Skoči na vsebino

Honda vs BMW


impulz

Priporočene objave

Sem pred nakupom rabljenega avtomobila od 10 do 20 tisoč evrov. Rabim ga za relacije ljubljana-beograd, ljubljana-berlin... rad bi nekaj malo bolj športnega od sedajšnje e klase, vendar nebi rad da je preveč neudoben za dolge relacije.

razmišljal sem o hondi accord in bmw 3. 

 

se bom vsedel v vsakega in se peljal eno rundo, vseeno pa bi pred tem rad dobil nekaj neodvisnih mnenj poznavalcev :)

 

 

ps. pozna kdo lastnike teh avtomobilov?

ps2. dizel ali lpg, kaj menite?

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7622354&show=1&avto=BMW%20serija%203:%20320d%20M-OPTIC%2019%20COL%20ALU%20XS

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8139820&show=1

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8109978&show=1&avto=Honda%20Accord%202.2i%20CTDi%20Sport%20Plus

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za take relacije ti bolj kot serijo 3 priporočam serijo 5. Sam si lastim serijo 3 že 10let ampak bi si za take relacije, kot jih ti omenjaš vsekakor privoščil malenkost boljši položaj voznika in boljše sedeže. Pri bmw-ju ti lahko priporočam še 3.0 motor, ki je odličen. Veliko boljša odločitev kot 2.0.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nerazumem zakaj 3l motor(dajatve,teža,poraba,dražje vzdrževanje,gume, itd) saj je že 2lit.dizel turbo z interkulerjem dovolj, sam imam 1-ko kupe in ima 178 Ps poraba ca 4,5l.Mogoće res če bi se odločil za 5-ko sicer pa je 2l dovolj za vsako nogo tako za 1-ko kot tudi za 3-ko ! !

Ps. in ne mislit, da je mehkejši udobnejši avto boljši za dolge ture ravno obratno, avto mora biti trd in ne preveč udobni sedeži,raje športni - sprobano sem se 14 let vozil vsake tri mesece Basel - Nm imam pa prevoženih 1,5 mil. Km samo z mojimi avti + 45 let mehanik in vsak dan krajše probe !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta honda je predraga za ta letnik, drugače dober zanesljiv avto, meni je porabila vsakodnevna vožnja Litija - Lj. pod 6 litrov, na avtocesti pol litra več pri vožnji od 130 do 160 km/h

 

P.S. pa ne da gledaš RDEČGA bmfa, kaj se misliš ožent z njim :evilgrin:  :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 sedajšnje e klase, vendar nebi rad da je preveč neudoben za dolge relacije.

Za omenjene relacije je MB kar najboljša izbira, mogoče še kakšen BMW5, vse ostalo je pa muka. Predvidevam, da želite priti na cilj vsaj malo spočiti, ne pa čisto polomljeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nerazumem zakaj 3l motor(dajatve,teža,poraba,dražje vzdrževanje,gume, itd) saj je že 2lit.dizel turbo z interkulerjem dovolj, sam imam 1-ko kupe in ima 178 Ps poraba ca 4,5l.Mogoće res če bi se odločil za 5-ko sicer pa je 2l dovolj za vsako nogo tako za 1-ko kot tudi za 3-ko ! !

Mislim, da bi o 2.0 motorjih lahko zelo na široko pisal o njihov problemih. Dosti bi bilo če že omenim probleme z loputkami, pri N47 probleme s ketno,... Pa ne me narobe razumet, sam imam 2.0 motor ampak definitivno ob menjavi avta (seveda ostajam na bimmerju) grem na 3.0 motor.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za omenjene relacije je MB kar najboljša izbira, mogoče še kakšen BMW5, vse ostalo je pa muka. Predvidevam, da želite priti na cilj vsaj malo spočiti, ne pa čisto polomljeni.

:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom kratek. Nerazumem, da si pripravljen toliko plačat za avto ,ki je star več kot 5 let in še  benzinar sicer nevem koliko je cena novega z vso to opremo in kaj nespada pod dodatno opramo saj nov stane samo 22K€  Ta avto ni več vreden seveda, da je vse ok  kot malo več od 1/3 nove cene z vso to opremo nikakor ne 1/2 cene novega z vso opremo !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za omenjene relacije je MB kar najboljša izbira, mogoče še kakšen BMW5, vse ostalo je pa muka. Predvidevam, da želite priti na cilj vsaj malo spočiti, ne pa čisto polomljeni.

  :hmm:   :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večina se jih bo strinjala z tem, da se splača počakat da se pujsek najede in kupit kakšnega skoraj novega, ki je dejansko vreden vsakega centa, ki ga plačaš... do takrat pa sanjam in v 12 let starem mercedezu nabijam highscore na prevožene kilometre.. :beer2:

 

gt86trdforweb2.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V petek 14-tega marca v Genevi jo vidim moram obiskat Tayotin raztavni plac,ker bova swpomladi menjala Yarisa-starega za novega hibrida !

