DAMI34 Objavljeno Februar 25, 2016 Objavljeno Februar 25, 2016 pred eno uro, Kmet2 pravi: si me čisto na Transalpino spomnu 2
solorider Objavljeno Februar 25, 2016 Objavljeno Februar 25, 2016 Ob 22.2.2016 at 19:59, Snecer pravi: je pa to kul naprava, škoda da so jih nehali delat ima celo navtični profil cena? 140€
hajoktejn Objavljeno Februar 25, 2016 Objavljeno Februar 25, 2016 Kr na lepih lokacijah se znajdeš ja 3
motolover Objavljeno Marec 9, 2016 Objavljeno Marec 9, 2016 Ali kdo uporablja Furkot ali Motogoloco? BaseCamo mi nikakor ni všeč, izgleda na Macu ne dela najbolje, ali pa jz pričakujem več rezultatov z manj dela. Naletel sem na Furkot in po pol ure igračkanja sem naredil trip v Nemčijo (po stranskih cestah z motorjem) in ga zelo enostavno vnesel v Garmina. Poskusil sem tudi Motogoloco in dela odlično in je enostaven za uporabo. Žal ne znam preklopiti iz milj na km. Zato rute nisem vnesel v Garmina in naredil raje s Furkotom. 3
nejc74 Objavljeno Marec 9, 2016 Objavljeno Marec 9, 2016 Jaz sem zacel uporabljat Furkot, ker sem iskal karkoli uporabnega za pripravo večdnevne fure, oziroma dvomesečnega potovanja Vsec mi je: - možnost izvoza različnih formatov - formiranje različnih postankov (spanje, ogledi, hrana) - večdnevni postanki - možnost prekinitve poti, t.i. off-road mode (ne sledi cesti) ali pa kar potegnes cez morje (trajekt) - skipped stop (ne bo uposteval pri pripravi trase, se bo pa prenesel na napravo pri izvozu) - shranjevanje opisov (recimo jaz kar kopiram URL-je in pa tekst v postanke da imam opise znamenitosti) Moti me: - da ne mores nastavljati povprečnih hitrosti za posamezne odseke - objavljanje in deljenje poti je nekoliko lesene - ne mores imeti vec poti na isti karti (lahko pa imas plan B na odseku) - uporaba sezonskih cest/razmer (povzeto po google maps) kljub temu da načrtuješ pot za poleti, te bo j...bal z zimskimi zaporami prelazov, grrrrrr
dkee46 Objavljeno Marec 9, 2016 Objavljeno Marec 9, 2016 Furkot; zgleda zanimiv, na prvi pogled. Vendar pa, še vedno nisem uspel najti navigacije, katera bi imela možnost, da imaš deloma pot po avtocesti in deloma izzven nje. Se pravi, npr. pri Furkot-u, imaš opcijo PO avtocestah in IZOGIBAJ se.., zaj če daš po avtocesti ci celo pot vrže po avtocesti, če pa daš izogibaj se pa celo brez. Je pa poanta, da že res, da bo večino časa itak pot po navadni cesti, vendar gre se za kje it na AC in kje dol z AC. Le to. In deloma zaradi lažje orientacije. Ali pa ima to funkcijo katera zgoraj našteta pa po hitrem preletu in pregledu nisem zasledil..?
motolover Objavljeno Marec 9, 2016 Objavljeno Marec 9, 2016 Delno AC in delno stranske ceste dela brez problema. Za pot v Nemčijo grem po AC do Spitalla, nato preko Lienza, Kitzbuhela in Kufsteina do Nemčije. Potem spet po AC do Munchna. Potem spet po stranskih cestah do končnega cilja. Glede hitrosti se nisem obremenjeval in nastavil na povprečje 90km/h. Ta podatek se mi v bistvu ne zdi tako pomemben. Garmin itak v povezavi z računalnikom motorja (BMW) sam sproti računa vse parametre.
