Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Danes sem namontiral povišan vizir in drsnike za motor. Za GT verzijo

Original vizir mi je bil izredno glasen. Na najnižji nastavitvi mi je hotelo na AC čelado sneti in pogled v mrtvi kot je bil praktično nemogoč.

Na najvišji nastavitvi je bila hitrost do 110 km/h znosna, vse ostalo pa sem se moral precej naprej nagniti, da o zelo motečem trušču v čeladi ne govorim. Obvezna uporaba glušnikov. Potem je bilo kolikor toliko OK. 

Novi vizir sem stestiral samo na brzino na lokalnem dirkališču v kontrolirani atmosferi :quad: do 120 km/h. Končno slišim motor v vsej svoji razsežnosti in veter okrog glave je bistveno zmanjšan. To na nizki nastavitvi. Na visoki je bilo še malo bolje.

Edino o čemer sem se zamislil je bila vročina. Naenkrat mi je bilo pod usnjeno jakno precej vroče. Pa je bil večer okrog 19h. 

 

Jutri pa prvi servis na Dolgem mostu. Dogovoril sem se tudi za montažo LED smernikov. Original Yamaha. Bi jih moral homologirati?

 

Med vikendom sem bil v Tolminu na Blues festivalu. Prvi malo daljši izlet torej. Ko ste že okrog sedeža. Oblečen imam motoristični jeans in po uri in pol do dveh me je počasi začelo ... kaj pa vem... motit? Ni bilo prav zelo moteče, ni bolelo, morda malo peklo.

IMG_3513.JPG

IMG_3514.JPG

IMG_3516.JPG

Objavljeno

Še eno stvar sem opazil med daljšo vožnjo. Motor se precej greje. Na notranji strani stegen, kjer objamem motor je bilo kar precej vroče. Sem moral malo odmikati stegna. Pa to ni bilo pri počasni vožnji ampak na relaciji na odprti cesti.

Šolska Honda Hornet je bila vroča samo, ko sem se cijazil čez mesto, na odprti cesti se je hitro ohladila.

Objavljeno

To, da te malo peče po dolgem sedenju, je po moje zaradi tega, ker je sedalni del nekoliko nagnjen naprej. Tudi jaz imam take težave. Občutek je, kot  da drsim počasi proti rezervarju ob vsakem zaviranju. Se pa navadiš. Prejšnjo sredo smo v enem dnevu naredili 785 km, pa ni bilo neke panike. Tisto z občutkom ogrevanih stegen je pa tudi meni moteče. Rešim tako, da se kako minuto peljem z "odprtimi" stegni. Se pa greje le ob počasni vožnji. še posebej, ko smo se vzpenjali na GG... Temperatura je prišla do 107°C. Lučka za temperaturo se še ni prižgala...

Lp,

C eagle

Objavljeno
9 hours ago, GucciSLO said:

Danes sem namontiral povišan vizir in drsnike za motor. Za GT verzijo

IMG_3513.JPG

IMG_3514.JPG

 

Kje si kupil te drsnike? Za originalno ceno?

Sem bil precej preprican da bom tole dal gor, pa je zadnjic kolega zapel v asfalt s tem "drsnikom" tako da ne vem ce bi jih.

Objavljeno

v BS. Za original ja.

Kako zapel? A ga je tako zelo nagnil? Ker ven gledajo ene pol cm dlje kot je ohišje menjalnika, ki je najbolj štrleč del na desni strani recimo.

Sem razmišljal o kakšnih crash barih pa nič pametnega nisem našel. Sicer ni nujno, da si ne bom tudi tistega omislil. Samo verjetno ne bo šlo oboje hkrati.

 

Jutranji test novega vizirja na AC. Do 135 km/h. Gneča pač in na tesno ne prehitevam. Na najnižji stopnji je bil hrup zelo znosen, Glavo sem zlahka obračal za mrtve kote. Popoldan bom pa poskusil še na višji stopnji.

Objavljeno

Ne poslušaj Krucija, pri normalni vožnji ne boš nič zapel in nič podrsal.

