Popularna objava KeC Objavljeno Maj 17, 2012 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 Prisrčno hvala za odkrit odgovor - ob priliki sem ti dolžan vsaj kavo......... p.s. Ko sem tvoj odgovor pred četrt ure pokazal ženi ("kao" lepa zmerno tekoča vožnja z vzornim voznikom), mi je odgovorila v stilu.......rada bi vidla njegove prestrašene izbuljene oči na sovozniškem sedežu našega motorja: pred ovinkom, v ovinku...... Ne da bi ravno spodbujal divjanje ampak resno se mi zdi, da je dremanje sopotnice nevarna zadeva. Če ni pripravljena na morebitne hitre spremembe v vožnji (zaviranje, izogibanje oviri) lahko hitro pride do sranja. Tole je pa to, kar mislim z držanjem tanka: Sam sem se 2x peljal na zadnjem zicu po sili razmer. Enkrat po stari cesti na relaciji Ce-Mb, kjer mi je kolega, ki je včasih dirkal, želel pokazati kako se pelje gsxr750 skozi ovinke. Od takrat naprej se nisem več vsedel na zadnji zic in občudujem vse, ki jim to redno ratuje. cikadina, maus, mataur in 8 others 11
ELO Objavljeno Maj 17, 2012 Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 mi je kolega, ki je včasih dirkal, želel pokazati kako se pelje gsxr750 skozi ovinke. Od takrat naprej se nisem več vsedel na zadnji zic in občudujem vse, ki jim to redno ratuje. to je sploh cela zmaga kar se izzivanja usode in možnosti za zamero do motorizma tiče...
SLVR Objavljeno Maj 17, 2012 Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 Tole je pa to, kar mislim z držanjem tanka: Kdaj bosta organizirala tečaj zalaganja ovinkov za boljše polovice?
motofrik Objavljeno Maj 17, 2012 Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 KeC.. na zadnji zic pa tudi jaz ne grem. Zadnjič sem se fural zadaj, ko sva s kolegom šla v Celje kupit enega BMW zame. Leta 1993. Yap, skoraj 20 let. Motor je za enega ali pa par. Je pa res, da ko mojo peljem zadaj, se peljem skoraj bolj fajn v ovinek, kot pa sam. Razumi, kdor more. Po moje je tista opora na keslu bolj nadloga, kot kaj koristnega. Naj se te prime okoli pasu, ko se zavira, pa roke na kesl in to je to. Med vožnjo pa naj gleda čez ramo. Komunikacija med čeladama? Ne, hvala. Če kaj rabi, potreplja po nogi. Me ne zanima, kakšne rože ina katera hiša, ko se peljeva kam. LooLekSLO, ponikipo, DAMI34 in 1 other 4
KeC Objavljeno Maj 17, 2012 Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 to je sploh cela zmaga kar se izzivanja usode in možnosti za zamero do motorizma tiče... Mogoče sem se malo nerodno izrazil. Kolega je vozil zelo zanesljivo in ni bilo brezglavega divjanja, je bilo pa hitro. Dovolj, da resno občudujem tiste, ki se redno vozijo na zadnjem zicu. maus, suzuki in Zivnorc 3
DAMI34 Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Odmislite kolenčkanje sopotnika, pa razne pizdarije na tanku. dobra sopotnica se zna držati in peljati in tako, da te ne ovira. komunikacija pa tut pr nama odpade....ker potem se nimava kej ob kavi pogovarjat Ne bom trdil, da se ne da agresivno in ostro voziti v dvoje, ampak solo vožnja je čisto druga pesem. maus, iom in Zivnorc 3
maus Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 ....ker potem se nimava kej ob kavi pogovarjat itak se ni kj za pogovarjat ob kavi .. slika je .. tona ni ... najlepš .. pa še srkanje kave se sliš :lol: Zivnorc, SLVR in DAMI34 3
carpbone Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 Kupim blažilnik(stabilizator ) za R1 letnik 2002 rabljen al pa nov za ugodno ceno! Ponudbe na mail :.:: carpbone@gmail.com
trojan69 Objavljeno Junij 19, 2012 Opozori Objavljeno Junij 19, 2012 Je normalno, če ima blažilec par mm ˝prostega hoda˝ preden zagrabi in začne blažiti?
simonsi Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 če ne moti blaženja pol je v redu. drugače so pa moje izkušnje take, da če je luft, pol je zrak v sistemu ali pa so nosilci rez zmahani. trojan69 1
bikez Objavljeno Julij 2, 2012 Opozori Objavljeno Julij 2, 2012 Ali je že kdo montiral takšno krmilo? Zanimajo me izkušnje? Še link http://www.helibars.com/product/gsxr-1000-05-08 Na linku se vidi, da je original nižji od Helibars.
