Skoči na vsebino

Moto Retro: Made in Slovenija


protector

Priporočene objave

Nekaj me je... in ne morem pripopat testa iz  Moto-Magazina. Tomos TN 750. Baje je bilo narejeno nekaj 10 primerkov po licenci Nortona.

 

Edit: Je že Snecer link popnu

Popravljeno . Popravil ciciban
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je normalno de ob listanju take teme človk dobi kurjo polt?

pa tut spomni se kok je že star :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sami starčki tle obujate spomine in izlivate ćustwa  :jezik:

 

:krneki:

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moram en dan do soseda ima celo zbirko Tomosov doma, od Yankeeya pa do 4-k z parabrisom in to glanc nove z prevoženimi 0km z etiketo (ceno) in original gumami, Elektronik 90....in pa poslastica in več kot eksotika....dve specialki za na progo, katerih nisem še videl. Je pa prišla delegacija iz Tomosa pred enim ali dvema letoma, ko so meli neko obletnico ce se ne motim...ce bi ti dve posodil za razstavo. Seveda je odklonil...ocenjena vrednost teh dveh 100.000-120.000€...unikata s podpisom dirkačev, naj bi bil še en tak v obtoku a "se govori" da sta ta dva zadnja dva....Bom zažical ce grem lahko pofotkat in prilepim na MS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo bi bilo vedeti, iz katerega leta je ta test in primerjati ceno 15 970 Din z recimo takratno ceno novega Fičota...

 

Budem večeras stavio cjenike Laverdi - sami kraj 1979 - od tadašnjeg uvoznika Avtoimpex p.o. (Ljubljana, Celovška 150).

Te sam papire, skupa sa kuvertom u kojoj su stigli, također iskopao na tavanu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moram en dan do soseda ima celo zbirko Tomosov doma, od Yankeeya pa do 4-k z parabrisom in to glanc nove z prevoženimi 0km z etiketo (ceno) in original gumami, Elektronik 90....in pa poslastica in več kot eksotika....dve specialki za na progo, katerih nisem še videl. Je pa prišla delegacija iz Tomosa pred enim ali dvema letoma, ko so meli neko obletnico ce se ne motim...ce bi ti dve posodil za razstavo. Seveda je odklonil...ocenjena vrednost teh dveh 100.000-120.000€...unikata s podpisom dirkačev, naj bi bil še en tak v obtoku a "se govori" da sta ta dva zadnja dva....Bom zažical ce grem lahko pofotkat in prilepim na MS.

 

 

ne pozabit an mene da me s sabo pelješ :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne pozabit an mene da me s sabo pelješ :D

Se bova zmenla ok :) BTW to niso taljanska jajca...da ne bos pol razocaran :P

Popravljeno . Popravil PrimozC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V približno istem času (9.12.1971) je Zastava 750 lux koštala 22.362 Din oz. 1313US$ (tudi dolar je od takrat imel precej inflacije... )

http://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/zastava/750-luxe.pdf

Treba bi bilo še vedet, koliko je takrat znašala povprečna plača v dinarjih.

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na strani statističnega urada je nek kalulator. Po njihovem je vrednost TN750 cca 10650€.

 

Obstaja pa še una ta "zabavna" varianta, ki niti ni toliko mimo. Vzameš en izdelek, ki je večna klasika. Recimo pijača vaše in naše mladosti in primerjaš po Cocta valuti.

 

BTW: Ta prvi lastnik našega Švista je vedel povedat, da je v Sloveniji leta 1985 najcenejši BMW motor stal skoraj toliko kot Audi 80.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V približno istem času (9.12.1971) je Zastava 750 lux koštala 22.362 Din oz. 1313US$ (tudi dolar je od takrat imel precej inflacije... )

http://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/zastava/750-luxe.pdf

Treba bi bilo še vedet, koliko je takrat znašala povprečna plača v dinarjih.

 

Za orientacijo.

Leta 1971 je Austin 1300, za tiste čase ena taka mala limuzina (sestavljali so jih v IMV Novo mesto) koštal 2800 DEM. 

Tečajna lista 09.12.1971 : 1 DEM = 4,56 DIN

Lastnik se ne spomni točno, koliko je takrat znašala njegova plača kvalificiranega delavca. Približna ocena pa je, da je za tistega Austina dal 2 letni plači...

