Popularna objava Scarabeo 500 Objavljeno November 15, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno November 15, 2014 Pot proti domu. Preden sva zapustila Anglijo, malo pred trajektom tankava bencin. Na kasi imajo napisano akcija 1 funt hot dog. Stric, ki je že ves dan stregel, pospravljal in štel denar, je hkrati tudi pripravljal hot dog. Nikjer ni bilo ne duha ne sluha o kakšnem umivalniku. Nisem preveč razmišljal, lakota in kar bo pa bo in pojedel. Da ne govorim, angleške avtoceste, v mislih imam odstavni pas. Tu najdeš dele avtov, kovinske blatnike, dele tovornjakov, plastika razbita, deli gum, vijaki, živali - kot da ni službe, ki bi čistila. Pa nam naši vodilni ljudje govorijo, da naj se zgledujemo po Evropi. Bla, bla, bla, večino stvari imamo precej bolje urejenih. Ko sva prišla iz trajekta v Calais, pogled na veliko črnsko šotorišče. Ob cesti čakajo, ne vem na kaj, verjetno kakšen posel brez zavarovanja, hrano, vsekakor žalostna izkoriščevalska zgodba. Pravi geto in imajo le sami sebe, izolirani od vsega, razen od policije, ki jih redno nadzira. Po mestu nekateri že hodijo precej zategnjeno od dela oziroma slabih pogojev in slika ni nič kaj prijetna. Takšne stvari bi bolj pričakoval v centralni Afriki. Še enkrat se zaveva, kako nama je fajn. Raztovoriva motor. Na garminu iščem kje bi se dalo kaj nabavit. Že po par 100 metrih zadiši. Vrnem se po Lili in nekako razloživa kateri kebab bi rada. Bil je kebab presenečenja, a zelo dober. Ker je bila lakota huda in vonj po pečenem krompirčku premočan, pokažem, da bi rada še krompirček za 2.6€, ma kaj si nor. Nažrla sva se okusnega krompirčka, ki pa ga je bilo toliko, da ga je ostalo. Spanje ni bilo ravno udobno, ne vem, a je bil vzrok krompirček ali majhna soba. No naslednji dan sva nadaljevala proti Karlsruhe in opet ista pjesma. Dež od jutra do večera. Pa kaj potem, pred nama je zadnji dan, pa naj se dogaja kar se hoče, jutri bova doma. Ja, malo morgen. Zadnji dan malo pred Stutgartom začne utripati ABS lučka. No, preverim zavore, delajo. Morda je vlaga kaj zjahala, nič panike. Z zunanjega pasa se prestavim preventivno na srednjega, da bi lahko šel na parking, če bi bil v bližini. Po kakšni minuti bliskanja lučke in vožnje po avtocesti, ki je bila rahlo navzgor popolnoma mrkne displej in vse informacije. Po par sekundah motor vgasne. Sledil je dvig roke in prestavljenje motorja na prvi pas in nato na odstavni, pri tem sem zgubljal hitrost zaradi klanca in kaj kmalu bi naju lahko zapel kakšen avto ali šleper, na srečo se je vse dobro izteklo. Sledil je klic asistence, vožnja do mehanika in čakanje na dobrega soseda, da pride po naju. Leonberg je bilo mesto, ki si ga bova trajno zapomnila. Na trgu v centru sva preživela cel popoldan ob pijači, hrani in opazovanju ljudi. Nekatere sem videl večkrat. Bolj se je večerilo, bolj je bilo neprijetno. Še nikjer na Balkanu se nisva počutil tako neprijetno kot v tem mestu. Doma sva bila ob petih zjutraj, motor pa isti dan ob 20.30. Skupno sva prevozila preko 8000 kilometrov v 22 dneh in porabila za vse skupaj okoli 2600€. Bilo je naravnost fantastično, ne da se vsega opisati, to moraš enostavno sam doživeti. Resnično sva se imela čudovito in niti enkrat nama ni bilo dolg čas. Matjaž in Lilijana Keiko, Toncek, RobiRoberto in 13 others 16
