kir Objavljeno Marec 18, 2006 Opozori Objavljeno Marec 18, 2006 ali mogoče kdo ve kje bi dobil merilec temperature olja, ki se ga namesti namesto pokrovčka rezervoarja olja. sem že videl da obstaja za neke motorje ,samo potrebujem ga za yamaho xt600 e. kir
Brdaus Objavljeno Marec 18, 2006 Opozori Objavljeno Marec 18, 2006 http://www.louis.de/ :OK: lp marci Je kupu MRKI tole zadevco, pa vsaj kokr jest vem, ni ravno OK, ker je jeziček (tipalo) prekratko. Če bo kakšen merilec imel dalšega, si ga bom omislil.
kir Objavljeno Marec 18, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Marec 18, 2006 :OK: hvala marci, kir Je kupu MRKI tole zadevco, pa vsaj kokr jest vem, ni ravno OK, ker je jeziček (tipalo) prekratko. Če bo kakšen merilec imel dalšega, si ga bom omislil. na spletni strani podrobne mere, tako da moras izbrati pravilen model, prej pa še izmeriš pokroček olja in dolžino merilca, mislim, da bi moralo ustrezati. kir
mrki Objavljeno Marec 20, 2006 Opozori Objavljeno Marec 20, 2006 Je kupu MRKI tole zadevco, pa vsaj kokr jest vem, ni ravno OK, ker je jeziček (tipalo) prekratko. Če bo kakšen merilec imel dalšega, si ga bom omislil. Po primerjavi z referenčnim termometrom, se je izkazalo, da več ali manj zadeva pravilno deluje! Dolžine jezičkov so različne za različne motorje. NA luisovi strani se nekje najde tabela z merami. LP
Lowrenc Objavljeno Marec 23, 2006 Opozori Objavljeno Marec 23, 2006 Al ni tole mal hmm, nevem no... balast... Pejd rajš na 5 pirov in boš nekej meu od tistih (se mi zdi) 14evrou! Na tist merilnik itaq nauš čez en let nikol več pogledou. Če nebi bla to samo šminkerska zadeva bi to že original gor dobiu namontiran :hmm:
Brdaus Objavljeno Marec 24, 2006 Opozori Objavljeno Marec 24, 2006 Al ni tole mal hmm, nevem no... balast... Pejd rajš na 5 pirov in boš nekej meu od tistih (se mi zdi) 14evrou! Na tist merilnik itaq nauš čez en let nikol več pogledou. Če nebi bla to samo šminkerska zadeva bi to že original gor dobiu namontiran :hmm: Delno se strinjam (pivo je le pivo), ampak kaj pa za tiste, ki nimajo števca za temperaturo (like me)? Al pa ga imaš pokvarjenega? :)
HHV Objavljeno Marec 24, 2006 Opozori Objavljeno Marec 24, 2006 Brdavs, ti kar nabavi. Če nimaš nobenega merilca temperature, je zadeva kar v redu. da npr., ko na Stelvio rineš, primerjaš, ali se matur pregreva. Ali pa v poletni sopari ipd. Vendar pozor! Za moj moped, ta malo Yamo TW, sem ga tudi kupil. Zašravfal in mopi zalavfal. Delalo nekaj časa ok. Čez čas sem opazil, da pri termostatu solzi olje. Ok, dec, si premal zategnil, teče mimo dihtunge. In Horči za pol obrata pritegne štofelc- termometer. Ter seve potem zalavfa ropotulo. :kva2: Ropotula je tudi res zaropotala kot pokvarjena singerca. Hitro emergenci stop in preverjanje situacije. Termometer, kupljen po katalogu točno za ta moped, je imel predolgo paličico! Ob prvi montaži se je samo upognila ob zobniku in tako je tudi potem delovalo. Ko pa sem zadevo zategnil, se je zakrivljena paličica zasukala direktno v zobnik in hopala pizdarija! :devil: Jasno takoj je sledila menjava olja, ponovna menjava, menjava filtrov in ponovno novo olje. Bolje zmetati nekaj jurjev za olje in zadevo izprati, kot imeti ribnjeno mašino. Tako, da poanta vseh teh klobas je, da vzemite v roke merilo in izmerite prostor, ki je vašemu novo kupljenemu termometru na voljo. Mašina namreč ni češpla in se bolj slabo prilagaja. :winkiss:
