Klemmy Objavljeno Oktober 31, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2013 OK, spet težim po forumu ampak preprosto ne vem, kje bi lahko dobil kakšne informacije o tej zadevi, ki se je proizvajala v 70-ih letih. Motocikel je torej daleč od novega, tipični predstavnik angleške moto proizvodnje in po mojih podatkih naj bi bil precej razširjen, tudi pri nas. Eden se je pred kratkim prodajal nekje vTrzinu, za 4800€, obnovljen. Tu pa se sled konča. Je na forumu mogoče kakšen lastnik ali bivši lastnik?
moto rider Objavljeno Oktober 31, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2013 Leta 1974 bil "ponosni" lastnik Triumph Bonewille 650, letnik 1957, pozbil koliko KM, vem le, da sem ga vsak dan šraufal... Imel sem ga pa le!! thumper in Rocky 2
Klemmy Objavljeno Oktober 31, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 31, 2013 Šraufal? Ja, sem slišal, da so tresli ko hudič. Gledam malo po tujih spletnih straneh, pa ga izpod 5000€ skorajda ni :mellow: thumper 1
moto rider Objavljeno Oktober 31, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2013 Šraufal? Ja, sem slišal, da so tresli ko hudič. Gledam malo po tujih spletnih straneh, pa ga izpod 5000€ skorajda ni :mellow: Seveda... Dva cilindra, vse razštelano in razškatlano, olje Delta (k' še za na solato ni bil dober), nikjer rezervnih delov... A veš, kako je bila njega dni Anglija daleč! Sem šel na morje - pa sem šel od Nanosa naprej na štop :yes: Težki časi. Uklonili se pa nismo! thumper in trojan69 2
thumper Objavljeno November 1, 2013 Opozori Objavljeno November 1, 2013 ja ljubo ga je prodal - trzin - ker se je preselil na štajersko..pa bil je res dobro zrihtan.... če imaš denar pa ga nisi kupil si zaj....
Klemmy Objavljeno November 4, 2013 Avtor Opozori Objavljeno November 4, 2013 ja ljubo ga je prodal - trzin - ker se je preselil na štajersko..pa bil je res dobro zrihtan.... če imaš denar pa ga nisi kupil si zaj.... Eh, nisem imel denarja, ga še na kup rinem Za 4800€, kolikor je veljal tisti T 140, nisem niti približno blizu, bo treba kaj cenejšega gledat, ER 5, naprimer ali pa Jawa 350.
trojan69 Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 Če te zanimajo old skul zadeve bom mel kmal za prodat tegale (Kawa Z 750 LTD 1980): Mičkeno ga še porihtam, do konca spucam ferge, zamenjam tekočine pa bo... Kar se pt tiče Triumphov bom pa tud enkrat enga mel...takoj za BSA bobberjem ). Imajo pa kar ceno tudi v tujini. Verjetno predvsem za to, ker so zlo priljubljene osnove za predelave v cafe racerje, bobberje in chopperje...
izibajker Objavljeno November 7, 2013 Opozori Objavljeno November 7, 2013 Sem tudi podobnega Triumpha gledal tu pri nas, 2 leti nazaj. Za pogledat lep, ob treznem razmisleku pa sem si priznal, da so moje šraufarske veščine preskromne za suportiranje takega stroja... Pred časom je bil na avtonet-u naprodaj eden, pa ni bil ta iz Trzina. Pa poglej si tule: www.7seven.si. V rubriki man&machine ima Luka Cimolini tudi podobnega zelenca v garaži... Dobro razmisli zakaj bi sploh imel tako starega Triumpha. Honde CB in Kawasakiji Z iz konca 70h in začetka 80h so (vsaj meni) lepši kot angleški tistega časa, predvsem pa bistveno bolj zanesljivi..