Tedybear Objavljeno November 15, 2014 Opozori Objavljeno November 15, 2014 Lepo. Prebral večkrat. Lahko dodaš kak stavek glede okvare, asistence...kje in kako si motor popravljal...take..uporabne zadeve. Scarabeo 500 1
Mavti Objavljeno November 15, 2014 Opozori Objavljeno November 15, 2014 Lepo ,lepo ,hvala da deliš zgodbo z nami sem se počutil ,da sem kar zraven na izletu . Scarabeo 500 1
Scarabeo 500 Objavljeno November 15, 2014 Opozori Objavljeno November 15, 2014 Lepo. Prebral večkrat. Lahko dodaš kak stavek glede okvare, asistence...kje in kako si motor popravljal...take..uporabne zadeve. Asistenca in okvara Kljub temu, da o teh stvareh načeloma ni preveč za študirati, ker po Mrfiju se ravno takrat kaj zgodi, pa vseeno. Imel sem pač okviren plan. Če se zgodi na poti do Anglije, grem domov po avto. Če se zgodi v Angliji, ga tam popravim in rentam avto. Če se mi to zgodi zadnje dneve in ga ni moč popravit, se vsedeva na avion in domov in naredim še en izlet. Moja asistenca krije do 1500€, različnih storitev. Vleka je okvirno 1€ na kilometer. Ker sva bila od doma oddaljena 680 kilometrov in računaš pot tja in nazaj je asistenca počrpana. Tu je še lokalna vleka, da te odstranijo z avtoceste in iskanje serviserja, ki pa je bil na bolniški (Suzuki servis), pot do naslednjega, ki pa ni bil uradni Suzuki servis. Zaradi malomarno in nestrokovno opravljene diagnoze ne bi nikoli več pristal, da motor peljejo na neki drugi servis.(odvisno seveda, kje si) Naj ga peljejo na naslednji uradni servis. Serviser je pognal motor in s tipanjem ugotovil, da je v okvari regulator napetosti. (kar je bilo napačno) V okvari je bil stator. Ker je bil motor hladen, bi lahko takoj, ko je motor zagnal, tipal regulator in hkrati dekl, kjer je stator. Tam kjer je stator, se dekl po minuti že greje – če je seveda vredu. Torej bi lahko s tipanjem preverjal delovanje statorja in regulatorja. Moja laična ugotovitev. Lahko pa bi stator premeril z unimerjem in bi bilo najbolj sigurno, vendar ni. Stric ni znal angleško midva pa ne nemško tako, da ni bilo nič sigurno. Edino to smo se lahko sporazumeli, da bo popravil in da na del se čaka od 3-7 dni. Lahko pa pokličeva na nek center in se sama tja peljeva in ga kao dobiva prej. Pokličeva tja, noben ne zna angleško. Brez veze, pokličeva asistenco in prepustiva motor, pokličeva dobrega soseda in to je to. Ves ta pogovor je potekal s pomočjo voznika ADAC vleke, ki je znal angleško. Ta te dostavi do servisa in potem je zanj zaključeno, podpišeš in gre. Kako poteka postopek, ko si v težavah. Pokličeš svojo zavarovalnico in poveš, da imaš okvaro in potrebuješ pomoč. Običajno dobiš številko asistenčnega primera, zalo zaželjeno je, da si zapisuješ, s kom si se pogovarjal in kaj si se dogovoril, čeprav se vse snema (tu sem imel slabo izkušnjo z zav. MB). Sledi, kje si. Ti pa nimaš pojma, kako jim povedati, ker ravno tam ni nobene table ali pa je vukojebina. Reši te garmin