ciciban Objavljeno December 2, 2014 Opozori Objavljeno December 2, 2014 (popravljeno) Nekaj me je... in ne morem pripopat testa iz Moto-Magazina. Tomos TN 750. Baje je bilo narejeno nekaj 10 primerkov po licenci Nortona. Edit: Je že Snecer link popnu Popravljeno December 2, 2014. Popravil ciciban
DAMI34 Objavljeno December 2, 2014 Opozori Objavljeno December 2, 2014 a je normalno de ob listanju take teme človk dobi kurjo polt? pa tut spomni se kok je že star Cartman, KLOVN, Kmet2 in 2 others 5
maus Objavljeno December 2, 2014 Opozori Objavljeno December 2, 2014 (popravljeno) sami starčki tle obujate spomine in izlivate ćustwa :krneki: Popravljeno December 2, 2014. Popravil maus DAMI34, Rocky, thumper in 4 others 7
Cartman Objavljeno December 2, 2014 Opozori Objavljeno December 2, 2014 pa tut spomni se kok je že star ZASE SE BRIGEJ! Kmet2, maus, thumper in 1 other 4
PrimozC Objavljeno December 2, 2014 Opozori Objavljeno December 2, 2014 Moram en dan do soseda ima celo zbirko Tomosov doma, od Yankeeya pa do 4-k z parabrisom in to glanc nove z prevoženimi 0km z etiketo (ceno) in original gumami, Elektronik 90....in pa poslastica in več kot eksotika....dve specialki za na progo, katerih nisem še videl. Je pa prišla delegacija iz Tomosa pred enim ali dvema letoma, ko so meli neko obletnico ce se ne motim...ce bi ti dve posodil za razstavo. Seveda je odklonil...ocenjena vrednost teh dveh 100.000-120.000€...unikata s podpisom dirkačev, naj bi bil še en tak v obtoku a "se govori" da sta ta dva zadnja dva....Bom zažical ce grem lahko pofotkat in prilepim na MS. ciciban, sayo, KLOVN in 5 others 8
izibajker Objavljeno December 2, 2014 Opozori Objavljeno December 2, 2014 http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/media/upload/Test/tomos/norton-750.pdf Zanimivo bi bilo vedeti, iz katerega leta je ta test in primerjati ceno 15 970 Din z recimo takratno ceno novega Fičota...
protector Objavljeno December 2, 2014 Avtor Opozori Objavljeno December 2, 2014 Zanimivo bi bilo vedeti, iz katerega leta je ta test in primerjati ceno 15 970 Din z recimo takratno ceno novega Fičota... Budem večeras stavio cjenike Laverdi - sami kraj 1979 - od tadašnjeg uvoznika Avtoimpex p.o. (Ljubljana, Celovška 150). Te sam papire, skupa sa kuvertom u kojoj su stigli, također iskopao na tavanu. Kmet2, PrimozC, KLOVN in 1 other 4
ludiluka Objavljeno December 2, 2014 Opozori Objavljeno December 2, 2014 Moram en dan do soseda ima celo zbirko Tomosov doma, od Yankeeya pa do 4-k z parabrisom in to glanc nove z prevoženimi 0km z etiketo (ceno) in original gumami, Elektronik 90....in pa poslastica in več kot eksotika....dve specialki za na progo, katerih nisem še videl. Je pa prišla delegacija iz Tomosa pred enim ali dvema letoma, ko so meli neko obletnico ce se ne motim...ce bi ti dve posodil za razstavo. Seveda je odklonil...ocenjena vrednost teh dveh 100.000-120.000€...unikata s podpisom dirkačev, naj bi bil še en tak v obtoku a "se govori" da sta ta dva zadnja dva....Bom zažical ce grem lahko pofotkat in prilepim na MS. ne pozabit an mene da me s sabo pelješ PrimozC 1
PrimozC Objavljeno December 2, 2014 Opozori Objavljeno December 2, 2014 (popravljeno) ne pozabit an mene da me s sabo pelješ Se bova zmenla ok BTW to niso taljanska jajca...da ne bos pol razocaran Popravljeno December 2, 2014. Popravil PrimozC
