Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 12 minutami, 3nity pravi:

Če boš Ita. auspuh kupoval, se ti splača vprašati za ceno v Charlie v Trstu.

Jaz sem pri njih vzel Arrowa (race tech alluminium dark) za mojega Versysa. 650€ krivine, katalizator in končnik. Aja od tega je bil cca.100€ katalizator kateri se vstavi v cev na spoju krivine in končnika. Če vzameš brez bo še malo ceneje.

Popravljeno . Popravil Rey
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

a neb namesto rora vzel kakega ohlinsa (ali kak drug priznan federček)?

Sam vprašam.

Objavljeno
Pravkar, krucymucy pravi:

Ne. Zakaj vprasas?

 

kr tko, ker pri teh EURO4 so rori samo še vizualna izboljšava, po domače stran vržen denar.

Objavljeno
3 minutes ago, DAMI34 said:

kr tko, ker pri teh EURO4 so rori samo še vizualna izboljšava, po domače stran vržen denar.

Odvisno od konfiguracije.

Objavljeno
Pravkar, krucymucy pravi:

Odvisno od konfiguracije.

no ja, če se ti da, potem še SAS odstrani, pa O2, pa ....

Objavljeno
4 minutes ago, DAMI34 said:

no ja, če se ti da, potem še SAS odstrani, pa O2, pa ....

To je treba samo na oranznem odstranit.

Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, DAMI34 said:

kr tko, ker pri teh EURO4 so rori samo še vizualna izboljšava, po domače stran vržen denar.

Tega sem se jaz kar dosti bal ko sem kupil SC Project. Ampak je razlika v zvoku več kot očitna. Ni glih ne vem kako glasnejši, ampak je zvok dosti bolj bogat in z več bassa...sploh v nižjih obratih. Tudi ko spustiš gas prijetno grgla. Pa je noter killer in katalizator. Meni ni žal denarja. 

Popravljeno . Popravil Rubuz
Objavljeno
pred 44 minutami, Rubuz pravi:

Tega sem se jaz kar dosti bal ko sem kupil SC Project. Ampak je razlika v zvoku več kot očitna. Ni glih ne vem kako glasnejši, ampak je zvok dosti bolj bogat in z več bassa...sploh v nižjih obratih. Tudi ko spustiš gas prijetno grgla. Pa je noter killer in katalizator. Meni ni žal denarja. 

SC pa nekateri drugi (Mass, Leo) delajo bolj na zvoku, kot pa Akrapo...vsaj tak filing imam.

Se pa strinjam, da si zadovoljen je vredno tistega denarja.

Ma pa vsak svoj vrstni red, pri meni bi bil ror skoraj ta zadnji, vsekakor pa za dobrim vzmetenjem. Razvajena rit jebiga.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 14 urami, DAMI34 pravi:

Razvajena rit jebiga.

Bolj pomemben je občutek na motorju kot pa spodnji del hrbtenice.

Na GP-ju tri dni pripravljajo motor za nedeljo popoldan, misliš, da uglašujejo "auspuh"?

  • Haha 3
Objavljeno

Po dveh tednih uporabe povišanega in širšega vizirja na GT (original Yamaha) lahko povem, da se mi zdi neprimerno boljši, kot ta, ki je nameščen ob dobavi.

Vse sem prevozil s svojo čelado Nolan N 91 EVO.

Pri originalnem vizirju je bil nad 100 km/h v čeladi nepopisen trušč. Tako zelo, da sem si začel v ušesa tlačiti glušnike in, da je žena opazila, da slabše slišim.

Novi vizir je nekje do 110 uporaben na najvišjem položaju, potem ga pa začnem spuščati.

Na AC ga spustim do konca. Zakaj? Ker se mi je začelo dogajati, da so turbulence iz drugih vozil, predvsem tovornjakov, povzročale rahlo jadranje. Kar je logično, ker je dobil motor bistveno večjo površino. Na popolnoma spuščenem položaju pa tega ni. Pri tej hitrosti samo spustim telo naprej in se normalno peljem in hrup (ne več trušč) je znosen.

