, pač, kakšen bat dobiš z naslednjo nadmero. 

... kombinacija SL puša v ALU cilindru se mi ne zdi sporna, ker Al odlično odvaja toploto, SL pa ima vse ostale dobre lastnosti, ki jih potrebuješ za cilinder.

To je moje laično mnenje. Lahko pa da se motim.

Link to comment
Share on other sites

se pravi raje kot reskirat - če se lotim, 

rabljen cilinder z brez ravs al sme kaka bit? pa nov bat

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!