Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, Janezs said:

Ma to so tisti slajderji na tačkah krivi.

1. Prvo jih pobrusiš do tačke

2. Če potem še zmeraj drsa, potem se moraš začet presedat.

3. Če kljub temu, da se presedaš, še vedno brusiš, potem greš  brez dvoma prehitro. SLOW THE F.... DOWN! Preseli se na dirkališče :D

... ne veš kaj je za ovinkom, rezerve nimaš več, lahko rečeš samo še F besedo, če ti kaj prekriža pot.

Brez zamere, ampak slab izgovor. Na motorju nima kaj drajsat ko se vozis cez ovinek. Cene pa nej dvignejo tacke.

s countersteeringom se ti sploh ni treba hitro peljati da bos na japoncu brusil kar visi od njega..

Pol te pa caka menjava vzmetenja, sportne tacke.. da motor cez ovinke ne drajsa:lol1:

Popravljeno . Popravil ukica
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
22 minutes ago, ukica said:

Brez zamere, ampak slab izgovor. Na motorju nima kaj drajsat ko se vozis cez ovinek. Cene pa nej dvignejo tacke.

s countersteeringom se ti sploh ni treba hitro peljati da bos na japoncu brusil kar visi od njega..

Pol te pa caka menjava vzmetenja, sportne tacke.. da motor cez ovinke ne drajsa:lol1:

Zakaj pa bi z countersteeringom vozil obicajne ovinke? Naj se nauci voziti ovinke.. 

Objavljeno

Samo enega sem imel takega. Sam sem sel enkrat do crnega kala (80km) pa sem ga mislu kar pod vikija v grmovlje fuknit. 

Ampak sem se po temeljitem premisleku ob kavi vseeno odlocil za prodajo. 

  • Haha 3
Objavljeno
2 minutes ago, Tex said:

Zakaj pa bi z countersteeringom vozil obicajne ovinke? Naj se nauci voziti ovinke.. 

In zakaj si nebi vsak pomagal malo s countersteeringom!? 

Najbolje da se presede na pokoncnem motorju.. 

Res nevem kje je fora vlacenja teh tack po tleh.

Objavljeno
9 minutes ago, ukica said:

In zakaj si nebi vsak pomagal malo s countersteeringom!? 

Najbolje da se presede na pokoncnem motorju.. 

Res nevem kje je fora vlacenja teh tack po tleh.

No, saj o tem govorim. Z countersteeringom pa res ni problem vlect zadev po tleh. Naj malo preseda oziroma drzi moped cimbolj pokonci po bo še pa še lufta.. 

Objavljeno
12 minutes ago, ukica said:

Res nevem kje je fora vlacenja teh tack po tleh.

Isto ko vlacenje kolena. 

Iskre.

Objavljeno

Moram najprej te znucat. Sej mi gre kar v redu. 

 

20180814_203121.jpg

Objavljeno

Previdno fantje, cesta ni dirkališče, da vam ne bi takoj za merjenjem obrabe gum, merili GCS. 

Objavljeno
pred 3 minutami, krucymucy pravi:

Moram najprej te znucat. Sej mi gre kar v redu. 

 

20180814_203121.jpg

dunlopke oem so ravne, to bo, na mitaskah boš imel mir

Objavljeno (popravljeno)
2 minutes ago, Snecer said:

dunlopke oem so ravne, to bo, na mitaskah boš imel mir

Vem. Sem fural tracerko z roadsmart 3. Stari model sicer.

3 minutes ago, Andrejcer said:

Previdno fantje, cesta ni dirkališče, da vam ne bi takoj za merjenjem obrabe gum, merili GCS. 

Sej ne dirkamo. V dolomitih me je avtodom prehitel. Je pa res da je bil sportski, JTD. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Je kdo zainteresiran za nosilec šobe za tutoro oiler? Po moje pase na vse MT-09 derivate. 