Popravljeno . Popravil izibajker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potemtakem bi bil Austin samo 12768 Din, kar je manj kot Z750 (cena iz tistega pdf-a zgoraj)...

Mislim, da je problem v tem: težko je preračunavat razmerje DM:Dinar iz tistih časov, ker sta bila vedno dva kursa. Eden uradno priznani, za katerega pa deviz dobil nisi in drugi na črno, ki je bil za dinarje 2x ali večkrat neugodnejši... Tako bi se pa izšlo potem.

Tista ocena o dveh letnih plačah za austina bo verjetno kar držala.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole sem našu na hrvaškem forumu.

 

 

Nekaj me je... in ne morem pripopat testa iz  Moto-Magazina. Tomos TN 750. Baje je bilo narejeno nekaj 10 primerkov po licenci Nortona.

 

Edit: Je že Snecer link popnu

baje so jih sestavili 9 ali 10 kom vsega skupaj ...načeloma se javno ne ve kdo jih ima...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

BTW: Ta prvi lastnik našega Švista je vedel povedat, da je v Sloveniji leta 1985 najcenejši BMW motor stal skoraj toliko kot Audi 80.

 

Ja, v našem kraju je v začetku 80ih glanc novega r45 nabavil lokalni mesar. Bil je bolj male in okrogle postave, pa je do tal komaj dosegel s prsti...

So pa gospodinje vedele povedat, da je pri nakupu mesa pri njem vedno bila potrebna maximalna previdnost. Zelo rad je goljufal, na sto in en način... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spominjao sam Laverdu ... godina je 1979. i počinje prodaja Laverdi u bivšoj nam državi ...

 

Lav_DSC00804.jpg

 

 

:)

Vidiš, to pa je pravi drugarski retro pozdrav: "..ostajemo sa drugarskim pozdravima" :)

Si potem kupil Laverdo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidiš, to pa je pravi drugarski retro pozdrav: "..ostajemo sa drugarskim pozdravima" :)

Si potem kupil Laverdo?

 

Ne, imao sam tada premalo godina za "pravi" motor. Ozbiljni interesent je bio moj kolega, nekoliko godina stariji od mene - a i on je sljedeće godine kupio Z1000 na uvoznu dozvolu (u Murecku, kod Tuschera, naravno).

Koliko me sjećanje služi, cijene Laverdi su bile "boli glava". No, koliko god nismo kupili Laverde u to vrijeme, veseli me barem činjenica da smo znali "prepoznati" fine stvari.

 

:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ono što sam ja htio kupiti te davne 1979. godine je Tomos Cross 50 Enduro ... motorić koji je trebao zamijeniti Cross 50 Junior. Mnogo ljudi zapravo nije niti svjesno ove povijesne činjenice (Cross 50 Enduro), zasigurno zbog toga što motorić nikada nije izašao na svjetlo trgovina. Čak ne znam jeli viđen ikada koji "prototip".

Koliko sam obaviješten, iz njega je kasnije nastao CTX.

 

Juniora sam imao, ali kako više po trgovinama nije bilo novih, kupio sam polovnoga. Godinu dana kasnije prodao ga i kupio E90 ... plavi, za dečke :)

 

Tom_DSC00793.jpg

 

Tom_DSC00794.jpg

 

Tom_DSC00790.jpg

 

Tom_DSC00791.jpg

 

Tom_DSC00796.jpg

 

Tom_DSC00797.jpg

 

Tom_DSC00798.jpg

 

Tom_DSC00795.jpg

 

Tom_DSC00784.jpg

 

Tom_DSC00785.jpg

 

Pretprošle godine sam prošao SMT-om kroz Koper, uz ostatke Tomosa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ja, leta 1980 sem kupil pri Tusherju v Murecku "ganz" novo suziko GSX 750 16V črne barve. Bila je v škatli, še napol zmontirana - doma smo motor dokončali. Cena je bila 39.000 ATS + dajatve (kar precejšnje). Seveda sem moral imeti uvoznika - zdomca - za motor Po dveh letih je bil možen prepis (bil sem vmes v JNA) na mene. Pa kak je bil motorček lep - sem "napecal" zdajšnjo ženo na GSX-ko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!