in koordinate. Naj povem, da je bil ob avtocesti takšen trušč, da tudi polovico besed nisem razumel. Ko se nekako zmeniš, kje si in upaš, da oni vedo kje si, čakaš, čakaš… Ko misliš, da so nate že pozabili, te pokliče lokalni prevoznik (ADAC), ta je takoj preko klica vedel, kje sva, hvala bogu in naju obvestil, da pride čez eno uro. Da so naju potegnili z avtoceste je trajalo malo preko dveh ur, nato še iskanje servisa kakšno uro. Nato sva se odločila, da bova motor popravljala doma in še enkrat poklicala asistenčni center in sporočila, kako sva se odločila. Ker pogovor snemajo, sem želel zagotovilo, da bo vse stroške pokrila zavarovalnica. Zagotovili so in tako je tudi bilo. Zdaj bi naredil drugače. Kupil bi avto accu in ga povezal na napeljavo. Odklopil luči in vozil podnevi, ponoči pa polnil. Pa imejte čim manj okvar. Prva okvara je resnično težka, naslednja pa – no ni fajn, ampak to je motorizem in potovanja naredi še bolj zanimiva. LP Scarabeo skalaprava, DAMI34, kaca1 in 4 others 7
Toncek Objavljeno November 15, 2014 Opozori Objavljeno November 15, 2014 Asistenca in okvara Kljub temu, da o teh stvareh načeloma ni preveč za študirati, ker po Mrfiju se ravno takrat kaj zgodi, pa vseeno. Imel sem pač okviren plan. Če se zgodi na poti do Anglije, grem domov po avto. Če se zgodi v Angliji, ga tam popravim in rentam avto. Če se mi to zgodi zadnje dneve in ga ni moč popravit, se vsedeva na avion in domov in naredim še en izlet. Moja asistenca krije do 1500€, različnih storitev. Vleka je okvirno 1€ na kilometer. Ker sva bila od doma oddaljena 680 kilometrov in računaš pot tja in nazaj je asistenca počrpana. Tu je še lokalna vleka, da te odstranijo z avtoceste in iskanje serviserja, ki pa je bil na bolniški (Suzuki servis), pot do naslednjega, ki pa ni bil uradni Suzuki servis. Zaradi malomarno in nestrokovno opravljene diagnoze ne bi nikoli več pristal, da motor peljejo na neki drugi servis.(odvisno seveda, kje si) Naj ga peljejo na naslednji uradni servis. Serviser je pognal motor in s tipanjem ugotovil, da je v okvari regulator napetosti. (kar je bilo napačno) V okvari je bil stator. Ker je bil motor hladen, bi lahko takoj, ko je motor zagnal, tipal regulator in hkrati dekl, kjer je stator. Tam kjer je stator, se dekl po minuti že greje – če je seveda vredu. Torej bi lahko s tipanjem preverjal delovanje statorja in regulatorja. Moja laična ugotovitev. Lahko pa bi stator premeril z unimerjem in bi bilo najbolj sigurno, vendar ni. Stric ni znal angleško midva pa ne nemško tako, da ni bilo nič sigurno. Edino to smo se lahko sporazumeli, da bo popravil in da na del se čaka od 3-7 dni. Lahko pa pokličeva na nek center in se sama tja peljeva in ga kao dobiva prej. Pokličeva tja, noben ne zna angleško. Brez veze, pokličeva asistenco in prepustiva motor, pokličeva dobrega soseda in to je to. Ves ta pogovor je potekal s pomočjo voznika ADAC vleke, ki je znal angleško. Ta te dostavi do servisa in potem je zanj zaključeno, podpišeš in gre. Kako poteka postopek, ko si v težavah. Pokličeš svojo zavarovalnico in poveš, da imaš okvaro in potrebuješ pomoč. Običajno dobiš