Rey Objavljeno September 2, 2018 Opozori Objavljeno September 2, 2018 (popravljeno) pred 12 minutami, 3nity pravi: Če boš Ita. auspuh kupoval, se ti splača vprašati za ceno v Charlie v Trstu. Jaz sem pri njih vzel Arrowa (race tech alluminium dark) za mojega Versysa. 650€ krivine, katalizator in končnik. Aja od tega je bil cca.100€ katalizator kateri se vstavi v cev na spoju krivine in končnika. Če vzameš brez bo še malo ceneje. Popravljeno September 2, 2018. Popravil Rey krucymucy in 3nity 2
DAMI34 Objavljeno September 2, 2018 Opozori Objavljeno September 2, 2018 a neb namesto rora vzel kakega ohlinsa (ali kak drug priznan federček)? Sam vprašam. Igi Pop in DeeJay 1 1
krucymucy Objavljeno September 2, 2018 Opozori Objavljeno September 2, 2018 Ne. Zakaj vprasas? Igi Pop 1
DAMI34 Objavljeno September 2, 2018 Opozori Objavljeno September 2, 2018 Pravkar, krucymucy pravi: Ne. Zakaj vprasas? kr tko, ker pri teh EURO4 so rori samo še vizualna izboljšava, po domače stran vržen denar. DeeJay 1
krucymucy Objavljeno September 2, 2018 Opozori Objavljeno September 2, 2018 3 minutes ago, DAMI34 said: kr tko, ker pri teh EURO4 so rori samo še vizualna izboljšava, po domače stran vržen denar. Odvisno od konfiguracije.
DAMI34 Objavljeno September 2, 2018 Opozori Objavljeno September 2, 2018 Pravkar, krucymucy pravi: Odvisno od konfiguracije. no ja, če se ti da, potem še SAS odstrani, pa O2, pa ....
krucymucy Objavljeno September 2, 2018 Opozori Objavljeno September 2, 2018 4 minutes ago, DAMI34 said: no ja, če se ti da, potem še SAS odstrani, pa O2, pa .... To je treba samo na oranznem odstranit. DAMI34 1
Rubuz Objavljeno September 2, 2018 Opozori Objavljeno September 2, 2018 (popravljeno) 2 hours ago, DAMI34 said: kr tko, ker pri teh EURO4 so rori samo še vizualna izboljšava, po domače stran vržen denar. Tega sem se jaz kar dosti bal ko sem kupil SC Project. Ampak je razlika v zvoku več kot očitna. Ni glih ne vem kako glasnejši, ampak je zvok dosti bolj bogat in z več bassa...sploh v nižjih obratih. Tudi ko spustiš gas prijetno grgla. Pa je noter killer in katalizator. Meni ni žal denarja. Popravljeno September 2, 2018. Popravil Rubuz DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno September 2, 2018 Opozori Objavljeno September 2, 2018 pred 44 minutami, Rubuz pravi: Tega sem se jaz kar dosti bal ko sem kupil SC Project. Ampak je razlika v zvoku več kot očitna. Ni glih ne vem kako glasnejši, ampak je zvok dosti bolj bogat in z več bassa...sploh v nižjih obratih. Tudi ko spustiš gas prijetno grgla. Pa je noter killer in katalizator. Meni ni žal denarja. SC pa nekateri drugi (Mass, Leo) delajo bolj na zvoku, kot pa Akrapo...vsaj tak filing imam. Se pa strinjam, da si zadovoljen je vredno tistega denarja. Ma pa vsak svoj vrstni red, pri meni bi bil ror skoraj ta zadnji, vsekakor pa za dobrim vzmetenjem. Razvajena rit jebiga. Rubuz, IF7 in MiNa 3
MiNa Objavljeno September 3, 2018 Opozori Objavljeno September 3, 2018 pred 14 urami, DAMI34 pravi: Razvajena rit jebiga. Bolj pomemben je občutek na motorju kot pa spodnji del hrbtenice. Na GP-ju tri dni pripravljajo motor za nedeljo popoldan, misliš, da uglašujejo "auspuh"? DAMI34, maxxa in bosa 3
GucciSLO Objavljeno September 6, 2018 Opozori Objavljeno September 6, 2018 Po dveh tednih uporabe povišanega in širšega vizirja na GT (original Yamaha) lahko povem, da se mi zdi neprimerno boljši, kot ta, ki je nameščen ob dobavi. Vse sem prevozil s svojo čelado Nolan N 91 EVO. Pri originalnem vizirju je bil nad 100 km/h v čeladi nepopisen trušč. Tako zelo, da sem si začel v ušesa tlačiti glušnike in, da je žena opazila, da slabše slišim. Novi vizir je nekje do 110 uporaben na najvišjem položaju, potem ga pa začnem spuščati. Na AC ga spustim do konca. Zakaj? Ker se mi je začelo dogajati, da so turbulence iz drugih vozil, predvsem tovornjakov, povzročale rahlo jadranje. Kar je logično, ker je dobil motor bistveno večjo površino. Na popolnoma spuščenem položaju pa tega ni. Pri tej hitrosti samo spustim telo naprej in se normalno peljem in hrup (ne več trušč) je znosen. En teden sem vozil z originalnima kovčkoma ob straneh. Drugi teden sem dodal original zadnji kovček nekaj dni in nekaj dni brez stranskih dveh. Vse kombinacije torej. Ni razlike, da bi kaj bolj grabilo ali premetavalo. Glede na to kar sem prebral o ostalih aftermarket vizirjih, ko vsi nekaj naslanjate krmila ipd. se mi ta zdi dobra izbira.