Fantocci Objavljeno December 2, 2014 Opozori Objavljeno December 2, 2014 Zanimivo bi bilo vedeti, iz katerega leta je ta test in primerjati ceno 15 970 Din z recimo takratno ceno novega Fičota... Test je bil objavljen 2.7.1970 http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/moto-testi/tomos-norton-750/
Fantocci Objavljeno December 2, 2014 Opozori Objavljeno December 2, 2014 (popravljeno) V približno istem času (9.12.1971) je Zastava 750 lux koštala 22.362 Din oz. 1313US$ (tudi dolar je od takrat imel precej inflacije... ) http://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/zastava/750-luxe.pdf Treba bi bilo še vedet, koliko je takrat znašala povprečna plača v dinarjih. Popravljeno December 2, 2014. Popravil Fantocci Kmet2 1
Fantocci Objavljeno December 2, 2014 Opozori Objavljeno December 2, 2014 Kaj pa ta "Tomos"? http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/tomos-citroen-2-cv-6/
ciciban Objavljeno December 2, 2014 Opozori Objavljeno December 2, 2014 Na strani statističnega urada je nek kalulator. Po njihovem je vrednost TN750 cca 10650€. Obstaja pa še una ta "zabavna" varianta, ki niti ni toliko mimo. Vzameš en izdelek, ki je večna klasika. Recimo pijača vaše in naše mladosti in primerjaš po Cocta valuti. BTW: Ta prvi lastnik našega Švista je vedel povedat, da je v Sloveniji leta 1985 najcenejši BMW motor stal skoraj toliko kot Audi 80.
izibajker Objavljeno December 2, 2014 Opozori Objavljeno December 2, 2014 (popravljeno) V približno istem času (9.12.1971) je Zastava 750 lux koštala 22.362 Din oz. 1313US$ (tudi dolar je od takrat imel precej inflacije... ) http://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/zastava/750-luxe.pdf Treba bi bilo še vedet, koliko je takrat znašala povprečna plača v dinarjih. Za orientacijo. Leta 1971 je Austin 1300, za tiste čase ena taka mala limuzina (sestavljali so jih v IMV Novo mesto) koštal 2800 DEM. Tečajna lista 09.12.1971 : 1 DEM = 4,56 DIN Lastnik se ne spomni točno, koliko je takrat znašala njegova plača kvalificiranega delavca. Približna ocena pa je, da je za tistega Austina dal 2 letni plači... Popravljeno December 2, 2014. Popravil izibajker ciciban 1
Fantocci Objavljeno December 2, 2014 Opozori Objavljeno December 2, 2014 Potemtakem bi bil Austin samo 12768 Din, kar je manj kot Z750 (cena iz tistega pdf-a zgoraj)... Mislim, da je problem v tem: težko je preračunavat razmerje DM:Dinar iz tistih časov, ker sta bila vedno dva kursa. Eden uradno priznani, za katerega pa deviz dobil nisi in drugi na črno, ki je bil za dinarje 2x ali večkrat neugodnejši... Tako bi se pa izšlo potem. Tista ocena o dveh letnih plačah za austina bo verjetno kar držala. ciciban in izibajker 2
thumper Objavljeno December 2, 2014 Opozori Objavljeno December 2, 2014 Tole sem našu na hrvaškem forumu. Nekaj me je... in ne morem pripopat testa iz Moto-Magazina. Tomos TN 750. Baje je bilo narejeno nekaj 10 primerkov po licenci Nortona. Edit: Je že Snecer link popnu baje so jih sestavili 9 ali 10 kom vsega skupaj ...načeloma se javno ne ve kdo jih ima... ciciban 1