številko asistenčnega primera, zalo zaželjeno je, da si zapisuješ, s kom si se pogovarjal in kaj si se dogovoril, čeprav se vse snema (tu sem imel slabo izkušnjo z zav. MB). Sledi, kje si. Ti pa nimaš pojma, kako jim povedati, ker ravno tam ni nobene table ali pa je vukojebina. Reši te garmin in koordinate. Naj povem, da je bil ob avtocesti takšen trušč, da tudi polovico besed nisem razumel. Ko se nekako zmeniš, kje si in upaš, da oni vedo kje si, čakaš, čakaš… Ko misliš, da so nate že pozabili, te pokliče lokalni prevoznik (ADAC), ta je takoj preko klica vedel, kje sva, hvala bogu in naju obvestil, da pride čez eno uro. Da so naju potegnili z avtoceste je trajalo malo preko dveh ur, nato še iskanje servisa kakšno uro. Nato sva se odločila, da bova motor popravljala doma in še enkrat poklicala asistenčni center in sporočila, kako sva se odločila. Ker pogovor snemajo, sem želel zagotovilo, da bo vse stroške pokrila zavarovalnica. Zagotovili so in tako je tudi bilo. Zdaj bi naredil drugače. Kupil bi avto accu in ga povezal na napeljavo. Odklopil luči in vozil podnevi, ponoči pa polnil. Pa imejte čim manj okvar. Prva okvara je resnično težka, naslednja pa – no ni fajn, ampak to je motorizem in potovanja naredi še bolj zanimiva. LP Scarabeo Užival sem ob prebiranju vajinega potovanja. Hvala, da si delil nasvete okoli asistence v primeru okvare. Srečno na prihodnjih potovanjih. Srečno Tonček Scarabeo 500 1
mihakop Objavljeno Januar 29, 2015 Opozori Objavljeno Januar 29, 2015 Pozdravljen Matjaž Potopis sem večkrat prebral in v njem dobil ogromno informacij, ki mi bodo vveliko pomoč, saj letos načrtujem tudi sam potovanje z mopedom na Škotsko. Hvala. Scarabeo 500 1
moto rider Objavljeno Januar 29, 2015 Opozori Objavljeno Januar 29, 2015 (popravljeno) mihakop! Ravno včeraj sem na Travel Chanel - (Popotovanja z motociklom) gledal tistega Škota z jet čelado, (ki se mu mušice lepijo na zobe), ko se je vračal z najsevernejše točke Anglije navzdol ss vojo filmsko ekipo in sem vidu, da se pokrajina izpred petnajst let do zdej ni skoraj nič spremenila. Moda je mejčken zraslo drevje. Drugega pa nič... Če imaš časovni zamik na TV ali pa na netu si lahko pogledaš. Je pa zanimivo! Popravljeno Januar 29, 2015. Popravil moto rider
Scarabeo 500 Objavljeno Januar 29, 2015 Opozori Objavljeno Januar 29, 2015 mihakop! Ravno včeraj sem na Travel Chanel - (Popotovanja z motociklom) gledal tistega Škota z jet čelado, (ki se mu mušice lepijo na zobe), ko se je vračal z najsevernejše točke Anglije navzdol ss vojo filmsko ekipo in sem vidu, da se pokrajina izpred petnajst let do zdej ni skoraj nič spremenila. Moda je mejčken zraslo drevje. Drugega pa nič... Če imaš časovni zamik na TV ali pa na netu si lahko pogledaš. Je pa zanimivo! Tam gre čas tako pačasi, da imajo še zdaj kralje in kraljične . Čista Škotska, tam še mušice ne preživijo - je tudi nisem videl v vseh 14 dneh. Dvakrat naju je opral dež, sva prišla domov bolj čista kot sva šla tja. Scarabeo ForU2 in raza 2