Brdaus Objavljeno Marec 24, 2006 Opozori Objavljeno Marec 24, 2006 No, jest mam tko al tko palčko za pomerit nivo olja, tko da s prostorom ne bo problema.... se pa bojim, da ko bom hotu kupit tale termostat ne bo več v akciji, in ne bo več 14 ojrof (eeee, jebi ga, gorenjska kri :D )
Ni3ous Objavljeno Marec 24, 2006 Opozori Objavljeno Marec 24, 2006 ali mogoče kdo ve kje bi dobil merilec temperature olja, ki se ga namesti namesto pokrovčka rezervoarja olja. sem že videl da obstaja za neke motorje ,samo potrebujem ga za yamaho xt600 e. kir Vprašaj pri Stanetu Smodiš iz Grosuplja. Ko sem bil pr njemu je imel tudi merilce temperature, pokliči ga in vprašaj, če ima za tvoj model.Tu maš cifro, če se odločiš: 041404313 ......... Tako, da poanta vseh teh klobas je, da vzemite v roke merilo in izmerite prostor, ki je vašemu novo kupljenemu termometru na voljo. Mašina namreč ni češpla in se bolj slabo prilagaja. :winkiss:
Noise Objavljeno Marec 24, 2006 Opozori Objavljeno Marec 24, 2006 Al ni tole mal hmm, nevem no... balast... Pejd rajš na 5 pirov in boš nekej meu od tistih (se mi zdi) 14evrou! Na tist merilnik itaq nauš čez en let nikol več pogledou. Če nebi bla to samo šminkerska zadeva bi to že original gor dobiu namontiran :hmm: Hmm, tole pa ne vem če ravno drži... morda sicer na kakem drugačnem bajku, ampak če motor uporabljaš tudi v bolj "hard" namene, to pride zelo prav.. tist merilec temperature vode bolj tako-tako pove, koliko je zares pregreta zadeva... Če mašina že normalno laufa bolj "vroča", in če jo kje še posebej obremenjuješ, se včasih splača malo ustavit in pogledat... no, vsaj pri offroadu je tako...
Lowrenc Objavljeno Marec 25, 2006 Opozori Objavljeno Marec 25, 2006 (popravljeno) O offroadu pa nimam pojma :xx: Ampak še vseen sem mnenja, da, če bi blo potrebno bi že bilo serijsko :D Popravljeno Marec 25, 2006. Popravil Lowrenc
Brdaus Objavljeno Marec 25, 2006 Opozori Objavljeno Marec 25, 2006 ...če bi blo potrebno bi že bilo serijsko :D Mogoče nekega dne... :yes:
elektronik Objavljeno Julij 1, 2007 Opozori Objavljeno Julij 1, 2007 Vedel sem, da se olje počasi segreje (pri tekočinsko hlajenih motorjih kasneje kot hladilna tekočina), ampak meritev me vseeno preseneča: V zračno hlajenem motorju se olje šele po 10 km segreje na 80 stopinj C, po 15 km na 90, delovna temperatura med lagodno vožnjo je med 100 in 110 C. Izkušnje ostalih?
flight69 Objavljeno Julij 1, 2007 Opozori Objavljeno Julij 1, 2007 Pri meni enako - do sluzbe imam 10 km, ko je bilo hladneje v teh 10 km ni prislo niti do 65 stopinj, zdaj pa nekako prileze skoraj do 80. Drugace pa med normalno voznjo zdaj dela na 95-110. Lp! Flight
šokac Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 ali mogoče kdo ve kje bi dobil merilec temperature olja, ki se ga namesti namesto pokrovčka rezervoarja olja. sem že videl da obstaja za neke motorje ,samo potrebujem ga za yamaho xt600.kir Pri xt 600, se merilec temperature olja skoraj ne potrebuje. Motor je že sam po sebi skoraj *neuničljiv*. Edino mogoče zaradi lastnikovega boljšega in varnejšega občutka.
