Skoči na vsebino

Nakup enoprostorca


dejan983

Priporočene objave

Pozdravljeni.
 
Znašel sem se v fazi, ko moram zamenjati stari avto. Namen imam kupiti novi avto. Ker imam sedaj družino sem se usmeril v iskanje enoprostorcev. Sam nisem največji strokovnjak na tem področju, zato bom vesel vsakega nasveta, usmeritve in pomoči. Predvsem, ker bo moje poizvedovanje kar precej široko.
 
No v glavnem se odločam med naslednjimi modeli:
1. Peugeot 5008
2. Citroen Grand C4
3. Ford Grand C-Max
4. Toyota Versa
5. Volkswagen Touran
6. Opel Zafira Tourer
7. Mazda 5
 
Ker avto seveda kupujem za več let, bi prosil za kakšen nasvet z vaše strani. Kakšne izkušnje ali poznane dobrodošle informacije, kot npr.
 
- Kako je kaj z okvarami pri posameznih modelih - pri katerih je večja verjetnost?
 
- Kaj se bolj priporoča motor 1.6 ali 2.0. Kupujem pa dizla?
 
- Kolk se da verjet prikazanim porabam v katalogih?
 
- Kak je kaj z rezervnimi deli (cenovno). Ali ima kateri posebej drage dele?
 
Hvala za vsakršno pomoč.
 
Lep pozdrav,
Dejan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prva dva bi definitivno izločil,ostale bi razvrstil :

 

1. Toyota Versa

2.Volkswagen

3.Opel Zafira Tourer

3.Ford Grand C-Max

4.Mazda 5

 

Po vsej verjetnosti bi izločil tudi mazdo,za moje pojme precenjena,prenizka,,dragi deli,rja,udobje...

 

Moje mnenje....Da boš lažje odmisli 5008....http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/primerjalni-test-peugeot-5008-16-style-ii-proti-toyota-verso-20-d-4d-sol/

 

Najceneje boš vzdrževal nemca, sploh Tourana no, če boš naletel na dober primerek.Poraba med 5.5-7,5 l, pa mislim .da kr pri vseh.

 

Citroena Grand C4 pa odmisli brez zadržkov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi vse izločil razen;

1. Toyota

2.VW Touran

3. Mazda

 

Pri obeh Japoncih je malo problem z dragimi rezervnimi deli je pa res,da zelo malo kdaj kaj potrebuješ, npr: rezervni kljič za najcenejšo Toyoto Yaris 380 €,  regler za Mazdo 370€ za VW-eja orig Bosch 55€ za Toyoto 40€ !

Vsekakor pa bi se jaz odločil (vedno) za 2-litersko dizel mašino po vsej verjetnosti je dosti bolj vzdržljiva,boljši navor pri porabi sploh pri višjih hitrostih je poraba enaka kot pri 1,6 motorju, sam imam 2-liteskega dizla 178Ps(BMW) in imam povprečno porabo na AC in po CPP točno 4,8-5 l sicer pa imam povprečno porabo z vsemi prevoženimi kilometri do danes 6,2 l ampak ti lahko rečem,da ga nešparam včasih mora iti tudi čez 200++ Km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prva dva bi definitivno izločil,ostale bi razvrstil :

 

1. Toyota Versa

2.Volkswagen

3.Opel Zafira Tourer

3.Ford Grand C-Max

4.Mazda 5

 

 

Moje mnenje....Da boš lažje odmisli 5008.....

 

Citroena Grand C4 pa odmisli brez zadržkov.

