Joker Objavljeno Oktober 29, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2014 Na jesen me je prijela nostalgija. Iščem Husqvarno 430 CR ali WR zadnjih letnikov (1988/1989) z USD vilicami. Če kdo ve za kakšno, sem jo pripravljen kupiti oz. rešiti pred propadom. Še simbolična fotografija: HyperJack in Kmet2 2
Joker Objavljeno December 20, 2015 Avtor Opozori Objavljeno December 20, 2015 (popravljeno) Tako. Po večletnem iskanju, sem le prišel do nje. In to v delujočem stanju. Za 27 let star motocross motor, ki se večino časa uporabljal, je v zelo dobrem stanju. Tudi vsa plastika je še originalna. Zato bo doživela zgolj razdiranje na prafaktorje, detajlno čiščenje, menjavo potrošnega materiala (ležaji, tesnila), obnova motorja, sedeža in kar se bo pač pokazalo. Škoda bi bilo nanjo tiščati kakšne ponaredke, jo po nepotrebnem barvati itd. Skratka, vesel kot radio da ne rečem Popravljeno December 20, 2015. Popravil Joker ciciban, jskrablin, HyperJack in 3 others 6
Popularna objava Joker Objavljeno Maj 29, 2016 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 29, 2016 It's alive!!!! Je trajalo malo dlje kot sem mislil, ampak dela rammmmtammmtammmtammm.... Še dobro, da imam ušesa... HyperJack, ciciban, skalar36 in 12 others 15
HyperJack Objavljeno Maj 29, 2016 Opozori Objavljeno Maj 29, 2016 pred 33 minutami, Joker pravi: It's alive!!!! Je trajalo malo dlje kot sem mislil, ampak dela rammmmtammmtammmtammm.... Še dobro, da imam ušesa... Zgleda lepša kot nova :P. Da mi je vidt to pilo =). Bo treba pridt na kafe en dan.
Joker Objavljeno Maj 29, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Maj 29, 2016 pred 16 minutami, HyperJack pravi: Zgleda lepša kot nova :P. Da mi je vidt to pilo =). Bo treba pridt na kafe en dan. Boš imel razlog, ko boš naslednjič drgnil Marija reko...
matej22 Objavljeno Maj 30, 2016 Opozori Objavljeno Maj 30, 2016 Zelo lepo!! Čestitke in pohvale za trud. Joker 1
jskrablin Objavljeno Maj 30, 2016 Opozori Objavljeno Maj 30, 2016 Se zelo priporočam za kak audio posnetek. 2T ropotulje je vedno fajn slišat
Joker Objavljeno Maj 30, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Maj 30, 2016 Ja, nabija res konkretno. Še posebej, ker je CR model in ima dušilec res simboličen za to kubaturo. Sem že kar malo pozabil... 25 let je dolga doba... Moj GG300EC je v primerjavi tole grdosijo praktično neslišen... Bom ob priliki posnel... HyperJack 1
jskrablin Objavljeno Maj 31, 2016 Opozori Objavljeno Maj 31, 2016 Kak je pa kaj powerband na tej mašini? Mene zna moj 200 2T kr malo strašiti ko se zavrti... tole pa zgleda kot definicija izzivanja sreče na dveh kolesih
Joker Objavljeno Maj 31, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Maj 31, 2016 pred eno uro, jskrablin pravi: Kak je pa kaj powerband na tej mašini? Mene zna moj 200 2T kr malo strašiti ko se zavrti... tole pa zgleda kot definicija izzivanja sreče na dveh kolesih Kljub temu, da nima ventila v izpuhu ima zaradi velike kubature navora v izobilju tudi v nižjih vrtljajih. Prav tako ni tako izrazite brce ko "prime" resonanca kot pri dvotaktnikih manjših kubatur. Moči je seveda v izobilju in motor je za na stezo prehiter. Pri zobnikih 13/51 leti 130 na uro, vsak zob spredaj doda 10 km/h... V 3. prestavi pri cca 70 - 80km/h naviješ plin in gre pokonci. Za zagon potrebuješ kar močno nogo, pri "racing" nastavljenem predvžigu te zna šibka ali neodločna noga stati kakšnega zloma gležnja... Zase bi lahko v podpis napisal, da sem ljubitelj dvotaktnikov. Spremljajo me vse življenje in sem jih navajen. Nekoga, ki se je terenskega motociklizma navadil s prijaznim 4-taktnikom, zna karakter teh motorjev motiti in tudi strašiti. Še posebej starejši in tisti manjših kubatur, ki imajo praviloma strm porast moči v trenutku, ko odpre ventil. Če pa preizkusiš moderen 300 kubični 2-taktnik pa boš presenečen, kako te reči vlečejo iz najnižjih vrtljajev. Za moj okus najboljša opcija hard endura. Da ne omenim nezahtevnega vzdrževanja. Nekoč sem že zapisal, da sem v svoj GG300EC naravnost zaljubljen. sayo, Luka66, jskrablin in 1 other 4
jskrablin Objavljeno Maj 31, 2016 Opozori Objavljeno Maj 31, 2016 pred 59 minutami, Joker pravi: Kljub temu, da nima ventila v izpuhu ima zaradi velike kubature navora v izobilju tudi v nižjih vrtljajih. Prav tako ni tako izrazite brce ko "prime" resonanca kot pri dvotaktnikih manjših kubatur. Moči je seveda v izobilju in motor je za na stezo prehiter. Pri zobnikih 13/51 leti 130 na uro, vsak zob spredaj doda 10 km/h... V 3. prestavi pri cca 70 - 80km/h naviješ plin in gre pokonci. Za zagon potrebuješ kar močno nogo, pri "racing" nastavljenem predvžigu te zna šibka ali neodločna noga stati kakšnega zloma gležnja... V glavnem ko začne it. Sem si kr mislil da kaj drugače niti ne more bit. Jaz se svojega 2T 'mlinčka' šele navajam, pa tudi v offroadu sem nov. Sem nekaj probaval EXC 250 F, super za pelat, precej lažje obvladljiv od 200 2T. Sam hebat ga. 2T je bolj popadljive sorte, je pa lih zaradi tega zabaven. Navora ima dovolj kar se mene tiče, resda pa za moj okus malo prehitro preklopi na agresijo. Se morem še z nastavitvijo ventila v izpuhu poigrati. 300 2T pa kdaj kasneje. Tisto šele more biti rock 'n roll ko začne iti...
Joker Objavljeno November 15, 2021 Avtor Opozori Objavljeno November 15, 2021 Redno polletno mehčanje semeringov Tolk vibrira, da se še na filmu čuti... HyperJack, skalar36, DAMI34 in 1 other 2 2
HyperJack Objavljeno November 16, 2021 Opozori Objavljeno November 16, 2021 pred 13 urami, Joker pravi: Redno polletno mehčanje semeringov Tolk vibrira, da se še na filmu čuti... waaaa, to moram enkrat vidt.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se