alen1 Objavljeno Januar 30, 2015 Opozori Objavljeno Januar 30, 2015 (popravljeno) Tudi jaz se odpravljam po Angliji, Škotski in Irski enkrat v juliju. Zanima ena zadeva. Glede na to, da se vozi po levi strani sem zasledil, da obstajajo neke nalepke za luči (zasenčitev). Če te ustavijo brez tega mislim, da je kar velika kazen saj slepiš nasproti vozeča vozila. Tudi v potopisu omenjata. Kako je s to zadevo? Popravljeno Januar 30, 2015. Popravil alen1
semering Objavljeno Januar 30, 2015 Opozori Objavljeno Januar 30, 2015 (popravljeno) Tudi jaz se odpravljam po Angliji, Škotski in Irski enkrat v juliju. Zanima ena zadeva. Glede na to, da se vozi po levi strani sem zasledil, da obstajajo neke nalepke za luči (zasenčitev). Če te ustavijo brez tega mislim, da je kar velika kazen saj slepiš nasproti vozeča vozila. Tudi v potopisu omenjata. Kako je s to zadevo? Alen1! Verjetno ti bodo na AMZS tole povedali v živo! Je pa zanimivo. Že parkrat sem bil gor, pa mi tole še na pamet ni padlo... No, pa tudi problema na srečo nisem imel! Ti pa polagam na dušo, da je največja nevarnost, ko se zbudiš in iz dvorišča zapelješ na cesto... In greš avtomatsko po desni!!! Ko sem se enkrat vrnil po daljšem času z dežele, kjer imajo levi sistem, sem si zvečer na motor nalepil listek z napisom; "PO DESNI!" Obrestovalo se je. Enako velja, ko greš tja - ampak; "PO LEVI" Popravljeno Januar 30, 2015. Popravil semering builder, Robson, alen1 in 3 others 6
Scarabeo 500 Objavljeno Januar 30, 2015 Opozori Objavljeno Januar 30, 2015 http://www.amzs.si/si/456/7/V_Britanija.aspxinformacije za Anglijo. V trajektni luki bi naj imeli te nalepke - nama je zatrdil, da jih ne potrebujeva, pomoje jih sploh ni imel za motor. Nato sva vprašala angleškega motorista, ko sva čakala in je dejal, da ne komplicirajo, da se naj žena malo nasmehne policaju pa bo. 1000 funtov je le preveč, pa vendarle sem bil brez nalepke. Sem pa opazoval avtomobiliste, lepili so nalepke, pa tudi noben ni imel pojma kam točno jih naj nalepi, kaos totaln. Zgleda, da imajo ene nalepke za vse vrste avtov. Nalepke so padale s fokusov in če so služile namenu sem tudi picikl, lepili so jih tam nekje, samo da so bile gor. Jaz sem doma v temi poskušal in ugotovil, kje mora biti trak, ki sem ga imel že pripravljenega. Ko je policaj vozil za mano sem samo štel funte in takoj vstavil in nalepil svoj trak. Pri policajih nikoli ne veš s kom imaš opravka, je škoda da te zakasira. Scarabeo trebor 1
ForU2 Objavljeno Januar 30, 2015 Opozori Objavljeno Januar 30, 2015 mihakop! Ravno včeraj sem na Travel Chanel - (Popotovanja z motociklom) gledal tistega Škota z jet čelado, (ki se mu mušice lepijo na zobe), ko se je vračal z najsevernejše točke Anglije navzdol ss vojo filmsko ekipo in sem vidu, da se pokrajina izpred petnajst let do zdej ni skoraj nič spremenila. Moda je mejčken zraslo drevje. Drugega pa nič... Če imaš časovni zamik na TV ali pa na netu si lahko pogledaš. Je pa zanimivo! Jutri sobota 31.01. ob 16:00 in ob 22:00 je ponovitev na Travel Chanel....vsaj na sporedu je tako napisano
alen1 Objavljeno Februar 1, 2015 Opozori Objavljeno Februar 1, 2015 Jaz imam okroglo luč. Nism še ugotovil kam zadevo nalepiti pa tudi nobenega "priročnika" ni, ki bi to omanjal.