Model zrisan v Srbiji, sicer pa slovenske izdelave, plod domacega znanja :)

Cena: dzabe. 

20180803_172349.jpg

20180814_202709.jpg

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, ukica said:

Brez zamere, ampak slab izgovor. Na motorju nima kaj drajsat ko se vozis cez ovinek. Cene pa nej dvignejo tacke.

s countersteeringom se ti sploh ni treba hitro peljati da bos na japoncu brusil kar visi od njega..

Pol te pa caka menjava vzmetenja, sportne tacke.. da motor cez ovinke ne drajsa:lol1:

Ma šta opet pričaš gluposti? Kaj ma coutersteering s čimerkoli? Tehnika za začetk zavijanja!? Kaj ma poreklo s čimerkorli? Fakin superduper taljanski motor šlajsa po tleh s šoferjevimi nožniki, sovozničinimi nožniki in posledično čevlji, in original kufri. Aja. Vzmetenje je blo upgradano za jurja€. 10 let starejši Japonc z upgradom vzmetenja za 200€ z isto obremenitvimo in kar občutno večjo brzino ni šlajsal nikoli. NIKOLI. In? Kaj čmo zdej narest? Aja, še ta malenkost. Japonka je na avtovleki domow prišla 1x, v 70000km (iz 70 do 140kkm) taljanko sm prvic u prkoli prpelal v nedeljo, po 8000km. Iz 35 na 43kkm. In? Kaj pa nej zdej z dejstvi nardimo? Najbols de nehamo posplosevat. 

 

@krucymucy, to si sprojektiral nosilc? A mas model za na prednji veriznik? 

 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno

Ne. Model in pa dxf imam samo ta za zadnji veriznik in nosilec za oiler za na original vijak nosilca zadnjih kufrov. 

Pac za svoje potrebe. Pa vzelo mi je efektivno pol ure dela, realno pa dezevno popoldne, ker je bil se hladilnik poln pira.

Ker se pa ne splaca laserja zaganjat za enega, jih imam se par komadov, niso pa skrivljeni, pa ce kdo rabi, pac prispevam za community.

1 minute ago, Snecer said:

krucymucy z vsakim podrajsa, z gsko je cilindre brusil

Eh ... se je lufta

ride_bmlfa_iskrce.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
1 minute ago, krucymucy said:

Ne. Model in pa dxf imam samo ta za zadnji veriznik in nosilec za oiler za na original vijak nosilca zadnjih kufrov. 

Pac za svoje potrebe. Pa vzelo mi je efektivno pol ure dela, realno pa dezevno popoldne, ker je bil se hladilnik poln pira.

Ker se pa ne splaca laserja zaganjat za enega, jih imam se par komadov, niso pa skrivljeni, pa ce kdo rabi, pac prispevam za community.

 

Cist si bezvezn pol. Je rezal Hribec? 

Objavljeno
Just now, Kugelschreiber said:

 

Cist si bezvezn pol. Je rezal Hribec? 

Nisem brezvezen, sam nimam vec toliko casa odkar imam novo sluzbo.

Se v creotu sem mal zarustal, po treh letih neuporabe. (Pa ne zaradi nosilca, mal sem obnavljal krivulje, ker sem mel glih odprto. Nosilc mas narisan v par minutah)

Ni Hribec edini z laserjem, pa ce bi delal en komad oz. pet bi bil predrag. 

Njemu bi dal delati 1k kosov da bi se splacalo. 

