APN6S Objavljeno Avgust 10, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2003 SEM NOVI NA FOROMU PA ME ZANIMAJO VSI PODATKI O GILERI RC125 PORABA,KONCNA,MOC... NAJLEPSA HVALA
Grilzz Objavljeno Avgust 10, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2003 Frend jo ima. Sicer s polini 180ccm cilindrom ampak drugo je vse enako. 0-100 traja približno 6 sekund končna pa je okoli 140. Porabi pa mu tam nekje 6-7 l na 100 km. PS: Izključi CapsLock
klemn Objavljeno April 12, 2005 Opozori Objavljeno April 12, 2005 sej najbrz ne bo vec nucal ampak vseen. Jst sem jo mel zlo fajn motorček(dokler mi ga niso razbil). KOnčna z blokado nekje 115 brez 125. POraba tam 3-4l. Supr za vozt
Grilzz Objavljeno April 12, 2005 Opozori Objavljeno April 12, 2005 Če ima kdo cinšpulo in/ali pokrov menjalnika za to ali kakšno drugo 125 Gilero naj mi prosim sporoči.
simonsi Objavljeno April 12, 2005 Opozori Objavljeno April 12, 2005 sej najbrz ne bo vec nucal ampak vseen. Jst sem jo mel zlo fajn motorček(dokler mi ga niso razbil). KOnčna z blokado nekje 115 brez 125. POraba tam 3-4l. Supr za vozt ← Evo še mene: :) Imel Gilerco 2.5 let, fajn motorček, lep, dobre bremze, mehke sprednje vilice, dobro se pele čez ovinke, naredil generalno na začetku in se vozil BP, končna 140 po ravnini, fajn glas (predelan dušilec), poraba 5.5l mešane vožnje.
ICE_MAN Objavljeno Maj 8, 2006 Opozori Objavljeno Maj 8, 2006 En frend rab cilinder original al pa polini ,ma mogoce kdo kaj delov?
070Alex Objavljeno Avgust 17, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2006 ej fantje rabu bi pomoč oz. dele :OK: tole je moj bat pri gileri RC 125ccm fi bata je 55.980 na njem mi je zaribu batni obroček, na servizu je pa reku da je najbolj menat komplet bat. Tko da če ga kdo ma za prodat in mu leži v delavnici nej mi piše. al pa če kdo ve kje bi ga dobil, ali če bo šol kdo v italijo in bi mi ga pripeljal. prosm ker ga bi čim prej rabu vsaka pomoč je dobrodošla. aja pa še to a je bat isti pr giliri SP. če ma kdo loh tud celinder kupm. nujno :kva2: piši na mail: saso-gorse@hotmail.com. thx za pomoč aja pa puša ma fi 11mm se mi zdi.
nejcek124 Objavljeno September 12, 2010 Opozori Objavljeno September 12, 2010 Pozdravljeni! Sem začetnik na 125ccm motorjih zato sem se registriral na vaš forum, pa sem v parih minutah prebral kar nekaj pametnih izjav! Star sem 17 let sicer se že ene 4 leta ukvarjam z mopedi (tomos ) zdej pa je le napoču čas za motor. In sm si kupu Gilero RC 125, pa me zanima zdej če ima kdo tak motor, oz. ga je imel, kakšne slabosti, kaj bi blu dobr porihtat na motorju. Potem pa še predelave, ker zdej na nizkih nima ubistvu nč moči, sploh če grem u klanc če ma pa obrate se mu pa strga katere predelave bi bile da bi še na nizkih lepo lavfov, ker zdej še tolk več pije ko ga turiram. No za začetek bi bilo to dovolj če zvem. Hvala, Nejc ninjaxx 1
simonsi Objavljeno September 13, 2010 Opozori Objavljeno September 13, 2010 rc 125 je bil moj prvi motor obvezno delaj mešanico direkt v rezervar, ker pumpica je bolj tko. glede moči ti pa izpušni ventil verjetno ne del in je skoz odprt, zato pa nobene moči pol pa podivja. moj je bil čist pokvarjen in razštelan, ampak sem ga pol zelo dobr nastavil.
nejcek124 Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 rc 125 je bil moj prvi motor obvezno delaj mešanico direkt v rezervar, ker pumpica je bolj tko. glede moči ti pa izpušni ventil verjetno ne del in je skoz odprt, zato pa nobene moči pol pa podivja. moj je bil čist pokvarjen in razštelan, ampak sem ga pol zelo dobr nastavil. mešanco že delam direk v rezorvar. kako pa bi lahko to uštimov, če bi sploh lahko si sam? ker zdej res v hrib nima glih neke moči, morem šaltat v nižjo pa na povno pol, sploh če še kšnga pelem gor.