motolover Objavljeno Marec 9, 2016 Objavljeno Marec 9, 2016 Prilagam še slikco kako sem nastavil na AC, potem itak sam izbereš kar želiš. Važno je, da izbereš dovolj vmestnih točk, da Garmin ne povozi in potem izbere svoje poti do cilja. Tista spanja sem tudi pustil, ker imam spanje urejeno. Malo sem pogledal kakšna prenočišla in za koliko ponuja in dela kar v redu. Še vedno lahko pogledaš na Booking.com in si najdeš ugodnejšega, če je. 1
blindek Objavljeno Marec 10, 2016 Objavljeno Marec 10, 2016 Uporablja kdo TomTom Rider navigacijo? Gledam novo serijo Rider 410, katera se mi zdi da po opisanem nudi vse kar bi potreboval. Vsaka dodatna informacija dobrodosla
blindek Objavljeno Marec 10, 2016 Objavljeno Marec 10, 2016 (popravljeno) 17 hours ago, cb650f said: Furkot; zgleda zanimiv, na prvi pogled. Vendar pa, še vedno nisem uspel najti navigacije, katera bi imela možnost, da imaš deloma pot po avtocesti in deloma izzven nje. Se pravi, npr. pri Furkot-u, imaš opcijo PO avtocestah in IZOGIBAJ se.., zaj če daš po avtocesti ci celo pot vrže po avtocesti, če pa daš izogibaj se pa celo brez. Je pa poanta, da že res, da bo večino časa itak pot po navadni cesti, vendar gre se za kje it na AC in kje dol z AC. Le to. In deloma zaradi lažje orientacije. Ali pa ima to funkcijo katera zgoraj našteta pa po hitrem preletu in pregledu nisem zasledil..? Probaj http://www.motoplaner.de/ , tam lahko oznacis naj se izogiba avtoceste in to od tocke katero ti dolocis Popravljeno Marec 10, 2016. Popravil blindek
dkee46 Objavljeno Marec 10, 2016 Objavljeno Marec 10, 2016 Hvala vsem. Bom stesiro pa javim. Pa ma Garmin Nuvi 2405 sploh možnost uvoza? nisem nikol gledo, preverjo. Pa če ja, v kakšem formatu?
Snečer Objavljeno Marec 10, 2016 Objavljeno Marec 10, 2016 da https://support.garmin.com/support/searchSupport/case.faces?caseId=%7Bf2cf7300-77af-11e2-65d0-000000000000%7D 1
blindek Objavljeno Marec 11, 2016 Objavljeno Marec 11, 2016 Ima kdo kaj informacij kdaj bo na trgu nov Zumo 395? Piše samo prvo četrtletje. Prvič kupujem navigacijo za motor (prej sem se držal dobrega starega papirnatega zemljevida) in oklevam med Rider 410 in Zumo 395
Snečer Objavljeno Marec 11, 2016 Objavljeno Marec 11, 2016 Navigacija je samo pripomoček oziroma izvajalec tvojega načrta. Nekateri tega ne razumejo in pričakujejo, da bo tudi mislila namesto njih. Glede tomtoma in garmina. Na koncu je oboje isto, s tem da ima zaradi večje pestrosti zemljevidov za moje pojme prednost Garmin. OSM, topo, rekreacija, moto zemljevidi, pomorske karte, domača izvedba celo itd... --------------- samo moje razmišljanje 3
blindek Objavljeno Marec 11, 2016 Objavljeno Marec 11, 2016 To vem da je pripomoček in sem brez navigacije do sedaj vedno dobro shajal (delam 15-20.000km letno). Dopadejo se mi funkcije kot je da beleži prevoženo pot, generira ovinkasto pot, garmin celo kaže če te na telefonu kdo kliče in seveda malo lažjo planiranje poti, ker sem do sedaj s svinčnikom risal po zemljevidu
Snečer Objavljeno Marec 11, 2016 Objavljeno Marec 11, 2016 pred 11 minutami, blindek pravi: To vem da je pripomoček in sem brez navigacije do sedaj vedno dobro shajal (delam 15-20.000km letno). Dopadejo se mi funkcije kot je da beleži prevoženo pot, generira ovinkasto pot, garmin celo kaže če te na telefonu kdo kliče in seveda malo lažjo planiranje poti, ker sem do sedaj s svinčnikom risal po zemljevidu ... Raje si sam planiraj ovinke, kot pa da se prepustiš kategorizaciji izdelovalcev zemljevidov. evo primera-specialne moto mape za Garmina ja, ful kul je, da ti na motorju pokaže kdo te kliče, škoda da ne kaže smsov in mailov itd... http://www.onroute.nl/index.php/onroute-motorkaarten le pokritost ni za "nas"
blindek Objavljeno Marec 11, 2016 Objavljeno Marec 11, 2016 Kolko berem kaže tudi SMS in drugo, ampak to me ne zanima. Imam pa že sedaj telefon povezan z komunikacijo na čeladi. Ponavadi me draga kliče kdaj pridem domov da mi kaj dobrega skuha! Daljše ture planiram sam, to definitivno, za kak dnevni izlet pa sem včasih že brez idej. Mogoče nebi bilo napačno kako tako navigacijo sprobat za 1 dan, če bi le kdo posodil za kak €
stenc55 Objavljeno Marec 11, 2016 Objavljeno Marec 11, 2016 Če maš telefon z Androidom zalaufaj google navigation, tolko da vidiš če ti vse skupaj sploh paše. Pol si pa lahko nabaviš kakšen orenk offline program al pa Garmina.