trojan69 Objavljeno November 7, 2013 Opozori Objavljeno November 7, 2013 Bi se kr strinjal. Japonci iz začetka 80-ih slovijo po vzdržljivost in zanesljivosti. Tudi rezervni deli so lahko dostopni in poceni. Ampak Triumph je vseeno Triumph. Nebi ga mel lih za vsakodnevno vožnjo ter daljša potovanja, vsekakor pa kot motor za občasne fure. Men so zlo všeč kot osnove za kakšne bobber predelave, sploh zaradi pokončnih ovalnih 2 cilindrov. Podobno obliko agragata ima tud npr. Yamaha xs 650 http://www.google.si/imgres?sa=X&espv=210&es_sm=93&biw=1536&bih=1078&tbm=isch&tbnid=l7WjtPzGaf6gOM:&imgrefurl=http://www.xs650chopper.com/2011/04/walter-bullet-one-xs650/&docid=mGxJanbESRnv2M&imgurl=http://www.xs650chopper.com/wp-content/uploads/2011/04/xs650-chop-noid-motor_feb_2011_005-587x670.jpg&w=587&h=670&ei=Ut17UtreO8aGswb7wIGACQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:7,s:0,i:103&iact=rc&page=1&tbnh=186&tbnw=151&start=0&ndsp=34&tx=58&ty=77 thumper 1
Klemmy Objavljeno November 7, 2013 Avtor Opozori Objavljeno November 7, 2013 Sem tudi podobnega Triumpha gledal tu pri nas, 2 leti nazaj. Za pogledat lep, ob treznem razmisleku pa sem si priznal, da so moje šraufarske veščine preskromne za suportiranje takega stroja... Pred časom je bil na avtonet-u naprodaj eden, pa ni bil ta iz Trzina. Pa poglej si tule: www.7seven.si. V rubriki man&machine ima Luka Cimolini tudi podobnega zelenca v garaži... Dobro razmisli zakaj bi sploh imel tako starega Triumpha. Honde CB in Kawasakiji Z iz konca 70h in začetka 80h so (vsaj meni) lepši kot angleški tistega časa, predvsem pa bistveno bolj zanesljivi.. Jaz pač nisem tipičen predstavnik generacije, kateri pripadam Menda so že v porodnišnici rekli, da sem nekaj posebnega-davnega leta 1984. Osebno me 4 valjniki ne ganejo, dvo in trivaljniki so mi bili nekaj posebnega, seveda mislim na zvok. Pa še cepljen sem na old school stvari, 60, 70 in 80-ih let. OK, Triumph Trident 900 iz 90-ih je tudi OK. Jasno mi je, da so japonci, kar se kakovosti in zanesljivosti tiče, razred zase. Veliko jih je in cene so mi tudi dosegljive. A ni hudič ravno ta Yamaha xs 650, ki po zvoku še najbolj spominja na T-140, spet razmeroma redka ptica. Osebno bi mi motocikel predstavljal naslednje: Vožnja zaradi vožnje same-uživancija, kratki-zmerno dolgi izleti, poslušanje karakternega zvoka iz izpuha. Kar se želja tiče, imam že kar razdelane pojme. Še bolj jih bom imel, ko bo kaj več denarja.
trojan69 Objavljeno November 7, 2013 Opozori Objavljeno November 7, 2013 Jp XS650 so dokaj redke, ravno zaradi njihove priljubljenosti pri predelovalcih. So pa vseeno pogostejše kot angleži in se jih dobi že tam za okoli 2k EUR. Seveda pa ne pri nas-je treba it do kakšne Nemčije po njo. Drugač je pa itak; vse odvisno od denarja. Pa tudi od volje do šravfanja, iskanja delov ter informacij po netu pa časa, ki ga vložiš v motor.
