Žan96 Objavljeno November 15, 2013 Opozori Objavljeno November 15, 2013 Sklepam da G. Snečer svoje modrosti dobiva na siolovih zaslonih v mestnih avotbusih
VS800 Objavljeno November 15, 2013 Opozori Objavljeno November 15, 2013 (popravljeno) in "nabijanje" gre dalje... Preden bojo teli majstri kaj pametnega tuki napisal, bo komu še tazadn kolo zablokeru .) Popravljeno November 15, 2013. Popravil VS800 Andrejcer, Kolen in Kmet2 3
biker77 Objavljeno November 15, 2013 Opozori Objavljeno November 15, 2013 Preden bojo teli majstri kaj pametnega tuki napisal, bo komu še tazadn kolo zablokeru .) to je pa par let nazaj enmu reševalcu..hondo je mel.. za vzrok ne vem..sam ko sem šel pogledat motor je bila ketna sneta.. motor pa ne tok zbit da bi jo zarad tega dol vrglo..
Vito23 Objavljeno November 15, 2013 Opozori Objavljeno November 15, 2013 Je delal v Mariboru pa so hitro bombardiraliKok si pa ti ze dolgočasen s kurcanjem cez bmwja. Prov ne morem vrjet da lahko nekdo obstaja tako...nevem kako bi lepo povedu...pa raj ne bom, da ne bom dobil kaksno opozorilo. MariborBMW, skalaprava, Gregc in 2 others 5
tintin Objavljeno November 15, 2013 Opozori Objavljeno November 15, 2013 pa tule je huje kot na 24ur no to da je pnevmatiko snelo s feltne nima veze z blokiranjem kolesa.. to se je zgodilo po padcu in ne med blokiranjem, razen če je bila pnevmatika defektna. to je dejstvo, use drugo pa bi se lahko razvilo v debato, tko da ne bom kaj preveč pametoval, saj nimam nobenega pametnega argumenta... glavno da ni bilo huje!
Kmet2 Objavljeno November 15, 2013 Opozori Objavljeno November 15, 2013 Super Tintin :OK:vsi izvedenci skupaj ne morejo pogruntat kaj je bilo ,ti pa ko iz topa tako je blo,bravo,bravo :notworthy: Gregc 1
tintin Objavljeno November 16, 2013 Opozori Objavljeno November 16, 2013 (popravljeno) a sm mord napisu kaj je blo in zakaj je pršlo do blokade? ne.. ker kot strojnik takega znanja še nimam... sem pa napisal kaj se ni zgodilo, in u to sm prepričan in zadevo lahko tudi računsko zagovarjam Popravljeno November 16, 2013. Popravil tintin joshi 1
Borutt Objavljeno November 16, 2013 Opozori Objavljeno November 16, 2013 (popravljeno) 2+2:2=? Pravilen odgovor bo nagrajen z opozorilom . Mogoče bomo potem bližje rešitvi zablokiranega kolesa in snete pnevmatike. Popravljeno November 16, 2013. Popravil Borutt
Andrejcer Objavljeno November 16, 2013 Opozori Objavljeno November 16, 2013 2+2:2= 3 Dobim zdaj sladoled???
thumper Objavljeno November 16, 2013 Opozori Objavljeno November 16, 2013 2+2:2=? Pravilen odgovor bo nagrajen z opozorilom . Mogoče bomo potem bližje rešitvi zablokiranega kolesa in snete pnevmatike. bolj me skrbi vpliv korupcije ki v naši državi tako lahkotno doseže vsak tudi najbolj skrit kotiček - beri forenzično pisarno- glede na to , da policija poseduje večino bmw motociklov....razen če ne bo yamahin ali hondin lobi dovolj močnejšejši od bmw-je vega ....
Borutt Objavljeno November 16, 2013 Opozori Objavljeno November 16, 2013 Ti bom odgovoril za Hondo. Saj veš kdo se hrani iz Hondinega korita in saj veš kdo je seveda "zastonj" uredil te Hondice za ta plave. Saj veš kdo je obiskoval Tacen. Tema je blokada kolesa, katero bodo razrešili strokovnjaki. Glede korupcije je pa tako, da se zneski višajo glede na položaj določenega osebka. Je vabilo na kavo korupcija ali je kuverta polna šelestečih bankovcev zasluženo plačilo ?
