greba Objavljeno Februar 27, 2014 Opozori Objavljeno Februar 27, 2014 Tudi letos smo se odločili organizirati že 5. Shell Advance day ki bo v četrtek 5.6.2014 na dirkališču Grobnik. Informacije sledijo v nekaj tednih. Natko78, MoTo G_P, DXR16 in 2 others 5
pik1 Objavljeno Februar 27, 2014 Opozori Objavljeno Februar 27, 2014 Tudi letos smo se odločili organizirati že 5. Shell Advance day ki bo v četrtek 5.6.2014 na dirkališču Grobnik. Informacije sledijo v nekaj tednih. ... stari, a to si si dal kar sam seb lajk .... . ps. ... sicer se pa spet sigurno vidmo dol ...
greba Objavljeno Marec 19, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 Ne , me je admin snel dol, potem pa dal nazaj. Turistično vožnjo bo vodil inštruktor varne vožnje BRANE LEGAN. Vabljeni turisti, ki ne marate dirkati, pa bi se vseeno radi varno popeljali po stezi. V KRATKEM SLEDIJO INFORMACIJE O EVENTU Bostjan L in ANCIENT 2
greba Objavljeno Marec 30, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Marec 30, 2014 V prilogi je že objavljen plakat 2014. Organizirana bo: 3x turistična vožnja (ob 8.45h, 12h, 15h) Dirka enduro- super moto Dirka do 600 cm3 Dirka nad 600 cm3 Dirka open za licenčne voznike oz. voznike, ki bi jo želeli peljati. Speljana bo v dirki nad 600cm3. (dirke bodo organizirane samo v primeru najmanj 3 prijavljenih voznikov) crusty in DXR16 2
crusty Objavljeno Marec 30, 2014 Opozori Objavljeno Marec 30, 2014 Barbi (BOBO RACING) je že začela trenirat pride po nagrado :yes: Ghost_R1 in Ninč. 2
greba Objavljeno April 6, 2014 Avtor Opozori Objavljeno April 6, 2014 (popravljeno) 1.50.000 bo zadostovalo za prvo mesto. Mislim, da so šle punce zadnji dve leti 1.52.000. Z bavarcem pa sploh ni problema. Samo prve tri prestave rabi. Go Barbi, Go Barbi....... Popravljeno April 6, 2014. Popravil greba Ghost_R1 1
Jernej Modrijan Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 v katero grupo gre naked bike?
BIZIXXX Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 v katero grupo gre naked bike? Misliš za dirke? KTM SD 1290 pade v grupo Enduro-supermoto, če pa misliš grupo za trenig je pa odvisno od časa ki ga pelješ na Grobniku.
Jernej Modrijan Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 Misliš za dirke? KTM SD 1290 pade v grupo Enduro-supermoto, če pa misliš grupo za trenig je pa odvisno od časa ki ga pelješ na Grobniku. za dirko sm mislu.... se vidmo, tko kt vsak let Lp
SharpNinja Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 Letos bo pa treba it po nagrado :grim .
greg570 Objavljeno April 8, 2014 Opozori Objavljeno April 8, 2014 Misliš za dirke? KTM SD 1290 pade v grupo Enduro-supermoto, če pa misliš grupo za trenig je pa odvisno od časa ki ga pelješ na Grobniku. Haha...se prav, če pridem s svojim 450exc bom moral bit hitrejši od nekoga s 1300 motorjem, če bom želel do pokala......waaaw zelo dobro:-)
rockson Objavljeno April 8, 2014 Opozori Objavljeno April 8, 2014 Haha...se prav, če pridem s svojim 450exc bom moral bit hitrejši od nekoga s 1300 motorjem, če bom želel do pokala......waaaw zelo dobro:-) s pravim zobniškim prenosom boš lahko tako hiter kot tale in boš brez težav zmagal.
macak333 Objavljeno April 8, 2014 Opozori Objavljeno April 8, 2014 s pravim zobniškim prenosom boš lahko tako hiter kot tale in boš brez težav zmagal. Hmm dejti mi neki zaupat, kaj je s tem ovinkom kjer je fant padu (19:30+)? Na yt sm našel par posnetkov kjer je folku zadnjo gumo odneslo in je šlo po tleh, pri meni je bilo enako samo da sem ga ujel. Zanima me ali je tm asfalt v q ali pa so (smo) enostavno preveč korajžni z gasom? Hvala
crusty Objavljeno April 8, 2014 Opozori Objavljeno April 8, 2014 Z ovinkom ni nič narobe, premajhna hitrost skozi ovinek, kateri še visi na dol in je zadnja guma razbremenjena in pregrobo odpiranje..........pa se tole zgodi
macak333 Objavljeno April 8, 2014 Opozori Objavljeno April 8, 2014 Hmm hvala, bo zgleda treba mal zavore začet šparat .
