LoLeK APN6s Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Zanima me al se bol splača kupit 50cc motor 2t ali 4t?
tintin Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 50cc 4t boš težko dobil.. ker jih skorj ni drugače pa definitivno 2t !
smasher Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 4T 50cc gre odblokiran 50 na uro, zato so vglaunem 50cc skuterji tisti ki grejo kao 25km/h in jih potem odblokirajo da grejo 50. 50cc kupi piagio mašina zračno hlajena jih izdelujejo iste že 20 let in komot zdrži cilindr ... večno in bat ene 20k kilometrov (oblokiran brez predelav) LP
Bremzer Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Zanima me al se bol splača kupit 50cc motor 2t ali 4t? Absolutno 4-taktnega sam imam Hondo 4-taktno končna 65-70 Km/h z Polinijem sicer pa gre brez Polinija 55 ! Ps: 2-takterje je cajt povozil saj je prepovedan uvoz v EU že ca 2 leti !
Borutt Objavljeno April 4, 2014 Opozori Objavljeno April 4, 2014 Zanima me al se bol splača kupit 50cc motor 2t ali 4t? Splača se ne eno ne drugo, ker je zapravljanje denarja. Vendar so potrebe in želje ljudi drugačne, zaradi česar tudi odpirajo denarnice. Napiši še kakšen podatek, kako boš uporabljal moped, kje ga boš uporabljal, zakaj ga boš uporabljal, ... Ti je bolj pomembna nizka poraba goriva ali čim večja hitrost oziroma moč, mogoče enostavno vzdrževanje ali čisto nekaj drugega. Mogoče boš potem dobil kakšen bolj točen odgovor. Zivnorc 1
-diablo- Objavljeno April 5, 2014 Opozori Objavljeno April 5, 2014 Če gledaš piaggio imajo že večina 50ccm 4T 4 ventile in če jih odblokiraš na variomatu in elektroniki dosežejo 65-70km/h.... Tako da v piaggio segmentu glej 4t razen ce nimaš nekih extremnih klancev v katerih pride malo bolj v poštev 2takt saj je malo bolj iskriv v pospeških.. Drugače pa imaš pri 4 taktnih samo pluse kot so to da ni potrebno dolivati olja (čeprav sam meša), manjša poraba, ne smrdi, tišje laufa.. Plusi so če ne vzameš kakšnega kitacja ker tiati 4 taktni agregati pa res negrejo nikamor pa še v večini sami problemi.
c00L3r Objavljeno April 5, 2014 Opozori Objavljeno April 5, 2014 4T je pri nas na slabem glasu, ker so se najprej kupovali klump kitajci. Dejansko ima sodoben 4T motor samo še prednosti pred 2T.
Bremzer Objavljeno April 5, 2014 Opozori Objavljeno April 5, 2014 Če gledaš piaggio imajo že večina 50ccm 4T 4 ventile in če jih odblokiraš na variomatu in elektroniki dosežejo 65-70km/h.... Tako da v piaggio segmentu glej 4t razen ce nimaš nekih extremnih klancev v katerih pride malo bolj v poštev 2takt saj je malo bolj iskriv v pospeških.. Drugače pa imaš pri 4 taktnih samo pluse kot so to da ni potrebno dolivati olja (čeprav sam meša), manjša poraba, ne smrdi, tišje laufa.. Plusi so če ne vzameš kakšnega kitacja ker tiati 4 taktni agregati pa res negrejo nikamor pa še v večini sami problemi. Kje si se ti učil motoroznanstva ?????Najprej moraš poznati razliko med 2-taktnim in 4-taktnim kakšno MEŠANJE OLJA olje menjaš 1X letno ali na 6K kil. tako kot pri avtu ! !
trojan69 Objavljeno April 5, 2014 Opozori Objavljeno April 5, 2014 (popravljeno) Pomoje je hotu napisat da 2t sam meša ... ni problem v poznavanju motoroznanstva..še hujš... uporabnik je hudo površen.... na kibernetsko vejo ž njim Popravljeno April 5, 2014. Popravil trojan69 trebor 1
-diablo- Objavljeno April 5, 2014 Opozori Objavljeno April 5, 2014 (popravljeno) Kje si se ti učil motoroznanstva ?????Najprej moraš poznati razliko med 2-taktnim in 4-taktnim kakšno MEŠANJE OLJA olje menjaš 1X letno ali na 6K kil. tako kot pri avtu ! ! Pa kaj ti živiš samo zato da iščeš napake po forumih? V mislih sem imel 2 taktnega kot je napisal trojan... Aja kaj pa bi lahko mešal če ga ne dolivaš? Malo bolje preberi drugič.. Popravljeno April 5, 2014. Popravil -diablo-
Bremzer Objavljeno April 5, 2014 Opozori Objavljeno April 5, 2014 Pa kaj ti živiš samo zato da iščeš napake po forumih? V mislih sem imel 2 taktnega kot je napisal trojan... Aja kaj pa bi lahko mešal če ga ne dolivaš? Malo bolje preberi drugič.. Mene ne zanima kaj imaš ti v mislih ! ampak kaj si napisal,sam malo bolje preberi ! Kdo pravi,da olja ne dolivaš pri4-taktnih mašinah,seveda ga če ga manjka tako kot tudi pri vseh ostalih 4-taktnih motorjih,kajti vsaka mašina "mora"rabit malo olja sicer niso cilindri podmazani in nejezi se name,če pišeš buče ! Ps: nevem zakaj me nedaš na ignore,če te moji posti tako motijo,jaz bom tebe "naslednjič" sigurno dal kot je že mnogo ostalih članov tega foruma !