 

Objavljeno (popravljeno)
11 hours ago, GucciSLO said:

Dogovoril sem se tudi za montažo LED smernikov. Original Yamaha. Bi jih moral homologirati?

Vse oznake so gor (homologacojska E, Yamaha napis,..), tako da ne vem zakaj bi. Meni v 35k km nihce se nic ni rekel/vprasal.. 

Popravljeno . Popravil Tex
Objavljeno
pred 10 urami, GucciSLO pravi:

Še eno stvar sem opazil med daljšo vožnjo. Motor se precej greje. Na notranji strani stegen, kjer objamem motor je bilo kar precej vroče. Sem moral malo odmikati stegna. Pa to ni bilo pri počasni vožnji ampak na relaciji na odprti cesti.

Šolska Honda Hornet je bila vroča samo, ko sem se cijazil čez mesto, na odprti cesti se je hitro ohladila.

Vsak motor greje med stegni... so pa malenkostne razlike med motorji. enim piha malo višje... drugim malo nižje, ampak odvod vročega zraka iz hladilnika imajo vsi motorji na bribližno istem mestu.

Rešitev: Usnjene hlače. ...oz kombinezon.

Glede vetrne zaščite:

Bolj ko je pokončna vetrna zaščita, večje turbolence povzroča.

Primer: Sem peljal veliko motorjev, nakedov, sport touring...itd.... pa mi je še vedno najboljša vetrna zaščita na cestaku..  :eek: ...čeprav ima čisto majhno šajbo..pa še to čisto položno.

... primer, ko pelješ sopotnico zadaj, pa ima ona svojo glavo tik za tvojo: ...od turbolenc ti razmeče tvojo in njeno glavo levo desno , da ti jo skoraj odtrga...

Težko je "zadeti" pravo višino vetrne zaščite, ki bi bila univerzalna za vse hitrosti, pa da ne bi delalo turbolence različno pri različnih hitrostih.

Vročina v jakni?

... :hmm:   ... eliminiraš veter, pol ti je pa kar naenkrat vroče, ker ne piha..  :P  .... kupi si avto s klimo..   :P  ;) 

 

Čisto resno:

Naredi en preskus: Odmontiraj vetrno zaščito, pa se pojdi peljat. Čisto resno!....pa poročaj o rezultatu..  ;) 

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

@GucciSLO ali lahko prosim nalepiš še kakšno sliko motorja s povišanim vizirjem.

Sam sem nameraval kupiti vizir od Puig pa zgleda, da ne bo dobavljiv še nekaj mesecev. Mi gre pa vsak dan bolj na živce butanje vetra v čelado in verjetno ne bom čakal toliko na vizir od Puig.

Glede crash bar-ov sem jaz namestil tiste od sw-motech. So precej diskretni ampak tudi nisem prepričan, da precej zaščitijo motor. Ga bi rad enkrat za test položil na kaka mehka tla pa da vidim s katerimi deli motor leži na tleh.

 

Objavljeno

@Peon 

..nočem soliti pameti glede Tracerke, ker je nimam (peljal sem jo pa ), ampak glede na moje izkušnje je najboljša vetrna zaščita taka, da veter zaščiti telo, rame in čelada pa so na vetru. (pa preberi prejšnji moj post glede turbolenc).

...pač zakonitosti aerodinamike veljajo od nekdaj... ne moreš je kar spremeniti.

... vsak pa ima svoje mnenje in potrebe glede vetrne zaščite (in še vse ostalo, seveda).

Objavljeno

@ZivnorcBrez vetrne zaščite vozim že  ženino XSR 700. 

Ni po mojem okusu! Sam veter in bobnenje! Vožnja sama z lahkim in okretnim motorjem je pa super. :yea2: to priznam :blush:

 

Verjetno sem se razvadil na maxi skuterju dokler nisem kupil zaresnega motorja

Objavljeno
1 hour ago, Snecer said:

Ne poslušaj Krucija, pri normalni vožnji ne boš nič zapel in nič podrsal.

