Skoči na vsebino

Shell Advance Day - Grobnik 2014!


greba

Priporočene objave

Tudi letos smo se odločili organizirati že 5. Shell Advance day

 

ki bo v četrtek 5.6.2014 na dirkališču Grobnik.

 

 

Informacije sledijo v nekaj tednih. :OK:

 

 

... stari, a to si si dal kar sam seb lajk ....    :lol1:

 

 

.

ps.

... sicer se pa spet sigurno vidmo dol ... :010

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ne , me je admin snel dol, potem pa dal nazaj.

 

Turistično vožnjo bo vodil inštruktor varne vožnje BRANE LEGAN. Vabljeni turisti, ki ne marate dirkati, pa bi se vseeno radi varno popeljali po stezi.

 

V KRATKEM SLEDIJO INFORMACIJE O EVENTU

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

V prilogi je že objavljen plakat 2014.

 

 

Organizirana bo:

 

3x turistična vožnja (ob 8.45h, 12h, 15h)

Dirka enduro- super moto

Dirka do 600 cm3

Dirka nad 600 cm3

Dirka open za licenčne voznike oz. voznike, ki bi jo želeli peljati. Speljana bo v dirki nad 600cm3.

 

(dirke bodo organizirane samo v primeru najmanj 3 prijavljenih voznikov)

post-26771-0-52156900-1396163017_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

1.50.000 bo zadostovalo za prvo mesto. Mislim, da so šle punce zadnji dve leti 1.52.000.

Z bavarcem pa sploh ni problema. Samo prve tri prestave rabi.

 

Go Barbi, Go Barbi....... :OK:

Popravljeno . Popravil greba
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v katero grupo gre naked bike?

Misliš za dirke? KTM SD 1290 pade v grupo Enduro-supermoto, če pa misliš grupo za trenig je pa odvisno od časa ki ga pelješ na Grobniku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misliš za dirke? KTM SD 1290 pade v grupo Enduro-supermoto, če pa misliš grupo za trenig je pa odvisno od časa ki ga pelješ na Grobniku.

za dirko sm mislu....

 

se vidmo, tko kt vsak let :)

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misliš za dirke? KTM SD 1290 pade v grupo Enduro-supermoto, če pa misliš grupo za trenig je pa odvisno od časa ki ga pelješ na Grobniku.

Haha...se prav, če pridem s svojim 450exc bom moral bit hitrejši od nekoga s 1300 motorjem, če bom želel do pokala......waaaw zelo dobro:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Haha...se prav, če pridem s svojim 450exc bom moral bit hitrejši od nekoga s 1300 motorjem, če bom želel do pokala......waaaw zelo dobro:-)

s pravim zobniškim prenosom boš lahko tako hiter kot tale in boš brez težav zmagal.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s pravim zobniškim prenosom boš lahko tako hiter kot tale in boš brez težav zmagal.

 

Hmm dejti mi neki zaupat, kaj je s tem ovinkom kjer je fant padu (19:30+)? Na yt sm našel par posnetkov kjer je folku zadnjo gumo odneslo in je šlo po tleh, pri meni je bilo enako samo da sem ga ujel. Zanima me ali je tm asfalt v q ali pa so (smo) enostavno preveč korajžni z gasom?

Hvala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z ovinkom ni nič narobe, premajhna hitrost skozi ovinek, kateri še visi na dol in je zadnja guma razbremenjena in pregrobo odpiranje..........pa se tole zgodi :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm hvala, bo zgleda treba mal zavore začet šparat :).

Po moje je to splošni problem fantov z slabšimi časi, prenizka hitrost že na vhodu v ovinek, čez ovinek in potem brutalno odpiranje, "ta hitri" fantje imajo hitrost precej višjo in na odpiranju zato precej manj težav z "odnašanjem" zadnje gume........................je pa to moje mnenje mogoče se motim ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje je to splošni problem fantov z slabšimi časi, prenizka hitrost že na vhodu v ovinek, čez ovinek in potem brutalno odpiranje, "ta hitri" fantje imajo hitrost precej višjo in na odpiranju zato precej manj težav z "odnašanjem" zadnje gume........................je pa to moje mnenje mogoče se motim ;)

Definitifno, sam po sebi vem, da včasih na temenu ovinka vidim, kok sem počasi priletel not in pol se itak gas odpira na polno, da izničimo izostanek :). Jah kaj čmo, "trial and error".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Definitifno, sam po sebi vem, da včasih na temenu ovinka vidim, kok sem počasi priletel not in pol se itak gas odpira na polno, da izničimo izostanek :). Jah kaj čmo, "trial and error".

hahahaha tolaži se s tem, da smo vsi mi "kekci" isti :D.........rešujemo in lovimo sekunde na "konjičkih" čeprav se smisel dobrega časa drugje..........po moje je huda hitrost v ovinek in čez njega glavna vse je potem bolj tekoče.................ampak kaj ko "comp" v glavi kar ne dopušča tega  :D  :D  :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, pri meni je pa največji problem odpiranje iz ovinka, kjer me vsi "dol ruknejo". V ovinkih jih čakam, na izhodu mi pa pobegnejo. In se to pozna v sekundah. :slap:

Na enih štajercih me možak na cbr prehiti ravno na vstopu v ciljno, pa sem se malo spustu za njim. Na zaviranju mi je dal kakšnih 5-metrov, potem sem čez ovinek malo zmanjšal, je pa prišel izhod iz ovinka in mi je spet dal kakšnih 15 m. No in tako čez cel krog, pa sem šel potem pogledat čase in sem imel jaz 1:43, gospod pa 1:38 :surrender:

 

S takimi izhodi kot jih je imel, je imel tudi višjo hitrost proti zagrebškem in potem na ciljno ravnino, kar je v primerjavi z menoj potem naneslo 5 sekund. Tako, da jaz moram delat na tem. Ampak namesto, da govorim, bo za boljše čase treba it več kot enkrat letno na pisto ... :whistle:

Je pa eden izmed razlogov, da sem nežen na gasu tudi ta, da zaradi malega števila obiskov in tudi vožnje po cesti vozim GP Racer namesto pravo D212GP. S tisto gumo bi bil verjetno malenkost bolj pogumen.

 

Vseeno pa sem užival, kar se mi zdi najpomembnejše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z ovinkom ni nič narobe, premajhna hitrost skozi ovinek, kateri še visi na dol in je zadnja guma razbremenjena in pregrobo odpiranje..........pa se tole zgodi :(

 

V tem ovinku sem videl vsaj dva hitra, ki jim je zadnji konec odneslo, samo sta se ulovila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglejte si kakšno svojo sliko s tega ovinka (priloga), vilice spredaj so precej stisnjene in to brez dotika na zavoro............ovinek precej visi na "gobec" in iz tega položaja ven še v nagibu je seveda odpiranje gasa obutljivo za zadnje kolo :BUA: , saj ima kolo precej manj obremenitve kot na drugih ovinkih.............da bi bilo kaj posebnega s pisto na izhodu prvič slišim.......prej je celotna u k..... :slap:

post-8560-0-87043800-1397035870_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!