OSSA Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 ..pa če ga boš kupil imej vedno s seboj (pod sedežem) še starega, ker jih radi kradejo :naughty:
andi1 Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 Al ni tole mal hmm, nevem no... balast... ... Če nebi bla to samo šminkerska zadeva bi to že original gor dobiu namontiran :hmm: Če neka zadeva spremlja delovanje mašine in ti nudi neko informacijo, potem po mojem mnenju ni šminkerska. Moj moped ima oljno hlajenje zadnjega cilindra, zato je ta stvarca vsaj meni precej v korist. Edina napaka je v tem, da z njim ne morem izmeriti nivoja olja, ker nima oznak. Zato imam vedno s seboj tudi originalni pokrovček, saj v torbi ne zasede nobenega prostora. Kupil pa sem ga pri Smodišu po isti ceni, kot je bila v Louisovem katalogu. In če že govorimo o balastu: le poglej, kako nekateri okrancljajo svoje motorje, da se vozijo okoli kot kičaste božične jelke. Pač stvar okusa vsakega posameznika.
motofrik Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 Balast... Za sportaka je že 10 gramov balast, chopperju pa tudi 10 kg ne predstavlja nobene ovire.
ciciban Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 Če neka zadeva spremlja delovanje mašine in ti nudi neko informacijo, potem po mojem mnenju ni šminkerska. Moj moped ima oljno hlajenje zadnjega cilindra, zato je ta stvarca vsaj meni precej v korist. Edina napaka je v tem, da z njim ne morem izmeriti nivoja olja, ker nima oznak. Zato imam vedno s seboj tudi originalni pokrovček, saj v torbi ne zasede nobenega prostora. Kupil pa sem ga pri Smodišu po isti ceni, kot je bila v Louisovem katalogu. Sej se da oznake zelo lepo naredit na novi šipki, je pa res, da stara ne zavzame veliko prostora. Kakšna fina pilca, pa pol urce časa, pa je stvar rešena. Še lepše gre z dremlom (mini vrtalnik za hobi graviranje).
simonsi Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 S fleksarco je to čas posla, pa še fajn se vidi. :D
HHV Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 S fleksarco je to čas posla, pa še fajn se vidi. :D Le ne bodite prekorajžni, saj paličica tega termo merilnika ni v celoti homogena. Ima do neke globine nekakšne vložek, ki predvidevam, bolje prenaša temperaturo proti skali. Torej zarezujte bolj površinsko!
andi1 Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 Balast... Za sportaka je že 10 gramov balast, chopperju pa tudi 10 kg ne predstavlja nobene ovire. Seveda ni ovira, saj imajo vendar do trikrat več konjev kot sportaki in mnogo lažje vlečejo vse dodatke :lol1:
andi1 Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 ... Kakšna fina pilca, pa pol urce časa, pa je stvar rešena. Še lepše gre z dremlom (mini vrtalnik za hobi graviranje). Baje je tista paličica votle in če prideš skozi, jo lahko vržeš stran. Vsaj Smodiš mi je odsvetoval kakršnokoli piljenje.
merdzo Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 Baje je tista paličica votle in če prideš skozi, jo lahko vržeš stran. Vsaj Smodiš mi je odsvetoval kakršnokoli piljenje. Živjo! v takih termostatih je običajno plin, ki se razteza v odvisnosti od temperature. Vsaka poškodba rezultira v uničenju termostata. lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se