Skoči na vsebino

Stanje cest v sloveniji - DRSC ukinil vzdrževanje!


nsignific

Priporočene objave

Če sem čisto iskren, ko je Strabag popravljal ljubljansko obvoznico so to naredili 10x bolj učinkovito in predvsem 100x bolj prijazno do voznikov in niso povzročili totalnega kolapsa prometa ter velikih zastojev. Da bi se kateremu od domačih dalo kaj narediti v tej smeri pa nič ne kaže.

 

Ergo, morda je bolje, da stvari delajo tujci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni komentarja. Še tiste ceste, ki jih celotne preplastijo jih po dveh letih potegne plaz in so spet novo nastale jame. Zadnjič ko sem bil v Avstriji in potem vstopil na slovensko stran, sem mislil, da se mi sanja glede stanja cest po Sloveniji. Res vsako leto je slabše, kot kaže se to ne bo spremenilo, dokler ne bo en ornk bum!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za katero stvar grejo evri pri registraciji "nadomestilo za uporabo cest" ?  Ene par bi jih bilo res treba fejst za jajca stisnt  :bum: .Nej dajo dnar nazaj, pa ga dam direkt Mujotu k bo nov asvalt polagal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot pri vseh stvareh v naši ljubi podalpski deželici - en kup dnarja zmečemo za raznorazne stvari, ampak vse to nekam zgine... uzela ga magla. Samo da ta "magla" ima pri nas konkretna imena - ampak nedotakljiva.

 

Pred mnogo leti vpeljan bencinski dinar (če se ne motim, je še vedno del kalkulacije cene bencina) se na cestah ni poznal.

Cestnino pri registraciji smo itak filali v ajzenpon - ki pa je tudi šel v maloro.

Vinjete itak menda še zdaleč ne pokrijejo potreb za odplačevanje silnih posojil.

Mi sicer nekaj lajamo, ampak se itak ne zgodi nič. Psi lajajo, karavana gre dalje....

 

Glavno pa je, da so imeli naši gradbinci (npr. SCT and Co.) desetletja zagarantiran posel, če pa je karkoli razpadlo po par letih, se je pač sklepalo anekse in plačevalo posebej (garancija - kaj je to?) - dokler je bilo še kje kaj za postrgat.

 

 

Sedaj ni več niti denarja niti naših vrlih gradbincev.... ostali smo samo še mi in ostale so nam razsute ceste, ki jih ne moremo popravljat, ker nimamo s čem.

 

Ja ja, Slovenija je ena res lepa deželica, ampak (žal) za en qrc država... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa je mogoče kdo razmišljal o kakšen protestu...ne mislim verbalnega jamranja po forumih, ampak AKCIJA. Nimam pojma, sicer, kakšna, kako in kje....ampak...kot je rekel že nsignific....apatija  je najslabše, kar se nam lahko zgodi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje bodo začeli graditi 3 tir :grimsam prvo morajo še druzga začet :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izvirni greh je, da so Cestna podjetja olastninili, okradli, uničili itd... vsako mesto je imelo svoje cestno podjetje, ki je skrbelo za svoje območje.

 

To bi moralo ostati pod občinskim okvirjem, saj so tudi ceste občinske.

 

:krneki:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ni denarja za ceste je jasno že vsaj 4 leta, kolikor so denar iz naslova cestnin dajali za jebene ŽELEZNICE.

 

Zdaj je drugače samo to, da niti denarja za najnujnejša dela ni, tako da če ne dobijo denarja bojo ceste samo še zapirali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej bi se splačal motor prodat in kupit eno enduro, krosko in terenskega štirikolesnika. Čez par let bodo predragi, ker bo ful povpraševanja za offroad. Se bomo potem na pivu dobival in objal spomine kako je bilo včasih, ko si s kolenom pršu do asfalta :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uf, kje so zlati časi, ko se je še kakega politika odstrelilo....vse gre u qurac bi reku moj prjatu :(

