Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Videl, da očitno bi to pasalo samo v temo ninja 250, ker nihče drug se ni spraševal o temperaturah motorja. 

Sem mislil da še komu med vožnjo pade indikator temperature vode na C (oziroma čisto na dno) , očitno to muči samo tiste ki imamo kawasaki 250 mašino. Ker greš na kufe, se usedeš nazaj na motor in kazalec temperature vode je čisto na dnu in s emi zdi skoraj nemogoče da bi moral spet ogrevat mašino. 

Če imaš prenizko temperaturo v vožnji in se ti motor le počasi ugreje imaš defekten ( odprt) termostat - čimprej zamenjaj !

Objavljeno

Videl, da očitno bi to pasalo samo v temo ninja 250, ker nihče drug se ni spraševal o temperaturah motorja. 

Sem mislil da še komu med vožnjo pade indikator temperature vode na C (oziroma čisto na dno) , očitno to muči samo tiste ki imamo kawasaki 250 mašino. Ker greš na kufe, se usedeš nazaj na motor in kazalec temperature vode je čisto na dnu in s emi zdi skoraj nemogoče da bi moral spet ogrevat mašino. 

jaz imam merilec temperature namesto čepa za dolivanje olja ..

 

le ta pri normalnih temperaturah ud 15stC navzgor nima veze pri mrzlem motorju .. je pa dobrodošel ko pade temp pod 10stC da pride nekje do 20 / 26 stopinj potem pa speljem ...

 

dejansko se uporablja zaradi visoke temperature olja kjer je večja nevarnost poškodb v motorju posledica pregretja in s tem slabšega mazanja ..

zato ima tudi na koncu rdeče polje ..če bi bil šzevec namenjen za doseganje delovne temp bi imel območje delovanja recimo med 20 in 100 stC pobarvan v zeleno..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!