ce kupuje novo, zakaj? hdi 1,6 je odlicen motor. nov bo delal lepo, in bo v garanciji. osebno sm vozil samo c maxa in c4 grand pikaso, pa mi je ford blizje. ampak v c4 dobis ogromno avta/denar. 2-5 let stari avti so imo tud citroeni cist fajn. bo pa rablenga tezje prodat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot so ti že zgoraj svetovali, francozi so za moje pojme lepši, ampak o njih ne bi razmišljal. HDi je v praksi mnogo požrešnejši, kot CDTi pri oplu ali TDI od volkswagna, sam sem to preizkusil na nekaj daljših testnih vožnjah in pa izkušnje sodelavcev in kolegov. Pelje se sicer zelo lepo, vendar če avto kupuješ za več let (kaj to pomeni, 8 let?), potem je nemec ali japonec zagotovo boljša izbira, tudi zaradi ohranitve vrednosti in kompaktnejše izdelave. Starega Nemca boš brez težav nekoč prodal, francoza s 150-200.000 pa skorajda ne moreš več prodat. Jaz že 6,5 let vozim opla, sicer astro. Avto se je izkazal za izredno hvaleženga, saj je v tem času pri prevoženih 140.000km naredil za 120 EUR stroškov izven rednega vzdrževanja, kar menim, da je dober rezultat. ADAC tudi pravi, da je insignia med najzanesljivejšimi rabljenimi avtomobili, tako da pri oplu dobiš za zmeren denar kar dosti avtomobila. Volkswagen je seveda vedno dobra izbira, vendar je touran bistveno manj prostoren kot ostali avtomobili na tvojem seznamu. Versota pa ne bom sodil, ker je najbrž tudi zelo kvaliteten, vendar pa imajo japonci v primerjavi s francozi in nemci izredno nekvalitetne materiale uporabljene v notranjosti in ker svoj avto večino časa gledaš od znotraj, je meni to preveč moteč faktor.

 

So pa zelo uporabni tudi karavani. So nižji, z nižjim težiščem, z vidika voznih lastnosti so boljši. Če boste kolesarili/športali, boš pogosto na streho dajal strešni kovček, kolesa itd. Če bo avto visok 170cm, bo to še kar naporno. Se pa v njih sedi tudi na zadnji klopi praviloma zelo dobro. Zelo veliko avtomobila za manj denarja, kot so avtomobili, ki si jih naštel, je škoda octavia, zelo lepo opremljeno dobiš za cca 19000 z dizelskim motorjem.

 

Če si lahko privoščiš, izberi 2litrski dizel. Pravi užitek v vožnji s svojim navorom, poraba pa je tudi zelo skromna.

 

Pa veliko užitkov pri izbiranju novega avtomobila!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Toyoto VERSO v družini imeli ta staro in ta novo, nikdar nas ni pustila na cedilu (250.000 km), garancija 5 let, poraba okoli 6 L, udoben, uporabna oprema če hočeš imeti pa bolj adrenalinsko življenje povezano z živci pa kupi evropejca

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odkar imam izpit 20 let vozim Evropejce,bolj natančno VW,zakaj jih vozim že tako dolgo,......20 let vse pove!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odkar imam izpit 20 let vozim Evropejce,bolj natančno VW,zakaj jih vozim že tako dolgo,......20 let vse pove!

Zato k s poln dnarja :P 

Popravljeno . Popravil sayo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na žalost nisem tako bogat da bi pocen kupoval :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

 

Znašel sem se v fazi, ko moram zamenjati stari avto. Namen imam kupiti novi avto. Ker imam sedaj družino sem se usmeril v iskanje enoprostorcev. Sam nisem največji strokovnjak na tem področju, zato bom vesel vsakega nasveta, usmeritve in pomoči. Predvsem, ker bo moje poizvedovanje kar precej široko.

 

No v glavnem se odločam med naslednjimi modeli:

1. Peugeot 5008

2. Citroen Grand C4

3. Ford Grand C-Max

4. Toyota Versa

5. Volkswagen Touran

6. Opel Zafira Tourer

7. Mazda 5

 

Ker avto seveda kupujem za več let, bi prosil za kakšen nasvet z vaše strani. Kakšne izkušnje ali poznane dobrodošle informacije, kot npr.

 

- Kako je kaj z okvarami pri posameznih modelih - pri katerih je večja verjetnost?

 

- Kaj se bolj priporoča motor 1.6 ali 2.0. Kupujem pa dizla?

 

- Kolk se da verjet prikazanim porabam v katalogih?

 

- Kak je kaj z rezervnimi deli (cenovno). Ali ima kateri posebej drage dele?

 

Hvala za vsakršno pomoč.

 

Lep pozdrav,

Dejan

Nesmisel, če imaš enega otroka.

Raje ne pograbi najdražjega in največjega vozička, pa ga boš dobil normalno v vsak avto.

Al zakaj rabis enoprostorca? Bo igralnica zadaj in jedilnica?

Imam tudi enoprostorca, a se deca še ni v njem peljala, prevelik, neprakticen, se vozimo z drugim avtom in vse not dobimo z lahkoto.

