'.' Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Vsaka guma ma napisano gor kok more bit, zgleda sm js tak bajs da mi že vsako najmanjše odstopanje tolko vpliva Link to comment Share on other sites More sharing options...
motolover Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Jeseni se bomo dobili na kakem parkirišču, postavili stožce in drajsali osmice in kroge (če le bo vreme). Link to comment Share on other sites More sharing options...
cikadina Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 (edited) Vsaka guma ma napisano gor kok more bit, zgleda sm js tak bajs da mi že vsako najmanjše odstopanje tolko vpliva jst mam tudi 2.3 spredi 2.5 zadi. ce pade na 2.1 spred je res ze mal cingumast obcutek drgac pa je isto. je pa res da so gume predvidene tudi za nizji tlak. pa da sm jst bolj stor in je zame vse dobro Edited September 8, 2014 by cikadina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zivnorc Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 ...spredaj 1,7bar, zadaj 1,4bar... na Planini pri šoli obvezno dam grelce gor za pol ure preden grem Ride drajsat.... thumper, lajbn, Kmet2 and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danilo D Posted September 16, 2014 Share Posted September 16, 2014 ...al pa si sposodi tole v knjižnjici .... hvala za nasvet, js jo ravn danes dobu iz knižnce Link to comment Share on other sites More sharing options...
motom Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 precej je bilo povedanega o raznih tehnikah, pozabili pa na najpomembnejšo, kdaj asfalt drži. Eni smo se to praktično naučili s padci na mopedu. Najnevarnejši je svetel asfalt, pri katerem se vidi še odboj luči nasproti vozečega. Ne zaupam tudi popolnoma novemu asfaltu. In pa v skrajen nagib grem samo v sončnem vremenu nad 20°C. V Avstriji skoraj vsak asfalt drži. Tam je tudi star asfalt temen. Pri nas asfalt rekordno hitro izgublja na barvi, novi odseki ponavadi držijo slabše kot stara cesta, ker cestarjem ni važna hrapavost... Andro Asgaard, Zivnorc, bojc84 and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludiluka Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 (edited) precej je bilo povedanega o raznih tehnikah, pozabili pa na najpomembnejšo, kdaj asfalt drži. Eni smo se to praktično naučili s padci na mopedu. Najnevarnejši je svetel asfalt, pri katerem se vidi še odboj luči nasproti vozečega. Ne zaupam tudi popolnoma novemu asfaltu. In pa v skrajen nagib grem samo v sončnem vremenu nad 20°C. V Avstriji skoraj vsak asfalt drži. Tam je tudi star asfalt temen. Pri nas asfalt rekordno hitro izgublja na barvi, novi odseki ponavadi držijo slabše kot stara cesta, ker cestarjem ni važna hrapavost... Cestarjem je važna hrapavost oziroma bolj obstojnost cestišča zato pa po novem dajajo fin asvalt čez grobega ker tako voda manj pronica skozi in dela manj škode za varnost jih pa ne briga čez kras maš dva ovinka z novim asvaltom in sta smrtna pri normalni hitrosti čutiš da ti odnaša kolesa na motorju Edited September 24, 2014 by ludiluka Andro Asgaard 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_Jakob Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Fantje, ko boste enkrat sprobali, kako guma drži pri minus 10, potem pa malo potuhtali, kako mora šele držat na idealni temperaturi sredi poletja, ... takrat boste ugotovili, da je rezerve več kot dovolj. Kmet2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stojko Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 To cesto dobro poznam. Tista dva ovinka sta na osojni strani in sonca praktično ne vidita. Več ali man je vedno vlažna cesta, saj sta v "gozdičku", pa še polno listja, ki ga kolesa vztrajno tlačijo pride na asfaltu (sploh sedaj jeseni). Nišem še imel težav, bom pa sedaj, ko vem, še bolj popazil. DAMI34 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludiluka Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Mah mislim da sonce in voda nista problem saj se mi je to vedno zgodilo poleti +30 stopinj cesta je bila suha in čista nobenega listja oziroma da bi bilo kaj mastnega Link to comment Share on other sites More sharing options...