 

Ne lapaj v prazno. Vcasih pride do situacije, ko moras nagnit malo bolj in je najmanj nerodno, da ti potem nekaj kar naj bi scitilo pred padcem tega povzroci.

Normalna voznja je prehitevanje po desni torej?

2 hours ago, GucciSLO said:

v BS. Za original ja.

Kako zapel? A ga je tako zelo nagnil? Ker ven gledajo ene pol cm dlje kot je ohišje menjalnika, ki je najbolj štrleč del na desni strani.

Ohisje statorja je tudi nerodno oblikovano.

Pri boxerju me je skrbelo da bom zapel colinder, tukaj pa pokrov statorja.

Nepremisljen dizajn.

Objavljeno
pred 1 minuto, krucymucy pravi:

Ne lapaj v prazno. Vcasih pride do situacije, ko moras nagnit malo bolj in je najmanj nerodno, da ti potem nekaj kar naj bi scitilo pred padcem tega povzroci.

Normalna voznja je prehitevanje po desni torej?

samo pri objestni vožnji

prehitevanje po desni je lahko tudi normalno, sicer pa pri tem manevru ne moreš drsnika potegnit...

sem peljal tracera, tudi po ovinkih, serpentinah in nikjer ni nič drajsalo

Objavljeno

... kje si se vozil z maxiskuterjem ...in s kakšno hitrostjo...in koliko časa (dolžina izleta....ali je bil samo mestni transfer iz A...do B)

Čar motorizma je VETER.... bobnenje pa rešiš z drugo čelado (na vsak tip motorja paše drug tip čelade) ...ali pa s čepki.

Jaz se s prijateljevo čelado (sva zamenjala, ker je hotel preskusiti mojo, ker je kupoval novo ) nisem mogel peljati niti 5 km daleč z mojim motorjem. Sem si prehladil oči!

Še enkrat:

Veter na motorju JE. Vpliv vetra lahko spremeniš/omiliš ...(kakorkoli že) ... samo s spremembo aerodinamike zaščite vetrne zaščite in s položajem telesa. Večja ko je vetrna zaščita in bolj pokončna kot je, proizvaja več čelnega upora . Veter mora nekam iti. Zdaj, v tem primeru nastaja za vizirjem turbolentni tok (ki ga fašeš direktno ti v telo in glavo) in ti povzroča težave, kot sam opisuješ...

... če pa je ta vizir položen in manjši, je ta zračni tok za vizirjem bolj laminaren...in to obliko "kaplje nadaljuješ s položajem telesa, ki je nagnjen naprej ta laminarni tok zraka podaljšaš s telesom do riti, ki je tudi lepo zaobljena...in se ta bolj kot ne laminarni tok zraka spremeni v turbolentnega šele za tvojo ritjo...  kapiš?..  ;)

Tako da s pokončno držo telesa in pred njim visok, pokončen vizir..... ne gre lih skupaj z aerodinamiko (pri višjih hitrostih)

 

Objavljeno

.. sem se spomnil še  primer:

...a si kdaj peljal za kamionom po AC?

... zdaj, če si peljal tik za njim, so se turbolence delale za tabo...in si se peljal v "zavetrju" .... če si pa peljal preveč za njim, te je pa razmetavalo levo-desno ko prasca. ....

 

...al pa... zakaj imajo avtomobili karavani na zadnjem steklu brisalce? .... zato, ker je steklo pokončno in za sabo ustvarja vrtince (turbolenco) ..in te vrtinci udarjajo na steklo in lepijo nanj svinjarijo pobrano z mokre ceste. Coupeji imajo položno steklo...in je čisto... ne rabi brisalcev sploh.

....upam, da sem navedel dva lepa primera...   :D

Objavljeno

Kaj je zdej z feltnami, ki se razbarvajo?

Je to edini primer, al jih je več?

Objavljeno (popravljeno)
37 minutes ago, Snecer said:

samo pri objestni vožnji

prehitevanje po desni je lahko tudi normalno, sicer pa pri tem manevru ne moreš drsnika potegnit...

sem peljal tracera, tudi po ovinkih, serpentinah in nikjer ni nič drajsalo

Si koga po desni prehitel v ovinku?