thumper Objavljeno November 16, 2013 Opozori Objavljeno November 16, 2013 Ti bom odgovoril za Hondo. Saj veš kdo se hrani iz Hondinega korita in saj veš kdo je seveda "zastonj" uredil te Hondice za ta plave. Saj veš kdo je obiskoval Tacen. Tema je blokada kolesa, katero bodo razrešili strokovnjaki. Glede korupcije je pa tako, da se zneski višajo glede na položaj določenega osebka. Je vabilo na kavo korupcija ali je kuverta polna šelestečih bankovcev zasluženo plačilo ? ma ne vem kdo pa kaj je glede hond .... vem pa da je tacen obiskovalo največ štajercev pa prekmurcev ki potem na cesti pridigajo da si en pir preveč spil ... o špricerjih pa ni govora... :lol: strokovnjaki jo bodo že razrešili v to ne dvomim ... samo kaj se bo zgodilo z izsledki je pa druga stvar - kot že velikokrat v tej državi... nažalost pri nas ni certificiranih neodvisnih forenzikov .... glede na napisano in z moje strani prebrano se laično nagibam k tovarniški / softwear-ski napaki ... torej se ve kaj in kako tečejo stvari odgovornosti - pooblaščen servis , proizvajalec , zavarovalnica ,primerna odškodnina ..in nič drugače ... korupcija je takrat , ko je sodelovanje daj-dam .. torej ko za neko nadomestilo nekdo prekrši svoje službene obveznosti in zakone v prid dajalca podkupnine... če nekdo dobi za kavo in potem naslednjič deluje v skladu z zakoni in svojimi službenimi obveznostmi proti plačniku kave to ni korupcija... je pa res da se zna zgoditi , da naslednjič dobi za dve kavi k je dec na mestu...pol pa spat ne more...
XTR Objavljeno November 16, 2013 Opozori Objavljeno November 16, 2013 Je bila to slučajno ta nesreča pri Karteljevem? http://www.siol.net/novice/crna_kronika/2013/09/motorist_dolenjska_avtocesta.aspx
MDR Objavljeno November 16, 2013 Opozori Objavljeno November 16, 2013 Hvala vam za vso pomoc in podporo, seveda pa cakam kaj bodo strici povedal in vam seveda javim. Lp vsem Bowla Dragi moj Bowla - me je danes skoraj kap, ko mi je Marjan povedal za tvojo nesrečo. Kakor koli - seveda nimam odgovora na tvoje vprašanje, bi pa rada vedela, ali si še vedno na travmi ter ali te tudi tam poznajo kot Bowlo ali kot Davida (drugih podatkov nimam) oz. ali bi mi znali povedati, kje si, če to vprašam tam pri vratarju. Čim boljše in prejšnje okrevanje ti želim in daj mi potrebne koordinate - Mateja
Andrejcer Objavljeno November 16, 2013 Opozori Objavljeno November 16, 2013 Nimate pojma! Jaz točno vem kaj se je zgodilo, samo ne bom povedal.
Kmet2 Objavljeno November 16, 2013 Opozori Objavljeno November 16, 2013 V E hodniku stare travme ni nibenega Bowla ali Davida,,,tok vam jaz lahko pomagam za ta del .)
MariborBMW Objavljeno November 17, 2013 Opozori Objavljeno November 17, 2013 Bowla, malo se pozanimaj okoli ležajev. Meni se je pred dobrega 1/4 stoletja zgodilo, da sem v Slivnici (točno pred gostilno Lesjak) takrat s stoenko letel na njivo. Razlog je bil lom ležajnih krogljic v homokinetičnem zglobu. Zgodilo se je tako, da mi je volan zavrtelo na levo, ni varjante, da bi lahko kaj napravil. Da bi servo&ABS sam blokiral, se mi zdi nesmiselno. Na GS-ih imamo težave z zaščito ročk- plastiko. Če ta ni v pravi poziciji lahko naletiš na problem skurjene sklopke ali pa zavorne ploščice. Vendar pri LT-ju tega najbrž nimaš.. Bowla zate še en link http://2upriding.net/2012/07/14/make-it-stop-working-on-a-bmw-abs-system/ Za "prijatle" pa ta video http://www.youtube.com/watch?v=7xZMewBazMI Fritz in Kmet2 2
Nemirni Duh Objavljeno November 18, 2013 Opozori Objavljeno November 18, 2013 (popravljeno) Pozdravljeni Se ne da primerjati avta in motornega kolesa, že pri kolesnem ležaju je veliko razlik. Zastava 101, Fiat 128, 127, 131 ali Lada .................... začne blokirati zavorni cilinder ( kar se je rado dogajalo ), temperatura se prenaša iz zavornga diska na ležaj ( kar je normalno ), iz ležaja je stekla mast, ležaj je začel tuliti ......................... vendar lasnik vozila je odlašal s popravilom, katastrofa je bila z vsakim dnem bliže. To se je dogajalo v 80tih letih vsakodnevno, skoraj nihče ni redno vzdrževal vozil, no vsaj 90% ne. Nekaj podobnega se je dogajalo z homokinetičnimi zglobi, vendar tam ni bila kriva blokada zavor, temveč