Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


Priporočene objave

Objavljeno
pred 6 minutami, franc pravi:

Z Jadranke vsako leto ene dva "prideta" domov v "kišti" . Tistih, ki rabijo "samo" rešilca, se pa sploh ne šteje.

lp

in kako tehniko so mel skoz oviunek, si sezanjen? Kolikorat letno odpiliš jadranko? jaz vsaj 10x ali več. Pa si dovolim mal klobasat okrog tega.

Jadranka je pač nevarna cesta, kot so druge ceste nevarne. Sveže voznike zanese nepoznavanje, ovinki, ki se zalomijo ter podobno. 

Seveda še nisi dokazal da je visenje kotra ovinku smiselno, predvsem pa bolj varno, da ne prideš domov v kišti. Sam to me zanima.

ps. tudi nekaj mojih prijateljev je žal že v kišti, tudi jaz bi bil, če ne bi mel sreče, najbrž v kišti. 22. dec 2023 (čelno trčenje na mojem pasu)

, pa ko sem se avtu, ki je prehiteval šlepar čez nepregleden ovinek umaknil, sem mel pač srečo, da nisem u kišti.

Najbolje bit doma u pojsli, a ne :D

 

  • Haha 1
  • Šokiran 1
Objavljeno

Jaz bom zaključil.

Me pa zanima, če kdaj prebereš kaj napišeš?

lp

  • Haha 2
Objavljeno

pa ti?

Greš na Vransko? :P

 

Objavljeno
pred 4 urami, Igi Pop pravi:

Prjatla je zagrabila kriza srednjih let in je kupil 500 ccm MP3. Razen Tomosa prej ni vozil motorjev, zato je šel v šolo varne vožnje na Vransko. Nabit s teorijo se nam je pridružil na izletu do Paklenice. Vozil sem za njim in bilo je grozno. V ovinku motor porine stran od sebe, to pomeni, da on sedi precej vzravnano, motor pa nagne v ovinek. Trdi,  da so jih tako učili. Torej, videti je grozno in skegano z moto logiko. Na dveh ovinkih je šel precej čez črto, na srečo je bila cesta prazna.

Ni mi jasno  ali je on kaj narobe razumel, ali je tehnika vožnje na MP3 res taka?🤔

images.jpeg.60dda2b7356f2961038d74f70529cf65.jpeg

stari stil vožnje ima :)

razlog za tako vožnjo tudi, da ste prehitro vozili in še ni navajen... dobro da se je vrnil domov

Objavljeno (popravljeno)
pred 5 urami, Igi Pop pravi:

Prjatla je zagrabila kriza srednjih let in je kupil 500 ccm MP3. Razen Tomosa prej ni vozil motorjev, zato je šel v šolo varne vožnje na Vransko. Nabit s teorijo se nam je pridružil na izletu do Paklenice. Vozil sem za njim in bilo je grozno. V ovinku motor porine stran od sebe, to pomeni, da on sedi precej vzravnano, motor pa nagne v ovinek. Trdi,  da so jih tako učili. Torej, videti je grozno in skegano z moto logiko. Na dveh ovinkih je šel precej čez črto, na srečo je bila cesta prazna.

Ni mi jasno  ali je on kaj narobe razumel, ali je tehnika vožnje na MP3 res taka?🤔

Tečaj stane 133€*, dvomim da si ga ne moreš privoščiti. Za to ceno dobiš tudi kosilo, druženje, na posebnem poligonu se učiš vožnje na trial motorju. Se ti res zdi bolj zanesljivo na forumu spraševati kaj učijo in česa ne učijo na Vranskem?!

*Cena 133€ je z vključenim popustom za Plus in Premium člane. Če sam nisi član, ti lahko član v zameno za 133€ kupi darilni bon in imaš tako vseeno nižjo ceno.

p.s.: Na Vranskem ne učijo vožnje po nasprotnem pasu.

pred 5 urami, Igi Pop pravi:

 

 

pred 5 urami, Igi Pop pravi:

 

 

Popravljeno . Popravil 3nity
Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

nevarna cesta,

Nobena cesta ni nikjer in nikoli nevarna!!! Nevarni so vozniki na njej.PIKA!

Potiskanje je prava tehnika ostalo je za na dirkališče.

