Skoči na vsebino

Krmila - razno


Desmo

Priporočene objave

mi je kolega, ki je včasih dirkal, želel pokazati kako se pelje gsxr750 skozi ovinke. Od takrat naprej se nisem več vsedel na zadnji zic in občudujem vse, ki jim to redno ratuje.

to je sploh cela zmaga kar se izzivanja usode in možnosti za zamero do motorizma tiče...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KeC.. na zadnji zic pa tudi jaz ne grem. Zadnjič sem se fural zadaj, ko sva s kolegom šla v Celje kupit enega BMW zame. Leta 1993. Yap, skoraj 20 let.

Motor je za enega ali pa par. Je pa res, da ko mojo peljem zadaj, se peljem skoraj bolj fajn v ovinek, kot pa sam. Razumi, kdor more.

Po moje je tista opora na keslu bolj nadloga, kot kaj koristnega. Naj se te prime okoli pasu, ko se zavira, pa roke na kesl in to je to. Med vožnjo pa naj gleda čez ramo. Komunikacija med čeladama? Ne, hvala. Če kaj rabi, potreplja po nogi. Me ne zanima, kakšne rože ina katera hiša, ko se peljeva kam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je sploh cela zmaga kar se izzivanja usode in možnosti za zamero do motorizma tiče...

Mogoče sem se malo nerodno izrazil. Kolega je vozil zelo zanesljivo in ni bilo brezglavega divjanja, je bilo pa hitro. Dovolj, da resno občudujem tiste, ki se redno vozijo na zadnjem zicu.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odmislite kolenčkanje sopotnika, pa razne pizdarije na tanku. dobra sopotnica se zna držati in peljati in tako, da te ne ovira. komunikacija pa tut pr nama odpade....ker potem se nimava kej ob kavi pogovarjat :D

Ne bom trdil, da se ne da agresivno in ostro voziti v dvoje, ampak solo vožnja je čisto druga pesem.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....ker potem se nimava kej ob kavi pogovarjat :D

itak se ni kj za pogovarjat ob kavi .. slika je .. tona ni ... najlepš .. pa še srkanje kave se sliš :lol:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kupim blažilnik(stabilizator ) za R1 letnik 2002 rabljen al pa nov za ugodno ceno!

Ponudbe na mail :.:: carpbone@gmail.com

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Je normalno, če ima blažilec par mm ˝prostega hoda˝ preden zagrabi in začne blažiti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

če ne moti blaženja pol je v redu. drugače so pa moje izkušnje take, da če je luft, pol je zrak v sistemu ali pa so nosilci rez zmahani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fajn zadeva, sam še vseeno dost naprej visiš. Je pa velik plus ker ni treba nobenih modifikacij. Sam sem sicer svoje cestake predelal na naked style balanco in je pač večja modifikacija, ampak je pa potem pol položaj zakon :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fajn zadeva, sam še vseeno dost naprej visiš. Je pa velik plus ker ni treba nobenih modifikacij. Sam sem sicer svoje cestake predelal na naked style balanco in je pač večja modifikacija, ampak je pa potem pol položaj zakon :)

Kako pa se obnese zadeva preko ovinkov (lažje ali težje skozi ovinek)?

Ja, pri superbike balanci je potrebno menjati cevi in kable, kar mi ni všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa se obnese zadeva preko ovinkov (lažje ali težje skozi ovinek)?

Ja, pri superbike balanci je potrebno menjati cevi in kable, kar mi ni všeč.

pri GS-u ti ni treba nič menjat ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa se obnese zadeva preko ovinkov (lažje ali težje skozi ovinek)?

Ja, pri superbike balanci je potrebno menjati cevi in kable, kar mi ni všeč.

Čez ovink dost lažje,na mojem ni bilo potrebno nič menjat,sam lajtunge so drugje spelane..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa se obnese zadeva preko ovinkov (lažje ali težje skozi ovinek)?

Ja, pri superbike balanci je potrebno menjati cevi in kable, kar mi ni všeč.

Dobiš kite v katerih so že vključene primerno dolge nove/opletene cevi + kabli (če je potrebno) Jst sem imel na GSXR 1100 Streetfihgterju spiegler križe + superbike belanco. Okretnost: kot noč in dan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole mi nekak ne zgleda:

http://www.motorcycle-road-and-race.co.uk/catalog/lsl-bar-conversion-kit-suzuki-gsxr-1000-k7-k8-p-406316.html

Tole je že boljše:

http://www.ab-m.de/assets/images/produktneuheiten/100426_4/big_2.jpg

http://www.ab-m.de/assets/images/produktneuheiten/100426_4/big_1.jpg

http://www.ab-m.de/assets/images/produktneuheiten/100426_4/big_3.jpg

http://www.ab-m.de/en/company/bike-conversions#110901

Pol pa še ostanejo Helibars, ki sem jih omenil že na začetku.

Dobiš kite v katerih so že vključene primerno dolge nove/opletene cevi + kabli (če je potrebno) Jst sem imel na GSXR 1100 Streetfihgterju spiegler križe + superbike belanco. Okretnost: kot noč in dan.

To bi mi najbolj pasalo, da ne bi kupil kita, pol pa še manjka to in uno in pol pridem recimo na jurja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa se obnese zadeva preko ovinkov (lažje ali težje skozi ovinek)?

Ja, pri superbike balanci je potrebno menjati cevi in kable, kar mi ni všeč.

Skozi hitre ovinke ni neke razlike, je pa motor bolj nemiren, sploh pri visokih hitrostih, je pač pol treba bolj s prsti držat. V počasnih ovinkih je pa seveda dosti večji nadzor.

Na vseh motorjih do zdaj je bilo pač treba menjat samo zavorne cevi, vse ostalo se malo drugače spelje pa paše. Je pa pri moji varijanti tudi treba rezat pri vizirju, jebiga :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skozi hitre ovinke ni neke razlike, je pa motor bolj nemiren, sploh pri visokih hitrostih, je pač pol treba bolj s prsti držat.

To mi pa ni všeč!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja logično a ne. Sploh na avtocesti, pride balanca in roke širše, pa še večji vzvod je, tako da so že manj močni gibi dovolj da zmrdajo motor. Jaz to vzamem v zakup pa je...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam komplet (t.i. superbike confort kit) od ABM-ja ... povišanih kliponov nisem maral ... nisem občutil, da bi bil motor nemiren pri visoki hitrosti ... ne bom pisal kok je šlo, ker se vozim po omejitvah :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa rešujete položaj sedenja? Namreč s takšnim krmilom se po vsej verjetnosti spremeni tudi lega na motorju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ravno zaradi tega se delajo take predelave, saj nismo vsi enako visoki in je lega voznika/ce pri različnih višinah na enakem motorju drugačna.

tudi na GP-ju sedeži in višina pri isti ekipi nista enaka, temveč prilagojena vozniku (kot je meni znano, lahko pa da se motim)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Me pa zanima če je kdo naredil že kako predelavo pri r1 oziroma zamenjavo belance da bi bil položaj med vožnjo malo višji če je kje in kdo bi to uredil??Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!