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler bosta železnica in ceste pod skupno ''komando'', bo tako. Pa ne morejo butli denarja, pobranega od bencinskega davka in cestnin nameniti za železnico, no... Ves tranzitni promet na vlake in amen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ko bi se malo poinformirali kaj in kako preden toliko serjete čez ajzenpon? Ravno železnice so bile na začetku okradene, da je desni pol, ki je imel večino časa čez prometno ministrstvo, forsiral avtoceste in obenem forsiral avtoprevozniški lobi, ki je sproti uničeval te ceste. Da bi tranzitne tovornjake spravili na železnice, jim ni padlo na pamet. Ko je železniška infrastruktura v teh desetletjih dokončno propadla, in se sedaj začenja predvsem govoriti, da bi se nekaj delalo na tem, pa vsi v luft brihtat.

Saj konec koncev se mi sladko jebe za ajzenpon. Itak se ne vozim z njim. Tako da predlagam, da se ga kar ukine, bomo še vso rudo in ostalo sranje imeli na cestah.

 

Ideje o današnjem oprtnem prometu (tovornjaki na vlake) pa ne zdržijo več, ker so proge u qrcu in to totalno. temu jaz rečem še ena "zmaga" politike, ki je toliko časa srala po prometnem ministrstvu.

Popravljeno . Popravil I30
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Denarja DARS nima, ker ga je država porabila za javni aparat (pokojnine, plače, ... ) Ko bo tega zmanjkalo, denarja NE BO!

Lahko tri, štiri, pet vlad menjamo, je preveč prepozno že vse skupaj. Eni so na časovno stisko lepo opozarjali, drugi so drek mešali in zavlečevali namesto da bi pomagali. Eden od takih je zdaj v zaporu.

Popravljeno . Popravil MP3500
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo avteki in mopedki - takole v povprečju na leto damo za ceste cca 1500€! Cestnina, vinjeta in % za ceste iz vsakega litra prodanega goriva.

 

Če je 1.000.000 registriranih motornih vozil v SLO, je to 1500x 1.000.000!

 

Znese 1.500.000.000

 

Nekdo zelo glasen pa je napovedal da za ceste rabimo 350.000.000 na leto. In seveda jih NI.

 

A so vsi čoravi, al pa bolani v glavi. Kako jih ni? Jest jih prou fajn vidm, ko mi iz žepa ven lezejo............

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Denarja DARS nima, ker ga je država porabila za javni aparat (pokojnine, plače, ... ) Ko bo tega zmanjkalo, denarja NE BO!

Lahko tri, štiri, pet vlad menjamo, je preveč prepozno že vse skupaj. Eni so na časovno stisko lepo opozarjali, drugi so drek mešali in zavlečevali namesto da bi pomagali. Eden od takih je zdaj v zaporu.

DARS ima nekaj denarja, ker ga pobere od vinjet, nekaj doda država, tako da bo letos nekako pofilal svoja posojila. Nima pa denarja DRSC (direkcija RS za ceste), ki upravlja z magistralkami (6000km). Le ta se polni iz cestne takse (plačaš ob registraciji), ter še posredno iz davkov (gorivo...).

 

Je pa res...ta denar ponikne na vse konce (železnica, poplačilo kreditov države), ...skratka v postavko;  ohranjanje socialnega miru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa naj prodajo železnice. Gotovo se bo našel kdo, ki bi investiral v posodobitev. Ob istočasnem sprejetju zakona, da mora tovorni tranzit obvezno na vlak. Ali pa raznim Romunom mastno zaračunati tranzitno takso. Tako pa s težkimi tovornjaki samo tranzitirajo. Država nima od njih nič -niti tankajo ne pri nas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Denarja DARS nima, ker ga je država porabila za javni aparat (pokojnine, plače, ... ) Ko bo tega zmanjkalo, denarja NE BO!

Lahko tri, štiri, pet vlad menjamo, je preveč prepozno že vse skupaj. Eni so na časovno stisko lepo opozarjali, drugi so drek mešali in zavlečevali namesto da bi pomagali. Eden od takih je zdaj v zaporu.

 

Daj, prosim, elaboriraj tole. Od kdaj in kako naj bi Vlada porabljala DARS-ov denar?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!