Fantocci Objavljeno Julij 28, 2015 Opozori Objavljeno Julij 28, 2015 (popravljeno) http://www.bscenter.si/scitniki-rok-acerbis-dual-road Tole mogoce kdo videl u zivo? Je ok? Iscem neki tolk da me pozimi ne bo prevec pihalo u roke Za kak namig in info bi bil vesel. Bo pa na suzukiju bandit. Evo v živo na najlepšem motorju na svetu: Meni so OK, so pa bili že gor, ko sem ga kupil. Popravljeno Julij 28, 2015. Popravil Fantocci bajkr88, MiNa in HyperJack 3
HyperJack Objavljeno Julij 28, 2015 Opozori Objavljeno Julij 28, 2015 (popravljeno) Samo moje od Čajniza zmagajo...manj kot 20 €..se pravi vržeš po tleh jih polomiš, pa sam nove kupiš, se kej dost ne obremenjuješ Popravljeno Julij 28, 2015. Popravil HyperJack MiNa in C eagle 2
Fantocci Objavljeno Julij 28, 2015 Opozori Objavljeno Julij 28, 2015 Odlično. Daj link, kje si to nabavil.
HyperJack Objavljeno Julij 28, 2015 Opozori Objavljeno Julij 28, 2015 Odlično. Daj link, kje si to nabavil. Kakšno leto nazaj je že od tega kar sem nabavil ebay.com potrebno je nosilce malo prilagodit, da paše lepo. Ampak to je to.
bajkr88 Objavljeno Julij 28, 2015 Opozori Objavljeno Julij 28, 2015 (popravljeno) hyper tvoji zgledajo lepi, so taki ? http://www.ebay.co.uk/itm/BLACK-Universal-Metal-Hand-Guards-Handguards-Suitable-for-Suzuki-XF-650-Freewind-/390818052198?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5afe923866 fajn se mi zdi ker so pritrjeni na obeh koncih..samo so malo ozki videt... vseeno 'nič' ne piha? pa še nekaj btw... gretje ročk se splača met? si jih kupil v bs centru? Popravljeno Julij 28, 2015. Popravil Rogerg
asvi Objavljeno Avgust 12, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2015 zdravo zanima me če kdo prodaja kakšno original utež krmila za honda cbr 1000rr fireblade 2008 rabim eni. lahko kupim tudi v kompletu 2 če ne gre drugače
cesko Objavljeno September 19, 2015 Opozori Objavljeno September 19, 2015 Zdravo Čez zimo bom kupoval stabilizator krmila za yamaho r6. Kaj kupiti? Rad bi le najboljše saj menim da je pri teh zadevah brezveze šparat, ker lahko rešijo življenje. Torej gledal sem že Ohlins, ki je cenovno med najdražjimi (kaj pa kvaliteta?). Je še kaj drugega kar je kvalitetno in se splača pogledat?
Ciko86 Objavljeno September 19, 2015 Opozori Objavljeno September 19, 2015 Js imam wilbers in dela ze 20.000km brez problema..http://www.subito.it/accessori-moto/ammortizzatore-di-sterzo-ohlins-yamaha-r6-2006-14-palermo-136600810.htm taka cena se mi zdi se se dokaj ugodna...
cesko Objavljeno September 24, 2015 Opozori Objavljeno September 24, 2015 Pa je kakšna razlika med temi okroglimi in unimi podolgovatimi?
Ciko86 Objavljeno September 24, 2015 Opozori Objavljeno September 24, 2015 Pomoje da ni pac drugacna oblika manj ti zasede..Sej honda k ma un svoj hiss orininal je tudi skoraj na tem princupi narejen malo vec elektronike je drugace deluje ok..nevem naj se kdo javi ki ma takega pa da ti iz prve roke pove...