14 minutes ago, skalar36 said:

Kaj je zdej z feltnami, ki se razbarvajo?

Je to edini primer, al jih je več?

Z vseh nelakiranih povrsin gre barva dol. Kar je logicno vsakemu ki je kdaj pobarval karkoli s sprejem.

Edino da lastniki crnih platisc mislijo da je to vse prah od zavor.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred 34 minutami, Zivnorc pravi:

Tako da s pokončno držo telesa in pred njim visok, pokončen vizir..... ne gre lih skupaj z aerodinamiko (pri višjih hitrostih)

Pri RT-ju gre tudi to kar dobro skupaj :smoke: 

Je pa res da je pri meni najbolj obrabljen gumb na balanci tisti, ki nastavlja naklon prve šipe....to jaz drkam nonstop, za hitro vožnjo čisto dol, pa če je vroče isto, če kruzam in hočem tišino v čeladi gre malo višje, če sva v dvoje na AC, gre do konca gor,....itd :)

Objavljeno

@Zivnorc bom danes, če bo čas, odmontiral šipco in naredil kakšen krog brez. Idealno bi bilo, da bi lahko pred nakupom stestiral različne tipe ni proizvajalce  (športno, povišano) veternih zascit ter potem kupil najustreznejšo. Ker tega nikjer ne ponujajo in ker šipce niso ravno poceni, originalna pa je zame neustrezna, bi rad tu našel čim boljšo rešitev.

@skalar36 ko sem nazadnje pral motor sem bil na to malo bolj pozoren. Na cunji so bili ostanki modre barve, ko sem čistil zadnjo feltno, ki je zaradi verige bolj umazana.

Objavljeno
pred 44 minutami, Zivnorc pravi:

... kje si se vozil z maxiskuterjem ...in s kakšno hitrostjo...in koliko časa (dolžina izleta....ali je bil samo mestni transfer iz A...do B)

Čar motorizma je VETER.... bobnenje pa rešiš z drugo čelado (na vsak tip motorja paše drug tip čelade) ...ali pa s čepki.

Jaz se s prijateljevo čelado (sva zamenjala, ker je hotel preskusiti mojo, ker je kupoval novo ) nisem mogel peljati niti 5 km daleč z mojim motorjem. Sem si prehladil oči!

Še enkrat:

Veter na motorju JE. Vpliv vetra lahko spremeniš/omiliš ...(kakorkoli že) ... samo s spremembo aerodinamike zaščite vetrne zaščite in s položajem telesa. Večja ko je vetrna zaščita in bolj pokončna kot je, proizvaja več čelnega upora . Veter mora nekam iti. Zdaj, v tem primeru nastaja za vizirjem turbolentni tok (ki ga fašeš direktno ti v telo in glavo) in ti povzroča težave, kot sam opisuješ...

... če pa je ta vizir položen in manjši, je ta zračni tok za vizirjem bolj laminaren...in to obliko "kaplje nadaljuješ s položajem telesa, ki je nagnjen naprej ta laminarni tok zraka podaljšaš s telesom do riti, ki je tudi lepo zaobljena...in se ta bolj kot ne laminarni tok zraka spremeni v turbolentnega šele za tvojo ritjo...  kapiš?..  ;)

Tako da s pokončno držo telesa in pred njim visok, pokončen vizir..... ne gre lih skupaj z aerodinamiko (pri višjih hitrostih)

 

S skuterjem sem šopal po 100 km na dan samo za službo, drugače pa izleti v radiju pol Slovenije. Nekomu malo, meni, ki niti izpita za motor nisem imel pa precej.

Izkušnje... jih ni. Kot rečeno, to je prvi pravi motor in se z vsakim km učim. Ženi je tole z vetrom precej bolj sedlo. Ona je šla zavestno v ta stil motorja in ji je kul. Si je pa zamenjala čelado takoj z novim motorjem. Iz Nolan N91 evo je prešaltala na Schuberth C4. Pravi, da je znatno tišja, bolj stabilna in lažja. Zame je zmanjkalo €... :dry:

A kot sem že v "recenziji" napisal. S tem vizirjem sem precej bolj na komot. Ne bobni tako, da bi rabil glušnike.