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Vsa zaviranja se lahko vršijo tudi v ovinku, seveda ne na silo ampak mehko

Tudi na ravnini gre na trdo, saj veš baba se spomni, da bi zavila levo...

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Najbolje bit doma u pojsli, a ne :D

Upam, da ni potrebno dokazovat, da jih v pojstli največ umre...

PS, muzikanta samouka ne boš nikoli naučil igrati po notah...

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
6 minutes ago, MiNa said:

Tudi na ravnini gre na trdo, saj veš baba se spomni, da bi zavila levo...

Ena je to nardila pred tocno 7 leti,  na uro natancno. 

 

56AED919-053F-4D6F-8471-3140277ECE49.jpeg

  • Šokiran 2
Objavljeno
pred 19 minutami, MiNa pravi:

1. Nobena cesta ni nikjer in nikoli nevarna!!! Nevarni so vozniki na njej.PIKA!

2. Potiskanje je prava tehnika ostalo je za na dirkališče.

 

1. res je. Zato mamo AC, ki so baje bolj varne, al so vozniki bolj varni...čist si me zmedu  :( 

2. ni res. Vzemi v obzir, da večina ne vozi "prepočasi" ampak prej prehitro, potem pa še "potiska". torej po nepotrenem povečuje naklon motorja. Le zakaj je to dobro. hm...da se drajsajo tačke prej, da ni pussi štrajfov, da prej zdrsne moped v maline? :D sej bi lahko prilimal 100 posnetkov s tube, o pravilni in varni vožnji, ma se mi ne da več "potiskat" :P 

ps. z babami so skus težave (žal preverjeno)

Objavljeno
pred 42 minutami, DAMI34 pravi:

2. ni res. Vzemi v obzir, da večina ne vozi "prepočasi" ampak prej prehitro, potem pa še "potiska". torej po nepotrenem povečuje naklon motorja. Le zakaj je to dobro. hm...da se drajsajo tačke prej, da ni pussi štrajfov, da prej zdrsne moped v maline? :D sej bi lahko prilimal 100 posnetkov s tube, o pravilni in varni vožnji, ma se mi ne da več "potiskat" :P 

Šola varne vožnje je za "normalno" vožnjo v prometu.

Za ostalo obstajajo šole športne vožnje na dirkališču

Če se pomeša pa ....

 

Objavljeno
pred 25 minutami, ftp pravi:

Šola varne vožnje je za "normalno" vožnjo v prometu.

Za ostalo obstajajo šole športne vožnje na dirkališču

Če se pomeša pa ....

 

če bi prebrali, kaj je @Igi Popzapisal vse te razprave ne bi bilo :D

Nisem rekel, ne hodite na šolo varne vožnje, marveč opozoril na pomanjkljiv način učenja, ki si ga marsikdo narobe razlaga.

sicer me pa BK, naj pa folk vozi tako imenovani angleški stil. Ja tudi to sem slišal, ko mi je udeleženec "šowa varna vožnja" tolmačil nažiganje čez ride.

Samo upam, da me ne bo kak kje snel.

 

za vse ostalo:

 

 

 

 Hajde Roki, možeš to ti..samo guraj :D

hqdefault.jpg.0b0ca2aad63149e01a8db34cf1765908.jpg

Objavljeno
3 hours ago, DAMI34 said:

Vzemi v obzir, da večina ne vozi "prepočasi" ampak prej prehitro, potem pa še "potiska". torej po nepotrenem povečuje naklon motorja. Le zakaj je to dobro. hm...da se drajsajo tačke prej,

Res da sem na cesti samo ene 25% tvojih km, ampak, jaz vseh teh silbih sirkacev ne srecujem nikjer. 
 

plus. Na kontra nagib jaz nisem se nikoli nikjer pocohal nobenga dela na motorju. Z normalno tehniko pa.  
 

kaj pol? 20-22.9?

Objavljeno
pred 13 urami, Kugelschreiber pravi:

 

Na kontra nagib jaz nisem se nikoli nikjer pocohal nobenga dela na motorju. Z normalno tehniko pa.  
 

