trojan69 Objavljeno Marec 3, 2014 Opozori Objavljeno Marec 3, 2014 Še enkrat: japonski motorji so bli zdizajnirani, da lavfajo na neosvinčen bencin dost pred 1982. lahko z 95% verjetnostjo rečem da ua VF750 ne rabiš aditiva (ter da je 100 oktanski benz brezveze-ponavad majo dost manjše kompresijsko razmerje od modernih in so tud lavfal na benz z nižjim številom). Za vsak slučaj pa preveri zadevo na kakem specifičnem formu za Hondine starodobnike-mal poguglaj. P.S.- sploh če ma alu glavo si lahko dokaj brez skrbi z neosvinčenim....seveda pa lahko dodajaš razne aditive pa 100 benz ampak če maš mal dnarja odveč, bi jst na tvojem mestu raj mal skrajšal intervale menjave olja ter filtra. ciciban 1
Leteči Objavljeno Marec 4, 2014 Opozori Objavljeno Marec 4, 2014 Saj v tem je štos ker z manj oktanskim benzinom elektronika da manj predvžiga zaradi klenkanja in mašina dela z manj predvžiga kar pa poveča porabo ! Še enkrat "nepoznavalci" motoroznanstva zaradi mene lahko, če bo le šlo vozite na slabši benzin, petrolej ali še kaj cenejšega ! Glede trditev o prednostih 100 oktanskega bencina si trenutno ''nepoznavalec'' motoroznanstva edino ti. Se ne bom preganjal ker si prepričan v svoj prav, ti pa svetujem da na to temo najprej v roke vzameš kako knjgo pa boš kmalu videl da streljaš v prazno....
motofrik Objavljeno Marec 4, 2014 Opozori Objavljeno Marec 4, 2014 Pred 10-15 leti sem v Motorradu videl podatke za vse motorje, od katerega letnika lahko posamezen model uporablja neosvinčen bencin. Verjetno bi Google našel tudi to, bom malo iskal. Kar se pa tiče uporabe 100 oktanca... lani sem se malo igral in meril porabo, pri meni ni bilo razlike med 95 in 100. Verjetno pa se jo da opaziti pri kakšnih močnejših in zmogljivejših motorjih. Pri meni je premalo konjev v konjušnici.
thumper Objavljeno Marec 4, 2014 Opozori Objavljeno Marec 4, 2014 Oktani nimajo s hitrejšim izgorevanjem čisto nič veze. Oktani so samo odpornost proti samovžigu in nič drugega... In če ti z 95 lepo lavfa brez klenkanja, potem tankanje 100 ni nič drugega kot stran metanje denarja... Tetraetilsvinec so dodajali bencinu predvsem zaradi višanja prav te odpornosti - sedaj je tehnologija pač bolj razvita in oktansko vrednost povečujejo na drugačne načine.... zaščita ("mazanje") ventilov je bila le pozitivna lastnost. moj gn400 l.1981 po servisni knjigi ne rabi osvinčenega bencina .... če pa se spomnim mu vsake tolko dodam - malo - tekočine za ventile... sicer off ker bo govora posredno o avtomobilih... prav zanimivo je , da se to mazanje in hlajenje ventilov ter kateri agregat rabi ali ne to dotično dodatno mazanje ventilov in sedežev ventilov se pokaže ko se predela na plin-LPG , ki je čisto brez aditivov .. no tukaj ne pomaga nobena nova tehnologija in teorija ... bistveno je samo , iz kakšnega materiala so ventili in sedeži ventilov !!! oktani (LPG jih ima krepko prek 104 ) s tem nimajo veze ... za primer : meca,bmf in vag ne rabijo mazanja ... reno , opel in ford pa tudi z mazanjem privlačijo hude težave z ventili.. res pa je veliko povezano s stilom / načinom vožnje..
