Skoči na vsebino

Yamaha XT660X ali KTM 690 SMC


3NOX

Priporočene objave

Pozdravljeni.

 

Rabil bi kakšna mnenja, +,- in podobno o teh tveh motorjih. Zanimam se zaradi nakupa enega od teh, sam pa dosedaj vozim Yamaho XT660R.

Za odgovore se vam že zahvaljujem vnaprej.

 

Lp.    3NOX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si bolj športnega duha KTM,če pa bolj varčnega pa Yamaha :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si bolj športnega duha KTM,če pa bolj varčnega pa Yamaha :grim

 

Se strinjam s Kmetom!

KTM = nasmeh do ušes! (vsaj kar se vožnje tiče!)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nisi še nikoli kupoval rabljenega motorja in če se ne spoznaš preveč na mehaniko,vzemi kakšnega majstra sabo,tu na MS imaš veliko ljudi pripravljenih pomagat,sam vpraši!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor spremljam  ima 690 smc 2 slabosti v primerjavi z xt660x. razlika v ceni novega motorja je slabe 2000€ in ktm pije olje,kar je odvisno od voznje(tudi 6-7dl/1000km). vse ostalo je v prid ktm-a. za sportno voznjo sploh ni dileme --->KTM!

ce kdo najde kaksen primerjalni test bi z veseljem prebral.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"strica" goo... vprašaj "ktm 690 smc vs yamaha xt 660" ali kot si napisal v naslovu teme "Yamaha XT660X vs KTM 690 SMC" pa boš našel sigurno kaj uporabnega.

 

lp,M

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

690 ne pije olja :grrr  . Ima kakšne probleme (ene par) ampak poraba olja ni med njimi (hudo izjemoma in pri ekstremni uporabi, mogoče) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti ni problem denar, definitivno vzemi KTM. Edina prednost XT v tem primeru je manjši stroški servisiranja in tudi delov, če kaj crkne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

690 ne pije olja :grrr  . Ima kakšne probleme (ene par) ampak poraba olja ni med njimi (hudo izjemoma in pri ekstremni uporabi, mogoče) .

lp

Kakšni pa so problemi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna sklopka (ampak to bolj pri enduro), črpalka za gorivo (odvisno koliko imaš sreče in baje kakšen bencin tankaš) , ležaji na "odmikačih" ventilov (kako se temu drugače reče? ) , če se zmeša elektroniki je zabava, vbrizgovalna šoba (ampak tu je verjetno nekaj takega kot pri črpalki) , Podrejeni (slave) cilinder sklopke rad spusti dušo. Pri ogrodju imaš lahko probleme s pušami ki držijo rezervar (rezervar je cel zadnji konec) . 2008 so imeli probleme s števcem (slaba serija) . Kaj drugega mi sedaj ne pride na misel.

Ni pa nič tragičnega in pri normalnem vzdrževanju nimaš problemov (običajno ne crkne čez noč) .

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Bom kar tukaj vprašal... kaj pravite, če bi šel z xtx 660 na morje (pag)... bi to šlo ali bi bilo preveč mučno (bi šel po stari cesti)... glede porabe pa tak raj ne bom vprašal :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En povšr pod rit pa ti mogoce rata:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je brez problema do Lošinja prišel. Tistih par km več pa tudi ni panike. Porabo je imel pod 6, se mi zdi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem sel z ktm 640 150km v eno smer 1x pa sem mislu da bom umru, pomoje sem samo softč:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uh, med KTM 640, ter Yamaho XTX\R je ogromna razlika! Sem imel Yamaho XT660R, z njo sem prevozil
Slovenijo po dolgem in počez-brez problema. Najdaljši dnevni izlet sem naredil 260 km me ni nič rit bolela. Yamahin-Minarelijev agregat je znan po najmanjših vibracijah-umirjen pri 1-valjnih agregatih. KTM je ravno nasprotno-Redy to race-brutalen.

Je pa tko, mi je enkrat rekel nek "motorist" da je s Hondo CB 600, komaj pripeljal do Pag-a, ker ga je vse bolelo. Nasvet je bil: prodaj motor kupi avto.

Še to, če greš na dopust si vzameš čas, se vmes ustaviš, sej ne boš dirkal do Pag-a, ali pač!? Jaz imam nov avto pa se bom do Pag-a sigurno ustavil vsaj 2X.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj te ne skrbi! Ti Kar pojdi, vmes boš tko ali tko moral it tankat, pa si takrat naredi 10 min pavze. Če te bo pa res rit bolela, pa voziš nekaj časa v stoje. Itaq te pa na tako razdaljo boli rit na vsakem motorju, ampak ne zaradi agregata ampak trdih sedežev.

Jaz skoraj vedno pod motoristične hlače dam gor še kolesarske hlače s protibakterijsko podlogo, pa fejst pomaga proti boleči riti!

Popravljeno . Popravil skalar36
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če greš iz Lendave, je do Paga slabih 400km. Če se izogibaš avtoceste, bom prišel dol do kosila.

 

Sicer pa sem z XT660Z delal tudi dobrih 600km na dan... nekaj dni zaporedoma...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom kar tukaj vprašal... kaj pravite, če bi šel z xtx 660 na morje (pag)... bi to šlo ali bi bilo preveč mučno (bi šel po stari cesti)... glede porabe pa tak raj ne bom vprašal :) :)

Čakaj ... ta dva sta šla z XT660 X okoli sveta, tebe pa skrbi, če boš do Paga prišel?

http://www.motosvet.com/tabla/topic/37924-pot-okoli-sveta/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!