simonsi Objavljeno Julij 2, 2012 Opozori Objavljeno Julij 2, 2012 fajn zadeva, sam še vseeno dost naprej visiš. Je pa velik plus ker ni treba nobenih modifikacij. Sam sem sicer svoje cestake predelal na naked style balanco in je pač večja modifikacija, ampak je pa potem pol položaj zakon
bikez Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 fajn zadeva, sam še vseeno dost naprej visiš. Je pa velik plus ker ni treba nobenih modifikacij. Sam sem sicer svoje cestake predelal na naked style balanco in je pač večja modifikacija, ampak je pa potem pol položaj zakon Kako pa se obnese zadeva preko ovinkov (lažje ali težje skozi ovinek)? Ja, pri superbike balanci je potrebno menjati cevi in kable, kar mi ni všeč.
maus Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Kako pa se obnese zadeva preko ovinkov (lažje ali težje skozi ovinek)? Ja, pri superbike balanci je potrebno menjati cevi in kable, kar mi ni všeč. pri GS-u ti ni treba nič menjat Frips in hajoktejn 2
DAN Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Kako pa se obnese zadeva preko ovinkov (lažje ali težje skozi ovinek)? Ja, pri superbike balanci je potrebno menjati cevi in kable, kar mi ni všeč. Čez ovink dost lažje,na mojem ni bilo potrebno nič menjat,sam lajtunge so drugje spelane..
trojan69 Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Kako pa se obnese zadeva preko ovinkov (lažje ali težje skozi ovinek)? Ja, pri superbike balanci je potrebno menjati cevi in kable, kar mi ni všeč. Dobiš kite v katerih so že vključene primerno dolge nove/opletene cevi + kabli (če je potrebno) Jst sem imel na GSXR 1100 Streetfihgterju spiegler križe + superbike belanco. Okretnost: kot noč in dan.
bikez Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Tole mi nekak ne zgleda: http://www.motorcycle-road-and-race.co.uk/catalog/lsl-bar-conversion-kit-suzuki-gsxr-1000-k7-k8-p-406316.html Tole je že boljše: http://www.ab-m.de/assets/images/produktneuheiten/100426_4/big_2.jpg http://www.ab-m.de/assets/images/produktneuheiten/100426_4/big_1.jpg http://www.ab-m.de/assets/images/produktneuheiten/100426_4/big_3.jpg http://www.ab-m.de/en/company/bike-conversions#110901 Pol pa še ostanejo Helibars, ki sem jih omenil že na začetku. Dobiš kite v katerih so že vključene primerno dolge nove/opletene cevi + kabli (če je potrebno) Jst sem imel na GSXR 1100 Streetfihgterju spiegler križe + superbike belanco. Okretnost: kot noč in dan. To bi mi najbolj pasalo, da ne bi kupil kita, pol pa še manjka to in uno in pol pridem recimo na jurja.
simonsi Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Kako pa se obnese zadeva preko ovinkov (lažje ali težje skozi ovinek)? Ja, pri superbike balanci je potrebno menjati cevi in kable, kar mi ni všeč. Skozi hitre ovinke ni neke razlike, je pa motor bolj nemiren, sploh pri visokih hitrostih, je pač pol treba bolj s prsti držat. V počasnih ovinkih je pa seveda dosti večji nadzor. Na vseh motorjih do zdaj je bilo pač treba menjat samo zavorne cevi, vse ostalo se malo drugače spelje pa paše. Je pa pri moji varijanti tudi treba rezat pri vizirju, jebiga
bikez Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Skozi hitre ovinke ni neke razlike, je pa motor bolj nemiren, sploh pri visokih hitrostih, je pač pol treba bolj s prsti držat. To mi pa ni všeč!
simonsi Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Ja logično a ne. Sploh na avtocesti, pride balanca in roke širše, pa še večji vzvod je, tako da so že manj močni gibi dovolj da zmrdajo motor. Jaz to vzamem v zakup pa je...
maus Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Jaz imam komplet (t.i. superbike confort kit) od ABM-ja ... povišanih kliponov nisem maral ... nisem občutil, da bi bil motor nemiren pri visoki hitrosti ... ne bom pisal kok je šlo, ker se vozim po omejitvah
exe`FZS Objavljeno Julij 4, 2012 Opozori Objavljeno Julij 4, 2012 Kako pa rešujete položaj sedenja? Namreč s takšnim krmilom se po vsej verjetnosti spremeni tudi lega na motorju?
maus Objavljeno Julij 4, 2012 Opozori Objavljeno Julij 4, 2012 ravno zaradi tega se delajo take predelave, saj nismo vsi enako visoki in je lega voznika/ce pri različnih višinah na enakem motorju drugačna. tudi na GP-ju sedeži in višina pri isti ekipi nista enaka, temveč prilagojena vozniku (kot je meni znano, lahko pa da se motim)
komandos Objavljeno Avgust 21, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2012 Me pa zanima če je kdo naredil že kako predelavo pri r1 oziroma zamenjavo belance da bi bil položaj med vožnjo malo višji če je kje in kdo bi to uredil??Hvala
GDII Objavljeno Oktober 29, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2012 lahko kdo pove kaj o blažilniku krmila Wilbers?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se