svobodnaptica01 Objavljeno September 24, 2015 Opozori Objavljeno September 24, 2015 Pa je kakšna razlika med temi okroglimi in unimi podolgovatimi? Pri teh "okroglih" jamrajo, da zaradi zračnega mehurčka lahko na začetku giba ne blaži. Zdravo Čez zimo bom kupoval stabilizator krmila za yamaho r6. Kaj kupiti? Rad bi le najboljše saj menim da je pri teh zadevah brezveze šparat, ker lahko rešijo življenje. Torej gledal sem že Ohlins, ki je cenovno med najdražjimi (kaj pa kvaliteta?). Je še kaj drugega kar je kvalitetno in se splača pogledat? Kateri letnik pa imaš? Če ne misliš vozit na stezi, ga za 99-05 absolutno ne potrebuješ. Je motor več kot civiliziran za cesto uporabo. 06+ je malo bolj živčen, ampak IMHO za na cesto tudi ne toliko, da bi ga rabil. Moraš vedet, da stabilizatorji, ki niso elektronsko podprti (recimo zgoraj omenjena CBR, kjer se nivo blaženja spreminja proporcionalno s hitrostjo- aka pri nizkih hitrostih je kot, da ga ne bi imel, hitreje kot pelješ, bolj "zategnjen" je) tudi pri nizkih hitrostih preprečujejo hiter premik krmila. Kar pomeni, da je motocikel v zaprtih ovinkih in recimo med vijuganjem med prometom težje vodljiv. Razlika je očitna. Preverjeno na CBR 600 RR- serijski stabilizator in Ohlinsov. Jaz osebno ga zato na cesti ne uporabljam, za na pisto mi je pa a must-have. Kar se kvalitete in nastavljivosti tiče, je Ohlins zlat z razlogom . Drugače pa izogni se no-name firmam, pa nimaš kaj veliko faliti, vsaj za na cesto ne, pri Ohlinsu pa je treba bit pozoren, da gre za original Ohlins in ne stabilizator, ki je na motorju kot del serijske opreme. Je ogromna razlika. bojc84 1
cesko Objavljeno September 24, 2015 Opozori Objavljeno September 24, 2015 Pri teh "okroglih" jamrajo, da zaradi zračnega mehurčka lahko na začetku giba ne blaži. Kateri letnik pa imaš? Če ne misliš vozit na stezi, ga za 99-05 absolutno ne potrebuješ. Je motor več kot civiliziran za cesto uporabo. 06+ je malo bolj živčen, ampak IMHO za na cesto tudi ne toliko, da bi ga rabil. Moraš vedet, da stabilizatorji, ki niso elektronsko podprti (recimo zgoraj omenjena CBR, kjer se nivo blaženja spreminja proporcionalno s hitrostjo- aka pri nizkih hitrostih je kot, da ga ne bi imel, hitreje kot pelješ, bolj "zategnjen" je) tudi pri nizkih hitrostih preprečujejo hiter premik krmila. Kar pomeni, da je motocikel v zaprtih ovinkih in recimo med vijuganjem med prometom težje vodljiv. Razlika je očitna. Preverjeno na CBR 600 RR- serijski stabilizator in Ohlinsov. Jaz osebno ga zato na cesti ne uporabljam, za na pisto mi je pa a must-have. Kar se kvalitete in nastavljivosti tiče, je Ohlins zlat z razlogom . Drugače pa izogni se no-name firmam, pa nimaš kaj veliko faliti, vsaj za na cesto ne, pri Ohlinsu pa je treba bit pozoren, da gre za original Ohlins in ne stabilizator, ki je na motorju kot del serijske opreme. Je ogromna razlika. Hvala ti za izčrpen odgovor. Imam 09 R6. Motor bo bolj kot ne vožen samo po cesti, morda 1 krat letno obisk dirkališča. Stabilizator bi imel predvsem zaradi svoje varnosti. Dosti sem prebiral na tujih forumih pa ga za novo r6 zelo priporočajo. Resneje sem začel tudi sam razmišljati o njem, ko me je zadnjič kar pošteno streslo zaradi teh naših luknjastih cest. Problem je nad 10 000 rpm ko je motor zelo živ. Ne bi rad tega doživel pri prehitevanju avtomobila. Sicer pa sem zdaj spet v dvomih če praviš da je motor pol še dosti bolj okoren, ker je že zdaj za počasno vožnjo polom (kar je razumljivo da ne bo kdo narobe razumel ).