Glede masine pa tudi. Go on, ce bi rad sponzoriral vse živo. Vec kot 130 se ne smeš vozit, to pa gre vsak z lahkoto že z osnovnim motorjem.

Kaj pa voziš sedaj?

P.s.

Ne pozabi kupiti nalepke: v tem avtu se vozi " tian, lan... :-) "

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej saj turan je OK avto, sam butasto se mi zdi človeku predlagat avto ki je že več kot 10 let na trgu v osnovi nespremenjen z manjšimi lepotnimi popravki spredaj in zadaj :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je motor dizel, potem bi se jaz odločil za enega od preverjenih Evropejcev...VW, Opel, Fiat...morda tudi Citroen, Ford.

Japonci še par let nazaj niso imeli, razen redkih izjem, dizlov med motorji. Zdi se mi, da Japonski dizli še niso dovolj preverjeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sej ti tud velik Snecer govoriš pa nč ne pomen :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Touran! :OK:    DSG se lepo pelje, samo imaš dodatne stroške pri servisu in buhnedaj da se pokvar.

 

Navedel si praktično vse modele z tremi celimi sedeži zadaj. Koliko boš to uporabljal? Jaz sem z takratko Alteo 2 mulca gor spravil brez problema pa se ne vozi kot (Touran - kombi). 

Zdaj ko vozim Alteo freeetrack, ki je malo daljša je pa sploh kul.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi še istega vozil, bi to kaj pomenilo :-)

 

Naš vw dizel ima 16let, prevoženih 301.470km še vedno dela kot treba, nikoli kakšnih težav z njim. Zgleda nekaj že pomenijo..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sej ti tud velik Snecer govoriš pa nč ne pomen :grim

 

Look who's talking.

 

...No pa sej ne rabm razlagat,sej me poznate :kva1: sam gobc me je :grim

 

...

Lp Kmet

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je motor dizel, potem bi se jaz odločil za enega od preverjenih Evropejcev...VW, Opel, Fiat...morda tudi Citroen, Ford.

Japonci še par let nazaj niso imeli, razen redkih izjem, dizlov med motorji. Zdi se mi, da Japonski dizli še niso dovolj preverjeni.

so dovolj preverjeni (sej ne rabijo pol stoletja delat dizelskih mašin, itak se tehnologija spreminja). večinoma je pa tako, da če ga redno servisiraš, pa hladnega ne teraš, dela hvaležno precej časa oz. kilometrov.

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

so dovolj preverjeni (sej ne rabijo pol stoletja delat dizelskih mašin, itak se tehnologija spreminja). večinoma je pa tako, da če ga redno servisiraš, pa hladnega ne teraš, dela hvaležno precej časa oz. kilometrov.

Ampak razlika obstaja, npr., Renaultovi 1.5 so se izkazali za slabe. Japonski so pa v glavnem vsi novi in o Toyotinih dizlih sem prebral že kar nekaj nevzpodbudnega. Potem pa ljudje jamrajo nad dizli, da so dragi za vzdrževanje in hitro pokvarljivi.

Dizle, ki sem jih jaz vozil lahko samo pohvalim in ne grem na bencinerje. Tudi servisi niso bili dražji od bencinarjev.

Zelo dobrih dizel motorjev je malo, ni tako, kot pri bencinarjih, ko ni veliko razlike med njimi.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matori Hanzo....sej vemo na katero stran pripadaš,vidm,da mam še enga prijatelja :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

Najprej se je potrebno vprašati koliko dolge vožnje se bo delalo, če so večina kratke .................. bo diesel samo strošek. Pri večini kratkih voženj, je bencinar boljša naložba. Med vsemi naštetimi je še zmeraj VW  -N'1, zakaj, poceni vzdrževanje, v vsaki vasi je servis in tudi dober mehanik/mojster/popdanec, rezervne dele se lahko kupi malo da ne v pekarni - ni vezano na pooblaščenca. Starega VW je lahko prodati, res je pri nabavi večja cena ( veliko precenjen ), vendar še najmanj zgubi s starostjo in sama prodaja starega VW je poezija.

No ja, če se nabavlja novo vozilo ............................ je vsako dobro, prvih 5 let, pa čeprav Dacia

 

Da ne bo pomote, nisem fanatic na VW, to so samo opažanja zadnjih 30 let avtomehanike. Osebno se držim Amerikancev, so mi bolj pri srcu. 

 

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!