thumper Objavljeno November 8, 2013 Opozori Objavljeno November 8, 2013 Bi se kr strinjal. Japonci iz začetka 80-ih slovijo po vzdržljivost in zanesljivosti. Tudi rezervni deli so lahko dostopni in poceni. Ampak Triumph je vseeno Triumph. Nebi ga mel lih za vsakodnevno vožnjo ter daljša potovanja, vsekakor pa kot motor za občasne fure. Men so zlo všeč kot osnove za kakšne bobber predelave, sploh zaradi pokončnih ovalnih 2 cilindrov. Podobno obliko agragata ima tud npr. Yamaha xs 650 http://www.google.si/imgres?sa=X&espv=210&es_sm=93&biw=1536&bih=1078&tbm=isch&tbnid=l7WjtPzGaf6gOM:&imgrefurl=http://www.xs650chopper.com/2011/04/walter-bullet-one-xs650/&docid=mGxJanbESRnv2M&imgurl=http://www.xs650chopper.com/wp-content/uploads/2011/04/xs650-chop-noid-motor_feb_2011_005-587x670.jpg&w=587&h=670&ei=Ut17UtreO8aGswb7wIGACQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:7,s:0,i:103&iact=rc&page=1&tbnh=186&tbnw=151&start=0&ndsp=34&tx=58&ty=77 za mojega suzukija gn 400 l.81 so rezervni deli redki in dragi ko pes - glede na rang motorja seveda.....toliko o japoncih ... seveda je vse odvisno od modela do modela ... kolegu so recimo za goldo vlekli ležaje za blajerco iz nemčije , amerike in avstralije ...toliko o dobavljivosti in seveda o količini razpoložljivih rezervnih delov za japonske oldtimerje ...
Klemmy Objavljeno November 8, 2013 Avtor Opozori Objavljeno November 8, 2013 za mojega suzukija gn 400 l.81 so rezervni deli redki in dragi ko pes - glede na rang motorja seveda.....toliko o japoncih ... seveda je vse odvisno od modela do modela ... kolegu so recimo za goldo vlekli ležaje za blajerco iz nemčije , amerike in avstralije ...toliko o dobavljivosti in seveda o količini razpoložljivih rezervnih delov za japonske oldtimerje ... Če gremo nazaj na T-140. Je generalno gledano bil nezanesljiv in drag za vzdrževanje? OK, colski navoji so tukaj manjši problem. BTW, Trojan, kako ti služi Jawa?
izibajker Objavljeno November 8, 2013 Opozori Objavljeno November 8, 2013 Ob 7. 11. 2013 ob 20:36, Klemmy pravi: Jaz pač nisem tipičen predstavnik generacije, kateri pripadam Menda so že v porodnišnici rekli, da sem nekaj posebnega-davnega leta 1984. Osebno me 4 valjniki ne ganejo, dvo in trivaljniki so mi bili nekaj posebnega, seveda mislim na zvok. Pa še cepljen sem na old school stvari, 60, 70 in 80-ih let. OK, Triumph Trident 900 iz 90-ih je tudi OK. Jasno mi je, da so japonci, kar se kakovosti in zanesljivosti tiče, razred zase. Veliko jih je in cene so mi tudi dosegljive. A ni hudič ravno ta Yamaha xs 650, ki po zvoku še najbolj spominja na T-140, spet razmeroma redka ptica. Osebno bi mi motocikel predstavljal naslednje: Vožnja zaradi vožnje same-uživancija, kratki-zmerno dolgi izleti, poslušanje karakternega zvoka iz izpuha. Kar se želja tiče, imam že kar razdelane pojme. Še bolj jih bom imel, ko bo kaj več denarja. Večina od nas ima razdelane pojme, kakšne dvokolesne motoristične stvarce bi radi imeli parkirane v svojih garažah... Ti si spraševal o T-140, in dal sem ti link od tipa, ki bi o tem zelo verjetno precej vedel... Ampak Japonci so tudi v tistih časih imeli 2 valjnike. Za uživanje v zvoku pa bi bil še bolj melodičen kakšen Harley, BSA, Royal Enfield...
