Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Biti viden je zelo pomembno. ... samo se mi ne zdi v redu, da ti svetijo pozicije v žmigavcih...in potem samo spreminja iz rumene v belo... kar pa se mi zdi čisto premalo kontrastno....in s tem nevarno, če nekdo nasprotivozeči na hitro pogleda ..pa ne ve, al gori žmigavec ...al ne...

...pa boh ne dej, da je za povrhu še farbenblind!

... sem že velikokrat omenil, kako imam rešeno to jaz.

COB LED trakovi na vilicah.... če so ugasnjeni, zgledajo kot odsevniki, če pa jih prižgeš, pa močno svetijo, so zelo vidni in niso moteči nasprotivozečim.

https://www.ebay.com/itm/Car-LED-Bumper-Strip-COB-Daytime-Running-Light-Yellow-Turn-Signal-DayLight-DRL/232644516906?hash=item362ab19c2a:g:6ZEAAOSwnCFaQrJL

https://www.ebay.com/itm/2-Pcs-LED-DRL-12V-White-L-Shape-Daytime-Running-Light-Bar-COB-Car-Day-Fog-Lamp/132380781398?hash=item1ed2826b56:g:9TsAAOSw~QRZ9rzx

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_nkw=led+cob+daylight&_sacat=0&LH_TitleDesc=0&LH_TitleDesc=0&_pgn=2

...jaz imam take... samo dolge 145mm (te so 160)

https://www.ebay.com/itm/Waterproof-COB-Angel-Wings-Car-LED-Lights-DRL-Fog-Light-Driving-Turn-Signal-Lamp/311600032058?epid=1567014020&hash=item488ccf293a:g:x0gAAOSw3mpXHtIt

 

...zgleda pa tako: (realno se bolj vidi....zgleda, da je luč spremenila nastavitev svetlobe na fotoaparatu...

20170626_183330.thumb.jpg.64f8a47b294c4e56c9b06842ad77b09e.jpg

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
1 hour ago, HyperJack said:

Če prav razumem, pr tem mopedu vse drajsa po tleh?? Če daš centralno stojalo dol, grejo tačke hitro po tleh?

Najprej drajsajo stopalke.

Potem centralno stojalo (reseno)

Potem prestavna in zavorna rocica.

Potem drsniki motorja (ce jih imas)

Nekako tako kot pri ostalih japoncih in GS-u.

Pri GS najprej tacke, potem centralc, potem prestavna in nazadnje cilinder.

Objavljeno
1 hour ago, XTR said:

Krucy-u je tudi cb-jka drsala na vseh koncih... res hitro drsa, samo ne na vseh koncih, kot je njemu. Jaz bi prej rekel "jaka muda" :)

CB600F 2008 in CB1000R 2010 so obupne kar se tega tice.

Objavljeno

Hehe se mi je zdel, da se ne razumeva :D

Verjetno si že opazil na avtomobilih, pri katerih se led dnevne luči ugasnejo, dokler je prižgan žmigavec?

Točno to sem imel v mislih in ne izmenično prižiganje pozicije in žmigavca.

 

 

Glej od 50s naprej :D

Objavljeno
pred 9 minutami, krucymucy pravi:

Najprej drajsajo stopalke.

Potem centralno stojalo (reseno)

Potem prestavna in zavorna rocica.

Potem drsniki motorja (ce jih imas)

Nekako tako kot pri ostalih japoncih in GS-u.

Pri GS najprej tacke, potem centralc, potem prestavna in nazadnje cilinder.

nič ne čoha

Objavljeno
Ob 23. 8. 2018 ob 8:58, Tex pravi:

Vse oznake so gor (homologacojska E, Yamaha napis,..), tako da ne vem zakaj bi. Meni v 35k km nihce se nic ni rekel/vprasal.. 

Imam jaz enako tovarniške... Ob kontroli prometa se je miličnik obregnil tudi ob smernike... Sem jih kasneje dal vpisati v kartonček...

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, krucymucy pravi:

Najprej drajsajo stopalke.

Potem centralno stojalo (reseno)

Potem prestavna in zavorna rocica.

Potem drsniki motorja (ce jih imas)

Nekako tako kot pri ostalih japoncih in GS-u.

Pri GS najprej tacke, potem centralc, potem prestavna in nazadnje cilinder.

Ni res, na GS800 sostopalke nedotaknjene, centralnega in tačke pa skoraj ni več...

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno
3 minutes ago, HyperJack said:

Ni res, na GS800 sostopalke nedotaknjene, centralnega in tačke pa skoraj ni več...