krucymucy Objavljeno September 17, 2018 Opozori Objavljeno September 17, 2018 A ste opazil da pise na side panelu goo namesto 900? Andrejcer, 3nity, DAMI34 in 2 others 2 3
Tex Objavljeno September 17, 2018 Opozori Objavljeno September 17, 2018 reklamiraj!!! "goo" model je vsaj ene 3k al 4k cenejši od 900ke! DeeJay 1
Tex Objavljeno September 17, 2018 Opozori Objavljeno September 17, 2018 a se še komu dogaja, da motor takoj po vžigu ugasne, če je že ogret? se mi je sedaj 3x zgodilo .. če je motor ogret na delovno temperaturo in ga vgasnem, pa potem takoj nazaj vžgem, umre .. kot da bi štandgas bil prenizko nastavljen .. če dodaš plin je ok, ampak če ročko čist spustim, vgasne .. moram parkrat probat, če se vedno/večkrat zgodi ..
Rey Objavljeno September 18, 2018 Opozori Objavljeno September 18, 2018 Dvigni minimum za malenkost. Se je meni isto zgodilo na Versysu lani poleti v vročini. Dvignil minimum za 100rpm in od takrat dela b.p.
Tex Objavljeno September 18, 2018 Opozori Objavljeno September 18, 2018 28 minutes ago, Rey said: Dvigni minimum za malenkost. Se je meni isto zgodilo na Versysu lani poleti v vročini. Dvignil minimum za 100rpm in od takrat dela b.p. z ycct to ne bo tako enostavno .. idle nastavlja ecu/isc .. lahko bi bila težava z sinhronizacijo, vakum .. pri 20k servisu je bila sinhronizacija OK, sem pa trenutno pri 38k .. bom parkrat še testiral, če se bo ponavljalo, gre na pregled ..
krucymucy Objavljeno September 18, 2018 Opozori Objavljeno September 18, 2018 Ventile ti naj pregledajo obvezno. Sem skoraj preprican da so izpusni tesni...
GucciSLO Objavljeno September 18, 2018 Opozori Objavljeno September 18, 2018 A je kdo že na 900 GT razmišljal o ECU flash? Baje, da se "nervozni" on-off gas precej popravi. Ima kdo to v Sloveniji ali bom moral nabaviti iz UK? In kako se to potem namesti?
Tex Objavljeno September 18, 2018 Opozori Objavljeno September 18, 2018 (popravljeno) 28 minutes ago, krucymucy said: Ventile ti naj pregledajo obvezno. Sem skoraj preprican da so izpusni tesni... samo to bi se pol stalno kazalo, ne? meni se dogaja samo prvih recimo 5-10 sekund po vžigu že ogretega .. če pri vžigu malo pridržim ročico, da malo dvignem obrate in če jo potem spustim, se lepo postavi na tistih 1100 in je vse ok .. samo takoj po zagonu ga nekaj muči .. Popravljeno September 18, 2018. Popravil Tex
DAMI34 Objavljeno September 18, 2018 Opozori Objavljeno September 18, 2018 pred 18 minutami, Tex pravi: samo to bi se pol stalno kazalo, ne? meni se dogaja samo prvih recimo 5-10 sekund po vžigu že ogretega .. če pri vžigu malo pridržim ročico, da malo dvignem obrate in če jo potem spustim, se lepo postavi na tistih 1100 in je vse ok .. samo takoj po zagonu ga nekaj muči .. a ima slučajno ride by wire? Včasih tudi to zna mal nagajat. Sploh kaka vlaga.
krucymucy Objavljeno September 18, 2018 Opozori Objavljeno September 18, 2018 2 minutes ago, DAMI34 said: a ima slučajno ride by wire? Včasih tudi to zna mal nagajat. Sploh kaka vlaga. Ima. Sam so si malo cudno zamislili. Do potenciometra ima se vedno zajle. LOL 33 minutes ago, GucciSLO said: A je kdo že na 900 GT razmišljal o ECU flash? Baje, da se "nervozni" on-off gas precej popravi. Ima kdo to v Sloveniji ali bom moral nabaviti iz UK? In kako se to potem namesti? Jst nisem. Because garancija...
DAMI34 Objavljeno September 18, 2018 Opozori Objavljeno September 18, 2018 pred 1 uro, krucymucy pravi: Ima. Sam so si malo cudno zamislili. Do potenciometra ima se vedno zajle. LOL Jst nisem. Because garancija... Ride by zajla LOL no kakorkoli, včasih po kakem deževju, če je stal zunaj, ali pa takoj po pranju je koristno 2x ali 3x obrniti gas, ko je ugasnjen. Je pa res da ima Tex problem pri ogretem motorju.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se