 Če je kdo interesent za enodnevni izlet iz Zagreba v Ženevo z avijonom petek 14.03.2014  lahko rezervira karto v Potovalni agenciji Potnik Nm v ceno 315€ so všteti vsi strošk ; let,vstopnica,rezervacija, takse,pristijbine,spremstvo,zavarovanje itd. ! rezervacije do 22.02.2014

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa kakšna škoda superb? :smoke:

1,8 tsi na plin..

bmw - 525 , 528 na plin - kar se motorja tiče čista zmaga .. pomenjaš tistih par plastičnih kosov za vodo pa mogoče kiler pa maš mir za naslednjih 300,000km... na plinu ne rabi dodatneg mazanja ..

ne rabi ga tudi MB - če imaš bencinarja E sploh 4cil mašino ti bo pa žal če ga boš prodal ( če je pločevina dobra ) ..

honda accord - če bi si želel res dobro imam poznavalca iz prve roke ...

 

nasvet - preglej razmerja plin/bencin ter ceno nafte v državah skozi katere se boš vozil - po možnosti upoštevaj opravljene kilometre po določeni državi ali pa si narediš seznam plinski/lpg pump na katerih boš tankal na fiksnih relacijah... prihranek - znesek prihranka v €pri vožnji na plin je v tujini veliko večji kot v sloveniji.. ..in v normalnih okoliščinah do temperatur nekje do -10stC boš ob 20min postankih na pumpah za kavo in wc porabil do beograda samo par deci bencina za prvo ogrevanje vse ostalo boš vozil na plin...

 

.izračunaj si stroške vzdrževanja za bencinarja in dizla...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala  thumper in ostali.

odločil sem se za toyota gt 86, do takrat pa bom vozil našega dedeka e270 dizla

 

relacijska poraba je 6 litrov, tempomat 130kmh...

250.000km za ta avto niti ni tako dosti, vidim da grejo 350.000km brez problema... je prava "delovna mašina" bi lahko rekli. ni nekaj za ljubitelje avtomobilov, je pa res da ko ga enkrat kupiš imaš mir...

 

odločil sem se zato za toyoto, ker vem da so toyotine mašine najbolj zanesljive. nima turbine, zato ne pričakujem potencialnih problemov z okvaro motorja. poraba je zadovoljiva za 200 konjski boxer motor, vozne lastnosti pa so po mnenju nekaterih primerljive z avti vrednimi 5x toliko. pika na i pa je bilo dejstvo, da ima zadnji pogon in tako niti ni primerljiv z raznimi gti, rs, st, čeprav so v istem cenovnem rangu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da je mašina subarujeva, kar pa tut ni slabo...

je pa zanimiva menjava če prav razumem iz e270 na gt86...

gt86 so testniki topgeara ocenili kot zelo dober dirkalni avto (koliko dobiš za svoj denar)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obstajajo 3 verzije. toyotina, subarujeva in scionova. 

razlike so v kozmetiki (pozicija luči etc.)

2013 je toyota v sodelovanju z subarujem dobila nagrado za najboljši motor (wards best engines) v tem razredu. 

v ameriki so razprodani...

 

2.0 bencinski motor, 164g CO2, 7 litrov povprečna poraba, dinamična vožnja 9l. z LPG torej maximalno 7L/100km na avtocesti, minimalna naj bi bila 5.5L.

 

Za naslednje leto se planira GT86 kabriolet, in GT86 hibrid. Hibrid bo težji, vozne lastnosti bodo trpele...

 

meni je pisan na kožo...sicer ni varčen, vendar je kompromisna rešitev. 

je pa res da v tem avtu ne moreš vozit 5 člansko družino, ni placa v prtljažniku za 4 kufre, ni najbolj ekološka rešitev... ampak koga briga, takšni niti ne gledajo ta avtomobil, bodo rajši kupili hondo accord, če iščejo best buy. 

 

Edini problemi, so z regulacijo prostega toka, ki je softwerska napaka. se zapelješ na toyotin servis, naložijo ti novi software brezplačno in zadeva je rešena. nekateri se pritožujejo celo nad slabo kvaliteto barve na boku avtomobila... vglavnem slabe lastnosti so to, da se ne vozi sam, ne pere se sam in ne vzdržuje se sam.

 

moj plan za naprej:

do 30: toyota gt 86

30-40:honda accord

od 40: mercedes z masažo in ogrevanjem sedežev, avtomatom za kavo, avtomatska menjava pleničk frocom.

 

V glavnem pa niti ni važno kakšen avto kupiš, dokler ga voziš pametno in veš kako ga pravilno vzdrževati... nobena toyota niti honda nista odporni na malomarne lastnike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vendar vidim da LPG alternative za GT86 še ni. LPG predelava bi bila pri GT86 bolj komplicirana, ker ima 4 cilindre, in na vsak cilinder 2 dizi. ena diza za direktni vbrizg, druga diza za klasični vbrizg. tako bi moral imeti 2 ločena LPG sistema, in bi se lahko vozil na LPG le pri klasični dizi (veliki obrati). Pri mali obremenitvi bi še vedno šel na bencin (direktni vbrizg). Na nemškem, iz forum.gt86drivers.de 

 

 

Der Subarumotor hat eine Dual-Einspritzung. D.h. im Teillastbereich wird mit Direkteinspritzertechnik und im Volllastbereich mit der 
bewährten klassischen Saugrohreinspritzung gefahren. Also der 4-Zylinder-Motor hat 8 Einspritzdüsen.