 

Slike od vizirja pa popoldan, ker je zdaj na servisu

Objavljeno
pred 17 minutami, krucymucy pravi:

Si koga po desni prehitel v ovinku?

Z vseh nelakiranih povrsin gre barva dol. Kar je logicno vsakemu ki je kdaj pobarval karkoli s sprejem.

Edino da lastniki crnih platisc mislijo da je to vse prah od zavor.

v UK sem jih veliko po desni prehitel, tudi v ovinkih (preglednih)

je pa res, da ti imaš GT verzijo, ki je daljša, mogoče ti zato vse drsa...

Objavljeno
pred 21 minutami, skalaprava pravi:

Pri RT-ju gre tudi to kar dobro skupaj :smoke: 

Je pa res da je pri meni najbolj obrabljen gumb na balanci tisti, ki nastavlja naklon prve šipe....to jaz drkam nonstop, za hitro vožnjo čisto dol, pa če je vroče isto, če kruzam in hočem tišino v čeladi gre malo višje, če sva v dvoje na AC, gre do konca gor,....itd :)

...no vidiš... pa si rešil vse z enim gumbom, kar sem jaz hotel povedati prej...   :lol1:

Tvoj RT ima tolikšno šipo in ti si skrit za njo...... skratka... tvoj RT se komot primerja s šleperjem...oz zavetrjem, ki ga ustvarjata.....hahaha

...baj 'd wej... tudi maxiskuterji imajo veliko šipo, razmeroma položno, ki se nadaljuje iz velike prednje maske.....pilot pa tik za njo....

Objavljeno
48 minutes ago, Snecer said:

je pa res, da ti imaš GT verzijo, ki je daljša, mogoče ti zato vse drsa...

Da. Kolega pa 2017 letnik, vozi pocasi, zacetnik, to mu je prvi motor, podrsal je pa z zascito motorja.

Objavljeno
pred 2 minutami, krucymucy pravi:

Da. Kolega pa 2017 letnik, vozi pocasi, zacetnik, to mu je prvi motor, podrsal je pa z zascito motorja.

..koliko ima "navadna" tracerka še fore za napenjanje verige?...oz. koliko "lufta" še ima v utoru v nihajki za zadnjo osjo?

... po navadi imajo motorji še kake 4 cm prostora v tem utoru za osjo.... in če zamenjaš verigo z nekaj členi več, lahko avtomatično podaljšaš nihajko za ( na pamet) 3cm... (toliko pustiš prostora, da napneš lahko verigo za nekaj mm). ...in se s tem približaš karakteristikam GTjke, ki ne "wobla" več...

Objavljeno
pred 17 minutami, Zivnorc pravi:

...no vidiš... pa si rešil vse z enim gumbom, kar sem jaz hotel povedati prej...   :lol1:

Tvoj RT ima tolikšno šipo in ti si skrit za njo...... skratka... tvoj RT se komot primerja s šleperjem...oz zavetrjem, ki ga ustvarjata.....hahaha

...baj 'd wej... tudi maxiskuterji imajo veliko šipo, razmeroma položno, ki se nadaljuje iz velike prednje maske.....pilot pa tik za njo....

Mislim da je še ena stvar zelo pomembna pri ustvarjanju turbolence izza šipice: recimo pri meni je zračni tok speljan po obeh straneh šipe, tako da se včasih razmaže kak insekt tudi na notranji strani vizirja. Če tega ni (sploh pri velikih šipah), bo na vrhu vizirja turbolenca, ki vpliva na čelado še bistveno večja...mislim da je strujanje zraka pri mojem RT podobno kot okoli letaskega krila.

Vizir.PNG.5c481851cd1f0745292b4c99b77721a3.PNG

Bo Živnorc potrdil ali ovrgel mojo zgornjo teorijo :whistle:      

Sorry za rahli :topic:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!