simonsi Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 tale gilera ima malo komplciran tale mehanizem izpušnega ventila. prvo je treba ugotovit zakaj sploh ne dela, mogoče je samo kaj za nastavit oziroma zategnit en vijak od objemke, ki nima nobenih ripen ali kajle in se lahko v prazno vrti. Pri meni je bil en vzvod skrivljen in delček zobnička je manjkal. potem sem to poravnal in zobnik drugače obrnil da je delalo. torej malo podri in poglej če je kaj očitnega pa kako slikco nalepi
nejcek124 Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 evo še slikce skategrizzly 1
simonsi Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 (popravljeno) še dons dobro zgleda. a imaš sploh original cilinder, ker men je pisal gilardoni, ti imaš pa malossi? Popravljeno September 14, 2010. Popravil simonsi
nejcek124 Objavljeno September 15, 2010 Opozori Objavljeno September 15, 2010 še dons dobro zgleda. a imaš sploh original cilinder, ker men je pisal gilardoni, ti imaš pa malossi? ja ne vem takle sm dobil pa je to normalno da žre 10 litrov pa nrdim 100 kilometrov? pa skos sva se dva gor vozila..pa po hribih pretežno? men se zdi kr preveč
simonsi Objavljeno September 15, 2010 Opozori Objavljeno September 15, 2010 če maš skoz do konca gas pa po rovtah niti ni tolk. men je po cesti, če sem lepo vozil kurla okrog 5.
nejcek124 Objavljeno September 15, 2010 Opozori Objavljeno September 15, 2010 če maš skoz do konca gas pa po rovtah niti ni tolk. men je po cesti, če sem lepo vozil kurla okrog 5. aha, ja pol pa vred, sm gas more bit do konca k drgač ne gre bogve kako dobr al sm se pa že navadu :D ej a kej veš kje bi dubu zajlo za obratomer, oz. kk bi ga zrihtov? ker mi ne dela...
simonsi Objavljeno September 15, 2010 Opozori Objavljeno September 15, 2010 obratomer je elektronski, brez zajle. men ni nikol delal, lahko daš pa kakemu štromarju za pogledat, če se da kej naredit.
nejcek124 Objavljeno September 15, 2010 Opozori Objavljeno September 15, 2010 obratomer je elektronski, brez zajle. men ni nikol delal, lahko daš pa kakemu štromarju za pogledat, če se da kej naredit. pa je pol še kej tazga k na kar bi mogu pr tem motorju pazt, oz pogledat da neb se sfukal?
simonsi Objavljeno September 15, 2010 Opozori Objavljeno September 15, 2010 original so se pregrevale, če je bil termostat še noter, sam pri teb ga verjetno ni več. pa dobro olje za mešanico, pa v menjalniku olje zamenjaj in poglej če je dost hladilne pa zavorne tekočine. ninjaxx 1
nejcek124 Objavljeno September 15, 2010 Opozori Objavljeno September 15, 2010 original so se pregrevale, če je bil termostat še noter, sam pri teb ga verjetno ni več. pa dobro olje za mešanico, pa v menjalniku olje zamenjaj in poglej če je dost hladilne pa zavorne tekočine. kero pa morem dt zavorno tekočino? a ni tist nekej 4 al 5, ne vem no
simonsi Objavljeno September 16, 2010 Opozori Objavljeno September 16, 2010 dot4 z vsake pumpe je več kot dovolj dobra za tvoj motor.
prasec Objavljeno September 19, 2010 Opozori Objavljeno September 19, 2010 Na taki sem pa jaz izpit za motor delu:DD Kolk ti gre? V avtošoli je števec do 150 prlezu če si se sklonu:DD
nejcek124 Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 Na taki sem pa jaz izpit za motor delu:DD Kolk ti gre? V avtošoli je števec do 150 prlezu če si se sklonu:DD hehe kul, ja men gre 100 pa je čist zadost, več tut ne upam še it, nimam zadost izkušn
impulz Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 Ah dj dj 100 se jaz vozim po poljskih poteh... Pejd enkrat na AC pa boš videl kak bojo mimo tebe švigali ;D
nejcek124 Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 Ah dj dj 100 se jaz vozim po poljskih poteh... Pejd enkrat na AC pa boš videl kak bojo mimo tebe švigali ;D sej jest tut bi se samo kaj k nimam izpita.. hitr morem it izpit delat pa bo. a je možno zravn avta da grem vozt samo za A2 ( 35kw al kk gre) ?
Priporočene objave