-diablo- Objavljeno April 5, 2014 Opozori Objavljeno April 5, 2014 Očitno si edini bedak ki nezna povezati kmečke logike, sedaj pa grem s tega foruma in te nabijem na kurac kreten zahojeni nafertik 1
bugy2004 Objavljeno April 5, 2014 Opozori Objavljeno April 5, 2014 Očitno si edini bedak ki nezna povezati kmečke logike, sedaj pa grem s tega foruma in te nabijem na kurac kreten zahojeni Zaradi takega odgovora bi te poslal v Banovce pa se tam nabij na ......
LoLeK APN6s Objavljeno April 6, 2014 Avtor Opozori Objavljeno April 6, 2014 Splača se ne eno ne drugo, ker je zapravljanje denarja. Vendar so potrebe in želje ljudi drugačne, zaradi česar tudi odpirajo denarnice. Napiši še kakšen podatek, kako boš uporabljal moped, kje ga boš uporabljal, zakaj ga boš uporabljal, ... Ti je bolj pomembna nizka poraba goriva ali čim večja hitrost oziroma moč, mogoče enostavno vzdrževanje ali čisto nekaj drugega. Mogoče boš potem dobil kakšen bolj točen odgovor. ja uporabljau bom ga večinoma za vožnjo po regijskih cestah.. ms-radgona-mb....poraba mi niti ni tako važna.(sicer pa vseenmo nesme bit preveka) bol mi je važna hitrost pospeški pa stroški predelave.pa tudi vzdrževanje.....
macak333 Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 2T vzam, ker 4T ne boš mogu lih preveč predelovat oz. jih je bolj zoprno kot 4T. Poraba pa je odvisna kok ga boš predelu oz. od stanje cilindra, bata, nastavitve ferg. itd.
Bremzer Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 Očitno si edini bedak ki nezna povezati kmečke logike, sedaj pa grem s tega foruma in te nabijem na kurac kreten zahojeni Kaj boš ti nabil revež usran prej ti mora kurac dokraja zrast !
smasher Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 piaggiotov Hiper-4 ima 2 ventila, in ne vem za kakšen 50cc skuter ki bi imel 4ventile (videl v piaggio katalogu da je fly 50 4T4V) torej mu v imenu piše da ima 4 ventile. tako da usi skuteri ki sem jih jaz videl liberty in zip (od piaggiota- dvomim da so kitajci kaj bol napredni) imajo 2 ventila fly sam videl samo enega pa še to 125. In ni nujno da 2T kadi.
Bremzer Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 piaggiotov Hiper-4 ima 2 ventila, in ne vem za kakšen 50cc skuter ki bi imel 4ventile (videl v piaggio katalogu da je fly 50 4T4V) torej mu v imenu piše da ima 4 ventile. tako da usi skuteri ki sem jih jaz videl liberty in zip (od piaggiota- dvomim da so kitajci kaj bol napredni) imajo 2 ventila fly sam videl samo enega pa še to 125. In ni nujno da 2T kadi. Honda Zoomer 50 ccm ima : 4-ventilsko tehniko elektronski vbrizg,greto lambda sondo, katalizator,prisilno vodno hlajenje,dinamo starter itd.
zanski18 Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 Kupis nekaj 2t skuter masina: minarelli, piaggio al pa nekaj "za saltat": am6, derbi Poraba tam 4-5l (maximum, "poln" gas vseh 100km), koncna 85-100 (odvisno kake prenose si das;)(z drugim izpuhom in fergom) , pospeski bolsi kot 125 4t zracno hlajena masina (ybr,cbf,...) Govorim iz lastnih izkusnej
Bear Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 malo pretiravas, neki polno odprto oz ze obcutno spedenana 2t masina nasisa vecino 125 4t ce bos pa dal sam blokade dol lahko samo sanjas se pa zavedajte da 50ccm masina ki jo vozis z am izpitom nesme it vec ko 45km/h in usaj pr nas so policaji alergicni na te sesalce in pa 50ccm masina za saltat je najbolj neumna stvar kar jih lahko mas, tomos je tle vzet vn oz se ne steje umes
zanski18 Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 (popravljeno) Saj sem reku avspuh plus fergazer In ne sanjam, vem;) ti lahk kdaj kol dokazem:) (pospeski) Je pa res, da se 50tke nesplaca, jaz sem kupil zaradi ker sem rabil prevozno sredstvo, pa se marsikaj sem se naucil. Je pa ena pomanklivost, da kot vozis 50cc pa preides na 125 mores obvezno vzet 2t ker pri 4t bo skoraj isto ko z 50, samo da bo se malo bolj slo plus zvok. Zdaj bom pa napisal majhen tisk: kupi 125, vozi eno leto na sverc pa bo Sala, kriminala ne podpiram lp Popravljeno April 7, 2014. Popravil zanski18
Bear Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 2takt je povozu cajt. Če maš motor za se vozit in se z njim voziš vsak dan, 4takt obvezno, če ga maš za ob vikendih se it kazat in da lahko rečeš da leti pol pa 2takt.
zanski18 Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 50cc 2t je komot za vsak dan;) 125 je drugo Zato pa imam dva motorja (se zaenkrat)
madbiker Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 (popravljeno) Zanima me al se bol splača kupit 50cc motor 2t ali 4t? lolek, kaj štirke še dela tomos al kaj, ne ga jebat???? Kaj boš ti nabil revež usran prej ti mora kurac dokraja zrast ! pol pa se na mene neki pizdite da zdraho delam, ma joj prejoj, sem ša najboj normalen tu gor, verjetno zato ker se še nisem pločnika poljubil nikoli he he Popravljeno April 21, 2014. Popravil madbiker
Žan96 Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 2t je povozu cajt... Očitno noben ne spremla hard enduro scene
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se