izibajker Objavljeno December 2, 2014 Opozori Objavljeno December 2, 2014 BTW: Ta prvi lastnik našega Švista je vedel povedat, da je v Sloveniji leta 1985 najcenejši BMW motor stal skoraj toliko kot Audi 80. Ja, v našem kraju je v začetku 80ih glanc novega r45 nabavil lokalni mesar. Bil je bolj male in okrogle postave, pa je do tal komaj dosegel s prsti... So pa gospodinje vedele povedat, da je pri nakupu mesa pri njem vedno bila potrebna maximalna previdnost. Zelo rad je goljufal, na sto in en način... ciciban 1
protector Objavljeno December 2, 2014 Avtor Opozori Objavljeno December 2, 2014 Spominjao sam Laverdu ... godina je 1979. i počinje prodaja Laverdi u bivšoj nam državi ... DAMI34, izibajker, Kmet2 in 6 others 9
protector Objavljeno December 2, 2014 Avtor Opozori Objavljeno December 2, 2014 Naljepnice, nekada prilično rijetka roba. I prilično tražena. Ove su iz prve polovice 80-ih: DAMI34, PrimozC, Kmet2 in 2 others 5
Popularna objava janduc Objavljeno December 3, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno December 3, 2014 O, Laverda, lepi spomini nanjo...je že kar nekaj časa preteklo od takrat...takole sem imel: MariborBMW, Kmet2, CeneR in 8 others 11
Fantocci Objavljeno December 3, 2014 Opozori Objavljeno December 3, 2014 Spominjao sam Laverdu ... godina je 1979. i počinje prodaja Laverdi u bivšoj nam državi ... Vidiš, to pa je pravi drugarski retro pozdrav: "..ostajemo sa drugarskim pozdravima" Si potem kupil Laverdo?
protector Objavljeno December 3, 2014 Avtor Opozori Objavljeno December 3, 2014 Vidiš, to pa je pravi drugarski retro pozdrav: "..ostajemo sa drugarskim pozdravima" Si potem kupil Laverdo? Ne, imao sam tada premalo godina za "pravi" motor. Ozbiljni interesent je bio moj kolega, nekoliko godina stariji od mene - a i on je sljedeće godine kupio Z1000 na uvoznu dozvolu (u Murecku, kod Tuschera, naravno). Koliko me sjećanje služi, cijene Laverdi su bile "boli glava". No, koliko god nismo kupili Laverde u to vrijeme, veseli me barem činjenica da smo znali "prepoznati" fine stvari. sayo 1
protector Objavljeno December 3, 2014 Avtor Opozori Objavljeno December 3, 2014 Ono što sam ja htio kupiti te davne 1979. godine je Tomos Cross 50 Enduro ... motorić koji je trebao zamijeniti Cross 50 Junior. Mnogo ljudi zapravo nije niti svjesno ove povijesne činjenice (Cross 50 Enduro), zasigurno zbog toga što motorić nikada nije izašao na svjetlo trgovina. Čak ne znam jeli viđen ikada koji "prototip". Koliko sam obaviješten, iz njega je kasnije nastao CTX. Juniora sam imao, ali kako više po trgovinama nije bilo novih, kupio sam polovnoga. Godinu dana kasnije prodao ga i kupio E90 ... plavi, za dečke Pretprošle godine sam prošao SMT-om kroz Koper, uz ostatke Tomosa. Fantocci, DAMI34, ciciban in 1 other 4
branko1 Objavljeno December 4, 2014 Opozori Objavljeno December 4, 2014 ja ja, leta 1980 sem kupil pri Tusherju v Murecku "ganz" novo suziko GSX 750 16V črne barve. Bila je v škatli, še napol zmontirana - doma smo motor dokončali. Cena je bila 39.000 ATS + dajatve (kar precejšnje). Seveda sem moral imeti uvoznika - zdomca - za motor Po dveh letih je bil možen prepis (bil sem vmes v JNA) na mene. Pa kak je bil motorček lep - sem "napecal" zdajšnjo ženo na GSX-ko. Fritz, Rocky, Kmet2 in 4 others 7
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se