Scarabeo 500 Objavljeno Februar 1, 2015 Opozori Objavljeno Februar 1, 2015 (popravljeno) Jaz imam okroglo luč. Nism še ugotovil kam zadevo nalepiti pa tudi nobenega "priročnika" ni, ki bi to omanjal. Jaz sem ga postavil ponoči pred steno in senčil s kartonom in zarisal z vodoodpornim flomastrom, kje mora biti trak. Karton položi tesno na fokus. Osnovni snop mora ostati, tisto špico snopa na desni strani, pa se mora odrezati - zasenčiti. Sem misli, da bom moral od zgoraj omejiti snop, pa ni bilo tako - senčil sem od spodaj. Me je kar nekaj časa matralo, da sem poiskal in odrezal tisto, kar je moteče za Angleže. Poskusi s prekrivanjem od zgoraj in nato od spodaj, da boš videl razliko. Scarabeo Popravljeno Februar 1, 2015. Popravil Scarabeo 500
mihakop Objavljeno Februar 12, 2015 Opozori Objavljeno Februar 12, 2015 mihakop! Ravno včeraj sem na Travel Chanel - (Popotovanja z motociklom) gledal tistega Škota z jet čelado, (ki se mu mušice lepijo na zobe), ko se je vračal z najsevernejše točke Anglije navzdol ss vojo filmsko ekipo in sem vidu, da se pokrajina izpred petnajst let do zdej ni skoraj nič spremenila. Moda je mejčken zraslo drevje. Drugega pa nič... Če imaš časovni zamik na TV ali pa na netu si lahko pogledaš. Je pa zanimivo! Car pozdravljen! Hvala za namig, vredno ogleda in po ogledu še bolj prepričan, da je odločitev za ogled Škotske več kot prava. Hvala.
mihakop Objavljeno Februar 12, 2015 Opozori Objavljeno Februar 12, 2015 Pozabil! Na Youtubu našel posnetek oddaje in prilagam povezavo, v kolikor bo kdo iskal...
moto rider Objavljeno Februar 13, 2015 Opozori Objavljeno Februar 13, 2015 (popravljeno) .......... Hvala za namig, vredno ogleda in po ogledu še bolj prepričan, da je odločitev za ogled Škotske več kot prava. Hvala. mihakop! Da imaš tritedensko vremensko napoved za garat, si pa verjetno zmagal. Zadeva je vredna ogleda! In vso srečo z vremenom. V bistvu, pa spet ni vse tako "črno", če je na nebu malo več oblakov Popravljeno Februar 13, 2015. Popravil moto rider mihakop in trebor 2
Popularna objava trebor Objavljeno Oktober 25, 2020 Popularna objava Opozori Objavljeno Oktober 25, 2020 Ob 9. 10. 2014 ob 18:02, Scarabeo 500 pravi: Poti in ogledi: John O´Groats – najseverjenša točka Škotske, vožnja z ladjo okoli Orkney Islands (18 funtov na osebo, 90 minut), na poti nazaj sva se sprehodila okoli gradu Kraljice matere Castle of Mey in Dunrobin Castle, ki ima 187 sob Tu bi te popravil, John O´Groats ni najsevernejša točka Škotske. To je Dunnet Head, ki je od svetilnika pri John O´Groatsu (Duncansby Head) oddaljen 26 kilometrov proti zahodu. Lani sem se vozil po tistih krajih in sem si ogledal oba kraja. Lp Robert 1. Dunnet Head 2. Dunnet head Pier, pod kampom Windhaven 3. John O´Groats (Duncansby Head) mladench, maus, DAMI34 in 8 others 10 1
Scarabeo 500 Objavljeno Oktober 25, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2020 Bo držalo. V mislih sem imel bolj kot zadnji večji naseljeni kraj. Si se imel fajn in kako ti je služilo vreme? Midva sva imela vseskozi praktično suho. Jaz bi se še vrnil, nama je bila zelo všeč. LP RobiRoberto, trebor in MiNa 2 1
trebor Objavljeno Oktober 25, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2020 Včeraj bi šel nazaj, ne jutri, hehe. Nama je vreme služilo do Dunnet Heada, kjer sva kampirala, nato se je začelo vreme slabšati, kolikor sva šla proti zahodu in nato ob obali proti jugu. Čez prelaz Applecross sva trpela kot Kristus, saj se je začelo večeriti, poleg vsega je bila tako gosta megla, da se je komaj videlo 30 metrov daleč. Padal je dež, za povrh pa je pihal tako močan bočni veter, da bi lahko kolenčkal, čeprav sem vozil naravnost ?. Ko sem ob poti zagledal odbojno ograjo, sem jo bil prvič vesel, saj bi naju rešila, če bi naju veter porinil s ceste. No, se je pa vreme popravilo, ko sva prišla nazaj v Edinburg. Lp Robert milan11, Scarabeo 500, MiNa in 2 others 4 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se