En teden sem vozil z originalnima kovčkoma ob straneh. Drugi teden sem dodal original zadnji kovček nekaj dni in nekaj dni brez stranskih dveh. Vse kombinacije torej. Ni razlike, da bi kaj bolj grabilo ali premetavalo. 

Glede na to kar sem prebral o ostalih aftermarket vizirjih, ko vsi nekaj naslanjate krmila ipd. se mi ta zdi dobra izbira.

Objavljeno

reklamiraj!!! "goo" model je vsaj ene 3k al 4k cenejši od 900ke!

Objavljeno

a se še komu dogaja, da motor takoj po vžigu ugasne, če je že ogret? se mi je sedaj 3x zgodilo .. če je motor ogret na delovno temperaturo in ga vgasnem, pa potem takoj nazaj vžgem, umre .. kot da bi štandgas bil prenizko nastavljen .. če dodaš plin je ok, ampak če ročko čist spustim, vgasne .. moram parkrat probat, če se vedno/večkrat zgodi ..

Objavljeno

Dvigni minimum za malenkost. Se je meni isto zgodilo na Versysu lani poleti v vročini. Dvignil minimum za 100rpm in od takrat dela b.p.

Objavljeno
28 minutes ago, Rey said:

Dvigni minimum za malenkost. Se je meni isto zgodilo na Versysu lani poleti v vročini. Dvignil minimum za 100rpm in od takrat dela b.p.

z ycct to ne bo tako enostavno .. idle nastavlja ecu/isc .. lahko bi bila težava z sinhronizacijo, vakum .. pri 20k servisu je bila sinhronizacija OK, sem pa trenutno pri 38k ..

bom parkrat še testiral, če se bo ponavljalo, gre na pregled ..

Objavljeno

Ventile ti naj pregledajo obvezno. 

Sem skoraj preprican da so izpusni tesni...

Objavljeno

A je kdo že na 900 GT razmišljal o ECU flash? Baje, da se "nervozni" on-off gas precej popravi.

 

Ima kdo to v Sloveniji ali bom moral nabaviti iz UK? In kako se to potem namesti?

Objavljeno (popravljeno)
28 minutes ago, krucymucy said:

Ventile ti naj pregledajo obvezno. 

Sem skoraj preprican da so izpusni tesni...

samo to bi se pol stalno kazalo, ne? meni se dogaja samo prvih recimo 5-10 sekund po vžigu že ogretega .. če pri vžigu malo pridržim ročico, da malo dvignem obrate in če jo potem spustim, se lepo postavi na tistih 1100 in je vse ok .. samo takoj po zagonu ga nekaj muči ..

Popravljeno . Popravil Tex
Objavljeno
pred 18 minutami, Tex pravi:

samo to bi se pol stalno kazalo, ne? meni se dogaja samo prvih recimo 5-10 sekund po vžigu že ogretega .. če pri vžigu malo pridržim ročico, da malo dvignem obrate in če jo potem spustim, se lepo postavi na tistih 1100 in je vse ok .. samo takoj po zagonu ga nekaj muči ..

a ima slučajno ride by wire? Včasih tudi to zna mal nagajat. Sploh kaka vlaga.

Objavljeno
2 minutes ago, DAMI34 said:

a ima slučajno ride by wire? Včasih tudi to zna mal nagajat. Sploh kaka vlaga.

Ima. Sam so si malo cudno zamislili. Do potenciometra ima se vedno zajle. LOL

33 minutes ago, GucciSLO said:

A je kdo že na 900 GT razmišljal o ECU flash? Baje, da se "nervozni" on-off gas precej popravi.

 

Ima kdo to v Sloveniji ali bom moral nabaviti iz UK? In kako se to potem namesti?

Jst nisem. Because garancija...

Objavljeno
pred 1 uro, krucymucy pravi:

Ima. Sam so si malo cudno zamislili. Do potenciometra ima se vedno zajle. LOL

Jst nisem. Because garancija...

Ride by zajla LOL no kakorkoli, včasih po kakem deževju, če je stal zunaj, ali pa takoj po pranju je koristno 2x ali 3x obrniti gas, ko je ugasnjen. Je pa res da ima Tex problem pri ogretem motorju.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!