royal Objavljeno Marec 4, 2014 Opozori Objavljeno Marec 4, 2014 Težko se bova tu sporazumela namreč testirali so na dveh enakih vozilih vozili po letališču z meritveno napravo in neverjamem da bi jim lagala zakaj le saj niso prodajalci goriv !Sam te porabe nikakor nemoreš in ni merodajno primerjat. Jaz ti bom odgovoril po mojem razmišljanju moji argumenti zakak tankam 100 Okt.benzin; 1.) gorivo 100 okt. je čistejše(kvalitetnejši aditivi) 2.) manj gareža v kompresijskem prostoru na lambdi in celotnem izpušnem sistemu 3.) verjamem v manjšo porabo, ker manj dela (klopf senzor) in motor laufa vedno z malo več predvžiga in ta pripomore k manjši porabi in boljšemu-čistejšemu izgorevanju. 4.) zato ker je za moj motor predpisan vsaj 98 Okt.benzin Ps.to so moji argumenti in tvoj je lahko edino cena, kar na en tank 15 l pomeni razliko v ceni 0,30 centov Če je to res kar se trdi okrog 95/100 bencina me zanima eno, kje so pol ti silni ekologi in drugi pajaci itd :grrr zakaj se preprosto ne prepove tako "onesnažen" 95 okt bencin in se uvede 110okt. .....jaz iz prakse lahko povem da pri nas prodajani 95/100 je bolj ko ne sem dolgo testiral in pri porabi je bil rezultat enako 0 ..... o uporabi aditivov nimam izkušenj.
royal Objavljeno Marec 4, 2014 Opozori Objavljeno Marec 4, 2014 Če je to res kar se trdi okrog 95/100 bencina me zanima eno, kje so pol ti silni ekologi in drugi pajaci itd :grrr zakaj se preprosto ne prepove tako "onesnažen" 95 okt bencin in se uvede 110okt. bi bila poraba 20% nižja .....jaz iz prakse lahko povem da pri nas prodajani 95/100 je bolj ko ne sem dolgo testiral in pri porabi je bil rezultat enako 0 ..... o uporabi aditivov nimam izkušenj.
erazemk Objavljeno Marec 4, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Marec 4, 2014 hvala vsem za nasvete. klenkanja še nisem slišal, bom pa pomoje se odločil kombinacijo 95+aditiv za neosvinčen bencin. Trideset let nazaj motorji niso laufali na visoko oktanska goriva, se mi zdi še najbolj nevtralna varianta. DXR16 in thumper 2
_Fingi_ Objavljeno Marec 4, 2014 Opozori Objavljeno Marec 4, 2014 moj gn400 l.1981 po servisni knjigi ne rabi osvinčenega bencina .... če pa se spomnim mu vsake tolko dodam - malo - tekočine za ventile... sicer off ker bo govora posredno o avtomobilih... prav zanimivo je , da se to mazanje in hlajenje ventilov ter kateri agregat rabi ali ne to dotično dodatno mazanje ventilov in sedežev ventilov se pokaže ko se predela na plin-LPG , ki je čisto brez aditivov .. no tukaj ne pomaga nobena nova tehnologija in teorija ... bistveno je samo , iz kakšnega materiala so ventili in sedeži ventilov !!! oktani (LPG jih ima krepko prek 104 ) s tem nimajo veze ... za primer : meca,bmf in vag ne rabijo mazanja ... reno , opel in ford pa tudi z mazanjem privlačijo hude težave z ventili.. res pa je veliko povezano s stilom / načinom vožnje.. Si me narobe razumel, glede nove tehnologije sem mislil na pridobivanje bencina, kjer z novimi postopki lahko dobimo višje oktansko gorivo, in ne razvoj motorjev
thumper Objavljeno Marec 6, 2014 Opozori Objavljeno Marec 6, 2014 Si me narobe razumel, glede nove tehnologije sem mislil na pridobivanje bencina, kjer z novimi postopki lahko dobimo višje oktansko gorivo, in ne razvoj motorjev aha ok .. je pa bistvo uporabe bencina glede na odprto temo o osvinčenem / neosvinčenem bencinu dejansko samo vprašanje o ventilih in njihovi vzdržljivosti / odpornosti , uspešnosti dodanih aditivov ali potreba po dodatku aditiva neosvinčenemu bencinu... res je pa tudi , da to piše v navodilih za uporabo....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se