dondule Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 https://www.google.com/maps/@45.7833233,13.8350028,3a,75y,19.33h,60.45t/data=!3m4!1e1!3m2!1ssS9UYUeC5w47ivxHJd_s0A!2e0 tukaj to je v smeri proti štanjelu prvo sledi levi ovinek potem pa desni in v teh dveh ovinkih sem že skor z vsakim motorjem potleh letel prvo sem pripisoval to starim gumam. Vendar se mi je to zgodilo tudi na ducatiju kjer imam spredaj gp racer zadej pa mitas hitrosti so bile pa po omejitvah oz manj. Mah mislim da sonce in voda nista problem saj se mi je to vedno zgodilo poleti +30 stopinj cesta je bila suha in čista nobenega listja oziroma da bi bilo kaj mastnega Ej Luka,če te je pr 30+C nosilu in opletalu pol nisi šel po omejitvah,tam je problem tudi to,če padeš si takoj ljubitel borovcev. :yes: thumper, DAMI34 and Kmet2 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maus Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 ta dva ovinka se lahko z 90 km/h odpelje z lahkoto :krneki: igor0203, dondule, Bmflar and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 https://www.google.com/maps/@45.7833233,13.8350028,3a,75y,19.33h,60.45t/data=!3m4!1e1!3m2!1ssS9UYUeC5w47ivxHJd_s0A!2e0 tukaj to je v smeri proti štanjelu prvo sledi levi ovinek potem pa desni in v teh dveh ovinkih sem že skor z vsakim motorjem potleh letel prvo sem pripisoval to starim gumam. Vendar se mi je to zgodilo tudi na ducatiju kjer imam spredaj gp racer zadej pa mitas hitrosti so bile pa po omejitvah oz manj. Kras ma kar kup pasti, od tega da svinjajo traktorji z grozdjem (sok se lepo posuši ob prvem dežeku pa lepo drsi), jesensko listje in fin prah, ki ga nanese veter. ta dva ovinka se lahko z 90 km/h odpelje z lahkoto :krneki: ja s kawasakijem, z ducatijem pa sam ene 40-50 odvisno kok je pogumen šufer maus, thumper and dondule 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thumper Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 https://www.google.com/maps/@45.7833233,13.8350028,3a,75y,19.33h,60.45t/data=!3m4!1e1!3m2!1ssS9UYUeC5w47ivxHJd_s0A!2e0 tukaj to je v smeri proti štanjelu prvo sledi levi ovinek potem pa desni in v teh dveh ovinkih sem že skor z vsakim motorjem potleh letel prvo sem pripisoval to starim gumam. Vendar se mi je to zgodilo tudi na ducatiju kjer imam spredaj gp racer zadej pa mitas hitrosti so bile pa po omejitvah oz manj. Mah mislim da sonce in voda nista problem saj se mi je to vedno zgodilo poleti +30 stopinj cesta je bila suha in čista nobenega listja oziroma da bi bilo kaj mastnega ne bom pametn..bom samo pametoval .... no mal se zamisli okoli omejitev ..al pa pod... je pa res da če maš nastavljen motor za normalne slovenske ceste pol pa zapelješ na lep odsek se ti cel koncept vožnje poruši... sploh na tko sofisticiranih motorjih kot so italjani... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scarlett Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 https://www.google.com/maps/@45.7833233,13.8350028,3a,75y,19.33h,60.45t/data=!3m4!1e1!3m2!1ssS9UYUeC5w47ivxHJd_s0A!2e0 tukaj to je v smeri proti štanjelu prvo sledi levi ovinek potem pa desni in v teh dveh ovinkih sem že skor z vsakim motorjem potleh letel prvo sem pripisoval to starim gumam. Vendar se mi je to zgodilo tudi na ducatiju kjer imam spredaj gp racer zadej pa mitas hitrosti so bile pa po omejitvah oz manj. A jbg, je znak "spolzko vozišče", tko da so si zasigural "neprilagojeno hitrost"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Danes sem na ridah klepetal z enim forumašem, ki vozi ST motor in kateri se je udeležil delavnice (ne)varne vožnje. Med drugim je nanesla beseda tudi na vožnjo motorja skozi ovinke, ker mi je omenil da vozi angeški stil. (porivanje motorja v ovinek). Baje se to uči tudi na varni vožnji in da se da tako fantastično voziti motor. Torej motor vozi skozi ovnike v stilu prve in druge slike: Seveda mi je med debatiranjem tudi povedal da brusi štender in tačke(posledično je nevaren padec). Kljub temu da sem mu pojasnil, da napačno vozi, ga nisem uspel prepričati, kajti njega so tako naučili inštruktorji varne vožnje. Sprašujem se ali sedaj jaz nimam pojma kako se vozi, ali so inštruktorji butli in učijo neumnosti????? Nadalje, baje so v tem stilu vozili tudi ovinke pri visoki hitrosti???? Kar se mene tiče je pravilna vožnja skozi ovinek v tem stilu: Zanima me, kaj menite o tem stilu vožnje (angleški stil) in seveda kaj menite o pravilnosti učenja inštruktorjev?? NinjaRider04 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
'.' Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 (edited) Tu je vse preveč enih črtic pa premalo razlage kaj je to "angleški" stil, vsekakor pa bi spodnjemu setu slik pripisal bol suveren in varen nagib Edited September 26, 2014 by Aynach DAMI34 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
motom Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Angleški stil je porivanje motorja stran od sebe. Saj to tehniko kar veliko vidimo na cesti in tudi je uporabna dokler ne rabimo skrajnih nagibov. Ko pa tak motorist pride do stopnje globjih nagibov pa itak začne pazit tudi na položaj telesa. Bolj se mi zdi vprašljiva uporaba kolenčkanja. Dokler ne dosežeš nagiba preko 45° je to bolj lepotna poteza, ki pa sploh ne zažiga ali pač? Sem bil enkrat na Grobniku ko je tekmo za Pokal Alpe Adria zmagal Mišo Zornik z Dukatijem. Njegova tehnika je bila brez presedanja in kolenčkanja. Velikokrat vidim tudi naprezanje v ovinkih... drža pa pokončna s stegnjenima rokama. Nič kaj lepo. Sicer pa kakor komu paše, ane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_Jakob Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Problem vseh teh poligonskih inštruktorjev je, da predvidevajo, da se boš po cesti vozil SEVEDA po CPP omejitvah, torej skoraj nikoli, ampak res NIKOLI presegel 90km/h. Mogoče edino kje na AC ali hitri cesti. V realnosti pa dajmo priznat, da ni 90km/h nobena hitrost. Že potovalna je ponavadi 100-130km/h. Kaj šele, če se gremo lagano ali bognedaj turistički sportski... Takrat pa inštrukcije poligonskih inštruktorjev povsem odpovedo. Pa ni mi treba verjet na besedo. Lahko pa mi. Mavti, igor0203 and cikadina 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludiluka Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Eko dans sm stestiru angleski stil sej ne da je pri hitrostih 50+ smrten :-D Link to comment Share on other sites More sharing options...