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, Kugelschreiber said:

Ma šta opet pričaš gluposti? Kaj ma coutersteering s čimerkoli? Tehnika za začetk zavijanja!? Kaj ma poreklo s čimerkorli? Fakin superduper taljanski motor šlajsa po tleh s šoferjevimi nožniki, sovozničinimi nožniki in posledično čevlji, in original kufri. Aja. Vzmetenje je blo upgradano za jurja€. 10 let starejši Japonc z upgradom vzmetenja za 200€ z isto obremenitvimo in kar občutno večjo brzino ni šlajsal nikoli. NIKOLI. In? Kaj čmo zdej narest? Aja, še ta malenkost. Japonka je na avtovleki domow prišla 1x, v 70000km (iz 70 do 140kkm) taljanko sm prvic u prkoli prpelal v nedeljo, po 8000km. Iz 35 na 43kkm. In? Kaj pa nej zdej z dejstvi nardimo? Najbols de nehamo posplosevat. 

 

@krucymucy, to si sprojektiral nosilc? A mas model za na prednji veriznik? 

 

Pricam jer mogu:lol1:

Naceloma je bil 99% posta sarkazem, ampak ce se ze tok vzigas.. bolj countersteering uporabljas, bolj poderas motor, hitrej drajsas z vsem kar visi od motorja. 

Kokrat je tebe italijan pustu na cesti, kaj nej recem, mene je japonc v 5k km 2x, pa nej se jokam zrd tega? :)

Za 200e si updejtal vzmetenje? Cestitam. 

Sploh pa primerjat preko interneta kdaj kaksen motor podrajsa je smesno(ker ovink, obremenitev etc..). dejstvo je da NOBEN motor nebi smel rajsati po tleh. Pika. 

Lih v nedeljo je letecko z bmwjem rt na ovinku mimo Vikija rajsal kufre.. nevozen motor:lol1:

 

Aja pa Persen pomirja :P 

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno
6 minutes ago, ukica said:

Lih v nedeljo je letecko z bmwjem rt na ovinku mimo Vikija rajsal kufre.. nevozen motor:lol1:

Sem bil tam. Okoli treh je to bilo. 

Objavljeno
1 minute ago, krucymucy said:

Sem bil tam. Okoli treh je to bilo. 

Mogoce malo prej ja. 

Bila sta dva letecmana, prvi je rajsal, drugi je sel bolj v izi..

Objavljeno

GT sedez report:

Sedez je ok, v 6 urah sem samo enkrat ustavil za minuto, pa cez ene dve vasi sem sel stoje.

Ne, za iron butt challenge pa ni.

Objavljeno

Prvi izlet z GT.

Slabih 300 km

Vetrna zaščita mi ni všeč. Če primerjam s prejšnjim “motorjem”, Piaggio MP3 (ja vem, playstation :-) ) sem precej bolj izpostavljen. Res, da je bilo danes precej vetrovno in mi je posledično čelado precej premetavalo. Tako, da komaj čakam na večji screen. 

Stabilnost bp. Del poti po AC do 140, ostalo po lokalnih. Kljub vetru se je lepo držal smeri.

Udobje enako. Nisem čutil neprijetnosti na zadnji plati. 

Malo mi še manjka občutka za gas pri speljevanju. Malo me je strah po gasu, zato mi malo pokašljuje na začetku pri semaforjih. No ja, prvi dnevi uporabe in nasploh prvi kilometri po opravljenem izpitu. Bo že. Upam, da kmalu. 

Sem se pa na tega precej lažje in hitreje privadil, kot na MP3 brez izpita za A.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz sem dal nizjega in sirsega. 

Piha sicer bolj kot z original, ampak je tok zraka direkten in ne ustvarja vrtincenja okoli celade. 

Men je ok.

Sicer je pa itak vazno da dobro zgleda.

 

20180720_134518.jpg

Objavljeno (popravljeno)
6 minutes ago, Kugelschreiber said:

@ukica, @krucymucy, se opravicujem k sm prsu vinjen domow in tezil. Sm sele danes to vidu. Jeba. Vec kot spijemo, boljsi smo ocitno drzi.  :D 

:lol1::OK:

Samo autocorrect je pa odlicno opravil nalogo, ni nekih pravopisnih napak, no.. ;)

Popravljeno . Popravil Tex

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!