Sollte auf Gas umgerüstet werden bräuchte man zwei Gasanlagen die die jeweilige Benzineinspritzung (direkt und Saugrohr) übernehmen.

Ein Umrüster hat mal ein Fahrzeug mit einer Dual-Einspritzung (Audi) umgebaut aber dabei nur die Saugrohreinspritzung auf Gas umgestellt. Die
Benzin-Direkteinspritzung blieb so wie sie ist. Man spart also nur im Volllastbereich, im Teillastbereich wird nach wie vor mit Benzin gefahren.
Popravljeno . Popravil impulz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vendar vidim da LPG alternative za GT86 še ni. LPG predelava bi bila pri GT86 bolj komplicirana, ker ima 4 cilindre, in na vsak cilinder 2 dizi. ena diza za direktni vbrizg, druga diza za klasični vbrizg. tako bi moral imeti 2 ločena LPG sistema, in bi se lahko vozil na LPG le pri klasični dizi (veliki obrati). Pri mali obremenitvi bi še vedno šel na bencin (direktni vbrizg). Na nemškem, iz forum.gt86drivers.de 

http://www.jdmspecengines.com/toyota-engines/u-series/4u-gse.html

D4-S vbrizg deluje enako kot na lexus-u ls460 (385ps) - torej tako , da v nizkih obratih deluje samo direkten vbrizg , nato med cca 1800 - 4300 obrati ( pišem za ls460 ki ima avtomatski menjalnik in pač ni športni avto zato so sigurno ta razmerja vbrizga goriva glede na obrate  pri gt86 drugačna ) delujeta port in direktni vbrizg sočasno - dober navor -  , nad temi obrati pa deluje spet samo direktni vbrizg ..

 

torej ni ravno tako kot pišejo tukaj :

" Der Subarumotor hat eine Dual-Einspritzung. D.h. im Teillastbereich wird mit Direkteinspritzertechnik und im Volllastbereich mit der 

bewährten klassischen Saugrohreinspritzung gefahren. Also der 4-Zylinder-Motor hat 8 Einspritzdüsen. "

 

zaradi največje uporabe v srednjih obratih se lahko pri tem načinu vbrizga uporabi klasični sekvenčni plinski sistem a je prihranek veliko manjši - čeprav je še zmeraj kar lep glede na to , da se motor največ vrti ravno v tem srednjem območju vrtljajev -  a je tudi naložba veliko cenejša kot za dve napravi - eno za port in drugo za direktni vbrizg plina...

 

še link do LS460 D4-S kombiniran vbrizg bencina s klasično plinsko napravo s port vbrizgom ( indirektni vbrizg v sesalni kolektor) :

http://www.avtonaplin.si/foto/lexus-ls-460

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je sploh namen dvojnega vbrizga?

Ali bi ti predelal na plin, če bi se kdaj pa kdaj vozil na dolge relacije če bi se ti izplačalo zaradi stroškov za gorivo ali ne in zakaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je sploh namen dvojnega vbrizga?

Ali bi ti predelal na plin, če bi se kdaj pa kdaj vozil na dolge relacije če bi se ti izplačalo zaradi stroškov za gorivo ali ne in zakaj?

z dvojnim kombiniranim vbrizgom dosežejo večji delež moči pri nižjih vrtljajih in večji razpon obratov v katerem je navor...direkten vbrizg goriva da zelo dobro odzivnost pri zgornjih obratih in majhno porabo pri zelo nizkih , indirekten pa zaradi dolžine sesalnih cevi kolektorja navor - nekateri pri indirektnem vbrizgu zato uporabljajo variabilno dolžino sesalnih cevi ( cev v cevi ki se premika ven in noter ter s tem spreminja dolžino sesalne cevi ).....s tem da je poraba za take motorje relativno nizka - tisti lexus je imel na potovalnem compu povprečno 9,3l - baje sicer dokaj umirjene vožnje - samo avto ima 7 stopenjsko avtomatiko , 4600ccm in 385 konjev!!! aja pa tam čez 2 toni...

 

nebi..ker ne mislim met treh avtov doma ...imam oba na plin... drugače je pa v tem cenovnem rangu ki ga ti gledaš tudi rabljen nissan 350z ..edina hiba njegovega šestvaljnika je zelo majhna količina olja v motorju zato zahteva stalno in pogosto kontrolo nivoja olja - če to pozabiš zna malce potolč noter... dokler ima zadostni nivo olja pa je cukrček od mašine.....drugače pa petarda - tudi na plinu ... itak RWD ...

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

honda ws bmw 

 

imamo oba pri hiši accord in 320 in ti lahko iz prve roke povem da z hondo ni nobenih problemov z bmw jih je pa kr nekaj 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!