blindek Objavljeno Marec 12, 2016 Objavljeno Marec 12, 2016 Imam, sprobal s Sygic in Here, deluje OK, vendar kot prvo je nemogoče uporabljati z rokavicami, potem sem kupil od Moto-Detail za 10€(mel en bon) še vodoodporno torbico, montiral na original nosilec za navigacijo nad števci, vendar je bolj slabo vidljivo skozi tisto torbico, čeprav sam telefon je dovolj svetel (htc one a9), potem še to da je nemogoče upravljati gumbe za glasnost in odklenit zaslon brez da telefon vzamem iz torbice (so pač omejitve telefona) in seveda to, da tudi sam program ni mišljen za motor Mogoče se je slišalo tako, kot da sem čisto anti-tehnologija, ampak bolj me zanima če sploh te namenske navigacije za motor ponujajo takooo zeloo veliko za teh 400€+
Snečer Objavljeno Marec 12, 2016 Objavljeno Marec 12, 2016 Po moji oceni ti preveč kompliciraš. Če si doma pripraviš ruto, kakor si jo prej na papirju, se navigacije praktično ne rabiš več dotikati... Lahko ti moje opažanje opiše, imel doma zumo 220, 660, 340/350. Ni šans, da bi te cigle montiral na motor, kaj šele sprobal . Kljub ekstremni ceni je npr. premikanje po ekranu porazno počasno, neprimerljivo s hitrostjo navigacij na npr. pametnih telefonih. Da ne govorim še o nosilcu, napajanju, vse skupaj je na motorju glomazno, če nima motor namenskega prostora. Tako od nekdaj na motorju uporabljam serijo Garmin Oregon. Prej 300, sedaj 600. 600ka je v bistvu že kar izjemen navigacijski aparat. + ekran je sicer manjši, diagonala 7,6cm, vendar povsem zadosten, saj lahko imaš napravo tudi v ležečem položaju, skratka rotiranje ekrana kot na vseh telefonih. Jaz jo imam v pokončnem položaju + ker je aparat manjši ga simpl vzameš iz nosilca in daš v žep, torbico, zumoti so debeli cigli, če so bile serije 2xx in 6xx še dokaj znosne pa tile zadnji modeli niso za nikamor. + deluje tudi na baterije, dve AA bateriji zadostujeta za dober dan neprekinjenega delovanja, vzamem poleg paket eneloopk-panasonic pro pa je mir (za polnjenje baterij ne rabiš dodatnega polnilca, ker je vgrajen v napravi, priklopiš na usb in to je to) + ekran, ki ga nima noben zumo, saj za osvetlitev ne potrebuje napajanja, ker je reflektiven, osvetlitev lahko imaš na 0% čez dan pa bo prikaz lepši kot na navigacija s 100% osvetlitvijo. Več kot je sonca, boljše se vidi + lahko delaš tudi z rokavico, seveda ne predebelo (manjši ekran), ima stopnje občutljivost ekrana, ekran je kvaliteten, ne lepljiv kot na zumotih, zumiraš kot na telefonih, tablicah, multitouch z dvema prstoma + podpira vse zemljevide, kar si jih zamisliš, saj pozna vse profile, uvoz lastnih zemljevidov, sledi, rut, ročk, poi, geocache... + poljubno nastavljanje prikaza parametrov na ekranu + podpora prav z vsemi senzorji, ki si jih zamisliš in dodatno dokupiš (srčni utrip, temperatura, upravljanje kamere... + uvoz rut in izdelava, kompatibilen z vsemi programi, tako s starimi kot novimi, uvoz 200ih+ rut brez omejitev v točkah, upravljanje s sledmi... + nastavljiv vmesnik, desktop, ni da ni. + idealen za kakšen offroad ---------- - nima pa glasovnega vodenja in povezljivost BT za čelade A glede na leta uporabe, prej 300, sedaj 600, ti lahko rečem, da je to zadnja stvar, ki jo pogrešam. Gobezdanja ne rabim. Je pa Oregon za advanced userje. Da ne bo po pomote, seveda Zumo opravi tudi svojo poslanstvo, ampak ni vreden tiste cifro, ki jo izpulijo, za takšen znesek naj naredijo premium. Tu pride 340/350 le 269 eur https://www.louis.de/artikel/garmin-zumo-340lm-louis-edition-navigationsgeraet/10004595?list=147153439&filter_article_number=10004595 to je primerna cena, za to, kar dobiš poleg 6
