Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni,

Včeraj sem se po več kot letu stanja želel zagnati več kot 15 let starega Typhoona. Ima prevoženih 35.000 km. Še skoraj od začetka ima 70cm DR cilinder in bat, drug izpuh, frgazer, gred, … do lanskega leta je delal super.

Včeraj pa, ko sem ga želel vžgati na nogo (cilinder je seveda izgubil dušo), sem bil neuspešen. Nazadnje, ko je še delal je imel še neke težave z zaugom.

Preveril sem svečko in zelo lepo meče iskro.

Popolnoma sem razstavil frgazer, vendar nisem zapazil nobene nepravilnosti…nobena diza ni bila zamašena. Vmes mi je enkrat celo vžgal…po full verglanja, vendar sem ga ugasnil, ker sem ga želel najprej do konca sestavit. Ko pa sem ga nazadnje popolnoma sestavil nazaj, pa mi ne vžge več.

Ko vergalem…vsake toliko časa nekaj poči ven iz auspuha.tudi ko sem preveril svečko, se je kadilo iz cilindra…če prav razumem…torej prihaja do neke eksplozije…vendar do povezane, da bi motor delal pa ne.

Kaj bi lahko bilo vzrok? Poleg tega, da svečka dela, je tudi mokra…se pravi dobi bencin v cilinder.

Kaj bi še lahko bilo narobe?

Sicer dvomim, ampak a je možno, da je problem v tem, da sem v tank za bencin tankal mešanico namesto čistega bencina. To naj bi v praksi pomenilo, da je dobil namesto 2%, 4% mešanico. A je slučajno narobe to, da zaug ne dela? Sam verglal sem ga res dolgo časa, tko da bi pomojem se že moral "ogreti".

Kakršnakoli ideja bo več kot dobrodošla.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!