 

in fizika, kok si mel oceno? :P


ps. če dodam človeški faktor pomeni, da si pri normalni tehniki hitrej vozil, da si uspel doseči "čohanje". Za isto čohanja bi pri nagibni tehniki prej čohal, torej že pri nižji hitrosti.

pss. motor na terenu skos nagibam in jaz sem pokonci, oziroma celo kontra zanimivo a ne. To početje ni primerno za hotro vožnjo po asfaltni podlagi.

pred 12 urami, gaberkosir pravi:

 

sicer smo že velik pisali v tej temi točno o tem, pa Ryan je mal poseben člouk :D ampak že s fotke se vidi kje je nagib motorja večji. 

Po domače, počasna vožnja, serpentine, izogib oviri, kjer se rabi mali rajdni krog se motor podre/nagne, ti si pa pokonci. to počet, ko se kdo drajsa po jadranki je pa neumnost.

 

Objavljeno

Ker sem zdaj dvakrat v 2 tednih bil na celotni magistrali od Reke do Paklenice, bi želel prispevati svojo izkušnjo. 

Gužva je bila srednja, ampak res nisem šparal in sem vozil tudi med avti, prehiteval v preglednih ovinkih itd. Zagotovo so si avtomobilisti mislili: "Glej ga kretena..." Sem pa užival na polno. Hitrosti po ravninah tam do 140, ovinki pa nekateri s kolenom po tleh, nekateri pa zelo blizu. Načeloma precej dinamična vožnja, a po mojem mnenju, dokaj varna.

Skoraj nikoli ne peljem tehnike potiskanja, pač pa se vedno nagibam v ovinek, ker imam tako boljši nadzor nad motorjem in bolj čutim kje približno je meja, da sem v polnem nagibu. Nisem strokovnjak, da bi potrdil katera tehnika je boljša/bolj varna, menim pa, da naj vsak pelje, kot meni, da je njemu bolje. Sam na športnem motorju si ne predstavljam, da bi ga potiskal v ovinek, z izjemo počasnih in res ostrih ovinkov (varianta Vršič ipd.). Poznam sicer zelo dobrega motorista, če ne kar norca, ki litrske sportive (ima 3) nažiga do amena (konstantno preko 200 po regionalnih cestah) in jih pretežno vozi tako, da motor potiska. Res pa ga obvlada. Vedno vozi tudi v kavbojkah in kolen ne brusi, razen ko vsakih nekaj let pade :)  

Sicer pa sam vozim serpentine na bližnjem hribu (komur je poznano Hočko Pohorje) vozim s cca 50-60 km/h na koleno. Sem že poskusil tudi tehniko potiskanja pri isti hitrosti in sem brusil tačke. Ne morem trditi, mislim pa, da sem v drugem primeru pri potiskanju bil precej bolj na meji zdrsa, kakor v primeru, da sem se sam nagibal. Lahko me seveda prepričate drugače. V primeru, da pa bi vozil počasneje, pa ne bi motorja niti potiskal od sebe niti se sam nagibal, pač pa ostal v nekakšni liniji z motorjem (tako peljem, ko sem v grupi).

 

Objavljeno

@gaberkosir tule sem zapisal, kako sam sebe (Ryan) negira:

 

 

Lepo bi prosil, da se v tej temi prebere vsaj 20 strani nazaj. Je namreč s strani organa (kateri se je vedno rad skregal z mano in kateri uči v šoli varne vožnje) pojasnjeno, da način vožnje "nagibna tehnika" govorim za vedno in povsod, ne obstaja.

Obstaja kombinacija tehnik primernih situaciji.

 

Objavljeno

Menda tud polcaji vozijo ta čudno varianto pa so preklet hitri pa okretni,sam povem namest prjatla 😋

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če se pretirava, greš v maline pri obeh tehnikah. Razlika je le ta, da greš, če se izrazim po @Borutt-ovo, z opica stilom, v maline z večjo brzino.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

pa lepše zgledaš, to pa tut neki vela :P

 

Objavljeno
Objavljeno
  • Haha 3
Objavljeno
pred 4 urami, Kugelschreiber pravi:

se sprašujem, če si prebral članekm a sploh hočeš brat al sam pisat? :D 

se sprašujem, tečaji pa to :P

 

Objavljeno

 Mse vsak motor se poriva oziroma vsaj cukne da dol pade. Ni treba bit kle noben znalac

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!