blindek Objavljeno Marec 12, 2016 Objavljeno Marec 12, 2016 Saj ne kompliciram tako zelo Malo gledam kaj dejansko ponujajo te namenske navigacije, če in kako olajšajo izbiro poti. Za vsak izlet ne planiram na veliko kje se bom peljal, ampak samo več dnevna potovanja vnaprej pogledal cca. kje bi se peljal, zato iščem oz. gledam če obstaja navigacija, ki olajša dnevne izlete oz. predlaga kako zanimivo cesto po kateri se drugače ne bi peljal. Mogoče je garmin res bolj neodziven,vendar koliko sem imel npr. TomTom Rider 400 v roki, mi je vse delovalo lepo tekoče, tudi brskanje po zemljevidu. Pa tudi tako veliki se mi ne zdijo, pa še nosilec imam za navigacije nad števci kot na spodnji sliki, tako da je lepo vidno med vožnjo
Snečer Objavljeno Marec 12, 2016 Objavljeno Marec 12, 2016 Lej, tisti zemljevid, ki sem ga dal gori ima kao motorju prijazne ceste, ki jih preferira oziroma so zaradi tega tam ceste malo drugače kategorizirane. Drugo pa ne bo delovalo brez namenskega zemljevida. Finta je namreč v zemljevidu, v kategorizaciji in to je podatek, ki pride v napravo in iz katerega išče "zavite ceste". Se bojim, da bi znala navigacija izbirati eksotične poti. Raje si 5 minut več doma vzemi in poglej kje, kot pa da se zanašaš na njegove ideje. Sicer pa kam se lahko pelješ na enodnevni izlet? Radij 300km? v tem radiju ne more biti cest v takšnem izobilju, da jih ne moreš sam ugotoviti 5
blindek Objavljeno Marec 12, 2016 Objavljeno Marec 12, 2016 Maš tudi prav! Zato bi vseeno rad sprobal, če se da kje dobiti na test za 1 dan. Sicer pa je tako "lepo vreme" trenutno, da nam drugega ne preostane kot razmišjati o tem in drugem.. Hvala za informacije!
motolover Objavljeno Marec 12, 2016 Objavljeno Marec 12, 2016 Montiranje inštalacije je kar nekaj dela za enodnevni test. Še posebej, ker bi jo tisti, ki bi ti posodil moral na svojem odmontirati in potem spet namontirati. Imam Garmin Zumo 590LM. Navigacijo sem kupil predvsem za neznane poti in kake makadam cestice in potovanja. Za makadamske cestice me je zanimala predvsem funkcija "track back", če se kje ponoči na kakih goznih poteh izgubiš. Ja, to se lahko zgodi tudi v bližnjem gozdu. Zdaj, ko jo znam že bolje uporabljati bi si naredil tudi kako traso. Za vožnjo po cesti je fino, ker lahko sproti pogledaš kakšni ovinki te čakajo in hitrost pred ovinkom temu primerno prilagodiš. Navigacija se mi zdi zelo uporabna, če pa voziš samo po znanih cestah (npr.do Vikija) je res ne potrebuješ. Isto napravo veliko uporabljam v avtu, zato ne potrebujem dveh. Inštalacijo za v avto dobiš zraven. Oregon in Montana sta za offroad še najboljša, ker če se kje kaj zgodi, ju laho vzameš v roko in nadaljuješ peš. Striktno motoristične in avtomobilistične naprave se izven inštalacje prehitro izpraznijo. 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se