crusty Objavljeno April 8, 2014 Opozori Objavljeno April 8, 2014 Hmm hvala, bo zgleda treba mal zavore začet šparat . Po moje je to splošni problem fantov z slabšimi časi, prenizka hitrost že na vhodu v ovinek, čez ovinek in potem brutalno odpiranje, "ta hitri" fantje imajo hitrost precej višjo in na odpiranju zato precej manj težav z "odnašanjem" zadnje gume........................je pa to moje mnenje mogoče se motim Demon, RVT, Ghost_R1 in 1 other 4
macak333 Objavljeno April 8, 2014 Opozori Objavljeno April 8, 2014 Po moje je to splošni problem fantov z slabšimi časi, prenizka hitrost že na vhodu v ovinek, čez ovinek in potem brutalno odpiranje, "ta hitri" fantje imajo hitrost precej višjo in na odpiranju zato precej manj težav z "odnašanjem" zadnje gume........................je pa to moje mnenje mogoče se motim Definitifno, sam po sebi vem, da včasih na temenu ovinka vidim, kok sem počasi priletel not in pol se itak gas odpira na polno, da izničimo izostanek . Jah kaj čmo, "trial and error". crusty 1
crusty Objavljeno April 8, 2014 Opozori Objavljeno April 8, 2014 Definitifno, sam po sebi vem, da včasih na temenu ovinka vidim, kok sem počasi priletel not in pol se itak gas odpira na polno, da izničimo izostanek . Jah kaj čmo, "trial and error". hahahaha tolaži se s tem, da smo vsi mi "kekci" isti .........rešujemo in lovimo sekunde na "konjičkih" čeprav se smisel dobrega časa drugje..........po moje je huda hitrost v ovinek in čez njega glavna vse je potem bolj tekoče.................ampak kaj ko "comp" v glavi kar ne dopušča tega macak333 in iom 2
fp4492 Objavljeno April 8, 2014 Opozori Objavljeno April 8, 2014 Hm, pri meni je pa največji problem odpiranje iz ovinka, kjer me vsi "dol ruknejo". V ovinkih jih čakam, na izhodu mi pa pobegnejo. In se to pozna v sekundah. Na enih štajercih me možak na cbr prehiti ravno na vstopu v ciljno, pa sem se malo spustu za njim. Na zaviranju mi je dal kakšnih 5-metrov, potem sem čez ovinek malo zmanjšal, je pa prišel izhod iz ovinka in mi je spet dal kakšnih 15 m. No in tako čez cel krog, pa sem šel potem pogledat čase in sem imel jaz 1:43, gospod pa 1:38 :surrender: S takimi izhodi kot jih je imel, je imel tudi višjo hitrost proti zagrebškem in potem na ciljno ravnino, kar je v primerjavi z menoj potem naneslo 5 sekund. Tako, da jaz moram delat na tem. Ampak namesto, da govorim, bo za boljše čase treba it več kot enkrat letno na pisto ... Je pa eden izmed razlogov, da sem nežen na gasu tudi ta, da zaradi malega števila obiskov in tudi vožnje po cesti vozim GP Racer namesto pravo D212GP. S tisto gumo bi bil verjetno malenkost bolj pogumen. Vseeno pa sem užival, kar se mi zdi najpomembnejše.
bikez Objavljeno April 8, 2014 Opozori Objavljeno April 8, 2014 Z ovinkom ni nič narobe, premajhna hitrost skozi ovinek, kateri še visi na dol in je zadnja guma razbremenjena in pregrobo odpiranje..........pa se tole zgodi V tem ovinku sem videl vsaj dva hitra, ki jim je zadnji konec odneslo, samo sta se ulovila.
bojc84 Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Po Jermanovih besedah so tam tudi kar fajn grbine!
crusty Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Poglejte si kakšno svojo sliko s tega ovinka (priloga), vilice spredaj so precej stisnjene in to brez dotika na zavoro............ovinek precej visi na "gobec" in iz tega položaja ven še v nagibu je seveda odpiranje gasa obutljivo za zadnje kolo , saj ima kolo precej manj obremenitve kot na drugih ovinkih.............da bi bilo kaj posebnega s pisto na izhodu prvič slišim.......prej je celotna u k..... BIZIXXX, Grega46, MoTo G_P in 2 others 5
crusty Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 kir pozer ......pa ravn največji šminker Grobnika se je uglasu gsxf750 1
Erik Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 kaj bi brez poziranja ...drgač pa proti italjanom ni konkurence (en večji pušlc kt drug) DXR16 in bojc84 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se