svobodnaptica01 Objavljeno September 25, 2015 Opozori Objavljeno September 25, 2015 Hvala ti za izčrpen odgovor. Imam 09 R6. Motor bo bolj kot ne vožen samo po cesti, morda 1 krat letno obisk dirkališča. Stabilizator bi imel predvsem zaradi svoje varnosti. Dosti sem prebiral na tujih forumih pa ga za novo r6 zelo priporočajo. Resneje sem začel tudi sam razmišljati o njem, ko me je zadnjič kar pošteno streslo zaradi teh naših luknjastih cest. Problem je nad 10 000 rpm ko je motor zelo živ. Ne bi rad tega doživel pri prehitevanju avtomobila. Sicer pa sem zdaj spet v dvomih če praviš da je motor pol še dosti bolj okoren, ker je že zdaj za počasno vožnjo polom (kar je razumljivo da ne bo kdo narobe razumel ). R6 od letnika 06 dalje je pač igrača za na pisto in je na cesti bolj kot ne muka. Okorna, v spodnjih obratih mrtva in s precej napornim položajem telesa. Niso zastonj začeli delati (ne za EU tržišče) R6-S opcije (ki je ubistvu enaka 03-04 R6 in za na cesto dosti bolj prijazna izbira). Da ne bova preveč offtopic, če imaš namen it na stezo si ga nabavi. Če ti kaj pomaga, imam še nekaj novih nosilcev za stabilizator viška za R6 06-15 za 60€, tako da rabiš samo še linearni stabilizator. Relativno ugodna opcija je nakup rabljenega na kakšnem ebayu (2 leti nazaj sem ga zbidala za nekih 105€ s poštnino-Ohlins) in servis.
hajoktejn Objavljeno Oktober 2, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2015 jst bom enostavno dal odrezat dva traka iz alu-ja in jih zakrivil pa plastične "šalce" čez. To je to; heavy metal Še plastike našraufam pa je zmaga. ciciban in MiNa 2
cesko Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 R6 od letnika 06 dalje je pač igrača za na pisto in je na cesti bolj kot ne muka. Okorna, v spodnjih obratih mrtva in s precej napornim položajem telesa. Niso zastonj začeli delati (ne za EU tržišče) R6-S opcije (ki je ubistvu enaka 03-04 R6 in za na cesto dosti bolj prijazna izbira). Da ne bova preveč offtopic, če imaš namen it na stezo si ga nabavi. Če ti kaj pomaga, imam še nekaj novih nosilcev za stabilizator viška za R6 06-15 za 60€, tako da rabiš samo še linearni stabilizator. Relativno ugodna opcija je nakup rabljenega na kakšnem ebayu (2 leti nazaj sem ga zbidala za nekih 105€ s poštnino-Ohlins) in servis. Pri nakupu novega pa verjetno dobiš zraven potrebne nosilce? Drugače pa ja če najdem kaj na ebayu ali kje drugje za vredu denar in ne bo zraven nosilcev te kontaktiram in se boma zmenila
urkoman Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 Nosilcke iz inoxa lahko das komu naredit. Custom za hornetko 900 so prisli cca. 20€ z materijalom vred.
svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 Pri nakupu novega pa verjetno dobiš zraven potrebne nosilce? Drugače pa ja če najdem kaj na ebayu ali kje drugje za vredu denar in ne bo zraven nosilcev te kontaktiram in se boma zmenila Kupiš lahko samo stabilizator, npr SD 000 z dolžino 63 mm https://www.ohlins.eu/en/products/motorcycle/sd-000--4475// ali pa kit za tvoj motor SD 020, v katerem je ta isti stabilizator plus nosilci https://www.ohlins.eu/en/products/motorcycle/sd-020--4481/ če kupuješ rabljenega, naj ti povejo tole serijsko št, ki je odtisnjena na stabilizatorju, boš lahko potem dobil točne informacije, kaj za ena dolžina je, pa za kateri motor je bil v kitu (in s tem tudi vsaj okvirno starost), pa še ne moreš se našajbat, da bi kupil tistega, ki je del serijske opreme. Nosilcke iz inoxa lahko das komu naredit. Custom za hornetko 900 so prisli cca. 20€ z materijalom vred. za 20€ en kos, pa da je narejeno tako kot more bit, pa kar pošteno dvomim. Smo jih delali doma in mi je jasno koliko dela je, če hočeš, da stvar preživi kak padec, pa da solidno izgleda.
urkoman Objavljeno Oktober 9, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2015 Ja mojster je varil, Marko Jerman Pač je vzel 10€, ker je imel res malo dela. A mora preživet padec? Bomo pa novega naredil, sicer pa nimam namena past.