nejc74 Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Vsaj nam je inštruktor lepo razložil razliko med tehniko zavijanja z odrivanjem, kjer je telo vzravnano ter je nagnjen samo motor (čemur ti pravis angleški način) ter tehniko kjer se nagibas skupaj z vozilom. Opozoril je, da je kombinirana tehnika nevarna, torej da se nagnes ter hkrati se bolj odrineš motor. Tehniko odrivanja priporočajo za vožnjo po cesti, ker omogoča boljsi pregled nad dogajanjem na cesti ter lazjo spremembo smeri. Oboje se mi zdi logicno. Pri prikazu tehnike pokaze da je s tako vožnjo mozna zelo hitra vožnja. Med vrsticami da precej jasno vedeti, da bos za podiranje (lastnih) hitrostnih rekordov pac moral preiti na tehniko z nagibanjem vendar si takrat tudi ze izrazito izven okvirov CPP-ja. Na nadaljevanjem tecaju izpopolnjujes obe tehniki. Sicer pa kot so številni ze omeniil, vsak si izbere svoj način. Sam moras pazit da se ujema z znamko motorja :K , barvo celade in katere cike kadis . Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludiluka Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Tako jo je nekdo pred mano poimenoval uglavnem probal sem občutki zelo neprijetni. Isti odsek sem moral s sto tehniko peljati dosti počasneje. Najbolj zoprno mi je pa bilo da nisem niti pribljižno imel občutka kaj se dogaja z motorjem. Uglavnem za moje pojme je ta zadeva uporabna predvsem na poligonih oz pri res majhnih hitrostih. Link to comment Share on other sites More sharing options...
poggy Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Vsi skupaj precej laično govorite da naj bla bla bla... Zate kot začetnika je trening varne vožnje na Vranskem! Izkušeni inštruktorji ti bodo dalo veliko koristnih namigov... Sam sem pd leta 2007 prevozil nekje. 100.000km in še vedno gremo vsako ali pa vsako drugo leto obiščem trening... Kdor me pozna mislim da lahko potrdi, da vozim dobro, tekoče in varno... Opažam pa na treningih, da tis, tki kao najbolj obvladajo, delajo največ elementarnih napak... Raskiraj tistih 100 in nekaj €, ne bo ti žal... Lahko me pa privat kontaktoraš in ti povem še kaj več Link to comment Share on other sites More sharing options...
poggy Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 P.s.: se opravičujem za tekstovne lapsuse Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludiluka Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 (edited) A zgornji post je meni namenjen?? Ce je se ne smatram glih za zacetnika na motorju sem od 16 leta torej sem ze sedem let z motorjem na cesti stevilo prevozenih km na vseh motorjih okrog 100000. Ampak sam strogo zagovarjam da se je treba na motorju presedat saj je moznost zdrsa kolesa precej manjsa kot ce si trd na motorju. Za majhne hitrosti po parkingu pa je seveda uporabna tehnika kot jo ucijo na varni voznji Zgoraj sem pa samo povedal da sem danes probal to tehniko pri visjih hitrostih in sploh ne dobim informacij kaj se z motorjem dogaja poleg tega sem imel vecji nagib v ovinku kot ce bi se presedal.... Pa ne bom vec o tem sem se parkrat v tej temi napisal zakaj in kako,.... Aja pa ze par ljudi se mi je pohvalilo da so na varni voznji brusli stopalke??? Le zakaj? Edited September 27, 2014 by ludiluka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now