presekana/počena manšeta. Mast je zmetalo ven. Pri zavijanju je rahlo ropotalo - tktktktktktktktktktktktkt vendar ni bilo vredno ( še danes se to dogaja ) da bi se šlo na servis urediti. Bo že. Nadaljevanje ste napisal sam.To je opis, s čim sem se srečaval v 80tih, ni pa rečeno, da ste vi med njimi. Pri motornem kolesu se temperatura iz zavornega diske ne prenaša na kolesni ležaj - vsaj direktno ne. Po letu 2004 se v računalniku beležijo vse napake/odstopanja/podatki ki jih pošiljajo senzorji, kjer se tudi v servisnem delu shranijo. Prav tako nagla pospeševanja, zaviranja, ustavljanja, rpm v rdeče polje, zamujene servise......................................... Torej v koliko bi karkoli bilo narobe s kolesnim ležajem ..................... je ABS senzor javil spreminjaje razdalje ( med kockicami in senzorjem ), in spet smo pri testerju in ECUju, ki točno ve, kaj se je dogajalo pred katastrofo. Potrebuje se samo enega, ki zna brati parametre in ve kaj pomenijo. Osebno menim, da bi mojstri na BMW servisu to morali znati. Lep pozdrav PS Dober video, veliko ljudem lahko prihrani kar nekaj živcev in €. Osebno se bi odločil za bolj fino različico ................. pod sedežem si bi namestil stikalo, pa se lahko vklaplja ali izklaplja, po želji. No pri meni je zmeraj ABS izklopljen, bolj zaupam moji presoji in znanju. Elektronika ne bo nikoli razmišljala tako kot jaz - vsaj tako nelogično ne Popravljeno November 18, 2013. Popravil Nemirni Duh MariborBMW 1
MariborBMW Objavljeno November 18, 2013 Opozori Objavljeno November 18, 2013 vendar lasnik vozila je odlašal s popravilom, katastrofa je bila z vsakim dnem bliže. To se je dogajalo v 80tih letih vsakodnevno, skoraj nihče ni redno vzdrževal vozil, no vsaj 90% ne. Nekaj podobnega se je dogajalo z homokinetičnimi zglobi, vendar tam ni bila kriva blokada zavor, temveč presekana/počena manšeta. Mast je zmetalo ven. Pri zavijanju je rahlo ropotalo - tktktktktktktktktktktktkt vendar ni bilo vredno ( še danes se to dogaja ) da bi se šlo na servis urediti. Bo že. Nadaljevanje ste napisal sam.To je opis, s čim sem se srečaval v 80tih, ni pa rečeno, da ste vi med njimi. To si pa tako dobro opisal, kot, da bi se z mano vozil. Res je, natančno to se je zgodilo. Študenstka leta, brez denarja, stoenka letnik 75`... Mater je bilo luštno ...
bowla Objavljeno November 18, 2013 Avtor Opozori Objavljeno November 18, 2013 Zdravo, ena nova od policaja, namrec nasli so takrat cca 70 cm dolgo zavorno pot in nato takoj zatem sled feltne ki je drgnila po asfaltu. Skratka predvidevam da mi je na brzino obrnilo krmilo in pri teh hitrosti in sunku snelo gumo s feltne. Mogoce se motim, ko bi se vsaj kaj spomnil.... Sicer pa ja, link je pravi, vec so pa tu pokazali... http://www.radiokrka.com/poglej_clanek.asp?ID_clanka=184211 In ja, danes minevata 2 meseca, sem v NM, travma A13, David - motorist. Lp, D
Snečer Objavljeno November 18, 2013 Opozori Objavljeno November 18, 2013 (popravljeno) Za "prijatle" pa ta video http://www.youtube.com/watch?v=7xZMewBazMI To smo že "vzeli" v eni drugi temi, dotični mehanik ima še več zadev na zalogi, zelo rad uporablja besedno zvezo "fuc... bmw" Že na začetku videa pove, da gre za najslabši zavorni sistem med vsemi motocikli na svetu. :grim Popravljeno November 18, 2013. Popravil Snecer
Borutt Objavljeno November 18, 2013 Opozori Objavljeno November 18, 2013 Verjetno bo držalo, Snecer, da ima BMW najslabši zavorni sistem. Se pa resnično čudim, kako so lahko beli in modri bavarci sploh še vozni. Mogoče so pa odklopili ABS in servo. Pa naj sedaj kaj crkne, če lahko. Fritz 1
yamaha Objavljeno November 18, 2013 Opozori Objavljeno November 18, 2013 Verjetno bo držalo, Snecer, da ima BMW najslabši zavorni sistem. Se pa resnično čudim, kako so lahko beli in modri bavarci sploh še vozni. Mogoče so pa odklopili ABS in servo. Pa naj sedaj kaj crkne, če lahko. ESA, ali pa gretje ročk, to je šele jeba..Kako nebi bli vozni če jih je pa 200 odstotkov več na cestah kot japoncev..Izračun maš na dlani Borat
Kmet2 Objavljeno November 18, 2013 Opozori Objavljeno November 18, 2013 Sintisajzer,matematika ti pa ravno ni najbolj blizu
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se