Skoči na vsebino

Moto GP 2014


suzuki

Priporočene objave

Tudi sam sem včeraj stiskal pesti za Rossija in mu privoščim tole zmago pred domačimi navijači!!! 

 

škoda za MMja, sem upal da bo fajt na nož do konca.... me je pa mali malo razočaral s svojimi izjavami, predvsem z drugo štartno vrsto na kvalifikacijah.... proznaš kot dec, da višje kot do 4 mesta nisi zmogel (čeprav so bile minimalne razlike) in to je to, ne pa z nekimi bednimi izgovori, da so med kvalifikacijami testirali nastavitve za tekmo???  No, vse je mogoče, ampak malo dvomim....

 

nekateri so mnenja, da se je Rossiju samo posrečilo, jaz pa menim, da že celo sezono konstantno nastopa in je bilo le vprašanje časa, kdaj bo zmagal....

 

FORZA VALE!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

IMHOje mel Vale realno sanso ze v Qatarju, pau glavi ni bil pripravljen na fight za zmago(his words not mine). tukej ni popuscal. To je supermotivacija. dec je tvegal piko vec kot po navadi. #93 je 3 kroge vozil prekl roba, krog predno je useknu je bil lep kader kako skoz sikano leti cist nekontrolirano, pa predno je padu, s kamero z Rossijeve M1...podobno mot v Brnu, je drzal kontakt zarad res brutalnega zlajfanja. izhodi in pospesevanja niso bla tako dobra kot Valetova. Dobro so vnali, in ta star je gnal najbol. pika.

ko sm gedal to Marquezovo divjanje v ovinke, sem nehote pomislil, da ga utegne Michelin cist sjebat. Ce bodo mele nove gume enako filozofijo kot 2008, bo zadrega velika.

dovi je fajn dirkal, sm upal da bo pajsnu Pedroso in Hondo zrinu s podija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa Honda ne leti več bolj k Yamaha, vsaj Valentin je Marka na ravninah akamot prehiteval.

Ja, je duce nehote izdal da so imele tovarniške honde in lorenzova yamaha not blokado na 25kw :D da je bil lahko rossi tako suveren :D .

 

 

VR 46 :hooray:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

 

evo, počasi bo svetovno prvenstvi le postalo svetovno :OK:

potem sfalita le še BMW in Kawasucky... če ne bosta kmalu uletela, ju bosta prehitela Hero in Royal Enfield :P

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je vse lepo in prav, samo kaj, ko se bodo novinci (Aprilia, KTM, Suzuki in se kdo?) sekundo na krog za elito vozili.

preden bodo motore dosdelali, bodo ze obupali in odsli, ker zmagovalne stopnicke bodo lahko samo sanjali.

upam, da se vsaj malo motim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kawasaki itak dominira v superbike klasi ... :whistle:

 

v GP je pa itak tako, da te motorje ne morš kupt ;)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kawasaki itak dominira v superbike klasi ... :whistle:

 

v GP je pa itak tako, da te motorje ne morš kupt ;)

če pride na cilj nekam zlo pogosto olje spusti alpa razpade med dirko :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je vse lepo in prav, samo kaj, ko se bodo novinci (Aprilia, KTM, Suzuki in se kdo?) sekundo na krog za elito vozili.

preden bodo motore dosdelali, bodo ze obupali in odsli, ker zmagovalne stopnicke bodo lahko samo sanjali.

upam, da se vsaj malo motim

Hola mojster,

 

upam da se motiš - od 2016 dalje bodo imeli vsi več bencina in enako elektroniko, to zna precej izenačit možnosti (npr poglej Ducatija letos, kolk je boljši)

upam da se ne motim ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

 

Yamaha praznuje 50 let od prvega naslova svetovnega prvaka, čestitkam :hooray:

 

Phil Read o GP dirkanju nekoč in danes, prav zanimiva primerjava ;)

post-163-0-26071900-1411114694_thumb.jpg

post-163-0-93365400-1411114851_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

 

upam da se motiš - od 2016 dalje bodo imeli vsi več bencina in enako elektroniko, to zna precej izenačit možnosti (npr poglej Ducatija letos, kolk je boljši)

upam da se ne motim ;)

 

no ja... zdaj pa daj še yamahi in  hondi 3 litre več bencina (ali koliko več ga ducatti že pač ima + koliko več ima motorjev + morebitne ostale bonitete) in bomo vidli kje bo (ponovno).

govorimo o ducatiju!

zdaj si pa zamisli, kje dobo šele vsi ostatali novinci...

upam, da se motim.

:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

 

res bodo tudi pri Hondi in Yamahi imeli več benza, ne bodo pa več imeli svoje elektronike ;) zato upam da se motiš :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ceprav si zelim da bi bla Ducatijeva forma res tako dobra kot zgleda, verjetno ni. Dovi je po dirki razlozil da sta silverstone in misano mal srece, 120% garanja in precej šlepania. Pravi da je dirki odlično odpelal. brez napake, ampak si je tudi celo dirko pomagal s Pedroso. Solo s takim tempom ni sposobn pelat. Precej je pomagal tud test pred tremi tedni. Na zalost je tud Rossi tu pa tam u cil prpelal s skromnim zaostankom. Tako de...nism cist preprican. Povrh nucajo ze ene 6e motorje. Imata pa Ianonne in Dovi nov, posodobljen, stafetni menjalnik, 35 ga ni dobil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

 

res bodo tudi pri Hondi in Yamahi imeli več benza, ne bodo pa več imeli svoje elektronike ;) zato upam da se motiš :)

 

no ja...

še vedno me nisi potolažil.

a ni prav ducati tisti, ki ima najboljšo elektroniko?

če izgubi še te nekaj malo prednosti...

:)

upam, da se motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

 

sej bolj tolažim sebe kot tebe... ;)

 

mimogrede: če je sedaj res edina prednost Ducatijevcev elektronika, jim ne bo preostalo drugega kot narest boljši motor... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja...

še vedno me nisi potolažil.

a ni prav ducati tisti, ki ima najboljšo elektroniko?

če izgubi še te nekaj malo prednosti...

:)

upam, da se motim.

 

 

jaz sicer mislim da je imela najbol dodelano elektroniko HRC, ki je imela tud svojo strojno opremo, pa Aprilia je tud imela zelo sofisticiran sistem, z dodano regulacijo nekih ventilov v izpušnih kolektorjih, ne vem pa, a je mela Marellijevo strojno opremo ali lastno. Letos so vsi primorani vozit tipsko strojno opremo. Ko gledam letošnje dirke, se mi zdi da Yamaha s programsko opremo in različnimi auspuhi dela male čudeže. Tako de ne vem če sem kdaj prebral o kaki silni Ducatijevi elektroniki. Bral sem edino, da ima ducati pol manj injektorjev za vbrizg koriva kot japonci, in da je zato tako zelo surov pri doziranju plina. edini z dovol natančno roko je bil Stoner. V nekem intervju (pa ne vem kdo je bil, Guareschi, Burgess morda celo hondin Gabarini) so se razgovoril o prvi tisočinki pospeševanja. Kako lahko Stoner skoraj nečloveško natančno upravlja gas, z izjemno malo TCja, in ta natančnost je omogočala njegove spektakularne slajde. Če se spomnimo, je Rossi najprej zahteval lažji vstrajnik na motorju, kasneje so ga skušali krotit še z elektroniko...pa vemo kam je zavila zgodba....

 

Še to. opern pravila je Ducati dvakrat izigral, in hote ali ne DORNI napeljal vodo na mlin. Prvič z dejstvom da so v open vstopili kot zelo kompetentno tovarniško moštvo, in drugič, ko so zadnji večer pred rokom v bazo open dirkalnikov vrgli kompletno programsko opremo. Pravilo je velelo, da se lahko uporablja vsa programska oprema, ki je na serverju dostopna vsem open ekipam. Ducatijev software je tako obsežen in kompleksen da je za vse ostale open ekipe dejansko neuporaben. Zato je DORNA kasnej pravila spremenila. Ducati ima letos vse privilegije open ekip, (teste bencin, XY motorjev) in lastno programsko opremo. Omejen je samo pri gumah, kjer nima enake izbire kot factory.

 

no, danes je prvič na dirki GP14.5. Ianonne je dobil prvi trening pred A Espargarojem.

post-1354-0-60161000-1411725641_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!