Dobro sej ves katerega sem imel.

6 minutes ago, schwantz said:

Imam jaz enako tovarniške... Ob kontroli prometa se je miličnik obregnil tudi ob smernike... Sem jih kasneje dal vpisati v kartonček...

Kako poteka postopek? Kaj rabis?

Objavljeno
pred 25 minutami, krucymucy pravi:

Dobro sej ves katerega sem imel.

Kako poteka postopek? Kaj rabis?

Račun, nek papir o skladnosti (moj je bil v embalaži od smernikov), pa potrdilo o strokovni montaži - tako po spominu...

Objavljeno
39 minutes ago, schwantz said:

Račun, nek papir o skladnosti (moj je bil v embalaži od smernikov), pa potrdilo o strokovni montaži - tako po spominu...

Kje se dobi potrdilo o strokovni montazi je moje naslednje vprasanje?

Ker ne maram da mi kdo sari po mojih vozilih.

Se na sluzbenem se nisem privadil, ker moram vsake tri mesece na servis in mi salabajzerji sarijo po avtu.

Objavljeno

Vsaka registrirana mehanična delavnica ti ga lahko izda. Najlažje je če kakega s.p. poznaš in ti ga samo podpiše, ti pa ostalo izpolniš. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 24. 8. 2018 ob 11:50, zundapp pravi:

20170605_192410.jpg

Kje si dobil te nalepke? Kdo to dela?

Objavljeno
On 8/24/2018 at 11:42 AM, Gladiac said:

Hehe se mi je zdel, da se ne razumeva :D

Verjetno si že opazil na avtomobilih, pri katerih se led dnevne luči ugasnejo, dokler je prižgan žmigavec?

Točno to sem imel v mislih in ne izmenično prižiganje pozicije in žmigavca.

 

 

Glej od 50s naprej :D

Misliš nekaj takega

Jaz imam zadaj že nameščene led smernike in sem tudi priklopil pozicijo in zavorno luč.

Bom nabavil še ta dimmer in namontiral, da ne bo dvoumno kdaj je smernik vključen. Pa še lepo je :cool:

Potem bom pa tud spredaj vklopil pozicijo

Objavljeno

spredaj je ok, zadaj pa zgleda kot bi skoz zaviral ker je tolk rdece vse... vem da ko zavira se bolj mocno posvetijo, ampak vseeno... tole drgac nmors homologirat verjetno?

Objavljeno

Zmigavce lahko, ker jih najdes v katalogu dodatne opreme na yamahini strani.

Objavljeno

V čem je razlika med

Motul chain lube factory line in road plus ?

Katerega uporabit za mazanje verige?

 

Hvala

Objavljeno

To bo napisal kdo ki te spreje se uporablja.

Jaz bom namesto besed dal fotko. Fotografija pove vec kot tisoc besed.

20180803_172305.jpg

Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, aarnus said:

V čem je razlika med

Motul chain lube factory line in road plus ?

Katerega uporabit za mazanje verige?

Hvala

Factory line ima dodan teflon oz. PTFE in bi naj bilo zaradi tega manj trenja pri verigi (ne opazim, v obeh primerih se veriga isto ogreje) in bolj je odporen pri visokih in nizkih temperaturah. Na otip je Factory line bolj lepljiv in trdovraten. Če se dosti voziš po mokrem in pozimi (ali pa dirkaš) in si bolj jebiveter za čiščenje in mazanje verige, potem kupi Factory line, drugače pa kupi cenejšega.

Popravljeno . Popravil Vin
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 7 urami, aarnus pravi:

V čem je razlika med

Motul chain lube factory line in road plus ?

Katerega uporabit za mazanje verige?

 

Hvala

..ne ga srat s to packarijo...

...poglej si sliko, ki jo je prilepil @krucymucy ...

 

Objavljeno
20 hours ago, aarnus said:

V čem je razlika med

Motul chain lube factory line in road plus ?

Katerega uporabit za mazanje verige?

 

Hvala

Dva tedna nazaj sem ponujal nosilce ...

Zgleda radi spricate ... 

 

Objavljeno

A paše tudi na xsr700?

Če da bi se priporočil za dva 

Objavljeno
1 hour ago, GucciSLO said:

A paše tudi na xsr700?

Če da bi se priporočil za dva 

Ne vem kako nihajko ima xsr700.

Lahko ti posljem risbo.

Objavljeno (popravljeno)

Kako je z garancijo ce montiram akrapota?

Popravljeno . Popravil krucymucy

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!