monaco Objavljeno Marec 14, 2016 Opozori Objavljeno Marec 14, 2016 Da ne odpiram stare teme. Imam podoben problem za F650GS. Po modelu sem našel samo SW-motech. Se da dobit še kje ceneje kot v Louisu ali na uradni spletni strani? Gledal sem tudi kitajce, samo me skrbi kako se bo to dalo lepo pritrdit: http://www.ebay.com/itm/Universal-7-8-Brush-Bar-Hand-Guard-for-Honda-BMW-ATK-Husqvarna-KTM-Aprilia-/331501285624?fits=Make%3ABMW&hash=item4d2f0430f8:g:ZKcAAOSwrklVMMsw&vxp=mtr http://www.ebay.co.uk/itm/EVOLUTION-Polisport-Hand-Guards-Black-BMW-G-450-X-G-650-Xchallenge-/261905971750?hash=item3cfacffa26:g:n4YAAOxynwlTd7zG http://www.aliexpress.com/item/PAZOMA-Free-Shipping-Black-Universal-Supermoto-Brush-Bar-Hand-Guards-Handguard-Universal-22mm-28mm-For-Yamaha/32412739621.html?spm=2114.01010208.3.54.MpMWHi&ws_ab_test=searchweb201556_6,searchweb201602_5_2010012_505_506_503_504_10034_10032_10020_502_10001_10002_10017_10005_10010_10006_10011_10003_10021_10004_10022_10009_10008_10018_10019,searchweb201603_8&btsid=73d8a3dc-0ded-457f-af75-378670b51da5
MiNa Objavljeno Marec 14, 2016 Opozori Objavljeno Marec 14, 2016 Ne razumem zakaj dvomiš v pritrjevanje pri "Kitajcih"? Popolnoma enak sistem pritrditve na krmilo imajo tudi renomirani "evropski" proizvajalci TT, BB ... Pomembno je le, da je ukrivljenost aluminijastega "traku" pravilna za krmilo na tvojem MK. Ko sem iskal za svoj motor (F650GS-800ccm) sem preizkusil nekaj univerzalnih, vendar so prez predelav "sedli" edino Barkbusters. Res pa je, da bi za 118€ dobil kar nekaj kitajskih ponaredkov. PS, nimam nič proti "ponaredkom" na ženino MT 07 sem vgradil "zalivsko" poceni Plastiko (12€), ki pa se izkaže odlično kot zaščita pri prepihu, res pa ne vem kako bi se obnesli pri kakšmen "pluženju", ker nimajo Alu ojačitve.
compaq Objavljeno Marec 15, 2016 Opozori Objavljeno Marec 15, 2016 Ob 28. 7. 2015 at 8:53, kasti pravi: Tole je res vrhunski izdelek, priporočam! http://www.hardenduro.com/index.php?id=96 Greger dela ščitnike tudi za Touratech, ki so sicer identični samo dražji! http://shop.touratech.de/touratech-hand-protectors-gd-bmw-r1200gs-adv-blue-for-tt-enduro-handlebars.html Tudi sam uporabljam tocno take scitnike na svoji hard enduri in lahko recem da so super. Pred temi sem preizkusil nekaj drugih (original Ktm, kitajci, ...) pa so se prec polomili. Scitijo pred vetrom, vejami in kamenjem. Tudi polomil jih se nisem, pa je bil motor mnogokrat na tleh. Ok, ima sicer vec kot pol manj kg, kot kaksne krave od potovalnih endur.
ProdriveR Objavljeno Oktober 27, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2016 A ima mogoče kdo TUV certifikat za ABM krmilo? Oz, kako naj zadevo homologiraš, če maš balanco gor, papirjev pa nikjer??
jl79 Objavljeno November 26, 2016 Opozori Objavljeno November 26, 2016 (popravljeno) Tudi sam sem v dilemi, ali bi predelal motor v streetfigterja, ali šel v menjavo, zato gledam kakšne so opcije. Poleg LSL in ABM, ki sta cenovno v rangu +300eur, sem našel še tole, dosti bolj ugodno opcijo: https://www.topyokes.uk/ Kot mi je poslal v odgovoru, je mogoče vzeti 22mm ali 28mm varianto glede na debelino balance. Balanco izbereš po želji (Rizoma, LSL, Rental,...), dokupiti pa je potrebno še zavorno cev, ki je v primeru LSL že priložena (vendar je cena praktično 2x višja). Kar sem uspel prebrati komentarje na tujih forumih pa naj bi bila kvaliteta OK. Je kdo morda že predelal krmilo s križem tega proizvajalca? Če bi bil še kdo zainteresiran, bi šli lahko v group buy in se morda zdealali za boljšo ceno ter delili stroške poštnine... Popravljeno November 26, 2016. Popravil jl79 Cartman 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se