trojan69 Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 (popravljeno) za mojega suzukija gn 400 l.81 so rezervni deli redki in dragi ko pes - glede na rang motorja seveda.....toliko o japoncih ... seveda je vse odvisno od modela do modela ... kolegu so recimo za goldo vlekli ležaje za blajerco iz nemčije , amerike in avstralije ...toliko o dobavljivosti in seveda o količini razpoložljivih rezervnih delov za japonske oldtimerje ... Je treba met mičkeno znanja lociranja rezervnih delov ter poznat te motorje npr. to da so deli izmenljivi pa trikce kako to ugovit..Velik se da proifitirat tud pri poštnini , menjalnih teajmih itd...Če si pa rihtaš dele prek naših servisov je pa drago ja in se vleče evo sem za foro mal počekiral za GN-ja pa niso neki dragi, pa že na ebay.de jih je malo morje roki dostave pa so 5 do max7dni npr: komplet mašina 200eur sprenja luč 50 eur žmigavic 15 eur semeringi vilic 6, oljni filter 5 itd itd ......... Za Goldo 1100 sem našel ležaje v dveh minutah..cca 30 eur z poštnino vred, rok dobave cca. 7 dni. Net dela čudeže. Osebno sem našel še čisto vsak del, ki sem ga iskal. Je pa res da mam kr nekaj vez za dele ter da poznam kr neki trikcov našel sem naprimer celo spodnje puše za vilice, ki jih drugač za moj motor ne morš dobit brez cevi. Katere so original prekleto drage. je pa res da sem takrat cel dan visel na netu. Skratka z mičkeno pameti pa potrpljenja se vse da. Drugač pa pač kupt modern motor pa ga vozt na pooblaščen servis plačvat storitve...in se zgubit v množici potrošnikov Popravljeno November 11, 2013. Popravil trojan69 thumper in izibajker 2
thumper Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Je treba met mičkeno znanja lociranja rezervnih delov ter poznat te motorje npr. to da so deli izmenljivi pa trikce kako to ugovit..Velik se da proifitirat tud pri poštnini , menjalnih teajmih itd...Če si pa rihtaš dele prek naših servisov je pa drago ja in se vleče evo sem za foro mal počekiral za GN-ja pa niso neki dragi, pa že na ebay.de jih je malo morje roki dostave pa so 5 do max7dni npr: komplet mašina 200eur sprenja luč 50 eur žmigavic 15 eur semeringi vilic 6, oljni filter 5 itd itd ......... Za Goldo 1100 sem našel ležaje v dveh minutah..cca 30 eur z poštnino vred, rok dobave cca. 7 dni. Net dela čudeže. Osebno sem našel še čisto vsak del, ki sem ga iskal. Je pa res da mam kr nekaj vez za dele ter da poznam kr neki trikcov našel sem naprimer celo spodnje puše za vilice, ki jih drugač za moj motor ne morš dobit brez cevi. Katere so original prekleto drage. je pa res da sem takrat cel dan visel na netu. Skratka z mičkeno pameti pa potrpljenja se vse da. Drugač pa pač kupt modern motor pa ga vozt na pooblaščen servis plačvat storitve...in se zgubit v množici potrošnikov zdej si pečen ! te bom kdaj ponucal če lahko .. tiste cene so pa za rabljene dele ki so verjetno - ponavadi po izgledu - slabši kot na mojem motorju ... mislil sem na cene in dobavo novih originalnih delov ...
trojan69 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 (popravljeno) Itak, če boš kej rabu kr sporoč. Drugač pa ja-rabljeni deli. Ampak jst z rabljenimi deli iz zanesljivih verov še nisem mel problemov. Če pa je že slabše ohranjen se ga pa obnovi Potrošne dele kot so ležaji semeringi, zajle, puše, razne gumice pa tud elektronka-reglerji itd. pa kupujem aftermarket. Zadne čase se pojavlja ogromno firm, ki se ukvarjajo z aftermarketi za japonce. Novi original rezervni deli znajo pa bit dragi kot žafran ja. Popravljeno November 12, 2013. Popravil trojan69
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se